Νέα

Κωλόμπαρα που γαμάς

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα prekass
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 8K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 29 άτομα (5 μέλη και 24 επισκέπτες)

El Papacito

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Σεπ 2021
Μηνύματα
3.385
Like
12.754
Πόντοι
2.256
Επίσκεψη στο "Χαλαρά" ξανά απόψε και κέρασμα στην Αμάντα (Τάνια για τους παλιούς) και γαμήσι στην καβάτζα... Παιδιά ζαλίστηκα απ' το γαμήσι, είχα χρόνια να πάω μαζί της και είχα ξεχάσει πόσο λυσσασμένα γαμιέται αν και νομίζω ότι είναι "χειρότερη" κι από παλιά, μιλάμε για την απόλυτη PSE εμπειρία σε βαθμό που ξαφνιάστηκα! Οι αγαπούληδες και οι πρωτάρηδες στα κωλόμπαρα μείνετε μακριά καλύτερη για αρχή, σ' αυτήν τη γυναίκα πρέπει να πηγαίνεις προετοιμασμένος για πολύ σκληρές καταστάσεις... Πάντως νιώθω πως κάπου εδώ έκλεισε ξανά ένας κύκλος μου στο "Χαλαρά" παρότι απ' ό,τι είδα η Μαργαρίτα έχει αρχίσει να φέρνει πάλι νέες γυναίκες, απόψε ας πούμε ήταν παρούσα και μια κοντούλα αδιάφορη που δε ρώτησα καν το όνομά της. Τις επόμενες βδομάδες θα επισκεφτώ το "Kiss" και το "Life" (λειτουργεί ακόμα;) στο Περιστέρι έτσι για μια cult αλλαγή για να δω αν υπάρχει κάτι αξιογάμητο εκεί, καθώς και το "Bazoozoo" στην Γ' Σεπτεμβρίου που ήθελα να πάω πριν την πανδημία ακόμα να φανταστείτε και το "Strass" που μετά τα γαμήσια με Δώρα και Μπάρμπαρα δεν έχω πατήσει καθόλου το πόδι μου... Πιθανόν να κάνω μια επίσκεψη και στο "La luna" του Ιλίου (άλλο μαγαζί από το διάσημο "La luna" της Μιχαλακοπούλου) το οποίο έχει πατάρι μεν αλλά ελάχιστες ανέβαιναν. Στα δύο τελευταία μαγαζιά έχω ξαναπάει, στα άλλα παραδόξως για πρώτη φορά. Εδώ θα είμαστε και θα ενημερώνω για κάθε μου επίσκεψη, μοιραστείτε κι εσείς τυχόν εμπειρίες σας!
Η κοντούλα,αδιάφορη που έγραψες δεν είναι καινούργια. Είναι η Βουλγάρα Βάλια που δούλευε εκεί τα τελευταία χρόνια , έλειπε κάποιο διάστημα και επανήλθε. Δεν έχω προσωπική εμπειρία μαζί της αλλά έχει γραφτεί εδώ από συναγωνιστές ότι έχει καλή απόδοση αλλά και χαμηλότερο "κόστος" από τις άλλες εκεί.
Όσον αφορά το Bazoozoo στη γειτονιά μου προσφέρεται κυρίως για κεράσματα και κουβεντούλα, μην περιμένεις και πολλά παραπάνω....
 

Xwristaboo

Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2022
Μηνύματα
103
Κριτικές
2
Like
498
Πόντοι
21
Καλησπερες μετα από πολύ καιρό και με νέο προφίλ αφού δε θυμάμαι τους κωδικούς από το παλιό ο τριμαλακας.
Ερώτηση ρε παίδες για να μην ψάχνω όλες τις απαντήσεις κάτι χρόνων που έχω να μπω.
Η Ελενα η ρωσίδα που δούλευε στο Pirouette και μετά πήγε σε ένα στις αρχές της Μιχαλακοπούλου υπάρχει ακόμα?
Είχα γράψει κριτικές τότε και είχαμε συμφωνήσει με άλλους μύστες ότι ήταν αρκετά δυνατή
 

dinamitisc5

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2018
Μηνύματα
1.434
Κριτικές
13
Like
4.174
Πόντοι
746
Μπορώ να ανεβάσω οπτικοακουστικό αρχείο 3 λεπτών απο το ίδρυμα; Εικόνα είναι μαύρη διότι δεν υπάρχει φως. Μόνο ήχος.
 

