You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Κωλόμπαρα που γαμάς
- Μέλος που άνοιξε το νήμα prekass
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 8K
- Εμφανίσεις 2M
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)
Διαγραμμένο μέλος 226780
Νέο Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Νοε 2022
- Μηνύματα
- 2
- Like
- 0
- Πόντοι
- 0
Καλησπέρα σε όλους. Είναι πρώτη φορά που γράφω εδώ. Θα ήθελα να επισκεφθώ το Χαλαρά στο Μπουρνάζι και έχω δει ότι είναι Κύπρου 94. Πέρασα μια μέρα από εκεί όμως και δεν το βρήκα, υπάρχουν μόνο άλλα μαγαζιά με άλλα ονόματα που δεν έχουν καμία σχέση (θυμάμαι ένα εστιατόριο και ένα πλυντήριο αυτοκινήτων). Επειδή μάλλον δεν βλέπω μπροστά μου, μπορείτε παρακαλώ να με κατευθύνετε που ακριβώς είναι (πχ δίπλα από ποιο μαγαζί, που είναι η είσοδος κλπ;) Ευχαριστώ πολύ!
Distro
Μέλος
- Εγγρ.
- 13 Νοε 2019
- Μηνύματα
- 106
- Like
- 205
- Πόντοι
- 1
Δεν έχει σημασία πια, λεγόταν Χριστίνα ήρθε εκτός Αθηνών και ΄΄εκατσε 2 ημέρες εκ των οποίων την μια ήρθε αργά και η Ρίτα έχει τον κανόνα με τις ώρες αυστηρά διοτι καθαρίζουν το μαγαζί πριν φύγουν. Όσο για Νανα μην ανυσηχείς έχει σοβαρο προβλημα με την μέση,της, ήρθέ μια μέρα ΄όπου έτυχε να ήμουν εκεί και δεν μπορόύσε να περπατήσει , αφού την πήγα εως το μετρο και δεν πάει κιολας να κάνει και τις εξετάσεις που την έστειλε η Ρίτα και πληρωμένες κιόλας...Σου στ΄έλνω πμ για κατι που εσυ θα κατσλαβεις..Ασαχετο με Νανα αλλα σχρετικο με Χαλαρα.Μου φαίνεται ότι εγώ την "έδιωξα" τη Νανά με το περιστατικό που είχε συμβεί τον Σεπτέμβρη... Τέλος πάντων. Η Βάλια πόσο σύντομα επιστρέφει; Αύριο Σάββατο βράδυ θα είναι εκεί;
Womanaholic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 21 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 9.651
- Κριτικές
- 86
- Like
- 5.625
- Πόντοι
- 7.215
Η Βάλια ξέρουμε πότε επιστρέφει στο "Χαλαρά"; Απόψε Σάββατο βράδυ θα είναι παρούσα;Δεν έχει σημασία πια, λεγόταν Χριστίνα ήρθε εκτός Αθηνών και ΄΄εκατσε 2 ημέρες εκ των οποίων την μια ήρθε αργά και η Ρίτα έχει τον κανόνα με τις ώρες αυστηρά διοτι καθαρίζουν το μαγαζί πριν φύγουν. Όσο για Νανα μην ανυσηχείς έχει σοβαρο προβλημα με την μέση,της, ήρθέ μια μέρα ΄όπου έτυχε να ήμουν εκεί και δεν μπορόύσε να περπατήσει , αφού την πήγα εως το μετρο και δεν πάει κιολας να κάνει και τις εξετάσεις που την έστειλε η Ρίτα και πληρωμένες κιόλας...Σου στ΄έλνω πμ για κατι που εσυ θα κατσλαβεις..Ασαχετο με Νανα αλλα σχρετικο με Χαλαρα.
Τορνομεταναστης
Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Νοε 2022
- Μηνύματα
- 6
- Like
- 4
- Πόντοι
- 0
Καλησπέρα. Ξέρει κανείς τώρα τι παίζει story Πιπίνου είχα ακούσει κάτι για μια καινούργια μιλφ εκεί γύρω στα 40.Ειρηνη την λένε.Ξερει κάνεις τπτ ? Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Τορνομεταναστης
Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Νοε 2022
- Μηνύματα
- 6
- Like
- 4
- Πόντοι
- 0
Θέλω να πω αν κάνει τπτ Έκτως από κεράσιμα ποτό και καμιά καυλαντα στο κινητό.
Beast of Burden
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Σεπ 2015
- Μηνύματα
- 140
- Κριτικές
- 26
- Like
- 1.080
- Πόντοι
- 371
Περίεργο που δεν το βρήκες, προφανώς πέρασες μέρα και ήταν κλειστά τα φώτα. Είναι επι της Κύπρου στο ρεύμα προς πλατεία Μπουρναζίου αφού περάσεις έναν παιδικό σταθμό που είναι σαν κάστροΚαλησπέρα σε όλους. Είναι πρώτη φορά που γράφω εδώ. Θα ήθελα να επισκεφθώ το Χαλαρά στο Μπουρνάζι και έχω δει ότι είναι Κύπρου 94. Πέρασα μια μέρα από εκεί όμως και δεν το βρήκα, υπάρχουν μόνο άλλα μαγαζιά με άλλα ονόματα που δεν έχουν καμία σχέση (θυμάμαι ένα εστιατόριο και ένα πλυντήριο αυτοκινήτων). Επειδή μάλλον δεν βλέπω μπροστά μου, μπορείτε παρακαλώ να με κατευθύνετε που ακριβώς είναι (πχ δίπλα από ποιο μαγαζί, που είναι η είσοδος κλπ;) Ευχαριστώ πολύ!
Διαγραμμένο μέλος 226780
Νέο Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Νοε 2022
- Μηνύματα
- 2
- Like
- 0
- Πόντοι
- 0
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!Περίεργο που δεν το βρήκες, προφανώς πέρασες μέρα και ήταν κλειστά τα φώτα. Είναι επι της Κύπρου στο ρεύμα προς πλατεία Μπουρναζίου αφού περάσεις έναν παιδικό σταθμό που είναι σαν κάστρο
Womanaholic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 21 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 9.651
- Κριτικές
- 86
- Like
- 5.625
- Πόντοι
- 7.215
Κάβλα η Ειρήνη, ολίγον αδίστακτη όσον αφορά το πορτοφόλι σου αν σε δει επιρρεπή, αλλά όσο κι αν το προσπαθήσεις στην καβλάντα θα μείνεις. Την ξέρω από πολύ παλιά, γενικά δε δούλευε ποτέ σε "σκληρά" μαγαζιά, ούτε η Ειρήνη, ούτε το "Story" ενδιαφέρουν το παρόν threadΚαλησπέρα. Ξέρει κανείς τώρα τι παίζει story Πιπίνου είχα ακούσει κάτι για μια καινούργια μιλφ εκεί γύρω στα 40.Ειρηνη την λένε.Ξερει κάνεις τπτ ? Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Τελευταία τροποποίηση:
Womanaholic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 21 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 9.651
- Κριτικές
- 86
- Like
- 5.625
- Πόντοι
- 7.215
Παιδιά ξέρει κανείς που να έχει πάει το τελευταίο δίμηνο στο "La luna" της Μιχαλακοπούλου να μου πει αν δουλεύουν Σαββατόβραδο Μαρία, Μαρίνα και Εύα; Distro εσύ θα γνωρίζεις σίγουρα
Womanaholic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 21 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 9.651
- Κριτικές
- 86
- Like
- 5.625
- Πόντοι
- 7.215
Παίδες μια μικρή ενημέρωση: Το προηγούμενο Σάββατο πέρασα από το "La luna" στον Άγιο Φανούριο στο Ίλιον γύρω στις 4:00 και ήταν κλειστό. Λέω τυχαίο θα είναι λόγω του ότι ήταν ο καιρός βροχερός... Στη συνέχεια κατέβηκα στο "Fantasia" στην Τρούμπα για να ξανατσεκάρω το μαγαζί επειδή κάποιος εδώ είχε αφήσει υπόνοιες για παιχνίδια στον ομολουμένως πολύ ωραίο χώρο - καβάτζα δεξιά από τον κυρίως χώρο του μαγαζιού, με μόνο αρνητικό το ότι εκεί κάθεται και ο dj... Μιάμιση - δυο ώρες που κάθησα με το μαγαζί ΤΙΓΚΑ δεν είδα να παίζει απολύτως τίποτα, 60άρηδες ή και μεγαλύτεροι σε ηλικία πυρφόροι κερνούσαν αβέρτα ποτά, εμένα με πλησίασαν μια μέτρια milf Ρωσίδα και ένα άλλο θεόμουνο επίσης Ρωσίδα απ' αυτές που "φωνάζουν" όμως ότι έχοντας ως όπλο την εμφάνισή τους δεν πρόκειται να κάνουν κανένα εξτραδάκι, δεν κέρασα καμία τους - οι υπόλοιπες, μέτριες σε εμφάνιση, δε με πλησίασαν καν γιατί τα έτρωγαν από χορηγούς. Προκλητικά όπως είχα κάνει κάποτε και στο "Europa" πλήρωσα το ένα μόλις ποτό που είχα πάρει και την έκανα, φεύγοντας είδα να φεύγουν κάποιες απ' αυτές με τους χορηγούς τους και μπορεί να είχε και συνέχεια το πράγμα αλλά τουλάχιστον μες το μαγαζί δεν παίζει κάτι.
Το Σάββατο που μας πέρασε ξαναπήγα στο "La luna" στον Άγιο Φανούριο στο Ίλιον γύρω στις 4:30, πάλι κλειστό, αν και δεν έχει κάποιο ενοικιαστήριο απ' έξω νομίζω ότι το μαγαζί μας άφησε χρόνους, αν κάποιος μένει εκεί κοντά ας ρίξει κι εκείνος μια ματιά καμιά καθημερινή νωρίς να μας πει για σίγουρα. Αμέσως μετά συνέχισα για "Χαλαρά" παρότι ήξερα ότι κατά πάσα πιθανότητα θα δουλεύει μόνη της η Φλώρα, μπήκα μέσα, θερμές χαιρετούρες με τη Ρίτα, όμως δούλευε μόνη της πάλι η Φλώρα και είχε και πελάτη στην μπάρα και άλλον έναν παραδίπλα που την περίμενε να τελειώσει για να την κεράσει αυτός. Δεν κάθησα γιατί ήμουν μ' ένα φιλαράκι μαζί και δε θα μπορούσαμε να "εξυπηρετηθούμε" και οι δύο ούτως ή άλλως, η Ρίτα μου είπε ότι από απόψε Δευτέρα περιμένει να επιστρέψει η Βάλια και άλλες δυο καινούριες κοπέλες, να τις δούμε όταν έρθουν αν θα λένε τίποτα. Αμάντα (Τάνια) και Νανά τέλος οριστικά όπως γράφτηκε και από άλλους
Το Σάββατο που μας πέρασε ξαναπήγα στο "La luna" στον Άγιο Φανούριο στο Ίλιον γύρω στις 4:30, πάλι κλειστό, αν και δεν έχει κάποιο ενοικιαστήριο απ' έξω νομίζω ότι το μαγαζί μας άφησε χρόνους, αν κάποιος μένει εκεί κοντά ας ρίξει κι εκείνος μια ματιά καμιά καθημερινή νωρίς να μας πει για σίγουρα. Αμέσως μετά συνέχισα για "Χαλαρά" παρότι ήξερα ότι κατά πάσα πιθανότητα θα δουλεύει μόνη της η Φλώρα, μπήκα μέσα, θερμές χαιρετούρες με τη Ρίτα, όμως δούλευε μόνη της πάλι η Φλώρα και είχε και πελάτη στην μπάρα και άλλον έναν παραδίπλα που την περίμενε να τελειώσει για να την κεράσει αυτός. Δεν κάθησα γιατί ήμουν μ' ένα φιλαράκι μαζί και δε θα μπορούσαμε να "εξυπηρετηθούμε" και οι δύο ούτως ή άλλως, η Ρίτα μου είπε ότι από απόψε Δευτέρα περιμένει να επιστρέψει η Βάλια και άλλες δυο καινούριες κοπέλες, να τις δούμε όταν έρθουν αν θα λένε τίποτα. Αμάντα (Τάνια) και Νανά τέλος οριστικά όπως γράφτηκε και από άλλους
Beast of Burden
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Σεπ 2015
- Μηνύματα
- 140
- Κριτικές
- 26
- Like
- 1.080
- Πόντοι
- 371
Έτσι ακριβώςΚάβλα η Ειρήνη, ολίγον αδίστακτη όσον αφορά το πορτοφόλι σου αν σε δει επιρρεπή, αλλά όσο κι αν το προσπαθήσεις στην καβλάντα θα μείνεις. Την ξέρω από πολύ παλιά, γενικά δε δούλευε ποτέ σε "σκληρά" μαγαζιά, ούτε η Ειρήνη, ούτε το "Story" ενδιαφέρουν το παρόν thread
KabamaruIgano
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 3 Φεβ 2012
- Μηνύματα
- 5.091
- Κριτικές
- 44
- Like
- 11.007
- Πόντοι
- 6.727
Χαλαρά Περιστέρι παίζει τπτ;Έχω καιρό να πάω
Womanaholic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 21 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 9.651
- Κριτικές
- 86
- Like
- 5.625
- Πόντοι
- 7.215
Απ' αυτήν την Παρασκευή ήξερα, θα καθυστερήσει κι άλλο τελικά;Ευχαριστούμε για την πληροφόρηση αν και τα νέα σου δεν ήταν ευχάριστα. Μάρα επιστρέφει στο La Luna στη Μιχαλακοπούλου από την επόμενη εβδομάδα.
Cervantes
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 5 Σεπ 2007
- Μηνύματα
- 1.012
- Κριτικές
- 235
- Like
- 6.538
- Πόντοι
- 21.665
Επισκεψη μετα απο πολυ καιρο(βοηθησαν και οι ενημερωσεις του Μασαζονομαχου) στο Piruette. Με το που μπηκα στο μαγαζι βλεπω 3 κοπελες να περιποιουνται τον μοναδικο πελατη του μαγαζιου. Με το που με βλεπουν η μια αφηνει την περιποιηση και πηγαινει ερχεται προς τα μενα. Ηταν η Ελενη σκληρη μιλφαρα απο Καζακσταν. Μπηκε κατευθειαν στο ψητο και με ρωτησε τι θελω, απαντησα με ερωτηση για το τι προσφερει το μαγαζι. Μενου για ολα τα γουστα και αν θες πας με την κοπελα μεσα με 50 ευρω. Την κερασα ενα ποτο ηρθε διπλα μου καυλαντιζε μεχρι που καταλαβα οτι ηρθε η ωρα για μεσα.
Πηγαμε στην καβατζα που ειναι στον οροφο επανω ενα δωματιο με ενα καναπε. Υπαρχει και μια αλλη καβατζα στο δευτερο δωματιο οπως πας για την τουαλετα.Δεν πολυβολευε ο καναπες ειναι η αληθεια. Ξεκινησαμε με γλωσοφιλλα και πιπα απο πλευρας της. Λιγο ισπανικο και επιασα το μουνι της που ηταν υγρο. Σεξ σε 3 στασεις και τελειωμα με χυσιμο στα βυζια. Στο σεξ τα χαλασε λιγακι δεν ηταν τοσο μαχιμη..Αφου τελειωσαμε στην κατω καβατζα ειδαμε οτι οι αλλες δυο κοπελες ξαναπεριποιουντουσαν τον τυπο(πιπα). Κατεβηκα και περασα διπλα τους για να φυγω.
Δυναμη η Ελενη σε αναβει αλλα ξαναγραφω οτι δεν ειναι τοσο μαχιμη στο σεξ παρολα αυτα προσπαθει να σε ικανοποιησει..Οι αλλες δυο κοπελες ηταν η αφεντικινα του μαγαζιου(Αντζυ) και μια ξανθια Γεωργιανη οχι τοσο εντυπωσιακη σε εμφανιση αλλα απο οτι ειδα δεν μασαγε σε υπηρεσιες. Η Αντζυ εκανε το κουμαντο και η αλλη ακολουθουσε. Τον μαδησε λιγο τον τυπο η Αντζυ κομματακι απο οτι καταλαβα..
ΥΓ: Θυμηθηκα τα καλα λογια του Womanaholic για την Ελενη για αυτο περασα μαζι της.
Πηγαμε στην καβατζα που ειναι στον οροφο επανω ενα δωματιο με ενα καναπε. Υπαρχει και μια αλλη καβατζα στο δευτερο δωματιο οπως πας για την τουαλετα.Δεν πολυβολευε ο καναπες ειναι η αληθεια. Ξεκινησαμε με γλωσοφιλλα και πιπα απο πλευρας της. Λιγο ισπανικο και επιασα το μουνι της που ηταν υγρο. Σεξ σε 3 στασεις και τελειωμα με χυσιμο στα βυζια. Στο σεξ τα χαλασε λιγακι δεν ηταν τοσο μαχιμη..Αφου τελειωσαμε στην κατω καβατζα ειδαμε οτι οι αλλες δυο κοπελες ξαναπεριποιουντουσαν τον τυπο(πιπα). Κατεβηκα και περασα διπλα τους για να φυγω.
Δυναμη η Ελενη σε αναβει αλλα ξαναγραφω οτι δεν ειναι τοσο μαχιμη στο σεξ παρολα αυτα προσπαθει να σε ικανοποιησει..Οι αλλες δυο κοπελες ηταν η αφεντικινα του μαγαζιου(Αντζυ) και μια ξανθια Γεωργιανη οχι τοσο εντυπωσιακη σε εμφανιση αλλα απο οτι ειδα δεν μασαγε σε υπηρεσιες. Η Αντζυ εκανε το κουμαντο και η αλλη ακολουθουσε. Τον μαδησε λιγο τον τυπο η Αντζυ κομματακι απο οτι καταλαβα..
ΥΓ: Θυμηθηκα τα καλα λογια του Womanaholic για την Ελενη για αυτο περασα μαζι της.
El Papacito
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 1 Σεπ 2021
- Μηνύματα
- 3.385
- Like
- 12.757
- Πόντοι
- 2.256
Η Άντζυ δεν είναι αφεντικινα, αλλά είναι η πιο παλιά στο μαγαζί. Η αφεντικινα είναι η Ελένη, όχι αυτή που πήγες μαζί της, άλλη, Ελληνίδα. Η Γεωργιανή είναι η Κατερίνα με μεγάλη προϋπηρεσία στα μαγαζιά της περιοχής.Επισκεψη μετα απο πολυ καιρο(βοηθησαν και οι ενημερωσεις του Μασαζονομαχου) στο Piruette. Με το που μπηκα στο μαγαζι βλεπω 3 κοπελες να περιποιουνται τον μοναδικο πελατη του μαγαζιου. Με το που με βλεπουν η μια αφηνει την περιποιηση και πηγαινει ερχεται προς τα μενα. Ηταν η Ελενη σκληρη μιλφαρα απο Καζακσταν. Μπηκε κατευθειαν στο ψητο και με ρωτησε τι θελω, απαντησα με ερωτηση για το τι προσφερει το μαγαζι. Μενου για ολα τα γουστα και αν θες πας με την κοπελα μεσα με 50 ευρω. Την κερασα ενα ποτο ηρθε διπλα μου καυλαντιζε μεχρι που καταλαβα οτι ηρθε η ωρα για μεσα.
Πηγαμε στην καβατζα που ειναι στον οροφο επανω ενα δωματιο με ενα καναπε. Υπαρχει και μια αλλη καβατζα στο δευτερο δωματιο οπως πας για την τουαλετα.Δεν πολυβολευε ο καναπες ειναι η αληθεια. Ξεκινησαμε με γλωσοφιλλα και πιπα απο πλευρας της. Λιγο ισπανικο και επιασα το μουνι της που ηταν υγρο. Σεξ σε 3 στασεις και τελειωμα με χυσιμο στα βυζια. Στο σεξ τα χαλασε λιγακι δεν ηταν τοσο μαχιμη..Αφου τελειωσαμε στην κατω καβατζα ειδαμε οτι οι αλλες δυο κοπελες ξαναπεριποιουντουσαν τον τυπο(πιπα). Κατεβηκα και περασα διπλα τους για να φυγω.
Δυναμη η Ελενη σε αναβει αλλα ξαναγραφω οτι δεν ειναι τοσο μαχιμη στο σεξ παρολα αυτα προσπαθει να σε ικανοποιησει..Οι αλλες δυο κοπελες ηταν η αφεντικινα του μαγαζιου(Αντζυ) και μια ξανθια Γεωργιανη οχι τοσο εντυπωσιακη σε εμφανιση αλλα απο οτι ειδα δεν μασαγε σε υπηρεσιες. Η Αντζυ εκανε το κουμαντο και η αλλη ακολουθουσε. Τον μαδησε λιγο τον τυπο η Αντζυ κομματακι απο οτι καταλαβα..
ΥΓ: Θυμηθηκα τα καλα λογια του Womanaholic για την Ελενη για αυτο περασα μαζι της.
Κατά τα άλλα όπως τα έγραψες ακριβώς.
Womanaholic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 21 Φεβ 2008
- Μηνύματα
- 9.651
- Κριτικές
- 86
- Like
- 5.625
- Πόντοι
- 7.215
Κάτσε ρε συ, δεν είμαι και τόσο βέβαιος ότι λέμε για την ίδια Ελένη... Η Ελένη που πήγαινα εγώ για καιρό μαζί της στο Pirouette και στο Lucy's δεν είναι απ' το Καζακστάν αλλά Ρωσίδα αυθεντική... Επίσης μόνο "όχι και τόσο μάχιμη" δεν τη λες στο sex, γαμιέται τρομερά!Επισκεψη μετα απο πολυ καιρο(βοηθησαν και οι ενημερωσεις του Μασαζονομαχου) στο Piruette. Με το που μπηκα στο μαγαζι βλεπω 3 κοπελες να περιποιουνται τον μοναδικο πελατη του μαγαζιου. Με το που με βλεπουν η μια αφηνει την περιποιηση και πηγαινει ερχεται προς τα μενα. Ηταν η Ελενη σκληρη μιλφαρα απο Καζακσταν. Μπηκε κατευθειαν στο ψητο και με ρωτησε τι θελω, απαντησα με ερωτηση για το τι προσφερει το μαγαζι. Μενου για ολα τα γουστα και αν θες πας με την κοπελα μεσα με 50 ευρω. Την κερασα ενα ποτο ηρθε διπλα μου καυλαντιζε μεχρι που καταλαβα οτι ηρθε η ωρα για μεσα.
Πηγαμε στην καβατζα που ειναι στον οροφο επανω ενα δωματιο με ενα καναπε. Υπαρχει και μια αλλη καβατζα στο δευτερο δωματιο οπως πας για την τουαλετα.Δεν πολυβολευε ο καναπες ειναι η αληθεια. Ξεκινησαμε με γλωσοφιλλα και πιπα απο πλευρας της. Λιγο ισπανικο και επιασα το μουνι της που ηταν υγρο. Σεξ σε 3 στασεις και τελειωμα με χυσιμο στα βυζια. Στο σεξ τα χαλασε λιγακι δεν ηταν τοσο μαχιμη..Αφου τελειωσαμε στην κατω καβατζα ειδαμε οτι οι αλλες δυο κοπελες ξαναπεριποιουντουσαν τον τυπο(πιπα). Κατεβηκα και περασα διπλα τους για να φυγω.
Δυναμη η Ελενη σε αναβει αλλα ξαναγραφω οτι δεν ειναι τοσο μαχιμη στο σεξ παρολα αυτα προσπαθει να σε ικανοποιησει..Οι αλλες δυο κοπελες ηταν η αφεντικινα του μαγαζιου(Αντζυ) και μια ξανθια Γεωργιανη οχι τοσο εντυπωσιακη σε εμφανιση αλλα απο οτι ειδα δεν μασαγε σε υπηρεσιες. Η Αντζυ εκανε το κουμαντο και η αλλη ακολουθουσε. Τον μαδησε λιγο τον τυπο η Αντζυ κομματακι απο οτι καταλαβα..
ΥΓ: Θυμηθηκα τα καλα λογια του Womanaholic για την Ελενη για αυτο περασα μαζι της.
El Papacito
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 1 Σεπ 2021
- Μηνύματα
- 3.385
- Like
- 12.757
- Πόντοι
- 2.256
Για την ίδια λέει, σίγουρα.Κάτσε ρε συ, δεν είμαι και τόσο βέβαιος ότι λέμε για την ίδια Ελένη... Η Ελένη που πήγαινα εγώ για καιρό μαζί της στο Pirouette και στο Lucy's δεν είναι απ' το Καζακστάν αλλά Ρωσίδα αυθεντική... Επίσης μόνο "όχι και τόσο μάχιμη" δεν τη λες στο sex, γαμιέται τρομερά!
Εκεί είναι σταθερά, πέρασα πρόσφατα, και εδώ και καιρό οι τρεις τους (Ελένη, Άντζυ, Κατερίνα) είναι εκεί στο ρόστερ χωρίς αλλαγές.
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 12
- Εμφανίσεις
- 3K
- Απαντήσεις
- 39
- Εμφανίσεις
- 11K
- Απαντήσεις
- 12
- Εμφανίσεις
- 8K