Νέα

Κωλόμπαρα που γαμάς

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα prekass
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 8K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 19 άτομα (3 μέλη και 16 επισκέπτες)

El Papacito

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Σεπ 2021
Μηνύματα
3.386
Like
12.757
Πόντοι
2.256
ηθελα να ρωτησω υπαρχουν κωλομπαρα που να ειναι ανοιχτα απο το μεσημερι και τι λετε θα δουλευε κατι τετοιο;
Από το μεσημέρι όχι, δεν υπάρχουν, εκτός από ελάχιστα που δουλεύουν σαν καφενεία και το βράδυ το γυρνάνε σε κωλόμπαρα. Αλλά αυτά τη μέρα δεν έχουν γυναίκες και δεν ξέρω αν έχουν απομείνει κιόλας ενεργά.
Υπάρχουν, πιο σωστά υπήρχαν γιατί έχω καιρό να τα επισκευτώ, κάποια που άνοιγαν από απόγευμα και συνήθως είχαν δύο βάρδιες γυναικών.λ, πχ. 18.00-23.00 η πρώτη, και οι άλλες 22.00 μέχρι να κλείσει.
Τα δύο στην Πιπίνου δούλευαν έτσι από παλιά, κάποια στου Γκύζη επίσης.
 
Εγγρ.
5 Μαρ 2022
Μηνύματα
101
Like
242
Πόντοι
21
Από το μεσημέρι όχι, δεν υπάρχουν, εκτός από ελάχιστα που δουλεύουν σαν καφενεία και το βράδυ το γυρνάνε σε κωλόμπαρα. Αλλά αυτά τη μέρα δεν έχουν γυναίκες και δεν ξέρω αν έχουν απομείνει κιόλας ενεργά.
Υπάρχουν, πιο σωστά υπήρχαν γιατί έχω καιρό να τα επισκευτώ, κάποια που άνοιγαν από απόγευμα και συνήθως είχαν δύο βάρδιες γυναικών.λ, πχ. 18.00-23.00 η πρώτη, και οι άλλες 22.00 μέχρι να κλείσει.
Τα δύο στην Πιπίνου δούλευαν έτσι από παλιά, κάποια στου Γκύζη επίσης.
θα ειχε κηνηση αν ανοιγε ενα τετοιο απο το μεσημερι;
 

El Papacito

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Σεπ 2021
Μηνύματα
3.386
Like
12.757
Πόντοι
2.256
θα ειχε κηνηση αν ανοιγε ενα τετοιο απο το μεσημερι;
Πιστεύω πως όχι. Όποιες απόπειρες έγιναν στο παρελθόν πήγαν άπατες. Και τότε τα μαγαζιά αυτά είχαν πολλή δουλειά, τώρα έχουν μείνει ελάχιστα και από αυτά τα μισά είναι για λουκέτο.
Η φάση κωλόμπαρα σβήνει σιγά σιγά...... δυστυχώς.....
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.185
Κριτικές
165
Like
26.062
Πόντοι
34.168
θα ειχε κηνηση αν ανοιγε ενα τετοιο απο το μεσημερι;

Οχι τυπε γιατί μπορεί κάποιες αν τις εβλεπες να τρομαζες κ να έκανε να σου ξανασηκωθεί κανα χρόνο.

Μη κοιτάς που τις γαμαμε το βράδυ
 

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
Το Europa Bar λέει τίποτα συναγωνιστές;
Τίποτα που να ενδιαφέρει αυτό το thread απ' όσο ξέρω. Βέβαια επειδή ξεκίνησε να δουλεύει εκεί μια γνωστή μου κοπέλα θα πάω έστω για ένα ποτό σύντομα, οπότε θα έχω και εμπεριστατωμένη άποψη
 

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.162
Κριτικές
136
Like
12.677
Πόντοι
11.915
θα ειχε κηνηση αν ανοιγε ενα τετοιο απο το μεσημερι;
Τυπε καλοκαιριατικα μεσημερι ειναι μονο για φαι, χεσιμο και υπνο. Και οι κωλομπαρουδες το ιδιο κανουν.
 

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
Επάνοδος για 'μένα μετά από ένα δίμηνο σχεδόν στις κωλομπαρόπιατσες καθώς λίγο η συγκυρία, λίγο ένα θεματάκι υγείας με είχαν κρατήσει μακριά. Πρώτη επίσκεψη στο "Comple" (πρώην "Bazoozoo", πρώην "Μάσκα") στην 3ης Σεπτεμβρίου με στόχο αποκλειστικά να βρω και να "παίξω" με την Ελένη την ξανθιά με τις βυζάρες στην οποία έχουν αναφερθεί και ο El Papacito που μένει κιόλας εκεί στην περιοχή αλλά και άλλοι αφήνοντας μάλιστα υπόνοιες για περαιτέρω "παιχνίδι". Δυστυχώς για κακή μου τύχη έλειπε απόψε και παρούσες ήταν τρεις μελαχρινές από πρώην ανατολικό μπλοκ οι οποίες όμως παρότι όμορφες οφείλω να ομολογήσω ούτε πολύ προκλητικά ντυμένες ήταν, ούτε φαινόταν να παίζουν σοβαρά, τις κερνούσαν συνέχεια κάποιοι πυρφόροι και μέχρι εκεί. Γενικά το μαγαζί δε μου γέμισε το μάτι να υπόσχεται ούτε καν "φραπέδες", πόσω μάλλον γαμήσια στις τουαλέτες παρά τα περί του αντιθέτου λεγόμενα από κάποιους εδώ μέσα... Πάντως θα επιχειρήσω να ξαναπάω το επόμενο ή το μεθεπόμενο Σάββατο για να έχω εμπεριστατωμένη άποψη, απόψε τελικά ήπια μόνο ένα ποτάκι από ευγένεια και για να κόψω κίνηση και την έκανα.

Επόμενη στάση το "Strass" πίσω από το "Caravel" που είχα ενάμιση χρόνο και βάλε να πάω και βόλευε λόγω τοποθεσίας μιας και η ώρα είχε πάει ήδη πέντε παρά, ούτως ή άλλως το είχα στα υπ' όψιν. Δύο εργαζόμενες, μια ξανθιά μεσόκοπη η Βίκυ Ελληνορωσίδα με μεγάλα βυζιά με μεγάλες ρόγες, ωραίο μουνί και μεγάλο κώλο αλλά φάτσα νοικοκυράς και άλλη μια η Ξένια λιγότερο τούμπανο αλλά πιο ψαρωτική από εμφάνιση, χαμηλών τόνων γενικά. Ως άρρωστος με τα βυζιά και τις καμπύλες εγώ είπα στη Βίκυ να κάτσει μαζί μου και μετά από αρκετή καβλάντα καταλήξαμε στην καβάτζα όπου έγινε το σώσε. Δεν ξέρω βέβαια αν μπορώ να σας την προτείνω γιατί είναι γυναίκα που θα συγκινήσει μόνο ορκισμένους μιλφάκηδες - κωλομπαρόβιους, αλλά οι μυημένοι περάστε μια βόλτα... Στο κάτω - κάτω ας δοκιμάσει κάποιος και την Ξένια και να μας ενημερώσει!

Αυτά για απόψε, το ερχόμενο Σάββατο καλά να είμαστε θα σας έχω νέα ενημέρωση :wink:
 

Sfedona

Σπουδαίος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2021
Μηνύματα
985
Κριτικές
38
Like
3.431
Πόντοι
2.606
Επάνοδος για 'μένα μετά από ένα δίμηνο σχεδόν στις κωλομπαρόπιατσες καθώς λίγο η συγκυρία, λίγο ένα θεματάκι υγείας με είχαν κρατήσει μακριά. Πρώτη επίσκεψη στο "Comple" (πρώην "Bazoozoo", πρώην "Μάσκα") στην 3ης Σεπτεμβρίου με στόχο αποκλειστικά να βρω και να "παίξω" με την Ελένη την ξανθιά με τις βυζάρες στην οποία έχουν αναφερθεί και ο El Papacito που μένει κιόλας εκεί στην περιοχή αλλά και άλλοι αφήνοντας μάλιστα υπόνοιες για περαιτέρω "παιχνίδι". Δυστυχώς για κακή μου τύχη έλειπε απόψε και παρούσες ήταν τρεις μελαχρινές από πρώην ανατολικό μπλοκ οι οποίες όμως παρότι όμορφες οφείλω να ομολογήσω ούτε πολύ προκλητικά ντυμένες ήταν, ούτε φαινόταν να παίζουν σοβαρά, τις κερνούσαν συνέχεια κάποιοι πυρφόροι και μέχρι εκεί. Γενικά το μαγαζί δε μου γέμισε το μάτι να υπόσχεται ούτε καν "φραπέδες", πόσω μάλλον γαμήσια στις τουαλέτες παρά τα περί του αντιθέτου λεγόμενα από κάποιους εδώ μέσα... Πάντως θα επιχειρήσω να ξαναπάω το επόμενο ή το μεθεπόμενο Σάββατο για να έχω εμπεριστατωμένη άποψη, απόψε τελικά ήπια μόνο ένα ποτάκι από ευγένεια και για να κόψω κίνηση και την έκανα.

Επόμενη στάση το "Strass" πίσω από το "Caravel" που είχα ενάμιση χρόνο και βάλε να πάω και βόλευε λόγω τοποθεσίας μιας και η ώρα είχε πάει ήδη πέντε παρά, ούτως ή άλλως το είχα στα υπ' όψιν. Δύο εργαζόμενες, μια ξανθιά μεσόκοπη η Βίκυ Ελληνορωσίδα με μεγάλα βυζιά με μεγάλες ρόγες, ωραίο μουνί και μεγάλο κώλο αλλά φάτσα νοικοκυράς και άλλη μια η Ξένια λιγότερο τούμπανο αλλά πιο ψαρωτική από εμφάνιση, χαμηλών τόνων γενικά. Ως άρρωστος με τα βυζιά και τις καμπύλες εγώ είπα στη Βίκυ να κάτσει μαζί μου και μετά από αρκετή καβλάντα καταλήξαμε στην καβάτζα όπου έγινε το σώσε. Δεν ξέρω βέβαια αν μπορώ να σας την προτείνω γιατί είναι γυναίκα που θα συγκινήσει μόνο ορκισμένους μιλφάκηδες - κωλομπαρόβιους, αλλά οι μυημένοι περάστε μια βόλτα... Στο κάτω - κάτω ας δοκιμάσει κάποιος και την Ξένια και να μας ενημερώσει!

Αυτά για απόψε, το ερχόμενο Σάββατο καλά να είμαστε θα σας έχω νέα ενημέρωση :wink:
Και πόσο πάει το κόστος με τη καβατζα μέσα;
 

El Papacito

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Σεπ 2021
Μηνύματα
3.386
Like
12.757
Πόντοι
2.256
Επάνοδος για 'μένα μετά από ένα δίμηνο σχεδόν στις κωλομπαρόπιατσες καθώς λίγο η συγκυρία, λίγο ένα θεματάκι υγείας με είχαν κρατήσει μακριά. Πρώτη επίσκεψη στο "Comple" (πρώην "Bazoozoo", πρώην "Μάσκα") στην 3ης Σεπτεμβρίου με στόχο αποκλειστικά να βρω και να "παίξω" με την Ελένη την ξανθιά με τις βυζάρες στην οποία έχουν αναφερθεί και ο El Papacito που μένει κιόλας εκεί στην περιοχή αλλά και άλλοι αφήνοντας μάλιστα υπόνοιες για περαιτέρω "παιχνίδι". Δυστυχώς για κακή μου τύχη έλειπε απόψε και παρούσες ήταν τρεις μελαχρινές από πρώην ανατολικό μπλοκ οι οποίες όμως παρότι όμορφες οφείλω να ομολογήσω ούτε πολύ προκλητικά ντυμένες ήταν, ούτε φαινόταν να παίζουν σοβαρά, τις κερνούσαν συνέχεια κάποιοι πυρφόροι και μέχρι εκεί. Γενικά το μαγαζί δε μου γέμισε το μάτι να υπόσχεται ούτε καν "φραπέδες", πόσω μάλλον γαμήσια στις τουαλέτες παρά τα περί του αντιθέτου λεγόμενα από κάποιους εδώ μέσα... Πάντως θα επιχειρήσω να ξαναπάω το επόμενο ή το μεθεπόμενο Σάββατο για να έχω εμπεριστατωμένη άποψη, απόψε τελικά ήπια μόνο ένα ποτάκι από ευγένεια και για να κόψω κίνηση και την έκανα.

Επόμενη στάση το "Strass" πίσω από το "Caravel" που είχα ενάμιση χρόνο και βάλε να πάω και βόλευε λόγω τοποθεσίας μιας και η ώρα είχε πάει ήδη πέντε παρά, ούτως ή άλλως το είχα στα υπ' όψιν. Δύο εργαζόμενες, μια ξανθιά μεσόκοπη η Βίκυ Ελληνορωσίδα με μεγάλα βυζιά με μεγάλες ρόγες, ωραίο μουνί και μεγάλο κώλο αλλά φάτσα νοικοκυράς και άλλη μια η Ξένια λιγότερο τούμπανο αλλά πιο ψαρωτική από εμφάνιση, χαμηλών τόνων γενικά. Ως άρρωστος με τα βυζιά και τις καμπύλες εγώ είπα στη Βίκυ να κάτσει μαζί μου και μετά από αρκετή καβλάντα καταλήξαμε στην καβάτζα όπου έγινε το σώσε. Δεν ξέρω βέβαια αν μπορώ να σας την προτείνω γιατί είναι γυναίκα που θα συγκινήσει μόνο ορκισμένους μιλφάκηδες - κωλομπαρόβιους, αλλά οι μυημένοι περάστε μια βόλτα... Στο κάτω - κάτω ας δοκιμάσει κάποιος και την Ξένια και να μας ενημερώσει!

Αυτά για απόψε, το ερχόμενο Σάββατο καλά να είμαστε θα σας έχω νέα ενημέρωση :wink:
Χαιρετίζω την επιστροφή σου στον αγώνα και την παρουσία σου στη γειτονιά μου!!
Σχετικά με το Comple όπως στα έγραφα τα είδες και εσύ, τόσα χρόνια δεν έχω δει παιχνίδι σοβαρό εκεί μέσα (ούτε και ελαφρύ ουσιαστικά) και φυσικά καμία καβάντζα που έγραφε κάποιος.
 

kavlalex

Σεβαστός
Εγγρ.
24 Οκτ 2021
Μηνύματα
1.709
Κριτικές
6
Like
7.322
Πόντοι
1.336
ενταξι νορμαλ φαση ο τριανταφυλος σουπερ αφεντικο πολυ ζεστη ατμοσφαιρα αλλα τιποτα ιδιαιτερο απο παιχνιδι απλα μπα μπα και τιποτα αλλο εχει καβαντζα πανω αλλα δεν γινεται καλο παιχνιδι εκτος αν σε γουσταρι τρελα η γκομενα εχω να παω βεβαια κατι μηνες και δεν ξερω το ροστερ γιατι αλαζει συνεχεια
Γενικά μένει σε φάση χουφτωματων και τέτοια ή ούτε εκεί δεν φτάνουμε; Περίπου πόσο πάει το μαλλί; Θα με βόλευε γεωγραφικά το μαγαζί αυτό για κανένα πέρασμα, απλώς θα ήθελα να ξέρω εάν αξίζει
 
Εγγρ.
18 Μαρ 2021
Μηνύματα
162
Like
461
Πόντοι
21
Επάνοδος για 'μένα μετά από ένα δίμηνο σχεδόν στις κωλομπαρόπιατσες καθώς λίγο η συγκυρία, λίγο ένα θεματάκι υγείας με είχαν κρατήσει μακριά. Πρώτη επίσκεψη στο "Comple" (πρώην "Bazoozoo", πρώην "Μάσκα") στην 3ης Σεπτεμβρίου με στόχο αποκλειστικά να βρω και να "παίξω" με την Ελένη την ξανθιά με τις βυζάρες στην οποία έχουν αναφερθεί και ο El Papacito που μένει κιόλας εκεί στην περιοχή αλλά και άλλοι αφήνοντας μάλιστα υπόνοιες για περαιτέρω "παιχνίδι". Δυστυχώς για κακή μου τύχη έλειπε απόψε και παρούσες ήταν τρεις μελαχρινές από πρώην ανατολικό μπλοκ οι οποίες όμως παρότι όμορφες οφείλω να ομολογήσω ούτε πολύ προκλητικά ντυμένες ήταν, ούτε φαινόταν να παίζουν σοβαρά, τις κερνούσαν συνέχεια κάποιοι πυρφόροι και μέχρι εκεί. Γενικά το μαγαζί δε μου γέμισε το μάτι να υπόσχεται ούτε καν "φραπέδες", πόσω μάλλον γαμήσια στις τουαλέτες παρά τα περί του αντιθέτου λεγόμενα από κάποιους εδώ μέσα... Πάντως θα επιχειρήσω να ξαναπάω το επόμενο ή το μεθεπόμενο Σάββατο για να έχω εμπεριστατωμένη άποψη, απόψε τελικά ήπια μόνο ένα ποτάκι από ευγένεια και για να κόψω κίνηση και την έκανα.

Επόμενη στάση το "Strass" πίσω από το "Caravel" που είχα ενάμιση χρόνο και βάλε να πάω και βόλευε λόγω τοποθεσίας μιας και η ώρα είχε πάει ήδη πέντε παρά, ούτως ή άλλως το είχα στα υπ' όψιν. Δύο εργαζόμενες, μια ξανθιά μεσόκοπη η Βίκυ Ελληνορωσίδα με μεγάλα βυζιά με μεγάλες ρόγες, ωραίο μουνί και μεγάλο κώλο αλλά φάτσα νοικοκυράς και άλλη μια η Ξένια λιγότερο τούμπανο αλλά πιο ψαρωτική από εμφάνιση, χαμηλών τόνων γενικά. Ως άρρωστος με τα βυζιά και τις καμπύλες εγώ είπα στη Βίκυ να κάτσει μαζί μου και μετά από αρκετή καβλάντα καταλήξαμε στην καβάτζα όπου έγινε το σώσε. Δεν ξέρω βέβαια αν μπορώ να σας την προτείνω γιατί είναι γυναίκα που θα συγκινήσει μόνο ορκισμένους μιλφάκηδες - κωλομπαρόβιους, αλλά οι μυημένοι περάστε μια βόλτα... Στο κάτω - κάτω ας δοκιμάσει κάποιος και την Ξένια και να μας ενημερώσει!

Αυτά για απόψε, το ερχόμενο Σάββατο καλά να είμαστε θα σας έχω νέα ενημέρωση :wink:
Γενικά όπως σου είχα γράψει και εγώ φίλε womanaholic για το balooloo / comple όταν είχα πάει μου είχε φανεί πολύ χαλαρό μαγαζί χωρίς καβατζα..Οπότε νομίζω άδικος κόπος να ξαναπάς αλλά αν σε έχουν ψήσει τα σχόλια που είπες μπορείς να κάνεις μια ακόμη καταδρομική
 

Distro

Μέλος
Εγγρ.
13 Νοε 2019
Μηνύματα
106
Like
205
Πόντοι
1
Εχει πάρει κανεις κανα μουνάκι στη καβάτζα του ΛΑ ΛΟΥΝΑ ρε παιδια... να μας πει πως ηταν η εμπειρια ;;;

εβλεπε που έχωνε το πουτσο του εκει κάτω ;;;

Κανα άλλο μαγαζί στη Κεφαληνιας με καβάτζα για γαμησι ξέρουμε ;

Απο οτι καταλαβα ο Σκορπιος στη Τρουμπα εχει στανταρ ταριφα για το πατάρι 70-80 ευρω μου ειχε πει η Μαρίνα...

η Δωρα που πηγαινε και με λιγοτερα οπως ειχε πεί ο @Womanaholic δεν ειναι πια εκεί.

Δωστε κανα τίπ να οργανωθούμε μην μας μαδάνε τσάμπα κ βερεσέ. προσωπικα δεν πάω μια φορά το μήνα για αυτο και ψάχνομαι και πιο οικονομικά.
Ποια καβαντζα στο LaLouna τώρα θα έπρεπε να είσαι πιο σγκεκριμένος.......:wink:
 

Golemis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2008
Μηνύματα
2.786
Κριτικές
9
Like
1.875
Πόντοι
216
Συμφωνω απολυτα φιλοι μου πυρφορε απο ολες τις αποψεις
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.185
Κριτικές
165
Like
26.062
Πόντοι
34.168
Γενικά μένει σε φάση χουφτωματων και τέτοια ή ούτε εκεί δεν φτάνουμε; Περίπου πόσο πάει το μαλλί; Θα με βόλευε γεωγραφικά το μαγαζί αυτό για κανένα πέρασμα, απλώς θα ήθελα να ξέρω εάν αξίζει

Τις προαλλες πέρασα απο Πιρουετ και με ενα 50αρικο γάμησα για κανα 15λεπτο την Άρτζι στη καβάτζα.

Τη ξέσκισα. Θα ανεβάσω και κριτική... κούγκαρ τίμιο μουνί... με λίγα παχάκια αλλα αμα εισαι μερακλής μια χαρα γκομενα ειναι... ωραια βυζιά και ωραιο φακιδιασμένο σωματάκι.

Με καυλωσε η θείτσα. Και εφαγε καλά.

Οι αλλες δυο ήταν η Ελένη πολυ παχιά για τα γουστα μου και μια αλλη ψηλη ξανθιά αδυνατη που ε΄παιζε με κάτι τυπους στη μπάρα.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Νομιζω το Πιρουέτ ειναι πιο VFM και απο το Χαλαρά... καλα έλεγαν οι συναγωνιστες εδώ οτι έχει τίμια καβάτζα.
 

El Papacito

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Σεπ 2021
Μηνύματα
3.386
Like
12.757
Πόντοι
2.256
Τις προαλλες πέρασα απο Πιρουετ και με ενα 50αρικο γάμησα για κανα 15λεπτο την Άρτζι στη καβάτζα.

Τη ξέσκισα. Θα ανεβάσω και κριτική... κούγκαρ τίμιο μουνί... με λίγα παχάκια αλλα αμα εισαι μερακλής μια χαρα γκομενα ειναι... ωραια βυζιά και ωραιο φακιδιασμένο σωματάκι.

Με καυλωσε η θείτσα. Και εφαγε καλά.

Οι αλλες δυο ήταν η Ελένη πολυ παχιά για τα γουστα μου και μια αλλη ψηλη ξανθιά αδυνατη που ε΄παιζε με κάτι τυπους στη μπάρα.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Νομιζω το Πιρουέτ ειναι πιο VFM και απο το Χαλαρά... καλα έλεγαν οι συναγωνιστες εδώ οτι έχει τίμια καβάτζα.
Η ψηλή, ξανθιά, αδύνατη είναι η Κατερίνα από την Γεωργία.
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.185
Κριτικές
165
Like
26.062
Πόντοι
34.168
Η ψηλή, ξανθιά, αδύνατη είναι η Κατερίνα από την Γεωργία.


Ωραίο μουνί τυπε... την έχεις δοκιμάσει μέσα ;

βεβαια τωρα με "ερωτευτηκε" η Άρτζι και αμα την επομενη δοκιμάσω αυτην θα έχω κρεβατοπουτανο μουρμουρα :P
 

El Papacito

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Σεπ 2021
Μηνύματα
3.386
Like
12.757
Πόντοι
2.256
Ωραίο μουνί τυπε... την έχεις δοκιμάσει μέσα ;

βεβαια τωρα με "ερωτευτηκε" η Άρτζι και αμα την επομενη δοκιμάσω αυτην θα έχω κρεβατοπουτανο μουρμουρα :P
Όχι, προσωπική εμπειρία δεν έχω, δεν είναι του γούστου μου.
Αλλά άλλοι που γνωρίζω ήταν πολύ ικανοποιημένοι από τις επιδόσεις της.
Α,και μια διόρθωση, Άντζι λέγεται η "δικιά" σου, όχι Άρτζι :wink:
 
Τελευταία τροποποίηση:

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.185
Κριτικές
165
Like
26.062
Πόντοι
34.168
Όχι, προσωπική εμπειρία δεν έχω, δεν είναι του γούστου μου.
Αλλά άλλοι που γνωρίζω ήταν πολύ ικανοποιημένοι από τις επιδόσεις της.
Α,και μια διόρθωση, Άντζι λέγεται η "δικιά" σου, όχι Άρτζι :wink:

Πάλι καλα που με διορθωσες τύπε για να το γράψω στη πορνο κριτική :cheesy:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom