Νέα

Ημεδαπός Στριποτουρισμός

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα nick025
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 13
  • Εμφανίσεις 2K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

nick025

Τιμημένος
Εγγρ.
30 Ιουλ 2007
Μηνύματα
3.273
Κριτικές
12
Like
5
Πόντοι
6.775
Το θρεντ αυτό ανοίγεται με σκοπό να
καταγραφούν πληροφορίες και εμπειρίες
από συναγωνιστές που συνειδητά ή κατά τύχη
βρέθηκαν να παραθερίζουν στα ευαγή ιδρύματα
επαρχιακών πόλεων..
σκέφτομαι τον αύγουστο να
κάνω κάτι αντίστοιχο για λίγες μέρες,
συμπληρωματικά με τις διακοπές μου..
και θα ήθελα γνώμες.. ευχαριστώ.  ;)  :boobies:  :boobies:
 

vasos

Σεβαστός
Εγγρ.
28 Ιουν 2006
Μηνύματα
7.928
Κριτικές
33
Like
32
Πόντοι
2.057
Το θρεντ αυτό ανοίγεται με σκοπό να
καταγραφούν πληροφορίες και εμπειρίες
από συναγωνιστές που συνειδητά ή κατά τύχη
βρέθηκαν να παραθερίζουν στα ευαγή ιδρύματα
επαρχιακών πόλεων..
σκέφτομαι τον αύγουστο να
κάνω κάτι αντίστοιχο για λίγες μέρες,
συμπληρωματικά με τις διακοπές μου..
και θα ήθελα γνώμες.. ευχαριστώ.  ;)  :boobies:  :boobies:

εξαιρετικη ιδεα,με παιρνεις για παρεα? :rockon: :rockon: :rockon:
 
OP
OP
N

nick025

Τιμημένος
Εγγρ.
30 Ιουλ 2007
Μηνύματα
3.273
Κριτικές
12
Like
5
Πόντοι
6.775
το βάσο θα πάρω μαζί για να
γουστάρουμε!  :rockon: 
μακριά από τους μασαζόπληκτους!..  :2funny:  :2funny:  :2funny:  :2funny:
 

ari1973

Μέλος
Εγγρ.
22 Δεκ 2007
Μηνύματα
2.879
Κριτικές
4
Like
2
Πόντοι
16
Το θρεντ αυτό ανοίγεται με σκοπό να
καταγραφούν πληροφορίες και εμπειρίες
από συναγωνιστές που συνειδητά ή κατά τύχη
βρέθηκαν να παραθερίζουν στα ευαγή ιδρύματα
επαρχιακών πόλεων..
σκέφτομαι τον αύγουστο να
κάνω κάτι αντίστοιχο για λίγες μέρες,
συμπληρωματικά με τις διακοπές μου..
και θα ήθελα γνώμες.. ευχαριστώ.  ;)  :boobies:  :boobies:
στο μαγαζι του γερου μου(καφε με πορνογερους  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:) εχει κυριως ξενες υπαλληλους.αυτες ολες δουλευουν απο μπαρ στη τρουμπα μεχρι στριπ...απο σερβις καφε δηλαδη μεχρι σερβις φραππε....κα οχι μονο...λοιπον ολες αυτες μαγκες μενουν μαζι και ειδικα στην αρχη ειναι μονες και ψαχνονται...για κονε μεσα απ το χωρ δεν κανουν γιατι φοβουνται...η μια υπαλληλος μας ειναι στην ελλαδα 12 χρονια και εχει αμετρητες φιλες...ασχετο πρωην ρουσσιδακι ειναι και αυτη αν και πηγε κοντα στα 35 τωρα πηγε στην πατριδα της (αρμενια) πλακωθηκε στις πλαστικες και γυρισε με μια φατσουλα σενια και κατι βυζουυς 3,5 σαρηδες...για πολυ χυσιμο το μιλφακι λεμε κανει και σουπερ κρεββατι...για ημεδαπες και να χωθειτε ψαξτε μεσων γνωστων σας αλλοδαπων....και θα φατε καλα τοσο...μεχρι να βαρεθειτε....
 
OP
OP
N

nick025

Τιμημένος
Εγγρ.
30 Ιουλ 2007
Μηνύματα
3.273
Κριτικές
12
Like
5
Πόντοι
6.775
που είναι ρε φίλε το μαγαζι??  :think:
 

talos43

Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2006
Μηνύματα
9.547
Like
9
Πόντοι
66
Το θρεντ αυτό ανοίγεται με σκοπό να
καταγραφούν πληροφορίες και εμπειρίες
από συναγωνιστές που συνειδητά ή κατά τύχη
βρέθηκαν να παραθερίζουν στα ευαγή ιδρύματα
επαρχιακών πόλεων..
σκέφτομαι τον αύγουστο να
κάνω κάτι αντίστοιχο για λίγες μέρες,
συμπληρωματικά με τις διακοπές μου..
και θα ήθελα γνώμες.. ευχαριστώ.  ;)  :boobies:  :boobies:
βρεεεεεεε.....άντε να κάνεις κανένα μπάνιο να δροσιστείς....που θέλεις και ευαγή ιδρύματα στις διακοπές......άντε , το μυαλό σου στο...κουρμπέτι είναι.....σεξοδιεστραμμένε..... :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 
OP
OP
N

nick025

Τιμημένος
Εγγρ.
30 Ιουλ 2007
Μηνύματα
3.273
Κριτικές
12
Like
5
Πόντοι
6.775
βρε ουρτ!!...  :grin:  :grin:  :2funny:  :2funny:  :2funny:
 

vasos

Σεβαστός
Εγγρ.
28 Ιουν 2006
Μηνύματα
7.928
Κριτικές
33
Like
32
Πόντοι
2.057
η υλοποιηση του ημεδαπου στριποτουρισμου ελαβε σαρκα και οστα απο μεριας μου,αλλα μονο εις ενα ιδρυμα της βορειου ελλαδος προσφατως.Αν και ειχα στοχευσει στα νεα ξυλαδικα,στα σφαγεια κ.ο.κ. τελικα κατεληξα επι μια εβδομαδα στο ιδιο ιδρυμα :jerking: :jerking:οπου επαιζαν 3 τρομερα μωρα που αν κατεβαιναν αθηνα θα γινοταν παταγος!Επισης σε αυτο το ιδρυμα ειδα οτι οι μισες εργαζονταν τον χειμωνα που μας περασε εν αθηναις σε στριπ της συγγρου και της παραλιας....φραπες δεν επαιζε με την καμμια παρα μονο μετα απο καταθεση του βιβλιαριου αποταμιευσης του εκαστοτε φραπεδολαγνου!  :grin::tickedoff:επαιζε ομως πολυ καλος χορος.Τον ορο "πριβε" εκει πανου δεν τον αποδεχονται οπως και τον ορο "σφολιατα" που τον εχουν αντικαταστησει με την μπουγατσα(μπουγατσα με κιμα,μπουγατσα με τυρι,μπουγατσα με λουκανικο,μπουγατσα με ρυζομπιφτεκο,μπουγατσα το ενα..μπουγατσα το αλλο...και αλλες τετοιες  :jerking:για να ξεχωριζουν και καλα απο μας..λες και εμεις ειμαστε κατι πολυ σπουδαιο και πρεπει αυτοι να ξεχωρισουν απο μας σε ολα :jerking: :jerking: :jerking:τεσπα....ο απλος χορος εχει 20 ευρα(σκετη κλοπη) οπως και το απλο ποτο...εν συνεχεια σαμπανιζε με 100 :jerking:.Δεν λεω περισσοτερα..παντως αν το μαγαζι αυτο ειναι οπως της σαλονικης τοτε παιδες ειστε πολυ πισω.....θα ξανανεβω ομως συντομα παλι και θα κανω αυτοψια....και που ξερετε?μπορει να με πετυχετε πισω απο κανα μαξιλαρι του πριβε! :2funny:
 
