Νέα

Καθημερινά παραδείγματα μισανδρίας

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Readytogo22
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 77
  • Εμφανίσεις 12K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

protaris4

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2023
Μηνύματα
845
Like
1.138
Πόντοι
206
Δεν φταινε οι γυναίκες παιδες αλλα οι αντρες.
Αυτοί χαλασανε τη πιάτσα και βγηκαν ολα τα λιγουρια να αυξησουν την αυτοπεποιθηση της καθε μιας.
Αυτοι το επαιξαν υποτακτικοί ιπποτες στις επιθυμιες της καθε ψωλους.
Πριν μηνες ενας αντρας με μια γυναικα ειχαν διαφωνια βρίζονταν στο δρομο και ξαφνικα 2 ψωλαδες αλλοι μπηκαν μπροστά στον αντρα και του επαιξαν μαγκια τον στριμωξαν χωρις να τους ξέρει απλά για να υπερασπιστουν τη γυναίκα και του ελεγαν οι μαλακιδες χωρις να την εχει αγγίξει οτι κατι τετοιοι κανουν γυναικοκτονιες επηρεασμενοι απο τα σοσιαλ και τη τηλεόραση.
Τσακωνονταν δεν της άπλωσε χερι και βρηκε τον μπελα του η γκόμενά μετα τους ελεγε δεν τρέχει κατι ολα οκ και αυτοί να ρωτανε 10 φορες σίγουρα να σε οαμε στο τμημα για μήνυση κλπ για ενα απλο καβγα λογομαχια επισημαίνω.
Ξεφτίλα εντελως
Φιλε δεν ηθελαν να την υπερασπιστουν.να την πηδηξουν ηθελαν.παμε μαζι να κανεις μυνηση να μας τα πεις να πιεις ενα καφε να ηρεμησεις να χαλαρωσεις απο τον βλακα ελα μαζι μας και μετα θανσε πηδηξουμε να του δειξεις αυτου.σκεψου παντα σαν αντρας,αυτους τους λεω παρηγοριτες.ειναι εκεινοι που πανε σε δεσμευμενες και θελουν να τις παρηγορησουν απο το κακο αλλο αντρα....καταλαβαινεις
 

protaris4

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2023
Μηνύματα
845
Like
1.138
Πόντοι
206
Καπου ειχα ακουσει για σκηνικο με ζευγαρι να μαλωνει και τον γκομενο να δινει σφαλιαρα στη δικια του και να ματωνει η μυτη της . Μολις ειδε κοσμος το τσακωμο και πηγαν να τους ηρεμισουν αρχισε αυτη να ουρλιαζει μην τολμησουν και ακουμπησουν τον δικο της χαχα
Φιλε δεν ξερουμε τι εγινε.πχ λεω εγω εμαθε αυτος οτι τον κερατωσε αυτη δεν ηθελε να χωρισει ,αυτος νευριασσ τη χτυπησε.ηβαλλη δεν εφευγε γιατι δεν ηθελε να χασει τον κερατα...καλο σεναριο?ξαφνικα ακουγεται αλλιως
 

trelos1989

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2009
Μηνύματα
1.605
Κριτικές
4
Like
4.134
Πόντοι
736
Εχει ποιντ σ αυτα που λες...ισχυει.
Απλα κοιτανε στην αγαμια τους να εκμεταλλευτούν οποιαδήποτε περίσταση βρουν στονδιαβα τους
κι εχω μπει στη μεση και εχω χωρισει ζευγαρι που καυγαδιζε μεσα στη μεση του δρομου και μαλιστα ο αλλος ειχε σηκωσει χερι στην κοπελα. καταρχας να ξεκαθαρισουμε καποια πραγματα το να σηκωνεις χερι σε γυναικα δεν σε κανει περισσοτερο αρσενικο σε κανει περισσοτερο μαλακα και ξεφτιλα. οποτε ναι ανεξαρτητα απο το τι εχει συμβει δεν σηκωνεις το κουλο σου σε γυναικα ή απλα θεμα ανατροφης και συμπεριφορας. κι εγω σε καυγα εχω φτασει σε σημειο να χτυπησω την κοπελα μου τοτε και αντι να το κανω τραβηξα μπουκετο στον τοιχο. οποτε δεν ειναι θεμα αγαπουλιασης ή αγαμιας ειναι θεμα καθαρα ανατροφης και αρχων
 

Calico cat

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Ιουν 2022
Μηνύματα
1.458
Κριτικές
1
Like
3.332
Πόντοι
456
Έχει στοχοποιηθεί ο λευκός ετεροφυλόφιλος άντρας λόγω woke ατζέντας.

Θέλει προσοχή πλέον,μη λέτε πολλά και κυρίως μη δίνετε πάτημα για μηνύσεις και τρεχάματα γιατί γίνεται χαμός.

Οι γυναίκες έχουν ξεφύγει,πάντα υπήρχαν ξέκωλα και παρτουζιάρες αλλά πια το θεωρούν κατόρθωμα να το περηφανεύονται.

Δεν πάμε πίσω κι εμείς όμως, έχει κάτι μουχρίτσες ύπουλους να σου σκάβουν το λάκκο μια χαρά...στο παίζουν και φίλοι κάποιοι κι από πίσω μπορεί να σου γαμάνε τη γυναίκα...

Η ουσία είναι ότι δεν θέλει πολλά-πολλά γιατί ζούμε σε περίεργες εποχές
 

trelos1989

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2009
Μηνύματα
1.605
Κριτικές
4
Like
4.134
Πόντοι
736
Ελα μωρε το κανετε ολόκληρο ζητημα...η βια παντα υπήρχε καινθα υπάρχει.
Εμενα αν με βαρεσει ενας ψωλας γιατι να μην το χωσω φυλακη επειδή ειμαι άντρας?
Ναι μη βαραμε γενικα αλλα και να βαρεσουμε πανω στη στιγμή πρέπει να κάταστραφουμε όπως ο Λύτρας?
οχι να μην βαρεσεις πανω στη στιγμη....αλλιως με αυτη τη δικαιολογια καθε φορα που θα ειχα νευρα θα πηγαινα να τσακωθω με οποιον εβρισκα μπροστα μου θα του εσπαγα τα μουτρα και θα ελεγα πανω στη στιγμη ηταν
 

j 1973

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2010
Μηνύματα
598
Like
1.253
Πόντοι
206
Φιλε δεν ηθελαν να την υπερασπιστουν.να την πηδηξουν ηθελαν.παμε μαζι να κανεις μυνηση να μας τα πεις να πιεις ενα καφε να ηρεμησεις να χαλαρωσεις απο τον βλακα ελα μαζι μας και μετα θανσε πηδηξουμε να του δειξεις αυτου.σκεψου παντα σαν αντρας,αυτους τους λεω παρηγοριτες.ειναι εκεινοι που πανε σε δεσμευμενες και θελουν να τις παρηγορησουν απο το κακο αλλο αντρα....καταλαβαινεις
Η απόλυτη ξεφτίλα του μουνοδουλου!
 

KanyeEast

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2024
Μηνύματα
307
Κριτικές
1
Like
632
Πόντοι
81
Έχει στοχοποιηθεί ο λευκός ετεροφυλόφιλος άντρας λόγω woke ατζέντας.

Θέλει προσοχή πλέον,μη λέτε πολλά και κυρίως μη δίνετε πάτημα για μηνύσεις και τρεχάματα γιατί γίνεται χαμός.

Οι γυναίκες έχουν ξεφύγει,πάντα υπήρχαν ξέκωλα και παρτουζιάρες αλλά πια το θεωρούν κατόρθωμα να το περηφανεύονται.

Δεν πάμε πίσω κι εμείς όμως, έχει κάτι μουχρίτσες ύπουλους να σου σκάβουν το λάκκο μια χαρά...στο παίζουν και φίλοι κάποιοι κι από πίσω μπορεί να σου γαμάνε τη γυναίκα...

Η ουσία είναι ότι δεν θέλει πολλά-πολλά γιατί ζούμε σε περίεργες εποχές
Σαν να το βλέπω σε λίγα χρόνια να πρέπει να υπογράφουμε χαρτί συναίνεσης πριν γαμησουμε και απόδειξη ότι δεν παίχτηκε βία κατά την πράξη, μετά
 

ΚΑΥΛΑΝΤΈΙΡΟ

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Μαΐ 2021
Μηνύματα
659
Like
1.338
Πόντοι
206
Οι passport bros κάνουν θραύση στις ΗΠΑ και οι γυναίκες εκει τους κράζουν, υπάρχουν βίντεο σχετικα στο youtube. Κατι μαλακισμενες που μείναν μονες στα 41 και υο παιζαν γκομενες, λόγω πολλων επιλογων απεριψαν τους παντες, μείναι μόνες και τώρα κλαίγονται " που είναι οι άντρες" και κάτι τέτοια.
Δυστοπια είναι αυτό που ζούμε, προσοχή αδέρφια, κρύβετε λόγια και μαθετε να αποκωδικοποιείτεντα λςγόμενα των γυναικων.
 

ΚΑΥΛΑΝΤΈΙΡΟ

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Μαΐ 2021
Μηνύματα
659
Like
1.338
Πόντοι
206
Και μιας και λέμε για τέτοιο θέμα.... Ποια η γνώμη σας για τη Μαρία Σολωμού;
 

Διαγραμμένο μέλος 82386

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Οκτ 2009
Μηνύματα
2.026
Κριτικές
4
Like
5.189
Πόντοι
736
κι εχω μπει στη μεση και εχω χωρισει ζευγαρι που καυγαδιζε μεσα στη μεση του δρομου και μαλιστα ο αλλος ειχε σηκωσει χερι στην κοπελα. καταρχας να ξεκαθαρισουμε καποια πραγματα το να σηκωνεις χερι σε γυναικα δεν σε κανει περισσοτερο αρσενικο σε κανει περισσοτερο μαλακα και ξεφτιλα. οποτε ναι ανεξαρτητα απο το τι εχει συμβει δεν σηκωνεις το κουλο σου σε γυναικα ή απλα θεμα ανατροφης και συμπεριφορας. κι εγω σε καυγα εχω φτασει σε σημειο να χτυπησω την κοπελα μου τοτε και αντι να το κανω τραβηξα μπουκετο στον τοιχο. οποτε δεν ειναι θεμα αγαπουλιασης ή αγαμιας ειναι θεμα καθαρα ανατροφης και αρχων
Και μετά όλοι οι περαστικοί άρχισαν να χειροκροτάνε
 

protaris4

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2023
Μηνύματα
845
Like
1.138
Πόντοι
206
Χωρις λογο?
Κατσε ρε τυπε εδω οταν γκομενιζει μς το κινητο μπροστά σου και σου πουλαει και τουπε δεν σου φευγει το χερι για σφαλιαρα??
Οταν κάνει λάθος δεν πρέπει να τιμωρηθει??
Αν και το ξυλο ειναι πολυ αθωο.
Πρέπει να βρούμε αλλες μεθοδους να μην διωκονται απο το νομο για να τις κανουμε να τσουζουν.
Στη θεωρεια ο φιλος μας τα λεει καλα.τι θα γινοταν αν ομως υποθετικα ερχοταν σπιτι πιο νωρις και πετυχενε τον γειτονα να γαμαει τη δικια του απο το κωλο παν στα προικοσεντονα του(ωραια λεπτομερεια εεεε?).εκει θα εδειχνε επιπεδο? Και αραγε αν η δικια του τον επιανε με τη ρωσιδα τη σβετλανα με τα μεγαλα βυζια θα εδειχνε επιπεδο εκεινη?
 