Malaperds

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2007
Μηνύματα
2.815
Κριτικές
14
Like
5.040
Πόντοι
6.495

Naruto

Μέγας
Εγγρ.
11 Οκτ 2010
Μηνύματα
893
Κριτικές
21
Like
1.901
Πόντοι
4.115
Μπορώ να ανεβάσω οπτικοακουστικό αρχείο 3 λεπτών απο το ίδρυμα; Εικόνα είναι μαύρη διότι δεν υπάρχει φως. Μόνο ήχος.
Κι εγω δεν νομιζω να ενοχλησει κανεναν, αλλα καλου κακου ας παρεις εγκριση μην εχεις αλλα.
 

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
Καβαληκεύτηκε η φλώρα απο χαλαρά. Ουδέν παράπονονο.

Η πλάκα μαζί σου είναι ότι έχουμε βρεθεί δυο Σάββατα ίδια ώρα στο "Χαλαρά" και δε γνωρίζουμε ο ένας ποιος είναι ο άλλος
 

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
Καλησπερες μετα από πολύ καιρό και με νέο προφίλ αφού δε θυμάμαι τους κωδικούς από το παλιό ο τριμαλακας.
Ερώτηση ρε παίδες για να μην ψάχνω όλες τις απαντήσεις κάτι χρόνων που έχω να μπω.
Η Ελενα η ρωσίδα που δούλευε στο Pirouette και μετά πήγε σε ένα στις αρχές της Μιχαλακοπούλου υπάρχει ακόμα?
Είχα γράψει κριτικές τότε και είχαμε συμφωνήσει με άλλους μύστες ότι ήταν αρκετά δυνατή

Φίλε μάλλον ε΄χουμε χάσει όλοι μας τα ίχνη της στα μαγαζιά τουλάχιστον. Στο "Lucy 's" στην αρχή της Μεσογείων που ήταν δεν έχει αναφέρει κανείς αν την έχει δει μετά την αλλαγή του ιδιοκτήτη που το πήρε το μαγαζί ένας μαλάκας, γενικά μετά κι απ' το στραπάτσο του κορωνοϊού για τα ίδια και τα ίδια μαγαζιά γράφουμε εδώ που είναι και τα πιο γνωστά, έχουν περιοριστεί οι αναζητήσεις απ' ό,τι έχω καταλάβει και παίζουν οι πιο πολλοί με τα σιγουράκια. Εγώ έχω βέβαια και το τηλέφωνό της και το προφίλ της στο Facebook αλλά έχω τσακωθεί μαζί της και δε σκοπεύω να τα χρησιμοποιήσω για να μάθω νέα της, αν θέλεις κάτι απ' τα δύο στείλε μου PM
 

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
Η κοντούλα,αδιάφορη που έγραψες δεν είναι καινούργια. Είναι η Βουλγάρα Βάλια που δούλευε εκεί τα τελευταία χρόνια , έλειπε κάποιο διάστημα και επανήλθε. Δεν έχω προσωπική εμπειρία μαζί της αλλά έχει γραφτεί εδώ από συναγωνιστές ότι έχει καλή απόδοση αλλά και χαμηλότερο "κόστος" από τις άλλες εκεί.
Όσον αφορά το Bazoozoo στη γειτονιά μου προσφέρεται κυρίως για κεράσματα και κουβεντούλα, μην περιμένεις και πολλά παραπάνω....

