Το θρεντ αυτό ανοίγεται με σκοπό να
καταγραφούν πληροφορίες και εμπειρίες
από συναγωνιστές που συνειδητά ή κατά τύχη
βρέθηκαν να παραθερίζουν στα ευαγή ιδρύματα
επαρχιακών πόλεων..
σκέφτομαι τον αύγουστο να
κάνω κάτι αντίστοιχο για λίγες μέρες,
συμπληρωματικά με τις διακοπές μου..
και θα ήθελα γνώμες.. ευχαριστώ. ;)

καταγραφούν πληροφορίες και εμπειρίες
από συναγωνιστές που συνειδητά ή κατά τύχη
βρέθηκαν να παραθερίζουν στα ευαγή ιδρύματα
επαρχιακών πόλεων..
σκέφτομαι τον αύγουστο να
κάνω κάτι αντίστοιχο για λίγες μέρες,
συμπληρωματικά με τις διακοπές μου..
και θα ήθελα γνώμες.. ευχαριστώ. ;)

επαιζε ομως πολυ καλος χορος.Τον ορο "πριβε" εκει πανου δεν τον αποδεχονται οπως και τον ορο "σφολιατα" που τον εχουν αντικαταστησει με την μπουγατσα(μπουγατσα με κιμα,μπουγατσα με τυρι,μπουγατσα με λουκανικο,μπουγατσα με ρυζομπιφτεκο,μπουγατσα το ενα..μπουγατσα το αλλο...και αλλες τετοιες