You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Κωλόμπαρα που γαμάς
- Μέλος που άνοιξε το νήμα prekass
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 8K
- Εμφανίσεις 2M
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)
Διαγραμμένο μέλος 204223
Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Μαρ 2021
- Μηνύματα
- 162
- Like
- 461
- Πόντοι
- 21
Όταν είχα πάει εγώ 3 χρόνια πριν ειχε 2 τυπισσες.Η μια ξανθιά χοντρούλα δε βλεποταν και άλλη μία μελαχρινή αρκετά σκιννυ που επίσης δεν έλεγε κάτι..Α νομίζω κάποτε ηταν και η Δώρα στο μαγαζί μια επίσης χοντρούλα μικρή σε ηλικία αλλά πάλι δεν έλεγε κάτι για εμένα πάντα..Αλλά άλλοι συναγωνιστές είχαν περάσει καλά..καλησπέρα έχει κάποιος πληροφορίες για strass
ενδιαφέρομαι να πάω σήμερα
γενιά πάντως είχε περιθώριο να προχωρήσουν από όσο θυμάμαι (σίγουρα σε φραπέ πίπα και μάλλον τέρμα μέσα είχε καβατζα)απλά εγώ δεν.
ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωσηΌταν είχα πάει εγώ 3 χρόνια πριν ειχε 2 τυπισσες.Η μια ξανθιά χοντρούλα δε βλεποταν και άλλη μία μελαχρινή αρκετά σκιννυ που επίσης δεν έλεγε κάτι..Α νομίζω κάποτε ηταν και η Δώρα στο μαγαζί μια επίσης χοντρούλα μικρή σε ηλικία αλλά πάλι δεν έλεγε κάτι για εμένα πάντα..Αλλά άλλοι συναγωνιστές είχαν περάσει καλά..
γενιά πάντως είχε περιθώριο να προχωρήσουν από όσο θυμάμαι (σίγουρα σε φραπέ πίπα και μάλλον τέρμα μέσα είχε καβατζα)απλά εγώ δεν.
Golemis
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Ιουν 2008
- Μηνύματα
- 2.786
- Κριτικές
- 9
- Like
- 1.875
- Πόντοι
- 216
Καλη τυχη αρχηγε μουευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση
Δεν ξέρω....δεν έχω πάει αλλά νομίζω ότι παίζει μόνο ποτάκι & μπλαμπλα....!!!!
Πάρα πολύ ανθυπομετριες....!!!!
Όλο μέλι-μέλι και από τηγανίτα τίποτα»
https://astraparis.gr/olo-meli-meli-kai-apo-tiganita-tipota/Beast of Burden
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Σεπ 2015
- Μηνύματα
- 140
- Κριτικές
- 26
- Like
- 1.080
- Πόντοι
- 371
Πήγα μια φορά μες στο καλοκαίρι, δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι από τότε.Επειδή είδα ωραίες φωτό στα social media, αλλά έχω πλήρη άγνοια στο συγκεκριμένο σπορ, θα μπορούσε κάποιος να με ενημερώσει για το τι παίζει στο Απλό Μπαρ; Ευχαριστώ
Εργαζόμενες τρείς, μια νταρντανα σκουρόχρωμη πίσω απ'την μπάρα που πιστεύω μας έχει όλους εδώ μέσα στο μπρα ντε φερ.
Μια χοντρούλα που όταν ήρθε να μου μιλήσει παραλίγο να βάλω τα γέλια γιατί είχε μια φωνή σαν να είχε ρουφήξει μπαλόνι με ήλιο.
Και μια μυστήρια που καθόταν σε ένα σκαμπό και έπαιζε με το κινητό της.
Με λίγα λόγια μακριά
Golemis
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Ιουν 2008
- Μηνύματα
- 2.786
- Κριτικές
- 9
- Like
- 1.875
- Πόντοι
- 216
Το πιο κοροιδιλικι μπαρ στον πλανητη. Εκανε ντορο απο τα σοσιαλ και κατι βητα κατηγοριας μοντελακια μεχρι το 2017-2018. Μετα επεσε πολυ και τωρα ειναι νεκρο. Χαιρομαι πολυ γιατι τη μοναδικη φορα που πηγα ειχε πολυ τουπε το αφεντικο και οι δικες σου και αντεξα μια μπυρα. Τωρα βαραει μυγες και παρτε τα διααρχι μου. Ευχαριστω φιλε μου εφτιαξες τη μεραΠήγα μια φορά μες στο καλοκαίρι, δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι από τότε.
Εργαζόμενες τρείς, μια νταρντανα σκουρόχρωμη πίσω απ'την μπάρα που πιστεύω μας έχει όλους εδώ μέσα στο μπρα ντε φερ.
Μια χοντρούλα που όταν ήρθε να μου μιλήσει παραλίγο να βάλω τα γέλια γιατί είχε μια φωνή σαν να είχε ρουφήξει μπαλόνι με ήλιο.
Και μια μυστήρια που καθόταν σε ένα σκαμπό και έπαιζε με το κινητό της.
Με λίγα λόγια μακριά
nikos708
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 13 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 1.409
- Κριτικές
- 144
- Like
- 11.835
- Πόντοι
- 25.186
Είναι ίσως το πιο πιροφοραδικο μπαρ που υπάρχει...δούλευε πριν λίγο καιρό έκει μία φίλη μου...Το όνομά της είναι Χαρά.... συγκεκριμένα πήγα δύο φορές μόνο και μόνο επειδή δούλευε αυτή... κέρασα ένα-δύο ποτά τη φίλη μου και λόγω γνωριμίας μας ήταν και πιο θερμή απέναντί μου ....Αλλά μη φανταστείς τίποτα περισσότερο από αγκαλίτσες μπλα μπλα και βλέμματα γεμάτα υποσχέσεις !!!!Ήταν και ένας δύο τύποι εκεί που κανονικά τους έγδαραν.... Η προσωπική μου άποψη είναι μακριά μακριά μακριά!!!!!!!! εκτός αν θες να δώσεις τα λεφτά σου χωρίς λόγο!!!καλησπερα ξερει κανεις τι παιζει στο aplo bar ειναι κοντα στο μετρο του αγιου Ιωαννη παιζει τιποτα μεσα στο μαζαζι εχει καμια καβατζα για γαμσι η εστω καμια πιπα
Forgivebutnotforget
Μέλος
- Εγγρ.
- 27 Οκτ 2022
- Μηνύματα
- 180
- Κριτικές
- 1
- Like
- 281
- Πόντοι
- 21
Θελω οποιος εχει τη καλοσυνη να μου πει ενα κωλομπαρο οπουδηποτε στην Αθηνα που με κανα 100αρικο και θα πιω κανα 2 ποτα θα κερασω 2 ποτα θα περασω καλα και θα γαμησω καμμια 45χρονη 50χρονη που να βλεπετε οχι μπαζο συγνωμη αν ζηταω πολλα και ευχαριστο εκ των προταιρων
El Papacito
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 1 Σεπ 2021
- Μηνύματα
- 3.388
- Like
- 12.764
- Πόντοι
- 2.256
Θα σου πρότεινα το La Luna στα Ιλίσια, Μαιάνδρου 3 (παράλληλος της Μιχαλακοπούλου).Θελω οποιος εχει τη καλοσυνη να μου πει ενα κωλομπαρο οπουδηποτε στην Αθηνα που με κανα 100αρικο και θα πιω κανα 2 ποτα θα κερασω 2 ποτα θα περασω καλα και θα γαμησω καμμια 45χρονη 50χρονη που να βλεπετε οχι μπαζο συγνωμη αν ζηταω πολλα και ευχαριστο εκ των προταιρων
Έχει αρκετές γυναίκες, σε αυτές τις ηλικίες, και στην καβάντζα πας με 50 ευρώ συνήθως.
Με 100 που λες είσαι κομπλέ.
El Papacito
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 1 Σεπ 2021
- Μηνύματα
- 3.388
- Like
- 12.764
- Πόντοι
- 2.256
Είναι στην οδό Κύπρου στο Μπουρνάζι. Νούμερο δεν θυμάμαι, αλλά αν ξεκινήσεις την Κύπρου από πλατεία Μπουρναζίου θα το δεις στα αριστερά, έχει φωτεινή πινακίδα που ξεχωρίζει.Καλημερα
Το χαλαρα που ειναι στο Περιστέρι ???
Αξίζει να παει καποιος ???
Έχω πολύ καιρό να πάω, δεν ξέρω τι παίζει τώρα,αλλά στο παρελθόν έχω περάσει πολύ καλά εκεί.
Golemis
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Ιουν 2008
- Μηνύματα
- 2.786
- Κριτικές
- 9
- Like
- 1.875
- Πόντοι
- 216
Εισαι απλα Αρχηγος και ευτυχως που τα λες και εσυ μαπς και γλυτωσουμε κανεναν απο το γδαρσιμο. Δεν ειδες ετοιμοι οι Αρκουδιαρηδες στο Ρουα Ματ να τα φανε απο τους πιρφορους
Mε αυτα τα λεφτα στο Χαλαρα θα περασεις πασαλιδικα αρκει να διαβασεις λιγο πισω τις συμβουλες των γιγαντιαιων μορφων Womanholic, Masazonomaxos, El Papacito, Vyzolagnos kai GolemisΚαλημερα
Το χαλαρα που ειναι στο Περιστέρι ???
Αξίζει να παει καποιος ???
Οδος Κυπρου κοντα στο μπουρναζι....Καλημερα
Το χαλαρα που ειναι στο Περιστέρι ???
Αξίζει να παει καποιος ???
Golemis
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Ιουν 2008
- Μηνύματα
- 2.786
- Κριτικές
- 9
- Like
- 1.875
- Πόντοι
- 216
Χαλαρα αξιζει παντα. Ξεκινα με τη Φλωρα αν ειναι εκει και θα με θυμηθειςΚαλημερα
Το χαλαρα που ειναι στο Περιστέρι ???
Αξίζει να παει καποιος ???
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 12
- Εμφανίσεις
- 3K
- Απαντήσεις
- 39
- Εμφανίσεις
- 11K
- Απαντήσεις
- 12
- Εμφανίσεις
- 8K