Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Φίλε 80€ η δυο τους χωρίς ουρολαγνεια και 120 με ουρολαγνεια.πόσα δηλαδή ζητάνε για το δίδυμο σήμερα ?
Είναι πολύ όμορφες και θα προτιμούσα και εγω να τον έπαιρναν αφού όμως δεν το κάνουν οφείλω να ομολογήσω ότι αυτό που κάνουν το κάνουν πολύ καλαΓια να δούνε κάνα σοβαρό φράγκο στη τσέπη τους, θα πρέπει να αλλάξουν τροπάρι, να τον παίρνουν αδιαμαρτύρητα από παντού και τρώνε και κάνα μπατσάκι όταν σκορτσάρουν πρύμνα![]()
![]()
Για να δούνε κάνα σοβαρό φράγκο στη τσέπη τους, θα πρέπει να αλλάξουν τροπάρι, να τον παίρνουν αδιαμαρτύρητα από παντού και τρώνε και κάνα μπατσάκι όταν σκορτσάρουν πρύμνα![]()
![]()

Για εμενα είναι φοβερές, πολύ δυναμικές και πολύ όμορφες. Περσασα πολύ καλά, αν ήμουν Αθήνα θα ξαναπηγαιναεχει επισκευτει κανεις αλλος να μας πει δυο λογια???
Τελευταία φορά που πήγα ήταν το 2013 και το κόμιστρο ήταν 100€ (50 σε κάθε μία φαντάζομαι). Η Michelle είναι μουνάρα και τα πόδια της απίστευτα απαλά. Η Κάτια συμπαθητική και είναι αυτή που φροντίζει να περάσεις 'καλά'. Γενικά πολύ καλή εμπειρία αλλά πλέον τα 100€ τσούζουν λιγάκι
αυτές παιζουν καθολου μεταξυ τους ή ασχολούνται μονο με σενα?
σε αφηνουν να τις ακουμπάς ή να τις γλύψεις?
φανταζομαι ότι είναι τελειως ντυμενες στα session
Τον επόμενο μήνα που θα τις επισκεφτώ θα σας γράψω κριτική. Πάντως από άλλες κριτικές που διάβασα αξίζει μία επίσκεψη.καμια κριτικη κανεις??