fatasstits
Μέλος
- Εγγρ.
- 3 Σεπ 2020
- Μηνύματα
- 338
- Like
- 551
- Πόντοι
- 81
Ναι αλλά δεν μπορώ να σου στείλω pm@fatasstits αν σου απαντήσει κάποιος γνώστης του θέματος let me know
Ναι αλλά δεν μπορώ να σου στείλω pm@fatasstits αν σου απαντήσει κάποιος γνώστης του θέματος let me know
Πρόσφατη κωλομπαρικη καταδρομική περισσότερο αναγνωριστική για κάποια μπάρς που δεν είχα ξαναπάει.
Πρώτη στάση Avanzo προς Νέα Ιωνία - Ηράκλειο.Ησυχο αρκετά μαγαζάκι αρκετές γυναίκες κυρίως μιλφογκιλφς αλλά και κάποιες μικρότερες αλλά όχι τίποτα το φοβερό. Πολύ καλές μουσικές επιλογές από το Ντιτζει πρώτη φορά που ευχαριστιεμαι μουσικη σε τέτοιο χώρο. Πολυ λάιτ κωλομπαρο δε φαίνεται να γίνονται πράγματα τουλάχιστον από ότι μπόρεσα να καταλάβω μόνο μια από τις κοπέλες ήταν αρκετά διαχυτικη και έπιανε κατευθείαν καβάλο κλπ αλλά δεν αξίζει καν κατά τη γνώμη μου.Οποτε ήπια το ποτάκι μου και έφυγα κύριος.
Δεύτερη στάση Κάβος (ναι έχω διαβάσει άπειρες φορές ότι είναι πυρφοραδικο) αλλά ήθελα να δω τι παίζει. Λοιπόν έχει πολλά μουνια αρκετές πιτσιρίκες εκ Ρωσίας Ουκρανίας Ρουμανίας κλπ. Μια μου είχε κεντρίσει το ενδιαφέρον αλλά την είχε ένας τύπος άπειρη ώρα χωρίς να κάνει τίποτα απλά συζητουσαν οπότε ούτε εδώ έκανα κάτι .Γενικα ίδια φάση με σχεδόν όλες εκεί πιο πολύ είναι ότι πρέπει να τα σκάσεις χοντρά μην τυχόν και βγεις κάποια στιγμή με το αποτέλεσμα αβέβαιο. Στα αρνητικά ότι χρεωνουν τη μπύρα 7 ευρώ.
Επόμενη στάση Λα Λουνα αλλά ήταν σχεδόν έτοιμοι να κλείσουν ήταν κοντά 5 το πρωί οπότε έφυγα.
Τελευταία στάση Σκορπιός. Όπου έφτασα προς το τέλος της βραδιάς πάλι λίγο πριν κλείσουν. Εκεί έκανα παιχνίδι με μια ξανθιά στα κρυφά τραπέζια του μαγαζιού όπου κατέθεσα μετα απο στοματικο (η κατάθεση έγινε κάτω και θύμισε αρκετά pub65 για οσους ξέρουν) αλλά χωρίς την επίβλεψη άλλων.Πολυ καλτ γενικά μαγαζί αλλά αν ζητήσεις κατευθείαν αυτό που θες και χωρίς πολλά πολλά το παίρνεις χωρίς να χρειάζεται να πληρώνεις τρέλα πόσα σε φαση 50 ευρώ για μια πίπα.
πρεπει να ειναι τρουμπα φιλε.Ο σκορπιός που είναι τυπε; ποσα έδωσες για τη πιπα; κανα 40αρι ; καλη η γκομενα; δώσε καμια περιγραφη.
Νοταρά 93-95, Τρούμπα, ΠειραιάςΟ σκορπιός που είναι τυπε; ποσα έδωσες για τη πιπα; κανα 40αρι ; καλη η γκομενα; δώσε καμια περιγραφη.
Ξέχασα να βάλω την φωτεινή πινακίδα σε διακριτικό απαλό μωβ χρώμαΟ σκορπιός που είναι τυπε; ποσα έδωσες για τη πιπα; κανα 40αρι ; καλη η γκομενα; δώσε καμια περιγραφη.
Πίστεψέ με, έχω τσακωθεί και με κοπέλες και με μαγαζιά παλιότερα επειδή έγραφα αναλυτικά τί έγινε στην καβάτζα, γι' αυτό από τότε ρωτάω την κάθε κοπέλα αν έχει θέμα με το να γράψω δημόσια στο forum τί κάναμε και αν μου πει ότι δε θέλει σας ενημερώνω όπως θα ε΄χεις προσέξει να μου στείλετε PM όποιος ενδιαφε΄ρεται να μάθει... Κι από τότε όλα καλά. Καλά, για "εξτραδάκια" δεν το συζητώ, δεν πρέπει να γράφετε ποτέ δημόσια γιατί ούτως ή άλλως στα μαγαζιά αυτά δεν είναι τίποτα στάνταρ, το ότι έκανε μαζί μου ή μάζι σου κάποιο "εξτραδάκι" μια κοπέλα δε σημαίνει ότι θα το κάνει και μ' όλουςΣε τι να μας μπλέξει τυπε μου. Δεν γράψαμε κάτι κακό. Σιγά το μυστικό ότι γίνεται στις καβατζες εκεί μέσα τα ξεσκιματα της χρονιάς.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Λες να παρεξηγηθει το μαγαζί επειδή θέλει να περνιέται για κατηχητικό; ?
5:00 η ώρα έκλεινε το "La luna"; Χάλασαν και τα καλά μαγαζιά ρε γαμώτο...Πρόσφατη κωλομπαρικη καταδρομική περισσότερο αναγνωριστική για κάποια μπάρς που δεν είχα ξαναπάει.
Πρώτη στάση Avanzo προς Νέα Ιωνία - Ηράκλειο.Ησυχο αρκετά μαγαζάκι αρκετές γυναίκες κυρίως μιλφογκιλφς αλλά και κάποιες μικρότερες αλλά όχι τίποτα το φοβερό. Πολύ καλές μουσικές επιλογές από το Ντιτζει πρώτη φορά που ευχαριστιεμαι μουσικη σε τέτοιο χώρο. Πολυ λάιτ κωλομπαρο δε φαίνεται να γίνονται πράγματα τουλάχιστον από ότι μπόρεσα να καταλάβω μόνο μια από τις κοπέλες ήταν αρκετά διαχυτικη και έπιανε κατευθείαν καβάλο κλπ αλλά δεν αξίζει καν κατά τη γνώμη μου.Οποτε ήπια το ποτάκι μου και έφυγα κύριος.
Δεύτερη στάση Κάβος (ναι έχω διαβάσει άπειρες φορές ότι είναι πυρφοραδικο) αλλά ήθελα να δω τι παίζει. Λοιπόν έχει πολλά μουνια αρκετές πιτσιρίκες εκ Ρωσίας Ουκρανίας Ρουμανίας κλπ. Μια μου είχε κεντρίσει το ενδιαφέρον αλλά την είχε ένας τύπος άπειρη ώρα χωρίς να κάνει τίποτα απλά συζητουσαν οπότε ούτε εδώ έκανα κάτι .Γενικα ίδια φάση με σχεδόν όλες εκεί πιο πολύ είναι ότι πρέπει να τα σκάσεις χοντρά μην τυχόν και βγεις κάποια στιγμή με το αποτέλεσμα αβέβαιο. Στα αρνητικά ότι χρεωνουν τη μπύρα 7 ευρώ.
Επόμενη στάση Λα Λουνα αλλά ήταν σχεδόν έτοιμοι να κλείσουν ήταν κοντά 5 το πρωί οπότε έφυγα.
Τελευταία στάση Σκορπιός. Όπου έφτασα προς το τέλος της βραδιάς πάλι λίγο πριν κλείσουν. Εκεί έκανα παιχνίδι με μια ξανθιά στα κρυφά τραπέζια του μαγαζιού όπου κατέθεσα μετα απο στοματικο (η κατάθεση έγινε κάτω και θύμισε αρκετά pub65 για οσους ξέρουν) αλλά χωρίς την επίβλεψη άλλων.Πολυ καλτ γενικά μαγαζί αλλά αν ζητήσεις κατευθείαν αυτό που θες και χωρίς πολλά πολλά το παίρνεις χωρίς να χρειάζεται να πληρώνεις τρέλα πόσα σε φαση 50 ευρώ για μια πίπα.