El Papacito για το Bazoozoo είχε γράψει κάποιος πριν χρόνια (αλλά όχι και πολύ παλιά, γύρω στο '18 πρέπει να ήταν) ότι παίζει φραπές ή πίπα, βέβαια πάει τόσος καιρός που ούτε λεπτομέρειες θυμάμαι από εκείνο το post, ούτε αν αναφερόταν σε συγκεκριμένη γυναίκα του μαγαζιού... Δεν επιβεβαιώνεις; Έχεις πάει εσύ ο ίδιος κι έχεις διαπιστώσει ότι δεν περπατάει τίποτα εκεί ή απ' ό,τι έχεις ακούσει; Κι εμένα να σου πω την αλήθεια δε μου πολυγέμιζε ποτέ το μάτι, είχα διαβάσει βέβαια αυτήν την πληροφορία εδώ και το είχα βάλει στη λίστα να πάω κάποια στιγμή, μετά ήρθε ο κορωνοϊός που δε προσφερόταν η περίοδος για "αναζητήσεις" πέρα απ' τα σίγουρα και το άφησα στο standby
 
Εγγρ.
18 Μαρ 2021
Μηνύματα
162
Like
461
Πόντοι
21
Αν δεν κάνω λάθος μιλάς για το balooloo και όχι bazoozoo. Επειδή πρόσφατα είχα κάνει μια περασια από τα ποστς έχω την εντύπωση ότι εννοούσαν το παλιό Κατερίνα ή κάπως έτσι που ήταν στον ίδιο χώρο με το balooloo που έπαιζαν φουλ πίπες κλπ από ότι έχω διαβάσει πάντα. Τώρα για το συγκεκριμένο εγώ μια φορά είχα πάει μου φάνηκε χαλαρό μαγαζί χωρίς καβατζα..Δεν ξέρω αν γίνεται κάτι παραπάνω μιας που είχα κεράσει 2 απλά αλλά δε με είχαν ψήσει οι κοπέλες που είχε.

Υστ: Στείλε ρε womanholic ένα fb από Έλενα αν μπορείς γιατί θυμάμαι που είχες πει ωραία πράγματα μια περίοδο για τη συγκεκριμένη.
 

El Papacito

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Σεπ 2021
Μηνύματα
3.385
Like
12.754
Πόντοι
2.256
El Papacito για το Bazoozoo είχε γράψει κάποιος πριν χρόνια (αλλά όχι και πολύ παλιά, γύρω στο '18 πρέπει να ήταν) ότι παίζει φραπές ή πίπα, βέβαια πάει τόσος καιρός που ούτε λεπτομέρειες θυμάμαι από εκείνο το post, ούτε αν αναφερόταν σε συγκεκριμένη γυναίκα του μαγαζιού... Δεν επιβεβαιώνεις; Έχεις πάει εσύ ο ίδιος κι έχεις διαπιστώσει ότι δεν περπατάει τίποτα εκεί ή απ' ό,τι έχεις ακούσει; Κι εμένα να σου πω την αλήθεια δε μου πολυγέμιζε ποτέ το μάτι, είχα διαβάσει βέβαια αυτήν την πληροφορία εδώ και το είχα βάλει στη λίστα να πάω κάποια στιγμή, μετά ήρθε ο κορωνοϊός που δε προσφερόταν η περίοδος για "αναζητήσεις" πέρα απ' τα σίγουρα και το άφησα στο standby

Αν δεν κάνω λάθος μιλάς για το balooloo και όχι bazoozoo. Επειδή πρόσφατα είχα κάνει μια περασια από τα ποστς έχω την εντύπωση ότι εννοούσαν το παλιό Κατερίνα ή κάπως έτσι που ήταν στον ίδιο χώρο με το balooloo που έπαιζαν φουλ πίπες κλπ από ότι έχω διαβάσει πάντα. Τώρα για το συγκεκριμένο εγώ μια φορά είχα πάει μου φάνηκε χαλαρό μαγαζί χωρίς καβατζα..Δεν ξέρω αν γίνεται κάτι παραπάνω μιας που είχα κεράσει 2 απλά αλλά δε με είχαν ψήσει οι κοπέλες που είχε.

Υστ: Στείλε ρε womanholic ένα fb από Έλενα αν μπορείς γιατί θυμάμαι που είχες πει ωραία πράγματα μια περίοδο για τη συγκεκριμένη.

Σχετικά με το Balooloo ( που πολλοί το διαβάζουν Bazoozoo), τόσα χρόνια και εγώ μπερδεύομαι ακόμα, αν και για μένα και την γειτονιά εδώ είναι πάντα η Μάσκα. Και όταν λέω γειτονιά, στο οικοδομικό τετράγωνο που κατοικώ βρίσκονται και το Pub 65 στην Κεφαλληνίας, και το Balooloo στην 3ης Σεπτεμβρίου και το Pirouette στην Ιθάκης.
Λοιπόν το Balooloo παλιά λεγόταν Μάσκα και ήταν από τα δυνατά της περιοχής. Το Κατερίνα φίλε pitpap ήταν στην Τροίας, μερικά τετράγωνα από δω προς την Βικτώρια και ήταν όντως φουλ, τα πάντα όλα. Η Μάσκα δεν ήταν ποτέ έτσι.
Φίλε Womanaholic τα θυμάμαι και εγώ αυτά που είχαν γραφτεί και είχα αναφέρει τότε ότι στο τέρμα της μπάρας, όπως μπαίνεις αριστερά είναι βολικό για φραπέ και ίσως κάτι παραπάνω. Και μιας και ρώτησες αν έχω πάει ο ίδιος, ναι έχω πάει αμέτρητες φορές , ειδικά πριν καμιά δεκαπενταετία άρχιζα την βραδιά με ένα ποτό εκεί.
Πάντως και τότε και τώρα μπορεί κάποιος να έχει τα τυχερά του, αλλά το πιο πιθανό είναι να περιοριστεί σε κουβεντούλα και χούφτωμα. Να προσθέσω ότι έχει δουλέψει εκεί παλιά και η γνωστή μας Φλώρα.
Αυτά τα ολίγα φίλοι μου.
 
Τελευταία τροποποίηση:

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
Αν δεν κάνω λάθος μιλάς για το balooloo και όχι bazoozoo. Επειδή πρόσφατα είχα κάνει μια περασια από τα ποστς έχω την εντύπωση ότι εννοούσαν το παλιό Κατερίνα ή κάπως έτσι που ήταν στον ίδιο χώρο με το balooloo που έπαιζαν φουλ πίπες κλπ από ότι έχω διαβάσει πάντα. Τώρα για το συγκεκριμένο εγώ μια φορά είχα πάει μου φάνηκε χαλαρό μαγαζί χωρίς καβατζα..Δεν ξέρω αν γίνεται κάτι παραπάνω μιας που είχα κεράσει 2 απλά αλλά δε με είχαν ψήσει οι κοπέλες που είχε.

Υστ: Στείλε ρε womanholic ένα fb από Έλενα αν μπορείς γιατί θυμάμαι που είχες πει ωραία πράγματα μια περίοδο για τη συγκεκριμένη.

Σχετικά με το Balooloo ( που πολλοί το διαβάζουν Bazoozoo), τόσα χρόνια και εγώ μπερδεύομαι ακόμα, αν και για μένα και την γειτονιά εδώ είναι πάντα η Μάσκα. Και όταν λέω γειτονιά, στο οικοδομικό τετράγωνο που κατοικώ βρίσκονται και το Pub 65 στην Κεφαλληνίας, και το Balooloo στην 3ης Σεπτεμβρίου και το Pirouette στην Ιθάκης.
Λοιπόν το Balooloo παλιά λεγόταν Μάσκα και ήταν από τα δυνατά της περιοχής. Το Κατερίνα φίλε pitpap ήταν στην Τροίας, μερικά τετράγωνα από δω προς την Βικτώρια και ήταν όντως φουλ, τα πάντα όλα. Η Μάσκα δεν ήταν ποτέ έτσι.
Φίλε Womanaholic τα θυμάμαι και εγώ αυτά που είχαν γραφτεί και είχα αναφέρει τότε ότι στο τέρμα της μπάρας, όπως μπαίνεις αριστερά είναι βολικό για φραπέ και ίσως κάτι παραπάνω. Και μιας και ρώτησες αν έχω πάει ο ίδιος, ναι έχω πάει αμέτρητες φορές , ειδικά πριν καμιά δεκαπενταετία άρχιζα την βραδιά με ένα ποτό εκεί.
Πάντως και τότε και τώρα μπορεί κάποιος να έχει τα τυχερά του, αλλά το πιο πιθανό είναι να περιοριστεί σε κουβεντούλα και χούφτωμα. Να προσθέσω ότι έχει δουλέψει εκεί παλιά και η γνωστή μας Φλώρα.
Αυτά τα ολίγα φίλοι μου.

Λοιπόν το βρήκα το παλιό post που σας έλεγα, ανέφερε κάποιος ότι είχε πε΄ρασει ζάχαρη στο "Bazoozoo" (πρώην "Μάσκα" για να συνεννοούμαστε) με μια Λίνα ή Λάνα, κάπως έτσι, που του την είχε πέσει μάλιστα πολύ άγρια για παιχνίδι... Γνωρίζει κάποιος από εσάς τους δυο ή άλλος συναγωνιστής αν δουλεύει ακόμα αυτή εκεί; Γιατί σ' αυτά τα παλιά μαγαζιά δεν αποκλείεται καθόλου να είναι ακόμα εκεί, πολλές παίρνουν σύνταξη από την τρύπα που δουλεύουν... Pitpap στο έστειλα το προφίλ της Έλενας αν και αναφέρθηκε ότι επέστρεψε στο "Pirouette" οπότε δε χρειάζεται να την ψάξεις
 

El Papacito

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Σεπ 2021
Μηνύματα
3.385
Like
12.754
Πόντοι
2.256
Λοιπόν το βρήκα το παλιό post που σας έλεγα, ανέφερε κάποιος ότι είχε πε΄ρασει ζάχαρη στο "Bazoozoo" (πρώην "Μάσκα" για να συνεννοούμαστε) με μια Λίνα ή Λάνα, κάπως έτσι, που του την είχε πέσει μάλιστα πολύ άγρια για παιχνίδι... Γνωρίζει κάποιος από εσάς τους δυο ή άλλος συναγωνιστής αν δουλεύει ακόμα αυτή εκεί; Γιατί σ' αυτά τα παλιά μαγαζιά δεν αποκλείεται καθόλου να είναι ακόμα εκεί, πολλές παίρνουν σύνταξη από την τρύπα που δουλεύουν... Pitpap στο έστειλα το προφίλ της Έλενας αν και αναφέρθηκε ότι επέστρεψε στο "Pirouette" οπότε δε χρειάζεται να την ψάξεις
Τις τελευταίες δυο φορές που πήγα (έχει περάσει καιρός βέβαια από τότε, πριν αρκετούς μήνες,δεν το επισκέπτομαι πλέον το μαγαζί, πολύ σπάνια) δεν ήταν κάποια με τέτοιο όνομα εκεί. Πάντως από τότε που άλλαξε όνομα οι κοπέλες αλλάζουν συνεχώς, δύσκολα ξαναβρίσκεις την ίδια, μόνο η μπαργουμαν είναι σταθερή.
 

Wasilee

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαρ 2022
Μηνύματα
13
Like
12
Πόντοι
0
Τις τελευταίες δυο φορές που πήγα (έχει περάσει καιρός βέβαια από τότε, πριν αρκετούς μήνες,δεν το επισκέπτομαι πλέον το μαγαζί, πολύ σπάνια) δεν ήταν κάποια με τέτοιο όνομα εκεί. Πάντως από τότε που άλλαξε όνομα οι κοπέλες αλλάζουν συνεχώς, δύσκολα ξαναβρίσκεις την ίδια, μόνο η μπαργουμαν είναι σταθερή.
Καλημέρα μάστορα!
Θα είμαι το ΣΚ Αθήνα και ψάχνω κανένα καλό κωλομπαράκι να πιω ένα ποτό.
Αυτά τα δυο που μιλάτε εδώ με το παλικάρι ξέρουμε αν είναι ακόμα ανοιχτά και αν ναι υπάρχουν διευθύνσεις;
Σύνταγμα Όλια μένω αλλά έχω και αμάξι όποτε αν έχεις καμία πρόταση, την ακούω ευχαρίστως.
 

El Papacito

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Σεπ 2021
Μηνύματα
3.385
Like
12.754
Πόντοι
2.256
Καλημέρα μάστορα!
Θα είμαι το ΣΚ Αθήνα και ψάχνω κανένα καλό κωλομπαράκι να πιω ένα ποτό.
Αυτά τα δυο που μιλάτε εδώ με το παλικάρι ξέρουμε αν είναι ακόμα ανοιχτά και αν ναι υπάρχουν διευθύνσεις;
Σύνταγμα Όλια μένω αλλά έχω και αμάξι όποτε αν έχεις καμία πρόταση, την ακούω ευχαρίστως.
Ανοιχτά είναι όλα που έχουμε αναφερθεί τελευταία εδώ. Για ποια ακριβώς θες διεύθυνση;
 

Wasilee

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαρ 2022
Μηνύματα
13
Like
12
Πόντοι
0
Ανοιχτά είναι όλα που έχουμε αναφερθεί τελευταία εδώ. Για ποια ακριβώς θες διεύθυνση;
Ποιο θα πρότεινες εσυ; Πες μου αυτό που θα προτιμούσες και θα περάσω μια βόλτα από εκεί μιας και δεν ξέρω κανένα
 

dinamitisc5

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2018
Μηνύματα
1.434
Κριτικές
13
Like
4.174
Πόντοι
746
Λέω να περάσω απο το la luna το Σάββατο, αν δεν μου κάνει κάποια άισθηση θα ορμίσω στα βυζγιά της αμάντας.
 

El Papacito

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Σεπ 2021
Μηνύματα
3.385
Like
12.754
Πόντοι
2.256
Ποιο θα πρότεινες εσυ; Πες μου αυτό που θα προτιμούσες και θα περάσω μια βόλτα από εκεί μιας και δεν ξέρω κανένα
Αν θες ποτάκι, κεράσματα και χουφτώματα μόνο, καλά είναι όλα. Αν θες παραπάνω υπηρεσίες , προσωπικά πάντα θα προτιμούσα το La Luna στα Ιλίσια. Μαιάνδρου 3, είναι παράλληλη της Μιχαλακοπούλου, στο ύψος της Ηριδανού. Βέβαια οι περισσότερες εργαζόμενες έχουν τα χρονάκια τους, αν ψάχνεις πιτσιρίκες αυτά τα μαγαζιά δεν προσφέρονται.
 

Wasilee

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαρ 2022
Μηνύματα
13
Like
12
Πόντοι
0
Αν θες ποτάκι, κεράσματα και χουφτώματα μόνο, καλά είναι όλα. Αν θες παραπάνω υπηρεσίες , προσωπικά πάντα θα προτιμούσα το La Luna στα Ιλίσια. Μαιάνδρου 3, είναι παράλληλη της Μιχαλακοπούλου, στο ύψος της Ηριδανού. Βέβαια οι περισσότερες εργαζόμενες έχουν τα χρονάκια τους, αν ψάχνεις πιτσιρίκες αυτά τα μαγαζιά δεν προσφέρονται.
Είσαι ωραίος αδερφέ! La Luna τότε δαγκωτό και ας έχω μια κοπέλα το απόγευμα για 3 ώρες στο ξενοδοχείο… καλύτερα να έχω εκεί την επιλογή για κάτι παραπάνω από χούφτωμα και να μην την διαλέξω παρά να θέλω και να μην γίνεται
 

Naruto

Μέγας
Εγγρ.
11 Οκτ 2010
Μηνύματα
893
Κριτικές
21
Like
1.901
Πόντοι
4.115
Την καλησπέρα μου , αν γνωρίζει κανεις ας ρίξει ένα φως.
Τον Δεκέμβρη μου έλεγε κάποιος για μια μαρια με βυζαρες που δουλεύει la Luna. Αυτή παίζει ακόμα ; Θα πάω ούτως ή άλλως κάποια στιγμή απλά ήθελα να μάθω αν την ‘εχασα’.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom