Και ξανά πάλι τα ίδια λες και δεν έχουμε βαρεθεί να λέμε τα ίδια και τα ίδια .
Εδώ και χρόνια στα επιτελεία υπάρχει η γραμμή ότι δεν πρόκριτε ποτέ να γίνει πόλεμος , και όλος ο σχεδιασμός είναι για μη πόλεμο , εάν ήταν για να αντιμετωπισθεί η επιθετικότητα της Τουρκίας θα έπρεπε να είχαμε διαφορετικό εξοπλισμό , εκτός από αμυντικά όπλα . Όσο αφορά το Π.Ν τα έχουν κάνει σκατά τελείως , καλά είναι τα ευρωπαϊκά Πλοία αλλά καμία άλλη ευρωπαϊκή χώρα δεν έχει απειλή όπως εμείς , άρα δεν μας κάνουν όταν οι Γερμανοί και οι βέλγοι έχουν κοινό αρχηγείο , τι είδους πλοία θα φτιάξουν , ακατάλληλα για εμάς , και εάν η ερώτηση είναι αντί να έχω ένα πλοίο αμερικανικό που μπορεί ανά πάσα στιγμή να μη μου δίνουν ανταλλακτικά , περνώ ένα ευρωπαϊκό που μου είναι άχρηστο , μάλλον δεν είναι δίλημμα , βρες από αλλού η μην κανείς μαλακίες στους Αμερικανούς .
Το 1997 οι Αμερικανοί μας απελευθέρωναν το KIDD Αντιτορπιλικά Α/Α με 120 SM1 a/a βλήματα χ 4 = 480 Και δεν μας έδιναν τους SM2 , που θα τους απελευθέρωναν αργότερα και βέβαια οι Πάνσοφοι Ναύαρχοι ήταν αρνητικοί γιατί δεν θα μπορούσε το προσωπικό του Π.Ν να αντεπεξέλθει
Αυτοί ήταν η απάντηση που μου έδωσε Σοφός διοικητής μου ναύαρχος ? και βέβαια όταν το 1991 το ΠΝ έπαιρνε από την Αμερική τα ADAMS κανένας τους δεν ήταν πουθενά , και το προσωπικό ανταποκρίθηκε σε πολύ μεγάλο ποσοστό στις ανάγκες των πλοίων . βγάλτε τα συμπεράσματα σας , και βέβαια δεν τηρήθηκε καμία από τις αμερικανικές προδιαγραφές που αφορούσε τα πληρώματα , εκπαίδευση – μεταθέσεις
Προτιμήσαμε να αγοράσουμε την ολλανδική σαβούρα και να κάνουμε αναβάθμιση τις σαβούρας , και περάμε τις «S» και όχι τις «M» Και βέβαια αργότερα οι αμερικανοί ξένα έκαναν και άλλες πρόσφορες για αλλά αντιτορπιλικά της ίδιας κλάσης που χρησιμοποιούν στον κόλπο που αχού την δυνατότητα να ρίξουν και κρουζ και ξανά οι ίδιες μαλακισμένες δικαιολογίες , δεν αγοράζουμε πολεμικό υλικό για να καλύψουμε της πολεμικές μας ανάγκες αλλά τις ανάγκες άλλων χωρών τώρα από ότι καταλαβαίνω έχει σειρά η Γαλλία ,
Όσο για την νύχτα των ιμία έχουν ειπωθεί τόσα πολλά και ύπαρχοι το βιβλίο ΙΜΙΑ 1996 Η ΑΛΗΘΕΙΑ νομίζω ότι είναι γραμμένα αρκετά αλλά βέβαια υπάρχουν και πράγματα που δεν γνωρίζουμε όλοι ,και για αυτό να είσαστε λίγο συγκρατημένοι στο τι γράφετε γιατί δεν γνωρίζετε ποια ήταν η κατάσταση μας εκείνη την μέρα , και τι έγινε ? εάν δούλεψαν όλα ……..? και εμείς και οι Τόυρκοι είμαστε κομμάτι του ΝΑΤΟ και είμαστε όλοι σε ένα σύστημα αναφορών που μπορούν όλοι να βλέπουν τους άλλους .
Και βέβαια οι Αμερικανοί έχουν την εικόνα όλων .
Και βέβαια μια σκατουλα όπως εμείς θα πρέπει να έχει καλή εξωτερική Πολιτική ενιαία γραμμή , με όλες τις Κυβερνήσεις , και καλά θα είναι να μην κατηγορούμε τους Μαλακές τους Πολιτικούς , αλλά τους Μαλακές τους ψηφίζουν , και οι Πολιτικοί δεν έχουν ιδέα από άμυνα ,αλλά έχουν σύμβουλους Στρατιωτικούς , και συνήθως αυτούς που πάνε στα γραφιά τους και τους κωλογλυφουνε , τους άχρηστους ………
YΓ γιατί μια χώρα που είναι για τον πούτσο θα πρέπει να έχει καλές ένοπλες δυνάμεις