Μπορείς αδερφέ να μου στείλεις το νούμερο τηςΕνα pm και σε μενα παιχτη μου αν μπορεις με το προφιλ απο FB
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Κωλόμπαρα που γαμάς
- Μέλος που άνοιξε το νήμα prekass
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 8K
- Εμφανίσεις 2M
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)
Distro
Μέλος
- Εγγρ.
- 13 Νοε 2019
- Μηνύματα
- 106
- Like
- 205
- Πόντοι
- 1
ΑυτοΤαλαιπωρηθηκε με τον δικό της, δηλαδή τώρα πια πρώην της ( εδω και καιρό πολύ). Ο τύπος άλλαξε και κινητό για να μην τον παίρνει τηλ. Από ότι κατάλαβα δεν μπορούσε η ίδια να το δεχτεί με τίποτα, του χτύπαγε κουδούνια, χωρίς να την περιμένει ενώ της είχε πει να μην είναι πια μαζί. Ο τύπος έφυγε από το σπίτι του. με την άδεια του τα γράφω αυτά. Τώρα πια η "Αμαντα" θα είναι ξεκούραστη και μαχιμη όπως πάντα ήταν διότι το πήρε απόφαση θέλει δεν θέλει. ΤΕΛΟΣCervantes το αστείο όμως ξέρεις ποιο είναι; Ότι εγώ παίζει να είχα περισσότερα λεφτά στο πορτοφόλι μου απ' αυτόν, δεν είμαι δα και κανένας πιτσιρικάς για να με υποτιμήσει, 39 χρονών είμαι και πάντα καλοντυμένος οπότε από τίποτα δεν έπρεπε να εξάγει το συμπέρασμα ότι ο 50+ που πιθανόν μαδούσε είχε περισσότερα φράγκα να της σκάσει... Τέλος πάντων, αυτή έχασε
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Πώς την είδες; Γιατί κάποιοι λένε ότι είναι λίγο κομμάτια τώρα τελευταία
Womanaholic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 21 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 9.651
- Κριτικές
- 86
- Like
- 5.625
- Πόντοι
- 7.215
Αυτό τώρα το μαθαίνωΑυτοΤαλαιπωρηθηκε με τον δικό της, δηλαδή τώρα πια πρώην της ( εδω και καιρό πολύ). Ο τύπος άλλαξε και κινητό για να μην τον παίρνει τηλ. Από ότι κατάλαβα δεν μπορούσε η ίδια να το δεχτεί με τίποτα, του χτύπαγε κουδούνια, χωρίς να την περιμένει ενώ της είχε πει να μην είναι πια μαζί. Ο τύπος έφυγε από το σπίτι του. με την άδεια του τα γράφω αυτά. Τώρα πια η "Αμαντα" θα είναι ξεκούραστη και μαχιμη όπως πάντα ήταν διότι το πήρε απόφαση θέλει δεν θέλει. ΤΕΛΟΣ
Για ποιο θέμα μιλάς ρε φίλεΑυτό τώρα το μαθαίνω
dinamitisc5
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 16 Νοε 2018
- Μηνύματα
- 1.434
- Κριτικές
- 13
- Like
- 4.172
- Πόντοι
- 746
ΑυτοΤαλαιπωρηθηκε με τον δικό της, δηλαδή τώρα πια πρώην της ( εδω και καιρό πολύ). Ο τύπος άλλαξε και κινητό για να μην τον παίρνει τηλ. Από ότι κατάλαβα δεν μπορούσε η ίδια να το δεχτεί με τίποτα, του χτύπαγε κουδούνια, χωρίς να την περιμένει ενώ της είχε πει να μην είναι πια μαζί. Ο τύπος έφυγε από το σπίτι του. με την άδεια του τα γράφω αυτά. Τώρα πια η "Αμαντα" θα είναι ξεκούραστη και μαχιμη όπως πάντα ήταν διότι το πήρε απόφαση θέλει δεν θέλει. ΤΕΛΟΣ
Ωραία τώρα πλέον η Αμάντα θα τον ξανατρώει με την ίδια λύσσα όπως καιρούς πρίν.
Distro
Μέλος
- Εγγρ.
- 13 Νοε 2019
- Μηνύματα
- 106
- Like
- 205
- Πόντοι
- 1
πάντα έτσι ήταν. το άτομο δεν είχε ποτέ πρόβλημα ξέρει ακόμα και τους εκτός μαγαζιού. για τελείως άλλους λόγους της είπε τέλος και άλλαξε κινητά. αυτή είχε. πρόβλημα. αλλά στην δουλειά πάντα ήταν μαχιμη η καλύτερη. Οπως και θα συνεχίσει να είναι.Ωραία τώρα πλέον η Αμάντα θα τον ξανατρώει με την ίδια λύσσα όπως καιρούς πρίν.
dinamitisc5
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 16 Νοε 2018
- Μηνύματα
- 1.434
- Κριτικές
- 13
- Like
- 4.172
- Πόντοι
- 746
Είναι ακόμα στο Χαλαρά ή έχει αλλάξει στέκι.πάντα έτσι ήταν. το άτομο δεν είχε ποτέ πρόβλημα ξέρει ακόμα και τους εκτός μαγαζιού. για τελείως άλλους λόγους της είπε τέλος και άλλαξε κινητά. αυτή είχε. πρόβλημα. αλλά στην δουλειά πάντα ήταν μαχιμη η καλύτερη. Οπως και θα συνεχίσει να είναι.
Malaperds
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Ιουλ 2007
- Μηνύματα
- 2.815
- Κριτικές
- 14
- Like
- 5.040
- Πόντοι
- 6.495
Στο Λα Λουνα είναι... Πάντως πήδημα μόνο στο μαγαζί, στη καβατζα κάνει.... Της πρότεινα 1-2 φορές για ξενοδοχείο αλλά δεν....Είναι ακόμα στο Χαλαρά ή έχει αλλάξει στέκι.
dinamitisc5
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 16 Νοε 2018
- Μηνύματα
- 1.434
- Κριτικές
- 13
- Like
- 4.172
- Πόντοι
- 746
Να φανταστώ 50άρικο όπως οι είναι οι τιμές. Μην ζητάει κανα80άρι.Στο Λα Λουνα είναι... Πάντως πήδημα μόνο στο μαγαζί, στη καβατζα κάνει.... Της πρότεινα 1-2 φορές για ξενοδοχείο αλλά δεν....
amartolos43
Μέλος
- Εγγρ.
- 4 Φεβ 2023
- Μηνύματα
- 17
- Like
- 23
- Πόντοι
- 0
καλησπεραΝα φανταστώ 50άρικο όπως οι είναι οι τιμές. Μην ζητάει κανα80άρι.
50αρικο αλλα αν βρει κανα αγαπουλη ζηταει και παραπανω,
amartolos43
Μέλος
- Εγγρ.
- 4 Φεβ 2023
- Μηνύματα
- 17
- Like
- 23
- Πόντοι
- 0
καλησπεραστο playboy στο κερατσινι τι φάση είναι?
ειναι το μαγαζι τις Νικης,εχω καιρο να περασω αλλα ειναι μεχρι τις 10 το βραδυ ουζερι και μετα ερχονται τα κοριτσια,νταραβερι γινεται αλλα θελει προσοχη γιατι αν δεν σε ξερουν πανε να δαγκωσουν στα ποτα και στα υπολοιπα
Womanaholic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 21 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 9.651
- Κριτικές
- 86
- Like
- 5.625
- Πόντοι
- 7.215
Μάθε να διαβάζεις παραθέσειςΓια ποιο θέμα μιλάς ρε φίλε
GALLAS
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 4 Μαΐ 2017
- Μηνύματα
- 2.039
- Κριτικές
- 51
- Like
- 6.534
- Πόντοι
- 7.636
Παίδες καλησπέρα,
όπως διάβασα τα γραφόμενα σας, διέκρινα τα παρακάτω (όπως τα λέει ο συμπαίκτης @Womanaholic), ώστε να κάνουμε επίθεση για ΜΟΥΧΑΜΠΕΤΙ και ΚΑΡΦΩΜΑ.
"La luna" Μιχαλακοπούλου,
"Χαλαρά" στο Περιστέρι και
"Σκορπιός" στην Τρούμπα ξανά και ξανά και ας έχουμε βαρεθεί τις ίδιες και τις ίδιες κοπέλες, άντε και "Pirouette" παρά τις αγενείς συμπεριφορές κι εκεί ή και το "Strass" πίσω από το Caravel που είναι αξιοπρεπέστατο σαν μαγαζί.
Υπάρχει κάποια άλλη πληροφορία καλή?
Τα σέβη μου!!!
όπως διάβασα τα γραφόμενα σας, διέκρινα τα παρακάτω (όπως τα λέει ο συμπαίκτης @Womanaholic), ώστε να κάνουμε επίθεση για ΜΟΥΧΑΜΠΕΤΙ και ΚΑΡΦΩΜΑ.
"La luna" Μιχαλακοπούλου,
"Χαλαρά" στο Περιστέρι και
"Σκορπιός" στην Τρούμπα ξανά και ξανά και ας έχουμε βαρεθεί τις ίδιες και τις ίδιες κοπέλες, άντε και "Pirouette" παρά τις αγενείς συμπεριφορές κι εκεί ή και το "Strass" πίσω από το Caravel που είναι αξιοπρεπέστατο σαν μαγαζί.
Υπάρχει κάποια άλλη πληροφορία καλή?
Τα σέβη μου!!!
mirmidonas1976
Μέλος
- Εγγρ.
- 27 Απρ 2017
- Μηνύματα
- 91
- Like
- 205
- Πόντοι
- 20
Καλησπέρα σε όλους, μήπως κάποιος γνωρίζει αν στο Χαλαρά ή Σκορπιό ή La Luna κάνει κάποια κοπέλα πρωκτικό;
Womanaholic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 21 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 9.651
- Κριτικές
- 86
- Like
- 5.625
- Πόντοι
- 7.215
Δες PM. Καλό είναι αυτά να μην απαντιούνται δημοσίωςΚαλησπέρα σε όλους, μήπως κάποιος γνωρίζει αν στο Χαλαρά ή Σκορπιό ή La Luna κάνει κάποια κοπέλα πρωκτικό;
modellotou82
Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 20
- Like
- 15
- Πόντοι
- 0
Μάγκες η Πατρίτσια πόσα παίρνει? Πρόγραμμα? Ξέρει κανείς?Έσενα θα σου αρέσει πολύ στο Λα Λουνα η Πατρίτσια, αλλα δουλεύει Τετάρτη, Παρασκευηκαι Σαββατο. Είναι 1.78, ετών 30, γουστάρει αυτό που κάνει , βυζια τέλεια. Στο λεώ επειδή σου άρεσει η Αμάντα από Χαλαρά, σίγουρα θα σου αρέσει και η Πατρίσια, είναι ιδια περίπτωση.
SLIM SHADY
Μέγας
- Εγγρ.
- 30 Οκτ 2021
- Μηνύματα
- 3.062
- Κριτικές
- 8
- Like
- 32.024
- Πόντοι
- 4.936
Αν είναι μία από Κούβα τοτε 50 παίρνει.Μάγκες η Πατρίτσια πόσα παίρνει? Πρόγραμμα? Ξέρει κανείς?
Την γάμησα στην καβατζα αλλά λίγα πράγματα. Δίνει και τηλέφωνο για ραντεβού ακόμα και για να καθαρίσει σπίτια...
modellotou82
Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 20
- Like
- 15
- Πόντοι
- 0
Όχι μια από Πολωνία είναι γύρω στο 1.75 μιλαφακι με βιζαρεςΑν είναι μία από Κούβα τοτε 50 παίρνει.
Την γάμησα στην καβατζα αλλά λίγα πράγματα. Δίνει και τηλέφωνο για ραντεβού ακόμα και για να καθαρίσει σπίτια...
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 12
- Εμφανίσεις
- 3K
- Απαντήσεις
- 39
- Εμφανίσεις
- 11K
- Απαντήσεις
- 12
- Εμφανίσεις
- 7K