OP
OP
N

nick025

Τιμημένος
Εγγρ.
30 Ιουλ 2007
Μηνύματα
3.273
Κριτικές
12
Like
5
Πόντοι
6.775
η υλοποιηση του ημεδαπου στριποτουρισμου ελαβε σαρκα και οστα απο μεριας μου,αλλα μονο εις ενα ιδρυμα της βορειου ελλαδος προσφατως.Αν και ειχα στοχευσει στα νεα ξυλαδικα,στα σφαγεια κ.ο.κ. τελικα κατεληξα επι μια εβδομαδα στο ιδιο ιδρυμα :jerking: :jerking:οπου επαιζαν 3 τρομερα μωρα που αν κατεβαιναν αθηνα θα γινοταν παταγος!Επισης σε αυτο το ιδρυμα ειδα οτι οι μισες εργαζονταν τον χειμωνα που μας περασε εν αθηναις σε στριπ της συγγρου και της παραλιας....φραπες δεν επαιζε με την καμμια παρα μονο μετα απο καταθεση του βιβλιαριου αποταμιευσης του εκαστοτε φραπεδολαγνου!  :grin::tickedoff:επαιζε ομως πολυ καλος χορος.Τον ορο "πριβε" εκει πανου δεν τον αποδεχονται οπως και τον ορο "σφολιατα" που τον εχουν αντικαταστησει με την μπουγατσα(μπουγατσα με κιμα,μπουγατσα με τυρι,μπουγατσα με λουκανικο,μπουγατσα με ρυζομπιφτεκο,μπουγατσα το ενα..μπουγατσα το αλλο...και αλλες τετοιες  :jerking:για να ξεχωριζουν και καλα απο μας..λες και εμεις ειμαστε κατι πολυ σπουδαιο και πρεπει αυτοι να ξεχωρισουν απο μας σε ολα :jerking: :jerking: :jerking:τεσπα....ο απλος χορος εχει 20 ευρα(σκετη κλοπη) οπως και το απλο ποτο...εν συνεχεια σαμπανιζε με 100 :jerking:.Δεν λεω περισσοτερα..παντως αν το μαγαζι αυτο ειναι οπως της σαλονικης τοτε παιδες ειστε πολυ πισω.....θα ξανανεβω ομως συντομα παλι και θα κανω αυτοψια....και που ξερετε?μπορει να με πετυχετε πισω απο κανα μαξιλαρι του πριβε! :2funny:
χαίρομαι ιδιαίτερα που σ'αυτό
το γεμάτο διακοπές και φραπέδες θρεντ  :grin: 
ο φίλτατος βάσος έκανε τη δυναμική αρχή!..  :rockon:
εγώ δυστυχώς παρότι ηθικός αυτουργός
και μύστης των πρωτοπόρων φραπεδοιδεών,
προσπάθησα..και εν πολλοίς τα κατάφερα  ;) 
να τη βγάλω μόνο με μπουγάτσες
ρυζομπίφτεκα πιτάκια και λοιπά
εδέσματα και να ξεχάσω για λίγο
το πολυαγαπημένο και τόσο ποθητό
ρόφημα, που το συνάντησα όμως 
και πάλι -σε μεγάλες μάλιστα
δόσεις- κατά την επάνοδο μου στην Πρωτεύουσα.
το κεφαλαίο Π για να σκάσουν οι σαλονικείς!..  :2funny:  :2funny:
:uglystupid:  :uglystupid:
 

cptn_mac

Μέγας
Εγγρ.
2 Μαΐ 2006
Μηνύματα
2.445
Κριτικές
37
Like
135
Πόντοι
4.837
χαίρομαι ιδιαίτερα που σ'αυτό
το γεμάτο διακοπές και φραπέδες θρεντ  :grin: 
ο φίλτατος βάσος έκανε τη δυναμική αρχή!..  :rockon:
εγώ δυστυχώς παρότι ηθικός αυτουργός
και μύστης των πρωτοπόρων φραπεδοιδεών,
προσπάθησα..και εν πολλοίς τα κατάφερα  ;) 
να τη βγάλω μόνο με μπουγάτσες
ρυζομπίφτεκα πιτάκια και λοιπά
εδέσματα και να ξεχάσω για λίγο
το πολυαγαπημένο και τόσο ποθητό
ρόφημα, που το συνάντησα όμως 
και πάλι -σε μεγάλες μάλιστα
δόσεις- κατά την επάνοδο μου στην Πρωτεύουσα.
το κεφαλαίο Π για να σκάσουν οι σαλονικείς!..  :2funny:  :2funny:
:uglystupid:  :uglystupid:

Πως να το κάνουμε εδώ χτυπάει η καρδια του στριπ και ειδικά στη Λεωφόρο της Ηδονής
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom