Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Αμα πας κανε την ιδια ερωτηση στον Κυρ Βασιλη και θα σου λυσει το προβλημα!!!Πως επικοινωνουμε με το στουντιο ξερει κανεις?το τηλεφωνο που αναγραφεται εδω δεν δουλευει.
Τα σχολια δικα σας 
μου εξηγησε οτι δεν μπορω να μαθαινω για τις κοπελλες που δουλευουν εκει γιατι απλα δεν εχει το στουντιο τηλεφωνο!!!!! 
Δεν νομιζω να τους πολυνοιαζει κιολας η διαφημιση!!!ΕΝ ετη 2009, τα περισσοτερα στουντιο εχουν πλεων δικα τους site και ε-mail με λεπτομερειες απο προγραμματα μεχρι υπηρεσιες και φωτογραφιες και το συγκεκριμενο ιδρυμα δεν εχει καν τηλεφωνο!Τα σχολια δικα σας
Περασα το μεσημερακι απο εκει και η ευγενικη κυρια επι των τιμων και προγραμματωνμου εξηγησε οτι δεν μπορω να μαθαινω για τις κοπελλες που δουλευουν εκει γιατι απλα δεν εχει το στουντιο τηλεφωνο!!!!!
Το στουντιο παντως ωραιο. Τα δωματια πανω σε αλλο ωροφο με μπανιο και καθαρα.


Φίλε μου απο τη στιγμη που το μαγαζι παρότι ακριβο δουλεύει στο φουλ,ποιος ο λόγος για τους ιδιους να βαλουν διαφημιση ή να μας ενημερωνουν τηλεφωνικα?Δες το και απο τη σκοπια τους.μα δεν καταλαβατε συναδελφοι. Στ' αρχ**** μου το μαγαζι και αν το τηλεφωνο θα εφερνε κοσμο σε αυτους και αν ειναι διαφημιση γιαυους. Μιλαω για στοιχειωδες σεβασμο προς τον εαυτο τους και τους πελατες τους που ειναι ευκολια τουλαχιστον ενα τηλεφωνο για να ρωταμε σαν ανθρωποι πριν πηγαινουμε.
Εμενα παντως μου εκανε πολυ κακη εντυπωση αυτο και αν ειναι καιρο αυτη η κατασταση εκει τοτε ακομα χειροτερα :S
- ο κυρ Βασιλης απουσιαζε μαλλων
- Μαρινα η Ρωσια η Ουκρανια ειπε η κυρα τσατσα![]()
τουλαχιστον ας ενημερωνομαστε απο εδω για τις βαρδιες.. οποιος πηγαινει και μαθαινει ας το καταθετει εδω...σε αυτο το τομεα δειχνει νοοτροπια μπουρδελου ..
Ωστε ετσι εξηγειται το φαινομενο Μαρινα!!!Russia . ;)

Να υποθεσω οτι οτι τα δοκιμασες και τα 3 κρεβατια ε???Το ξερω οτι σου αρεσουν οι ωραιες ξαπλεςΩστε ετσι εξηγειται το φαινομενο Μαρινα!!!
Τα 3 καλυτερα κρεββατια που επαιξαν φετος σε στουντιο ειναι ρωσσο-ουκρανεζικα!
Και αμεσως μετα οι Τσεχες!

Να υποθεσω οτι οτι τα δοκιμασες και τα 3 κρεβατια ε???Το ξερω οτι σου αρεσουν οι ωραιες ξαπλες![]()
![]()
![]()