protaris4

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2023
Μηνύματα
845
Like
1.138
Πόντοι
206
Και μιας και λέμε για τέτοιο θέμα.... Ποια η γνώμη σας για τη Μαρία Σολωμού;
Φιλε ειχε πει σε συνεντευξη οτι εχει κερατωσει ολους τους συντροφους της και την εχουν κερατωσειβπολλες φορες. Τωρα τι να λεμε....ανευ χρημασι εκδηδωμενη
 

trelos1989

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2009
Μηνύματα
1.605
Κριτικές
4
Like
4.134
Πόντοι
736
Και μετά όλοι οι περαστικοί άρχισαν να χειροκροτάνε
στα @@ μου οι περαστικοι....το αυτονοητο εκανα και θα ξαναεκανα. μπορεις να τσακωθεις οσο θες και να φωναξεις το χερι σου ομως μαζεμενο. οπως εχω πετυχει σκηνικο που ειχαν φωναξει την αστυνομια για να μαζεψει εναν που παλι ειχε σηκωσει το χερι του στην κοπελα του σε δημοσιο χωρο πανω σε καυγα, δεν τον αφηναν να φυγει μεχρι να ερθει η αστυνομια.
 

trelos1989

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2009
Μηνύματα
1.605
Κριτικές
4
Like
4.134
Πόντοι
736
Στη θεωρεια ο φιλος μας τα λεει καλα.τι θα γινοταν αν ομως υποθετικα ερχοταν σπιτι πιο νωρις και πετυχενε τον γειτονα να γαμαει τη δικια του απο το κωλο παν στα προικοσεντονα του(ωραια λεπτομερεια εεεε?).εκει θα εδειχνε επιπεδο? Και αραγε αν η δικια του τον επιανε με τη ρωσιδα τη σβετλανα με τα μεγαλα βυζια θα εδειχνε επιπεδο εκεινη?
εσυ πως θα ενιωθες αν πηγαινες να το παιξεις μαγκας στον αραπη που σου γκαστρωνει τη γυναικα και κατεληγες στο νοσοκομειο απο το ξυλο που θα ετρωγες γιατι θα ερχοντουσαν και οι αλλοι τρεις απο το μπανιο και την κουζινα μαζι ? (εεεεεε δεν μπορεις να πεις ωραια λεπτομερια).
 

protaris4

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2023
Μηνύματα
845
Like
1.138
Πόντοι
206
εσυ πως θα ενιωθες αν πηγαινες να το παιξεις μαγκας στον αραπη που σου γκαστρωνει τη γυναικα και κατεληγες στο νοσοκομειο απο το ξυλο που θα ετρωγες γιατι θα ερχοντουσαν και οι αλλοι τρεις απο το μπανιο και την κουζινα μαζι ? (εεεεεε δεν μπορεις να πεις ωραια λεπτομερια).
Ενδιαφερον δεν ξερω τι να σου πω δεν ξερω τι θα εκανα.ισως οπως το υπονοεις να πηγαινα στο σαλονι και να περιμενα να τελειωσουν,ισως να εφευγα απο το σπιτι και να ερχομουν 2 ωρες μετα.πολιτισμενα πραγματα χωρις βια σωστα?ισως παλι πηγαινα στη κουζινα και επαιρνα το χασαπομαχερο στο ενα χερι και στο αλλο το μαχαιρι για μπριζολες ξερεις με τα δοντια και να εβλεπες μετα τα σκιλς των 3ων.υποθετικα ολα (ωραια λεπτομερεια?).αυτο που ηθελα να πω ειναι οτι οταν βλεπουμε 2 ανθρωπους να μαλωνουν δεν πρεπει να βγαζουμε συμπερασματα και να τρεχουμε προς υπερασπιση απλα κρινωντας αποντην εξωτερικη εμφανιση. Αν καποιος νιωθει οτι δεχεται βια μπορει να παει ο ιδιος στην αστυνομια δεν μας χρειαζεται εμας.
 

mosaic4

Μέλος
Εγγρ.
17 Ιουν 2025
Μηνύματα
10
Like
6
Πόντοι
0
Το συμπέρασμα είναι ότι βιώνουμε μια εποχή "σήκω εσύ, να κάτσω εγώ". Τη δικαιοσύνη δεν τη θέλει κανένας. Ο φεμινισμός δε θέλει να υπάρξει δικαιοσύνη, θέλει μητριαρχία.
Κάποια απλά συμπεράσματα:

1. Άντρας νηπιαγωγός θα δυσκολευτεί πάρα πολύ να βρει δουλειά. Όλοι θα θεωρούν ότι αυτό είναι δουλειά για γυναίκες και για να θέλει άντρας να το κάνει πρέπει να είναι παιδεραστής.
2. Άντρας κοινωνικος λειτουργός επίσης δέχεται πολύ ρατσισμό. Θεωρούν ότι δε θα είναι καλός. Όπως αντίστοιχα υπάρχει αρνητική προκατάληψη για γυναίκα με σχολή οδηγών ή γυναίκα ταξιτζού.
3. Δείτε ότι στο σινεμά υπάρχει μία κατεύθυνση στις ταινίες να δείχνουν γυναίκες υπερήρωες, καλές, θύματα των αντρών και γενικά να κάνουν ό,τι και οι άντρες. Οι ταινίες που δείχνουν άντρες κεντρικούς ήρωες θεωρούντα "ξεπερασμένα κατάλοιπα της φαλοκρατίας".
4. Γυναίκα πολιτικός πάντα έχει περισσότερα ελαφρυντικά. Δείτε τη πρωθυπουργό της Φινλανδίας πόσο την έχουν αποθεώσει παρά τις μαλακίες που έχει κάνει.
5. Και κάτι ακόμη πιο ύπουλο: Οι φεμινίστριες του δυτικού κόσμου, χαλάνε τον κόσμο αν ένας άντρας πει στη γυναίκα του "γιατί δεν καθαρίζεις το σπίτι αφού είσαι άνεργη και έχεις χρόνο;" αλλά σφυρίζουν αδιάφορο για την κλειτοριδοεκτομή των κοριστιών στην Αφρική, για τα χιτζάμπ, για τη Μέση Ανατολή, για τη ΝΑ Ασία. Είναι δηλαδή και υποκρίτριες.

Η απόλυτη ισότητα είναι ουτοπία ,ενώ και για τις γυναίκες υπάρχουν προβλήματα και στερεότυπα. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι πρέπει να τα ξεφτιλίσουμε όλα επειδή κάποιοι λευκοί πλούσιοι έχουν λύσει όλα τους τα προβλήματα και τώρα έχουν τύψεις για το τι συνέβαινε πριν 60 χρόνια.
Σωστ'ος!
 

aquarius2756

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Απρ 2023
Μηνύματα
1.443
Like
1.769
Πόντοι
216
δεν σηκωνεις το κουλο σου σε γυναικα ή απλα θεμα ανατροφης και συμπεριφορας
Συμφωνω, δεν σηκωνεις το κουλο σου ουτε σε αντρα, αν θελεις να λες οτι εχεις ανατροφη και εισαι πολιτισμενος.
Αν ομως παει ο αλλος να σηκωσει χερι πανω μου, θα του το κοψω, ασχετα με τις συνεπειες, ειτε γυναικα ειναι, ειτε αντρας, ειτε λοατκι! Πολιτισμος επισης σημαινει ισοτητα και δικαιοσυνη
 

EvilPlasma

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
21 Δεκ 2007
Μηνύματα
7.933
Κριτικές
108
Like
20.595
Πόντοι
26.435
Ας μιλήσουμε για τα καθημερινά περιστατικά μισανδρίας που βλέπουμε γύρω μας. Αρχίζω από τα βασικά.

- Στα διαζύγια τα παιδιά τα παίρνει η μάνα ακόμα και άμα είναι εντελώς παλαβή. Γνωρίζω παραδείγματα προσωπικά.

- Στο ίδιο μήκος κύματος έχουν γραφτεί χιλιάδες σελίδες για τους κακούς πατεράδες αλλά ελάχιστα για τις κάκιστες μητέρες και το κακό που κάνουν στα αγόρια και τα κοριτσάκια τους.

- Άμα έχεις κάποιο άντρα που σε χώνεται " γίνε άντρας αντιμετώπισε το " άμα είναι γυναίκα " σε γουστάρει ".

- Οι γυναίκες θέλουν συνεχώς τα ίδια δικαιώματα αλλά έχουν ξεχάσει παντελώς τις υποχρεώσεις τους. Αυτό οδηγεί σε ένα κόσμο που οι άντρες καλούνται να αντιμετωπίσουν τις διπλές δυσκολίες πχ να κάνουν δουλειές του σπιτιού και να προσέχουν τα παιδιά ενώ οι γυναίκες απαιτούν και να διατηρήσουν τους " παραδοσιακούς " τους ρόλους. Αυτό οδηγεί στην παραίτηση από τη φροντίδα για τη ψυχική υγεία των αντρών.

- Άμα η γυναίκα πάει με πολλούς είναι empowered άμα είναι άντρας είναι μεγάλος μαλάκας και κούκλα μου να προσέχεις.

- Καταστρέφονται ζωές αντρών από γυναίκες που τους καταγγέλλουν δήθεν για βιασμό. Φυσικά και υποστηρίζουμε τα πραγματικά θύματα αλλά τώρα έχει γίνει καραμέλα από τη κάθε καημένη που ψάχνει λεφτά. Υπάρχουν άντρες που έχουν αυτοκτονήσει επειδή κάποια βρωμιάρα τους κατήγγειλε για βιασμό.

- Άμα τολμάς σε μια γυναναίκα να προσέχει είσαι γουρούνι. Οι γυναίκες μπορούν να σουλατσάρουν όπου γουστάρουν , όπως γουστάρουν και οπότε γουστάρουν. Άμα είσαι άντρας ΜΗ τολμήσεις να περάσεις δίπλα από καμιά κοπέλα το βράδυ γίνεσαι creep.

- Οι γυναίκες δικαιούνται να κάνουν όσες " αντροκουβέντες " γουστάρουν , οι άντρες άμα πούμε μεταξύ μας τι ωραίο κωλο που έχει μια θεωρούμαστε σεξιστές.

- Οι γυναίκες μπορούν να κάνουν επίκληση στο συναίσθημα λέγοντας τα πιο άσχημα που έχουν περάσει. Οι άντρες θεωρούνται άχρηστοι και κάνουν τις γυναίκες να " ξενερώμουν ". Πρέπει να είσαι άντρας βαρής και ασήκωτος αλλιώς καμιά δε θα σε δει αλλιώς.

- Άμα πεις πως σε παίζει μια γυναίκα είσαι υπερβολικός. Άμα το πει μια γυναίκα είναι θύμα κάποιου μαλάκα.

- Για οποιοδήποτε θέμα και να σκοτωθεί γυναίκα λέγεται γυναικοκτονία. Όταν το θύμα είναι άντρας απλά έχουμε Τετάρτη.

- Επίσης απλά Τετάρτη είναι όταν αυτοκτονεί άντρας. Κανείς δε νοιάζεται για τη ψυχική του υγεία. Αντίθετα για τις γυναίκες , υπάρχουν γραμμές , δωρεάν ψυχολόγοι κλπ

- Μια γυναίκα άμα πάρει δουλειά με το κορμί της κάνεις δε λέει ποτέ τίποτα. Αντίθετα άμα κάποιος άντρας βάλει μέσο για κάτι κατευθείαν θα έπρεπε να ντρέπεται και πως ενισχύει το κράτος της διαφθοράς.

- Άμα μια γυναίκα πάει στην Αφρική και βρει κάποιον φτωχό είναι empowered. Άμα πάει ένας άντρας στην Ταϊλάνδη , στις Φιλιππίνες η στη Μολδαβία για τον ίδιο λόγο " ήταν ένας μαλάκας και βρωμιάρης που δε του κάθονταν καμιά ".

- Θεωρείται must ένας άντρας να έχει φεμινιστικές αντιλήψεις. Αντίθετα άμα μια γυναίκα μας υποστηρίζει έχει " εσωτερικευμένο μισογυνισμό ".

- Άμα ένας άντρας πάει με πουτάνες είναι βιαστής και κατάντια αυτό που κάνει. Αμα μια γυναίκα έχει onlyfans μαγκιά της.

- Για εμάς τους νεώτερους περισσότερο. Άμα δεν έχεις " καλή δουλειά " και μένεις με τους δικούς σου είσαι αποτυχημένος. Για τις κοπέλες είναι νορμάλ.

- Οι γυναίκες έχουν δικαίωμα να έχουν στάνταρ και μάλιστα όσο ψηλά θέλουν. Οι άντρες από την άλλη πλευρά καλούνται να " ρίξουν " τα στάνταρ τους και να κυνηγάνε τη κάθε , χαζή , άσχημη και χοντρή μόνο και μόνο για να γαμησουν. Ε τα είπαμε άμα πας στις πουτάνες είναι κατάντια.

Αυτά τα λίγα. Εσείς τι καθημερινά παραδείγματα μισανδρίας βλέπετε γύρω σας ;
Αν ρωτήσεις γυναίκες θα σου εκφράσουν παρόμοια παράπονα. Εγώ ξέρω πως η ζωή είναι ζούγκλα είτε είσαι άντρας είτε είσαι γυναίκα. Κάτι που δύσκολα καταλαβαίνει μια γυναίκα είναι ότι ο άντρας είναι άντρας από πολύ μα πολύ μικρός...Στο σχολείο "ΠΡΕΠΕΙ" να ναι καλός στα μαθήματα, "ΠΡΕΠΕΙ" να ναι καλός στα αθλήματα χάριν δημοφιλίας, "ΠΡΕΠΕΙ" να ναι δυνατός για να απομακρύνει μπελάδες από άλλα αρσενικά, "ΠΡΕΠΕΙ" να είναι όμορφος να τραβάει τα βλέμματα. Αυτά τα "ΠΡΕΠΕΙ" συνεχίζουν να τον ακολουθούν σ όλη την διάρκεια της ζωής του, σε δουλειά, χρήμα, μόρφωση, εμφάνιση, και να λειτουργήσει "προστατευτικά" σε πληθώρα περιπτώσεων. Αντίθετα και δεν το λέω για κακό, μια Γυναίκα αν είναι όμορφη έχει το 50% ΑΝ είναι και έξυπνη τότε το θέμα απογειώνεται! Προφανώς και έχει και αυτή τα θέματά της, δε θεωρώ όμως πως πιέζεται υπαρξιακά με κίνδυνο την απαξίωση μα κυρίως κοινωνικά. Anyway για μένα το κάθε φύλο τραβάει το δικό του ζόρι.
Δεν κάνει να "τρελαινόμαστε" να ψάχνουμε τριγύρω να βλέπουμε Χίμαιρες ή να βγάζουμε λαγούς από το καπέλο μας. Με λόγια μετρημένα, με νεύρα μαζεμένα με σκέψεις καθαρές και με ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ την προσωπική μας προκοπή, κινούμαστε και κοιτάζουμε 1) να πάρουμε το μέγιστο 2) φύλαγε τα ρούχα σου να χεις τα μισα.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom