Golemis
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Ιουν 2008
- Μηνύματα
- 2.786
- Κριτικές
- 9
- Like
- 1.875
- Πόντοι
- 216
Φιλε δεν ειναι μονο οτι μας τα ζαλιζει. Μας τα εχει κανει Ζεπελιν σε λιγο θα πεταξουμε. Ασε αμα συνεχισει θα τον κανω πολυ βουκινο. Εγω δεν τον ξερω φατσικα αλλα ο φιλος μου απο το Ε (το βρηκες ποιο ειναι αρχηγε μου ετσι?) τον ξερει καλα και ειδες αρχισα να τα λεω. Αμα ξαναπας Χαλαρα ρωτα για τον Κωστακι αφου τον ξερεις να γελας μεχρι να παθεις επιληπτικη κριση απο το γελιο. Το παρατσουκλι του "Γαριδακιας" θα σου πει απο που το πηρε?Επειδή για κάποιο λόγο παριστάνεις το βλάκα, αυτοί που θέλουν να ξέρουν τί ακριβώς έγινε μου στέλνουν PMs και μαθαίνουν και μπορούν να στο επιβεβαιώσουν και οι ίδιοι, οι υπόλοιποι αρκούνται στην πιο γενική ενημέρωση που έχουν τα posts μου, τώρα αν εσύ δε θέλεις να στείλεις PM είναι δικό σου πρόβλημα, δε θα τσακωθώ, ούτε θα εκτεθώ εγώ για έναν παρτάκια σαν εσένα που το μόνο που κάνεις καιρό τώρα είναι να πουλάς πνεύμα εδώ κι από ενημερώσεις γιοκ, είναι κι άλλοι βέβαια που δεν ενημερώνουν επειδή πιθανότατα έχουν θέμα οικονομικό και δεν πάνε συχνά σε κωλόμπαρα τώρα τελευταία, αλλά τουλάχιστον αυτοί δε μας ζαλίζουν τ' αρχίδια όπως εσύ... Και μάντεψε, κανείς δεν ασχολείται πλέον μαζί σου εδώ, ενώ εγώ κάθε μέρα που μπαίνω βρίσκω πέντε - πέντε τα μηνύματα από κόσμο που ξέρει ότι είμαι στη γύρα και μπορώ να τον βοηθήσω
Κωστακι Κωστακι ειναι τζαμπο το γαριδακι?