Νέα

Κωλόμπαρα που γαμάς

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα prekass
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 8K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 9 άτομα (3 μέλη και 6 επισκέπτες)

TRR

Μέλος
Εγγρ.
6 Νοε 2005
Μηνύματα
291
Κριτικές
7
Like
925
Πόντοι
81
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΑΝ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΛΥΝΙΑ ΝΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ,ΕΧΕΙ ΑΝΟΙΞΕΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΜΟΡΙΣ ΣΤΟ ΝΗΣΑΚΙ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟ.
 

JOULIANI

Μέλος
Εγγρ.
10 Ιαν 2006
Μηνύματα
1.520
Κριτικές
7
Like
93
Πόντοι
16
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΑΝ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΛΥΝΙΑ ΝΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ,ΕΧΕΙ ΑΝΟΙΞΕΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΜΟΡΙΣ ΣΤΟ ΝΗΣΑΚΙ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟ.

Για το memoris υπάρχει καμμία πληροφορια?
Εχει περάσει κανείς?
Ετσι ώστε να δώσει ρεπορτάζ?
 

TRR

Μέλος
Εγγρ.
6 Νοε 2005
Μηνύματα
291
Κριτικές
7
Like
925
Πόντοι
81
ΟΧΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ,ΣΤΟ ΛΑΛΟΥΝΙΑ ΠΑΝΤΩΣ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ,ΚΑΝΕΝΑ ΓΛΥΦΑΔΑ ΒΟΥΛΑ ΠΑΙΖΕΙ?


** γράφουμε με μικρά γράμματα **
 

JOULIANI

Μέλος
Εγγρ.
10 Ιαν 2006
Μηνύματα
1.520
Κριτικές
7
Like
93
Πόντοι
16
ΟΧΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ,ΣΤΟ ΛΑΛΟΥΝΙΑ ΠΑΝΤΩΣ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ,ΚΑΝΕΝΑ ΓΛΥΦΑΔΑ ΒΟΥΛΑ ΠΑΙΖΕΙ?


ΒΟυλα περασαμε με φιλο πριν λιγο καιρο αλλα δεν υπαρχει πια .

Γλυφαδα...δεν γνωριζω .....

 

Akatergastos Outlaw

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Δεκ 2014
Μηνύματα
630
Κριτικές
7
Like
1.810
Πόντοι
486
βαρεμαρα σημερα το βραδυ και ειπα να δωσω λιγο ενδιαφερον... βουρ λοιπον για μια βολτα στα κωλομπαρα της κυψελης. αρχικα περασμα απο pub65 οπου μου ρθε η ντορα με τα μασταρια της. την κερασα 2 ποτακια εβγαλε τα βυζια της στα μουτρα μου την δαχτυλιασα λιγο μου παιξε και τον πουτσο ελαφρα αλλα ειδα οτι κατεβαζε το νεροποτο της σε ταχυτητες μπολτ! και εκει που νομιζε οτι επειδη με ειχε καυλωσει καργα θα συνεχιζα να σκορπαω τα πορνοευρω μου για παρτι της της ριχνω ενα οχι οταν ζητησε και αλλο ποτο και αφου εκατσα λιγο και ηπια το δικο μου εφυγα. λογο της καυλας που μου ειχε προξενυσει το προηγουμενο πορνιδιον επισκεφτηκα το πιρουετ με σκοπο να οδηγηθω απευθειας στην καβατζα οπερ και εγενετω χωρις πολλα πολλα με την κατερινα οπου μου πηρε ενα ωραιοτατο  :pipa2: παντως νεκρα και στα δυο μαγαζια

pirouette που βρισκεται ακριβως; και με ποσα € επαιξε  :pipa2: ;; τα κοριτσια βλεπονται εκει μεσα;
 

Porn Gangster

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
15.186
Κριτικές
165
Like
26.062
Πόντοι
34.168
Παιδια ποσο κοστιζει το ποτάκι της κοπελας σε πιρουέτ και pub κυψελη  :think:
 

TRR

Μέλος
Εγγρ.
6 Νοε 2005
Μηνύματα
291
Κριτικές
7
Like
925
Πόντοι
81
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
 

Bronson81

Μέλος
Εγγρ.
22 Ιουν 2016
Μηνύματα
366
Κριτικές
3
Like
147
Πόντοι
1
Tα ΛΑΛΟΥΝΙΑ μια μαλακια και μιση με κατι μεγαλοκοπελες κατω του μετριου και σαν περιβαλλον δεν λει πεταμενα λεφτα.
 

spyvar

Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2012
Μηνύματα
2.511
Like
167
Πόντοι
16
βαρεμαρα σημερα το βραδυ και ειπα να δωσω λιγο ενδιαφερον... βουρ λοιπον για μια βολτα στα κωλομπαρα της κυψελης. αρχικα περασμα απο pub65 οπου μου ρθε η ντορα με τα μασταρια της. την κερασα 2 ποτακια εβγαλε τα βυζια της στα μουτρα μου την δαχτυλιασα λιγο μου παιξε και τον πουτσο ελαφρα αλλα ειδα οτι κατεβαζε το νεροποτο της σε ταχυτητες μπολτ! και εκει που νομιζε οτι επειδη με ειχε καυλωσει καργα θα συνεχιζα να σκορπαω τα πορνοευρω μου για παρτι της της ριχνω ενα οχι οταν ζητησε και αλλο ποτο και αφου εκατσα λιγο και ηπια το δικο μου εφυγα. λογο της καυλας που μου ειχε προξενυσει το προηγουμενο πορνιδιον επισκεφτηκα το πιρουετ με σκοπο να οδηγηθω απευθειας στην καβατζα οπερ και εγενετω χωρις πολλα πολλα με την κατερινα οπου μου πηρε ενα ωραιοτατο  :pipa2: παντως νεκρα και στα δυο μαγαζια

Πόσο "μάτωσες" για το τσιμπούκι;
 

pefotis

Μέλος
Εγγρ.
12 Αυγ 2005
Μηνύματα
92
Like
217
Πόντοι
20
Μια που το ανέφερε ο φίλος manos αυτή τη Ντόρα την έχει πάρει κανείς? Εντός ή εκτός μαγαζιού?
 
Εγγρ.
15 Δεκ 2015
Μηνύματα
305
Κριτικές
6
Like
406
Πόντοι
21
μαγκες μου καλημερα...εχω ακουσει καλα λογια για το λαμουρ...ξερει καποιος να μας πει?
 

Ικτίνος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
11 Μαΐ 2013
Μηνύματα
1.384
Κριτικές
110
Like
8.641
Πόντοι
25.800
Με το Καστελλο στο Κορυδαλλο, στη πλατεια Μεμου ξερουμε τι παιζει? Θελω να το επισκεφτω. Εχει παει κανεις?
 

dimitrissot

Μέλος
Εγγρ.
4 Νοε 2015
Μηνύματα
49
Like
33
Πόντοι
0
παιδες καποιος μ προτινε να παω ντε καπο ξερετε τι παιζει εκει; μ παν και για το παιχνιδι του αναπτηρα που το ξερα..αλλες προτασεις;
 

STAVROS6969

Μέλος
Εγγρ.
22 Δεκ 2015
Μηνύματα
1.903
Like
643
Πόντοι
96
παιδες καποιος μ προτινε να παω ντε καπο ξερετε τι παιζει εκει; μ παν και για το παιχνιδι του αναπτηρα που το ξερα..αλλες προτασεις;
για το παιχνιδι του αναπτηρα που το ξερα ???????????????????
 

STAVROS6969

Μέλος
Εγγρ.
22 Δεκ 2015
Μηνύματα
1.903
Like
643
Πόντοι
96
Η Καβατζα πως είναι εκει που λετε ???? σε εμας εδώ για το διπλο ποτο είναι ενας καναπες με καλαμια γυρω γυρω  :2funny: :2funny:

δεν θυμαμαι να έχω κατσει ποτε πανω από 5 λεπτά χρονομετρημένα σε κάποια φαση ειχα πει σε μια γκομενιτσα να μου το παιξει γιατι θα έχυνα ειχα καυλωσει παρα πολύ και μου λεει με άλλο ένα διπλο μωρο μου .... 40 ευρω για να μου τον παιξει  :argue: :argue: :cussing:

καλα της λεω παω να φέρω και αλλα λεφτά από το αμαξι και έρχομαι τελικά την έκλασα στην μούρη και σηκωθηκα και εφυγα πηγα σπιτι τον επαιξα μονος μου με 0 ευρω  :2funny: :2funny: αι στο διαολο ευρωρουφηχτρες! Σιγα μωρη μαλακισμενη τι θα ηταν να μου τον παιξεις λιγο και χαρτι ειχα εγω κανεις δεν θα μας καταλαβαινε. Επισης κωλομπαρου εισαι φοβάσαι μη χάσεις τη παρθενιά σου? εγω θα ξαναερθω και θα πάρεις και άλλα 20αρικα τωρα όμως πηρες τα αρχιδια μου!
σωστος  :2funny: :2funny:
 

spyvar

Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2012
Μηνύματα
2.511
Like
167
Πόντοι
16
Με το Καστελλο στο Κορυδαλλο, στη πλατεια Μεμου ξερουμε τι παιζει? Θελω να το επισκεφτω. Εχει παει κανεις?

Το ρώτησα κι εγώ εδώ (δεν πήγα γιατί δεν μένω Αθήνα) αλλά η σιωπή των αχαμνών.  :S :S :S

 

kon_ntinos

Μέλος
Εγγρ.
25 Σεπ 2009
Μηνύματα
342
Κριτικές
1
Like
799
Πόντοι
81
Οι νταβατζηδες της επαρχιας αμα σουλατσάρουν εδώ μεσα να τα διαβάζουν αυτά που γράφουμε δεν τα βρίσκουμε στο δρομο .... τα ευρω και ο πελάτης με λιγα λεφτά θα ξαναερθει .... το αθενς κουινς την καταλαβε αυτή τη φιλοσοφια και με έχει κανει πελάτη μονιμο δεν παω πουθενα αλλου.... βάλτε λιγο μυαλο ρε παιδια να μας τα πάρετε με τη μια θελετε?!

το athen's queens συμφωνώ με τον φίλο, είναι καλό μαγαζί κ οι γκόμενες δεν σου ζαλίζουν τα αρχίδια  :hi:
 

Ικτίνος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
11 Μαΐ 2013
Μηνύματα
1.384
Κριτικές
110
Like
8.641
Πόντοι
25.800

BOMBAS21

Μέλος
Εγγρ.
14 Αυγ 2016
Μηνύματα
248
Like
358
Πόντοι
21
Ρε μαγκες το λα λουνα στην Μιχαλακοπουλου εκλεισε  :idiot:?
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom