DRMG
Μέγας
- Εγγρ.
- 9 Δεκ 2009
- Μηνύματα
- 606
- Κριτικές
- 16
- Like
- 2.326
- Πόντοι
- 4.425
Υγειονομικές βόμβες είναι τέτοιου είδους εργαζόμενες.δηλαδη ολα ελευθερα η κορασιδα
Πάντα προφυλακτικό. Πάντα.
Υγειονομικές βόμβες είναι τέτοιου είδους εργαζόμενες.δηλαδη ολα ελευθερα η κορασιδα
αυτά τα ξέρουμε σε ασπρόπυργο , χασιά, μενίδι , άνω λιόσσια κτλ ....Εκεί παίζει "χοντρό" να φας, μασάζ στα σαγόνια σου
Αν κατάλαβα καλά εντάσσεις στα "όχι ξεκάθαρα" τον "Σκορπιό"; Θα αστειεύεσαι προφανώς, πόσο πιο ξεκάθαρο;Ήμουν προ μηνών με συνάδελφο στο εν λόγω και γνωρίσαμε μια λατίνα. Μαρίζα. Το θέμα είναι το εξής. Υπερβολικά ρομαντική...Στα όχι ξεκάθαρα το κατάστημα. Ευσυνοπτα.
Εγώ είχα ακριβώς αντίθετη άποψη από την τύπισσα. Τελείως αποστειρωμένη και τυπική η διαδικασία. Χίλιες φορές το Χαλαρά, που και πιο άνετα είναι και καλύτερο υλικό. Άσχετο αλλά ξέρει κάνεις που έχει χαθεί αυτή η ψυχή η Τζένη;Ρομαντική το λέω ξεκάθαρα και ανοιχτά ονομάζουμε εδώ όσες κορασίδες έχουν μέτριες έως καθόλου σχέσεις με τη χρήση προφυλακτικού. Δηλαδή κινδυνεύεις εσύ, η σύζυγός σου και όσες εργαζόμενες συνευρεθεις μαζί τους, καθώς και οι ανυποψίαστοι πελάτες των προαναφερθεισών εργαζομένων.
Ρε παιδιά... αυτή η Βάλια . Δεν μυρίζει ο κώλος της πολυ κωλίλα? Δηλαδή ρε παιδί μου κάθε φορα που την χουφτωνω, μένει μια μυρωδιά στα χέρια μου.... άστα α πάνε.Μετά από ένα μήνα και βάλε επίσκεψη και πάλι στο "Χαλαρά" για τη Βάλια που την είχα βάλει καιρό τώρα στο μάτι και ήταν άλλωστε η μοναδική που δεν είχα πάρει εκεί μέσα... Γαμήσι άγριο και λυσσασμένο, γλωσσόφιλα, δαγκωματιές, πίπα, γλειφομούνι, ισπανικό, καβάλα πάνω μου στον καναπέ, χύσιμο μέσα στο στόμα της που είναι και το μεγάλο της ατού και το επιδιώκει χωρίς καν να το ζητήσεις βγάζοντας έξω πουτανιάρικα τη γλώσσα ζητώντας επιτακτικά το σπέρμα σου... Αν και μου φάνηκε ότι είχε στενάξει στη δουλειά και ως εκ τούτου ήθελε να μην τραβήξει πολλή ώρα η "συνεδρία", εκ του αποτελέσματος και της επίδοσής της οι εντυπώσεις μου άριστες! Καλά Χριστούγεννα εύχομαι σε όλους τους φίλους του νήματος
Μετά από ένα μήνα και βάλε επίσκεψη και πάλι στο "Χαλαρά" για τη Βάλια που την είχα βάλει καιρό τώρα στο μάτι και ήταν άλλωστε η μοναδική που δεν είχα πάρει εκεί μέσα... Γαμήσι άγριο και λυσσασμένο, γλωσσόφιλα, δαγκωματιές, πίπα, γλειφομούνι, ισπανικό, καβάλα πάνω μου στον καναπέ, χύσιμο μέσα στο στόμα της που είναι και το μεγάλο της ατού και το επιδιώκει χωρίς καν να το ζητήσεις βγάζοντας έξω πουτανιάρικα τη γλώσσα ζητώντας επιτακτικά το σπέρμα σου... Αν και μου φάνηκε ότι είχε στενάξει στη δουλειά και ως εκ τούτου ήθελε να μην τραβήξει πολλή ώρα η "συνεδρία", εκ του αποτελέσματος και της επίδοσής της οι εντυπώσεις μου άριστες! Καλά Χριστούγεννα εύχομαι σε όλους τους φίλους του νήματος
Πηηες προσφατα στο χαλαρα;;ποιο ειναι το ροστερ βαλια φλωρη ειναι και καποια αλλη η οι 2 τους??Μετά από ένα μήνα και βάλε επίσκεψη και πάλι στο "Χαλαρά" για τη Βάλια που την είχα βάλει καιρό τώρα στο μάτι και ήταν άλλωστε η μοναδική που δεν είχα πάρει εκεί μέσα... Γαμήσι άγριο και λυσσασμένο, γλωσσόφιλα, δαγκωματιές, πίπα, γλειφομούνι, ισπανικό, καβάλα πάνω μου στον καναπέ, χύσιμο μέσα στο στόμα της που είναι και το μεγάλο της ατού και το επιδιώκει χωρίς καν να το ζητήσεις βγάζοντας έξω πουτανιάρικα τη γλώσσα ζητώντας επιτακτικά το σπέρμα σου... Αν και μου φάνηκε ότι είχε στενάξει στη δουλειά και ως εκ τούτου ήθελε να μην τραβήξει πολλή ώρα η "συνεδρία", εκ του αποτελέσματος και της επίδοσής της οι εντυπώσεις μου άριστες! Καλά Χριστούγεννα εύχομαι σε όλους τους φίλους του νήματος
Λέω να πάω απόψε λίγο αργότερα, και θα ενημερώσω, δεν πιστεύω να είναι κλειστά ε..Πηηες προσφατα στο χαλαρα;;ποιο ειναι το ροστερ βαλια φλωρη ειναι και καποια αλλη η οι 2 τους??
Οι γνωστές δύο στο χαλαρά, η καλή πιασμένη η μελαχρινή κακαριζει
Έσκασε ζευγάρι με μιλφ ξεκωλο και δίνουν ρέστα στην Κάβαντζα δεξιά, φαινετ να γουστάρουν μάτι γιατί κοιτανε συνέχεια,αλλά μασάω, έτσι μου έρχεται να στείλω ποτό λολ, μάλλον θα πάω σκορπιο
χρονια πολλα και καλη χρονια, εμαθες ονομα μηπως εκ των υστερων, σε περιπτωση που το επισκεφτω?Ευα σίγουρα , έγινε και ξανθιά και της πάει, Μαρία σχεδόν ποτέ δεν έρχεται Σαββατο , Μαρίνα εμφανίστηκέ αλλά άκουσα οτι ξαναέφυγε για χώρα της - έτσι λέει το Reuters - ,η επίσημη εκδοση δήλαδη.
Έχει έρθει μια όμως που δουλεύει Δευτέρα με Πέμπτη, η οποια είναι καραθεογκομενο......γαμιστικέ και το ξέρει το έργο, ήταν να παω εχτές κάπου και απλά μπαίνω ΛαΛούνα να πιω ενα σφηνάκι, την βλεπω πισω με κάποιον που ήξερα και χόρευε , έπεζε και ξένα που δεν μπορω τα Ελληνικά και είχε ντυθει καθηγήτρτια , ζαρτι΄έρες και τα σχετικά... Φιλέ τελικα δεν πηγα πουθενα που ειχα κανονίσει και γυρισά σπιτι 1 το μεσημερι, και μου έμειναν και τα γυαλια δώρο από το σετ της " καθηγήτριας".
Πριν ρωτήσετε για λεφτά πλήρωσα 1 διπλό σε αυτην, αλλα τα πληρώναν 2 ΄'αλλοι και δεν μπορω να πω οτι ζητουσε πολλά, αλλα πήγαμε έξω μετά Πρίαμο παγκρατι, αγορασα ενα μπουκαλι κρασί και το δωμάτιο "party room " το διάλεξε διοτι είναι το μόνο με μουσική, αγόρασα δώρο 2 καπελάκια Πρ΄΄ιαμος ενα άσπρο και ενα καφέ. Μου είπε εαν γουσταρεις κάτι πες το. Μου αρεσαν κάτι εσωρουχα πολύ, όπου έκαναν μόνο 5 ευρω και πήρα ένα σετ, όπου πηγε να το πληρώσει αυτή. Εννοείται δεν το δεχτηκα, πήρα και ενα Μοσχοφίλερο μπουκαλι 18 δηλαδη 20 ευρω. Το κάναμε 2 φορές στα ενδιάμεσα περνάγαμε τέλεια. Η πλάκα είναι πεφτουμε ξεροι και ξυπνήσαμε απο το κρυο , ειχε βαλει το aircondition στο κρύο και της έλεγα μέσα στον ύπνο μου βρες το κοντρόλ. Τοση ωρα έψαχνε στον τοίχο να βρει τα κουμπια του air-condition και χεστηκαμε στα γελια. Μας περνανε τηλ να μας πουνε οτι τελειωσε το 3ωρο και δεν μπορουσαμε να σηκωθούμε σαπό κρεβατι. Τελικα σηκωθηκαμε , ημασταν και οι 2 κομματια και κατα συμπτωση και οι 2 ήμασταν ξύπνιοι από την προηγουμενη ημερα. Κατεβαίνουμε πληρωσα άλλα 10-15 ευρώ στην reception για τις 2 με 3 ώρες παραπανω που κατσαμε στο δωματιο.... Ο μαλ....ας θα πληρωνα το ιδιο και θα το κραταγα ολη την ημέρα .Καθως περπαταγαμε προς το αμαξι της να φυγουμε και γελάγαμε - δεν υπάρχει περίπτωση ωνα πω γιατί - αυτή τζιν και SEE-THROUGH μαυρό μπλουζακι, έκανε μπαμ και εγώ δίπλα μαυρο κουμπομενο πουκαμισο στο ενα κουμπι και αυτό στραβό και μεσα από μπουφαν το κρασι χωρίς το πώμα. Της έλεγα περπατα γρήγορα έχω το μπουκαλι ανοιχτο μέσα απο μπουφαν. Βρήκε πατεντα με κατι που είχε στο πορτ μπαγκαζ το έκλεισε και της το έδωσα για το σ[ιτι δεν το δεχτηκε και τελικα το πεταξαμε σκουπιδια, διοτι δεν ειμαι του κρασιου και τοσο. Με άφησε σπίτι, που μένω 5 λεπτά απο εκει για την ακρίβεια δίπλα στο ΛαΛοΥΝΑ και εκεί που πάω να την χαιρετήσω και λεω άντε γειά....??Ονομα?? Ονομα?? Ελα ντε της λεω θα με θεωρήσεις πολυ "ΜΑΛΑΚΑ" που δεν θυμάμαι, αυτη απαντάει "Αυτό θα το έχεις ασκηση για το σπιτι εως την επόμενη φορά, αλλιως τι δασκάλα είμαι εαν σε αφήσω ετσι Χαλαρό?" Δηλαδή ήτραν συνεχεια στο ρόλο της δασκάλας όπου ωήταν και ντημένη στο Λουνα καιστο Πριαμο. Ξερένομαι στα γέλια όπως και αυτη από τα γελια ειχε βγει από το αμαξι και έπεσε κατω.
Η βραδια κοστισε 85 Πριαμος με κρασια και μαλακιες και 20 το ποτό στο Λουνα για αυτήν. Δηλαδη 105. Συγνώμμη 25 δίοτι στο Λουνα παραγγείλαμε πιτσες για 7 άτομα και εβαλα τα μισα. Δηλαδή η ΧΧΧ δεν ζήτησε για μετα χρήματα, αυτό εγινε βράδυ Τετάρτης με Πέμπτη.
Όταν της είπα να πάμε μετά κάπου και είπε Πριαμο ...εννοείται χωρίς αλλοι να ήξεραν, την ρώτησα πόσο θα πάει, της λέω δεν με νοιαζει αλλά θέλω, ειλικρινή απάντηση και μου ααπάντησε , εγώ θέλω να περνάω καλά, αλλά΄ ειναι και η δουλεια στην μέση. Και μετά λεει το εξής "όταν σου ειπά "παμε Πριαμο", δεν θυμάμαι να σου είπα τίποτα για Λεφτά" και με άφησε Μαλ...κα. Παρένθεση να πω πως δεν πίνει κανονικά αλκοολ, και εγω είχα αφήσει ενα μπουκαλι Τια Μαρια στο ΛαΛουνα και ήπιε 2 σφηνακια και της αρεσε πολυ. Μου είπε πίνει μόνο Καμπάρι και Bailys. Και στο δωμάτιο δεν ήπιε ουτε ενα ποτήρι κρασι από μπουκαλι.Επίσης δεν πίνει, ούτε παίρνει και τίποτα αλλο 1000%. Ειναι από μόνη της έτσι, "πίνει την ζωή".
Καβατζα πήγε 1 φορά και τελείωσε στο 10λεπτο και ίσως και πολυ λέω πάντως ο τύπος πολύ χαρουμενος φάνηκε. Με αυτην ειχαμε γινει το μισο μαγαζι μια παρεα και το αλλλο μισο μας κοιταζε. Χριστίνα, Τάνια Μελαχροινη και η ΧΧΧ και 3 άντρες να κανουμε σόου.
Παιδια σας κουρασα και ξερω πως θέλατε να μάθετε λεπτομέρειες περι του αγ΄ών που λένε μερικοί. Απλως θα πω οτι δεν υπάρχει περιπτωση πιστευω να μεινει δυσσαρεστημένος κανεις με την ΧΧΧ. Ειναι πιο ξύπνια από οτι δείχνει, η ορολογία πουτάνα την δεχεται για τον εαυτό της και γελάει εαν την αποκαλέσουνε "πουτάνα" για βρισιά. Είναι μια γυναικα - Γυναικάρα - μουνάρα, που θα το διασκεδάσει , θα βγάλει τα φράγκα της στο μαγαζί - πήγε πολυ καλά για Τετάρτη - και δεν έχει κανενα taboo. Θα ήθελά να πω ένα τρομερό που σκέφτηκε η τύπισσα στο γαμήσι επάνω, αλλά...Δεν έχω γράψει ποτε εμπειρια με κάποια, από μπάρ για διαφόρους λόγους, αλλά ήταν τόσο ωραία η όλη φαση από τις 01:00 μέχρι τις 12΄:00 το πρωί Πέμπτης.
Κόστος: Πριαμος 25+15 για τις ωρες που κατσαμε παραπανω και δεν σηκώναμε ουτε τηλεφωνο. 20 ποτό στο ΛαΛουνα + 15 ( δεώρο 2 καπελάκια Πρίαμος) + 5 δώρο κάτι εσώρουχα από Πριαμος+ 18κασι Μοσχοφιλερο Πριαμο που ειπιαμε 1 ποτηρι και μισο αυτή, + 25 πιτσες που παραγγειλαμε ΛαΛουνα και πληρωσα τα μισα δεν πληρωσα αντρικο ποτο καθόλου. Δηλαδη κοστος 120, αλλα το ενα ποτο είναι δικο της και ο Πριαμος διαμονη 40.
H XXX είναι η τέλεια που μπορεις να γνωρίσεις σε μπαρ, μιλάει αρκετά καλα ελληνικά, το έχει πως να το κάνουμε τωρα,
είμαι και λίγο πιωμένος επί του πα΄ροντος που τα γραφω , ειμαι και στο εξοχικό μου, ίσως αυτο να μου έφερε "συγγραφική έμπνευση"...χαχαχα. Να περνάτε καλά και μακάρι να υπάρξουν άλλες τέτοιες.
Υ.Γ Φίλε Womanaholic η συγκεκριμένη είναι τόσο μουναρα όσο ξέρεις ποιά, οταν την γούσταρες και εσύ και το ευχαριστιέται επίσης όπως αυτή που λέμε. Είναι σκέψου σαν την.... αλλα ΄με το τέλοιο ταμπεραμέντο και τρόπο σκέψης και κανονικό χίουμορ.
Μόνο οι δυο τους, προς το παρόν τουλάχιστον, η Ρίτα ισχυρίζεται ότι είναι μακράν οι δυο πιο αξιόπιστες κοπέλες απ' όσες έχουν περάσει απ' το μαγαζί τώρα τελευταία και γι' αυτό τις κράτησεΠήγες πρόσφατα στο Χαλαρά; Ποιο είναι το ρόστερ, Βάλια - Φλώρα είναι μόνο ή και κάποια άλλη;
Μόνο ο "Γρύλλος" στην αρχή της Δουκίσσης Πλακεντίας όπως την παίρνεις από Πλατεία Κέννεντυ έχει απομείνει αλλά μην περιμένεις τίποτα απ' όσα γράφουμε εδώ για κωλόμπαρα - γαμησάδικα, απλό κερασματάδικο είναι... Δουλεύει μια κουκλάρα βέβαια εκεί (μια κοπέλα έχει όλη κι όλη το μαγαζί), μοναδικό πλάσμα, αλλά πέρα από κάποια χουφτωματάκια και αυτά αν κεράσεις πολλά ποτά μην περιμένεις κάτι περισσότεροΣυναγωνιστές καλησπέρα, δημιούργησα λογαριασμό στο σάιτ μετά από καιρό παρακολούθησης, επειδή ανεβαίνω Αθήνα σε λίγες μέρες μήπως μπορείτε να μου πείτε κανένα κωλομπαρο που αξίζει προς Χαλάνδρι, αγ. Παρασκευή εκεί. Και στη γύρω περιοχή να είναι δεν πειράζει