Πάντοτε πυρφοράδικο ήταν αυτό και παλιότερα τουλάχιστον κυριλάτο μαγαζί για πιο κυριλέ κόσμο, μετά έγινε σκυλάδικο, τώρα δεν ξέρω αλλά δε νομίζω να έχει αλλάξει κάτι... Το βέβαιο είναι πως δεν ε΄χει καμία σχέση με τα μαγαζιά που ασχολούμαστε σ' αυτό το threadΈχουμε ινφο για το ρουα ματ στην Αλεξάνδρας.μιλαω με μια φβ που δουλεύει εκεί.να μάθω λεπτομέρειες πριν παω
Δες PMΟ σκορπιός που είναι τυπε; ποσα έδωσες για τη πιπα; κανα 40αρι ; καλη η γκομενα; δώσε καμια περιγραφη.
Πίστεψέ με είσαι εκτός κλίματος του thread, γιατί αν ήσουν εντός δε θα έκανες καν αυτήν την ερώτηση. Αναζήτησε την τύχη σου κάπου αλλού αν δεν είσαι ήδη πελάτης των studio κ.τ.λπ., στα στριπτιζάδικα π.χ. θα ικανοποιηθείς σίγουρα περισσότεροΜονο μιλφογκιλφ παιζουν σε τετοια μαγαζια? Τιποτα κατω των 40 που να βλεπεται?..
Οκ ισως εχω καλομαθει απο τα κωλομπαρα του εξωτερικου που ειναι αλλιως το setup...Πίστεψέ με είσαι εκτός κλίματος του thread, γιατί αν ήσουν εντός δε θα έκανες καν αυτήν την ερώτηση. Αναζήτησε την τύχη σου κάπου αλλού αν δεν είσαι ήδη πελάτης των studio κ.τ.λπ., στα στριπτιζάδικα π.χ. θα ικανοποιηθείς σίγουρα περισσότερο
Κοιτα η αλήθεια είναι ότι μπορεί να πετύχεις και πιτσιρίκες. Είχα κάνει κάτι εκτός μαγαζιού με μια 21χρονη σε κάποια φάση χωρίς λεφτά κλπ αλλά συνήθως αυτές παίζουν σε λάιτ κωλομπαρα που πας απλά για να μιλήσεις και ούτε καν για να χουφτωσεις.Οκ ισως εχω καλομαθει απο τα κωλομπαρα του εξωτερικου που ειναι αλλιως το setup...
Πίστεψέ με, έχω τσακωθεί και με κοπέλες και με μαγαζιά παλιότερα επειδή έγραφα αναλυτικά τί έγινε στην καβάτζα, γι' αυτό από τότε ρωτάω την κάθε κοπέλα αν έχει θέμα με το να γράψω δημόσια στο forum τί κάναμε και αν μου πει ότι δε θέλει σας ενημερώνω όπως θα ε΄χεις προσέξει να μου στείλετε PM όποιος ενδιαφε΄ρεται να μάθει... Κι από τότε όλα καλά. Καλά, για "εξτραδάκια" δεν το συζητώ, δεν πρέπει να γράφετε ποτέ δημόσια γιατί ούτως ή άλλως στα μαγαζιά αυτά δεν είναι τίποτα στάνταρ, το ότι έκανε μαζί μου ή μάζι σου κάποιο "εξτραδάκι" μια κοπέλα δε σημαίνει ότι θα το κάνει και μ' όλους
οποιος μπορει ας στειλει και σ εμενα! ευχαριστωωωΠαιδιά μήπως ξέρετε αν δουλεύει καμμιά υπερβυζαρού νο 6 και πάνω σε κανενα μαγαζί και να τα προσφέρει? Είμαι παντελώς άσχετος από κωλόμπαρα. Αν ξέρετε, στείλτε μου καλύτερα pm, μια και το θέμα των μπαρ είναι λεπτό.