Anastasiou14
Μέλος
- Εγγρ.
- 27 Σεπ 2022
- Μηνύματα
- 20
- Like
- 32
- Πόντοι
- 0
Το Λα λούνα στο Ίλιον είναι καλό ή καλύτερα στην μιχαλακοπουλου ;
Όπως έχει καταντήσει το "Λα λούνα" στο Ίλιον (σύμφωνα με τις ενδείξεις που έχουμε πάντα), δεν υφίσταται καν σύγκριση. Αλλά αν κάποιος μένει προς Ίλιον μεριά καλό θα ήταν πριν κάνει τα άπειρα χιλιόμετρα για να κατέβει στη Μιχαλακοπούλου να πάει μια βόλτα από τον Άγιο Φανούριο μήπως βρει κάτι να βολευτεί και να μας ενημερώσει κι εμάς πώς είναι τα πράγματα εκεί. Και φυσικά για τους φίλους των δυτικών προαστίων πάντα υπάρχει και το "Χαλαρά" ως αξιόπιστη λύσηΤο Λα λούνα στο Ίλιον είναι καλό ή καλύτερα στην μιχαλακοπουλου ;
Αν πας, το πιθανότερο είναι ότι θα κερνάς εσύ, θα σε κεράσει και μια μπύρα αν κάτσεις αρκετά, θα σου κάνει παρέα όσο κερνάς και τίποτα περισσότερο.Καλημερα κυριοι....
Ξερει κανενας απο τους specialists του ειδους να μου πει τη παιζει στο beer king στην τρουμπα διοτι με προσκαλεσε μια ρουμανα που γνωρισα και δουλευει εκει να με κερασει μπυρα το σαββατο....
Ευχαριστω φιλε.....Αν πας, το πιθανότερο είναι ότι θα κερνάς εσύ, θα σε κεράσει και μια μπύρα αν κάτσεις αρκετά, θα σου κάνει παρέα όσο κερνάς και τίποτα περισσότερο.
Δεν είναι καν κωλόμπαρο το μαγαζί.
Η μόνη διαφορά όταν είχα πάει εγώ ήταν που δούλευε και μια ωραία milf μελαχρινή... Πάντως η ξανθιά σιτεμένη που λες - αν ήταν αυτή που είχα πάρει εγώ - είναι πολύ καλή στα ενδότερα, τώρα βέβαια σε καταλαβαίνω όπως ήταν η φάση ούτε εγώ θα καθόμουνΒόλτα από το STRASS μετά από μπύρες σε κοντινό μαγαζί. Το STRASS είναι δύο στενά πίσω από το Divani Caravel στην οδό Ευριδίκης. Όλος ο κόσμος ήταν ένας τύπος πίσω από μπαρ και μια ξανθιά σιτεμένη εργαζόμενη.Η ξανθιά φόραγε πουλόβερ ενώ έξω έκανε ζέστη. Όπως μπήκα λοιπόν έκανα μεταβολή και έφυγα και τους άφησα να βρουν την άκρη μόνοι τους.
Παντα ειχε κακο γουστο στα ρουχα και τα εσωρουχα@Womanaholic τι κανει η συγκεκριμενη στα ενδοτερα? Βασικα σπαστηκα με αυτα που φοραγε αν φορουσε κανα ξωβυζο θα καθομουν να τσεκαρω.
Είναι δυνατή, τώρα λεπτομέρειες δε θυμάμαι γιατί πάει και κάμποσος καιρός που έχω πάει μαζί της, πάντως δε θυμάμαι να μου είπε "όχι" σε κάτι, μόνο κώλο δεν έδινε και δεν άφηνε τελείωμα στο πρόσωπο, τα αναμενόμενα δηλαδή... Όταν είχα πάει εγώ ΄μήνα Ιούνιο φορούσε ξώβυζο οπότε δεν ήθελα και πολύ να την κεράσω και να περάσουμε στα ενδότερα παρότι θεωρητικά το μιλφάκι η μελαχρινή που δούλευε τότε στο μαγαζί ήταν πιο όμορφη για τα συνήθη γούστα@Womanaholic τι κανει η συγκεκριμενη στα ενδοτερα? Βασικα σπαστηκα με αυτα που φοραγε αν φορουσε κανα ξωβυζο θα καθομουν να τσεκαρω.
Το Χαλαρά ειναι οντως αξιοπιστη λυση απλα να προσέξετε την Αμάντα... δαγκώνει τελευταια... εννοω στη τσέπη![]()
Ναί έχει ξεφύγει την έχει οιασει ανγχος με τα λεφτά και έχει πάρει 2-3 πελατες από το Χαλαρα εξω πια. Φαινεται διοτι εκει που πηγαινανε συχνα δεν παν ποιά. Ένας που φοράει συνέχεια ενα άσπρο παντελόνι και ακουστηκε διοτι σταματησε η μουσικη και ακουστηκε που του το έλεγε στο prive. Παρε όποτε θες πρωί - πράδυ καθι θα κανονισουμε. Ω πα ειναι δίπλα κλεινω ciaoΤο Χαλαρά ειναι οντως αξιοπιστη λυση απλα να προσέξετε την Αμάντα... δαγκώνει τελευταια... εννοω στη τσέπη![]()
Τα έχουμε ξαναγράψει, ξεκινάς από "La luna" στη Μιχαλακοπούλου ή από "Χαλαρά" στην Κύπρου στο Περιστέρι. Είναι τα πιο "ασφαλή" μαγαζιά αν δεν είσαι μπασμένος στο σπορΚαλησπέρα παιδιά επειδή δεν είμαι από Αθήνα θα ήθελα να μου προτείνετε κάποιο μαγαζί που θα περάσω καλά