Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
μ αρεσει που αμφιβαλεις κι ολας, εγω αμφιβαλω αν εχει επισκευτει μπουρδελο καναμφιβαλω αν πηρε καποιος pm ... απο αυτον παντος συμβουλη σε οποιον ξεκιναει εδω επειδη ειμαστε μια παρεα ολοι μην μπαινει στον κοπο να θετει τον εαυτο του εκτος απο την αρχη..
εγω μενω ηρακλειοο και οντος ειναι πολυ καλο αυτο πισω απο το τζαμποο....![]()
Οχι για το που ειναι αλλα για το τι παιζει απο κοπελες και αν εχεις δοκιμασει καποια απο αυτεςΌπως έρχεσαι απο γάζι στην γιόφυρο,κανεις στο πρώτο δεξιά όπως πάει για την εισοδο των jumbo,ξανά δεξιά στο στενάκι που ειναι η είσοδος και βγαίνεις στην Χριστομιχάλη Ξυλούρη.Φάτσα απέναντι δίπλα στο συνεργείο είναι η είσοδος,φαίνεται κι απο το φωτάκι.Αλλα ρε παιδιά όποτε εχω πάει ή θα εχει τρελά μπάζα ή θα ειναι τελείως ξεπέτες άσε που σε βλέπουν τα μισά καμίνια και τα δειλινά.Προτιμώ χανιόπορτα κι ας δίνω ενα τάλιρο παραπάνω
Μάλλον ειμαι ατυχος,όποτε εχω πάει,κάτι μπαζοαλβανίδια πιτσιρίκια βρήκα,δοκίμασα μονο μια φορά,μάπα το καρπούζι,το καλοκαιρι,μια ξανθούλα αδύνατη κοντούλα που είχε φάει σαβουρα με το μηχανάκι,και είχε "καεί" στην άσφαλτο σε διάφορα σημεία.Οχι για το που ειναι αλλα για το τι παιζει απο κοπελες και αν εχεις δοκιμασει καποια απο αυτες
αν πλήρωνα για τις γυναίκες που ειχε.Τώρα ασχολούμαι σε μια σχολή που είναι αρκετά κοντά οπότε ούτε απ' έξω.Η πόλη ειναι πολύ μικρή,μη μας παρει κ κανα ματι...Άλλαξε η φαφούτα,εφεραν ρουμανογύφτισσα με τριάρι βυζί που μόλις βγάλει το πανω μερος του μαγιό,πέφτει στο πάτωμα.30 ευρώ πεταμένα,η τσατσά:πουλί όμουρφο κουρίτσι,κάνει υπομουνί στου ντομάτιου.Καλα ελεος, ακομα αυτη η φαφουτα ειναι στην χριστομιχαλη ξυλουρη ? Ήθελα να ξερα ποιος της τα ακουμπαει και καθεται τοσο καιρο εκει.
Και τελοσπαντων, καμμιά καλή ποτε θα φέρουν επιτελους στο Ηράκλειο?
Μάγκες καλημέρα και καλή χρονιά. Βλέπω μεγάλη ησυχία να επικραεί στο φόρουμ και είπα να επέμβω. Μπουρδέλα δεν πάω, οπότε δεν μπορώ να σας ενημερώσω αλλά κατεβαίνω συχνά στου Πίπη και σε άλλα μαγαζιά για κανένα ποτό και ο,τιδήποτε άλλο. Τελευταία φορά είχα πάει στου Πίπη λίγο πριν τα Χριστούγεννα, είχε 5 κοπέλες εκ των οποίων οι 3 ήταν πολύ καλές (εμφανισιακά τουλάχιστον), ο κολλητός μου πήγε κι όλας με μια Ελένη (μάλλον Ρουμάνα) και μου είπε τα καλύτερα. Οι τιμές έχουν πέσει δραματικά, 60 ευρώπουλα πλέον η φορά. Το μόνο κακό στου Πίπη είναι ότι πλέον σερβίρει μόνο μπύρα και αναψυκτικά!! Στα άλλα μαγαζιά, τίποτε άξιο λόγου, νέκρα και μπάζα σε όλα (Άσπρο Άλογο, Paradise, ακόμη και στη ΣΤΡΟΦΗ στο Γάζι που μέχρι και το καλοκαίρι είχε κανα-δυο αξιοπρεπή κοριτσάκια απ'ότι μάθαινα).
Αν κανένας συναγωνιστής ξέρει κάτι παραπάνω, ας ρίξει κανένα μήνυμα
Μάγκες σόρρυ για την καθυστερημένη απάντηση, αλλά δεν έχω πάντα τη δυνατότητα να παρακολουθώ το φόρουμ λόγω δουλειάς.
Για wolfakis7: Κουμάντο κάνει όποια βρεθεί εύκαιρη εκείνη την ώρα αν λείπει το αφεντικό. Η 55αρα υπάρχει (Γεωργιανή, όχι Ρωσσίδα, με το κοντό το μαλλί λες), την έχω δει με τις νέες αφίξεις και στο σουπερμάρκετ παραδίπλα για ψώνια!! Τότε που είχα πάει εγώ ήτνα μια 35αρα Αβανίδα που ήταν η κυρία επί των τιμών.
Για elamesa: Αδερφέ, τις καλές εποχές ο Πίπης ήτανε ανοιχτός από τις 11 το πρωί. Μπορούσες να πάρεις και τηλέφωνο (αν δεν ήθελες να σε δούνε) και πήγαινες από την πίσω πόρτα στο πίσω στενό. Τώρα δεν ξέρω, φαντάζομαι όμως ότι αν πας πρωινή ώρα, δεν θα σε αφήσουν κι έτσι... Απ'ότι ξέρω, το βράδυ μπορείς να πας ό,τι ώρα γουστάρεις μέχρι τις 7 το πρωί.