Porn Gangster
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2015
- Μηνύματα
- 15.186
- Κριτικές
- 165
- Like
- 26.062
- Πόντοι
- 34.168
Τι μυριζε ρε τυπε δεν μας είπες όμως ;;;;
Απλώς δεν είχε κάνει μπάνιο ρε φίλε και μύριζε τι δεν κατάλαβεςΤι μυριζε ρε τυπε δεν μας είπες όμως ;;;;
Όταν μια γυναίκα δεν προσέχει τον εαυτό της λιγάκι φυσικό είναι σε κάποιους να προκαλεί αηδία .Σε άλλους μπορούν να καυλωνουν με αυτό .Εγώ οχι
Ρε παιδια ελεος 70 ευρω στο χαλαρα? Παμε καλα?
Το "Corner" θα εννοεί Μασαζονομάχε, δεν υπάρχει πλέον άλλο στο Χαϊδάρι, απλά ΜΑΚΡΙΑ, μόνο αυτό σου λέω... Πυρφοράδικο που αφεντικίνα είναι μια τσιγγανοβουλγάρα και βαράει στο κεφάλι όσον αφορά τις χρεώσεις, 10' το διπλό ποτό των 20€ και επιπλέον ούτε μπούτι δε σ' αφήνουν να πιάσεις εκεί μέσαΤυπε τι παίζει Χαϊδάρι ;;;; αν πας ρίξε ενημέρωση!
Μασαζονομάχε όσον αφορά τα λεφτά εσύ είσαι ιδιαίτερη περίπτωση γιατί θέλεις να πηγαίνεις συχνά, εγώ μιλάω γενικά. Πάντως αν όντως πηγαίνεις τόσο συχνά όσο λες νομίζω ότι και οι ίδιες οι κοπέλες δε θα έχουν κανένα πρόβλημα να σου κάνουν έκπτωση εφόσον σε βλέπουν συνέχεια, ούτως ή άλλως τα κωλόμπαρα - γαμησάδικα είναι λίγα και αν εξαιρέσεις το "La luna" που έχει αρκετές επιλογές οι κοπέλες τις οποίες επισκεπτόμαστε πάνω - κάτω είναι μετρημένες στα δάχτυλα των δυο χεριώνΓια αυτο ρώτησα τον φίλο εάν η μυρωδια ηταν ιδρωτίλα ή κάτι αλλο. Η ιδρωτίλα ειναι νορμάλ και φυσιολογική. Και εγω εχει τυχει μεχρι να πάω Λα λουνα μέσα στο αμαξι νταλα Ιουλη να ιδρώσω.
Άλλο ομως κάποια να μυριζει σάπιο ψάρι / μύδι / τονο κτλπ αυτο εχει να κάνει με γυναικολογικά. Προφανως ειχα κ εγω παλιά μια γκομενα που οποτε έμπαινε στο αμάξι ψαχνοτανε... τη μια μυριζε το στόμα μ (ελεγε) επειδη πεινούσα , την άλλη μυριζε η μπλουζα λιγο ιδρώτα επειδη απλά την ειχα φορέσει 1-2 ωρες πριν κ ηταν καλοκαίρι.
Η τυπισα ηταν psycho ψαχνοτανε με το παραμικρό. Την έτζασα μετα απο λιγο καιρο γιατι είχε γινει ενοχλητική.
Ενταξει ανθρωποι ειμαστε θα μυρισει κ ελάχιστα ιδρώτας (που διαφέρει απο τον συσσωρευμενο ιδρωτα κ την απλυσιά) θα μυρίσει κ λίγο μουνάκι - πουτσος (που διαφερει απο τη μυρωδια των ΣΜΝ) κτλπ... αν ειναι να μας σκοτίζουν τα αρχιδια να παραγγειλουν γκομενο να βγει απο το κλίβανο.
Οσο για τα χρήματα... διαφωνω με τον @Womanaholic προσωπικα επειδη ειμαι πολύ συχνός πελάτης (2 φορες την εβδομάδα) οταν δεν έχω γκόμενα , δεν μπορω καθε φορά να χαλάω 100ρες. 50-60 τη φορά αντε 70 και ενα 20αρικο ενα μπουρδελο ας πουμε οτι παλεύεται που κ πάλι αρχιδια πρέπει να βρουμε κ καμιά γκόμενα.
Μονο με πουτάνες δε παλευεται.
Το "Corner" θα εννοεί Μασαζονομάχε, δεν υπάρχει πλέον άλλο στο Χαϊδάρι, απλά ΜΑΚΡΙΑ, μόνο αυτό σου λέω... Πυρφοράδικο που αφεντικίνα είναι μια τσιγγανοβουλγάρα και βαράει στο κεφάλι όσον αφορά τις χρεώσεις, 10' το διπλό ποτό των 20€ και επιπλέον ούτε μπούτι δε σ' αφήνουν να πιάσεις εκεί μέσα
Μασαζονομάχε όσον αφορά τα λεφτά εσύ είσαι ιδιαίτερη περίπτωση γιατί θέλεις να πηγαίνεις συχνά, εγώ μιλάω γενικά. Πάντως αν όντως πηγαίνεις τόσο συχνά όσο λες νομίζω ότι και οι ίδιες οι κοπέλες δε θα έχουν κανένα πρόβλημα να σου κάνουν έκπτωση εφόσον σε βλέπουν συνέχεια, ούτως ή άλλως τα κωλόμπαρα - γαμησάδικα είναι λίγα και αν εξαιρέσεις το "La luna" που έχει αρκετές επιλογές οι κοπέλες τις οποίες επισκεπτόμαστε πάνω - κάτω είναι μετρημένες στα δάχτυλα των δυο χεριών
Νίκο κορυφαίο post με εμπεριστατωμένη άποψη σε ό,τι αναφέρθηκες, δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο. Ειδικά για το θέμα της Δώρας του "Σκορπιού" ο Kostas453 νόμιζε ότι εγώ είμαι απ' αυτούς που γαμάω ό,τι σαβούρα βρω κι ότι δε με ενοχλεί η απλυσιά, ούτε που πέρασε απ' το μυαλό του ότι αυτό ακριβώς που τόνισα είναι ότι όσες φορές έχουμε πάει με τη Δώρα κι εγώ και τόσοι άλλοι εδώ μέσα ποτέ δεν αντιληφθήκαμε πλημμελή καθαριότητα από μεριάς τηςΚαλησπέρα λοιπόν σε όλους τους φίλους ας βάλουμε λοιπόν λίγο παιδιά τα πράγματα στη θέση τους ....σε πρώτη φάση όταν πηγαίνεις σε ένα κωλόμπαρο εννοείται ότι η αρχή του μαγαζιού είναι η κονσομασιόν και τα ποτά... άρα αν μία δυο τρεις ή όλες οι γυναίκες του μαγαζιού έχουν κανονίσει με τον επιχειρηματία και έχει καβάτζα αυτό είναι κάτι έξτρα.... άρα η καθεμία χτυπάει όσο θέλει 50....70 ...80.... 150 ... είναι κάτι που κατά πάσα πιθανότητα η κάθε μία έχει φτιάξει μόνη της εκτός αν είναι γαμιστρονας και το ποτό το έχουνε απλα για βιτρίνα ....όσο λοιπόν αφορά το φιλαράκι που είπε για τη Δώρα.... η Δώρα λοιπόν είναι μία γυναίκα που την ξέρω και εντός και εκτός μαγαζιού... δεν θα αναφερθώ στα προσωπικά της η πως και από πού την ξέρω... αλλά όσες φορές έχουμε βγει εκτός μαγαζιού σας πληροφορώ ότι όχι μόνο μοσχομυρίζει αλλά και προσέχει ιδιαίτερα τον εαυτό της εμφάνιση μυρωδιά ρούχα και τα λοιπά.... μέσα στο μαγαζί αν πηγαίνει κάποιος 2.00 3.00 4:00 το πρωί Και εκείνη είναι στο μαγαζί από τις 9:00 έχουν περάσει 5-10 πελάτες και τα λοιπά και τα λοιπά και τα λοιπά (αναφέρομαι στον αγώνα των τραπεζών) σίγουρα δεν υπάρχει το περιθώριο να κάνει μπάνιο ή ντους... σε κανένα μαγαζί (κωλόμπαρο) δεν γίνεται εκτός και να έχει 10 γυναίκες οπότε υπάρχει και το περιθώριο του χρόνου για ένα φρεσκαρισμα....άρα αν υπήρχε και μία δυσάρεστη μυρωδιά σίγουρα δεν είναι βρωμιάρα η κοπέλα αλλά τι να κάνουμε καλοκαίρι ειναι... και όταν πηγαίνεις σε κωλόμπαρο τονίζω *κωλόμπαρο* και όχι ένα μπαράκι η στριπ δεν πηγαίνεις ούτε για το image του μαγαζιού ούτε για τις δίμετρες γυναίκες που θα έχει εκεί πηγαίνεις για να βρεις γυναίκες που θα κάνεις ότι γουστάρεις να κάνεις το τραπέζι να ζήσεις την καλτιλα σου και να περάσεις καλά ....σε *κωλόμπαρο* το επισημαίνω όχι μπαράκι!!! μου θυμίζει σκηνικά που έχουν γραφτεί για τα τσοντοσινεμα ότι δεν έχει τον κατάλληλο φωτισμό....τον κατάλληλο εξαερισμο.. και τι κόσμος είναι αυτός;;; γέροι.. και το ένα και το άλλο παιδιά ξεκολλάτε!!!! όταν μιλάμε για καλτιλα είναι καλτιλα άλλο το καλτ άλλο το κυριλέ ... με πολύ αγάπη αλλά επιτέλους ξεχωρίστε τι θέλετε.... Όσοι ψάχνετε κάτι διαφορετικό από αυτό που γράφουμε οι περισσότεροι με εμπειρία σε αυτού του είδους τα μαγαζιά τότε μάλλον βγαίνετε και χαλάτε τα λεφτά σας σε λάθος χώρους... ψάχνετε για κάτι άλλο εμείς που τα γουστάρουμε αυτα περνάμε καλά σε αυτά περνάμε πραγματικά καλά!!!!