Νέα

Κωλόμπαρα που γαμάς

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα prekass
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 8K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 9 άτομα (0 μέλη και 9 επισκέπτες)

theScientist

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιαν 2016
Μηνύματα
276
Κριτικές
1
Like
220
Πόντοι
1
Ένα μαγαζί Απλό Bar στο Νέο Κόσμο το έχει επισκεφτεί κανένας πρόσφατα; Διάβασα παλαιότερα στο forum οτι δεν αξίζει. Τι φάση είναι;
 

Mpourdeliarisss

Μέλος
Εγγρ.
15 Οκτ 2005
Μηνύματα
64
Like
115
Πόντοι
0
Ένα μαγαζί Απλό Bar στο Νέο Κόσμο το έχει επισκεφτεί κανένας πρόσφατα; Διάβασα παλαιότερα στο forum οτι δεν αξίζει. Τι φάση είναι;

πριν 3 χρονια ειχα παει. διαφημιζε την Τζουλια που θα εσκαγε την Παρασκευη εκεινη την βδομαδα! Ωραίο ρόστερ μεσα με 20χρονα και μια Μελαμψη Λατίνα που έλεγε πρόγραμμα για "απλο ποτο, διπλο και ειχε και μια καβατζα σαν μπαλκονι ενα τραπεζακι πανω απο ολα τα αλλα και το ειχε σαν ειδικο λεγοντας σου στο φεγγαρι χα χα χα με διαφορετικη τιμη και καλα πριβε"

Κατα τα αλλα εγω και ενας φιλος χαλασαμε 500 συνολικα στα κερασματα και στο μπλα μπλα. Γαμησι για να ριξεις εκει μεσα θα ελεγα πολυ γερα πορτοφολια και πολλες επισκεψεις! Αλλα οκ καλα περασαμε ειχε την καυλαντα του και ο μαγαζατορας "Τριανταφυλλος" αν θυμαμαι καλα ωραιος τυπος με πολυ χαβαλε!

Αυτα απο μεναν
 

Golemis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2008
Μηνύματα
2.786
Κριτικές
9
Like
1.875
Πόντοι
216
Μασαζονμάχε για Κάβο τα έχουμε ξαναπεί - ούτε για πλάκα δε μπαίνεις μέσα, πιο καλά θα περάσεις σε συμβατικό μπαρ και θα δώσεις και πολύ λιγότερα.

Δεν ξέρω τώρα τι θα γίνει με τα μαγαζιά, λογικά θα κλείσουν για λίγο, λέω μετά να πάω La Luna που μου πέφτει και πιο κοντά.

KISS - σίγουρα θα παίζουν σκηνικά αλλά τα "κορίτσια" είναι πολύ μεγάλα σε ηλικία ακόμη και για μιλφάκηδες. Νομίζω το μαγαζί αυτό πρέπει να αλλάξει ρόστερ, την τελευταία φορά που πήγα μεσάνυχτα Παρασκευή δεν είχε ούτε ένα πελάτη.

Για σένα που έχεις απορίες με το αν γαμάς σε στριπτιτζάδικα έχω γαμήσει το 2019 στο Athens Queens στο Μπουρνάζι. Ψάξε τις κριτικές στο μαγαζί, δε γαμιούνται όλες αλλά αν θες να ζήσεις την εμπειρία έχει και πολύ δυνατά κομμάτια. Εγώ είχα πάρει μία Άννα από Ρουμανία ,τρομερό βυζί, ψηλή ,δυναμίτης αλλά έχει φύγει από το μαγαζί, ίσως και από Αθήνα.
Φιλε συμφωνω για Πατριτσια πολυ καλο κομματι. Τωρα για το παραπανω εχεις την απολυτη υπστηριξη πιστευω ολοων των μελων του νηματος και δυστυχως ρουφιανοι υπαρχουν παντου και ξευτιλισμενοι. Ολοι υποψιαζομαστε ποιο νοπανομου το εκανε αυτο. Αλλα οπως ελεγε και ο γιγαντας Φιοντορ Ντοστογιεφσκυ "Η ηλιθιοτηατ θα επρεπε να ειναι ποινικο αδικημα"
 

NorvigosDavas

Νέο Μέλος
Εγγρ.
13 Ιαν 2022
Μηνύματα
1
Like
0
Πόντοι
0
Εγώ να ρωτήσω κάτι άσχετο? Ψάχνω κοπέλες να μιλάνε Αγγλικά, για δουλειά σε κωλομπαράκι και πριβέ γαμισοπάρτυ μετά το κλέισιμο, για Νορβηγία, αλλά με τον κορωναϊό, έχω αποκλειστεί εδώ..
Ποιός ή πού να ψαχτώ για να βρω "κουρίτσα πουτό κεράσει", μου λέτε?
 

souvalkius

Μέλος
Εγγρ.
15 Σεπ 2021
Μηνύματα
6
Like
2
Πόντοι
0
Μαγκες ερωτηση - στα κωλομπαρα πλεον πρεπει να εισαι με μασκα? Ημουν εξωτερικο μερικα χρονια και η τελευταια φορα που πηγα σε μπαρ εδω παιζει να ηταν το 10, και θα ηθελα να γνωρισω λιγο την φαση ξανα αλλα σκεφτομαι οτι θα πνιγομαι με μασκα μεσα... τι παιζει πλεον?
 

Golemis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2008
Μηνύματα
2.786
Κριτικές
9
Like
1.875
Πόντοι
216
Μαγκες ερωτηση - στα κωλομπαρα πλεον πρεπει να εισαι με μασκα? Ημουν εξωτερικο μερικα χρονια και η τελευταια φορα που πηγα σε μπαρ εδω παιζει να ηταν το 10, και θα ηθελα να γνωρισω λιγο την φαση ξανα αλλα σκεφτομαι οτι θα πνιγομαι με μασκα μεσα... τι παιζει πλεον?
Kalytera me maska gia sena
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.185
Κριτικές
165
Like
26.058
Πόντοι
34.168
Μαγκες ερωτηση - στα κωλομπαρα πλεον πρεπει να εισαι με μασκα? Ημουν εξωτερικο μερικα χρονια και η τελευταια φορα που πηγα σε μπαρ εδω παιζει να ηταν το 10, και θα ηθελα να γνωρισω λιγο την φαση ξανα αλλα σκεφτομαι οτι θα πνιγομαι με μασκα μεσα... τι παιζει πλεον?

Tι μάσκα ρε τύπε,,, οταν ειχα πάει στο PUB 65 τελευταια φορά και ηρθε το Σοφάκι στο τραπεζι μου , ειπε ενα γεια με ενα γλωσοφιλο.

Μετά μου έπαιρνε πιπα στη γωνια του μαγαζιού και η τσατσα στο πάρ μας έπαιρνε μάτι.

Άλλο σκηνικό. Απο Μασαζονομάχο.
 

SatoshiNakamoto

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Οκτ 2015
Μηνύματα
10.248
Κριτικές
35
Like
6.371
Πόντοι
6.796
Θυματε κάνεις μια μουναρα στο Ρασπουτιν που τη λέγανε Νικήτα? Αρχές 2000 εποχή..
 

El Papacito

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Σεπ 2021
Μηνύματα
3.385
Like
12.754
Πόντοι
2.256
Στον Σκορπιό, στη Νοταρά στην Τρούμπα έχει πάει κανείς τώρα τελευταία; Αν ναι ας μου γράψει αν θέλει αν είχε Λατινοαμερικάνες εργαζόμενες και αν ναι ποιες. (Εδώ ή σε μήνυμα)
 

andreas power

Μέλος
Εγγρ.
7 Σεπ 2015
Μηνύματα
58
Like
36
Πόντοι
0
Ρε παιδιά μήπως ξέρει κανείς η Στέλλα απ' το la luna η Αστέρω τι απέγινε?Μια με μεγάλο στήθος Ελληνίδα ηταν.Ευχαριστώ εκ των προτέρων
 
  • Like
Αντιδράσεις: fil69

nikos708

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
13 Φεβ 2017
Μηνύματα
1.409
Κριτικές
144
Like
11.833
Πόντοι
25.186
Στον Σκορπιό, στη Νοταρά στην Τρούμπα έχει πάει κανείς τώρα τελευταία; Αν ναι ας μου γράψει αν θέλει αν είχε Λατινοαμερικάνες εργαζόμενες και αν ναι ποιες. (Εδώ ή σε μήνυμα)
Συναγωνιστή τελευταία φορά που είχα πάει λατινα μια ήταν δεν θυμάμαι όνομα αλλά είναι παλιά καραβάνα εκεί... Οι άλλες ήταν η μία Ελληνίδα χοντρουλα και 2 ανατολικού μπλοκ....
 

El Papacito

Σπουδαίος
Εγγρ.
1 Σεπ 2021
Μηνύματα
3.385
Like
12.754
Πόντοι
2.256
Συναγωνιστή τελευταία φορά που είχα πάει λατινα μια ήταν δεν θυμάμαι όνομα αλλά είναι παλιά καραβάνα εκεί... Οι άλλες ήταν η μία Ελληνίδα χοντρουλα και 2 ανατολικού μπλοκ....
Ευχαριστώ φίλε, αν είναι αυτή που φαντάζομαι θα πρέπει να το επισκεφθώ σύντομα.
 

nikos708

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
13 Φεβ 2017
Μηνύματα
1.409
Κριτικές
144
Like
11.833
Πόντοι
25.186

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
Παίδες την καλημέρα μου μετά από πολύ - πολύ καιρό... Με το άτυπο λοκ ντάουν μετά τα Χριστούγεννα όπου εξανάγκασε πολλά μαγαζιά να κλείσουν γενικώς και άλλα να δουλεύουν ώρες που εμείς οι παλιότεροι δεν πάμε ούτε γι' αστείο είχα ξενερώσει και δεν έμπαινα καν στο site, πρώτη φορά απόψε και έχει πάει 6:30 το πρωί κι ακόμα να συμμαζέψω τα PMs που μου έχετε στείλει, ευτυχώς τα κατάφερα και απάντησα σε όλους σας. Από εδώ και πέρα προσωπικά σκοπεύω να επαναδραστηριοποιηθώ και θα ανταλλάσουμε από εδώ τις εμπειρίες μας, μια Τάνια και μια Φλώρα στο "Χαλαρά" θα τις χτυπήσω σίγουρα μετά από καιρό, ήδη μέσα στις γιορτές σκόπευα να το κάνω αλλά πού... Μια ερώτηση μόνο σε όποιον γνωρίζει με τον Γκολέμη πιο πιθανό απ' όλους να μου απαντήσει, σήμερα λέω να πάω για "ζέσταμα" πριν από κανένα "Χαλαρά" σε ένα μπαράκι ονόματι "Έψιλον" στο Ίλιον που δουλεύει μια κοπέλα που ξέρω από παλιά, γίνεται τίποτα βρώμικο εκεί - έστω χαμούρεμα - ή είναι εντελώς κερασματάδικο - πυρφοράδικο; Αν είναι να πιω μόνο ένα ποτό και να την κάνω μετά για "άλλες πολιτείες"
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.185
Κριτικές
165
Like
26.058
Πόντοι
34.168
Παίδες την καλημέρα μου μετά από πολύ - πολύ καιρό... Με το άτυπο λοκ ντάουν μετά τα Χριστούγεννα όπου εξανάγκασε πολλά μαγαζιά να κλείσουν γενικώς και άλλα να δουλεύουν ώρες που εμείς οι παλιότεροι δεν πάμε ούτε γι' αστείο είχα ξενερώσει και δεν έμπαινα καν στο site, πρώτη φορά απόψε και έχει πάει 6:30 το πρωί κι ακόμα να συμμαζέψω τα PMs που μου έχετε στείλει, ευτυχώς τα κατάφερα και απάντησα σε όλους σας. Από εδώ και πέρα προσωπικά σκοπεύω να επαναδραστηριοποιηθώ και θα ανταλλάσουμε από εδώ τις εμπειρίες μας, μια Τάνια και μια Φλώρα στο "Χαλαρά" θα τις χτυπήσω σίγουρα μετά από καιρό, ήδη μέσα στις γιορτές σκόπευα να το κάνω αλλά πού... Μια ερώτηση μόνο σε όποιον γνωρίζει με τον Γκολέμη πιο πιθανό απ' όλους να μου απαντήσει, σήμερα λέω να πάω για "ζέσταμα" πριν από κανένα "Χαλαρά" σε ένα μπαράκι ονόματι "Έψιλον" στο Ίλιον που δουλεύει μια κοπέλα που ξέρω από παλιά, γίνεται τίποτα βρώμικο εκεί - έστω χαμούρεμα - ή είναι εντελώς κερασματάδικο - πυρφοράδικο; Αν είναι να πιω μόνο ένα ποτό και να την κάνω μετά για "άλλες πολιτείες"

Τυπε θα σου έλεγα εγώ αλλά δεν γνωρίζω.

Τσέκαρε και μια Λαλουνα έχει καλά κομμάτια. Εκτός κ αν ήρθε κανα νέο γκομενακι στο Χαλαρά.
 

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
Τυπε θα σου έλεγα εγώ αλλά δεν γνωρίζω.

Τσέκαρε και μια Λαλουνα έχει καλά κομμάτια. Εκτός κ αν ήρθε κανα νέο γκομενακι στο Χαλαρά.
Είπαμε, στο "La luna" είμαι persona non grata, άλλοι θα σας ενημερώνουν γι' αυτό το μαγαζί
 

dinamitisc5

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2018
Μηνύματα
1.434
Κριτικές
13
Like
4.174
Πόντοι
746
Εγώ που δεν έχω πατήσει το πόδι μου στο la luna, περάσω βόλτα για ανίχνευση χώρου και γυναικών.
Μου γυαλίσει κάποια για την καβάτζα, αφού πρώτα κάνουμε καλή εξήγηση πόσο θα μου πάει το κασκαντεριλίκι.
Αξίζει να πάω solo η με παρέα.
 

rageo

Μέλος
Εγγρ.
10 Φεβ 2006
Μηνύματα
398
Like
384
Πόντοι
21
Καλησπέρα.εχει κανεις άποψη για ένα μαγαζί roi mat στην αλεξανδρας;παίζει κάτι εκει;
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom