Νέα

Ηλεκτρονικός λογογράφος, αξίζει;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα laonikos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 28
  • Εμφανίσεις 3K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

laonikos

Μέλος
Εγγρ.
3 Ιαν 2007
Μηνύματα
3.016
Κριτικές
1
Like
9
Πόντοι
16
Ψάχνω να αγοράσω ηλεκτρονικό λογογράφο στα Ελληνικά (να γράφει το computer χωρίς να πληκτρολογώ αλλά με ομιλία). Αξίζει κανείς ή είναι μάπα?
 

Duracell

Τιμημένος
Εγγρ.
18 Οκτ 2005
Μηνύματα
8.672
Like
136
Πόντοι
66
Ψάχνω να αγοράσω ηλεκτρονικό λογογράφο στα Ελληνικά (να γράφει το computer χωρίς να πληκτρολογώ αλλά με ομιλία). Αξίζει κανείς ή είναι μάπα?

Τέτοιες εφαρμογές ακόμα βρίσκονται σε πειραματικό στάδιο... κ χρειάζονται εκπαίδευση στον τρόπο ομιλίας του κάθε χρήστη (ένταση φωνής, χροιά κλπ)...
 

spverg

Μέλος
Εγγρ.
25 Αυγ 2008
Μηνύματα
70
Like
2
Πόντοι
0
εκπαίδευση στον τρόπο ομιλίας

εχω προσπαθησει σκληρα να μιλησω σωστα με καλη αρθρωση να στρογγυλεψω τα φωνηεντα μου
αλλα το αποτελεσμα τζιφος
αναγνωριζει ΣΩΣΤΑ κατα μεσο ορο το 50% της φωνης μου
ή εχω σκατοφωνη ή το προιον ειναι μαπα
 

psaxnw(1)

Μέλος
Εγγρ.
11 Απρ 2006
Μηνύματα
4.769
Κριτικές
5
Like
53
Πόντοι
16
εγω παντως τον εχω βρει φρεε στο ιντερνετ και δουλευει μια χαρα...δεν θυμαμαι που,μαλλον σε κανενα γαματο.ινφο η σε καποιο απ τα γνωστα σαιτ που εχουν χιλιαδες μαλακιουλες αυτου του ειδους!
 
OP
OP
L

laonikos

Μέλος
Εγγρ.
3 Ιαν 2007
Μηνύματα
3.016
Κριτικές
1
Like
9
Πόντοι
16
χρειάζεται να κατεβάσεις και τα 3 αρχεία?
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.216
Κριτικές
1
Like
1.925
Πόντοι
366
Το έχω δοκιμάσει και απογοητεύθηκα. Ο χρόνος που χάνεις για να διορθώσεις τα λάθη είναι μεγαλύτερος από το να έγραφες το κείμενο από την αρχή.

Η συμβουλή μου είναι:
1) Μάθετε τυφλό σύστημα (εγώ το έμαθα σε μεγάλη σχετικά ηλικία και μόνος μου) και θα δείτε τεράστια διαφορά.
2) Μάθετε τα shortcuts του πληκτρολογίου για όσα περισσότερα προγράμματα μπορείτε. Μπορείτε να κάνετε τα ΠΑΝΤΑ (ή σχεδόν τα πάντα) από το πληκτρολόγιο χωρίς να καταφεύγετε στο ποντίκι πράγμα που σημαίνει χάσιμο χρόνου. Εγώ έχω μάθει πολλά shortcuts του Word και έχω ωφεληθεί σημαντικά.
 

thanoss

Μέλος
Εγγρ.
26 Φεβ 2007
Μηνύματα
5.295
Like
30
Πόντοι
66
Το έχω δοκιμάσει και απογοητεύθηκα. Ο χρόνος που χάνεις για να διορθώσεις τα λάθη είναι μεγαλύτερος από το να έγραφες το κείμενο από την αρχή.

Η συμβουλή μου είναι:
1) Μάθετε τυφλό σύστημα (εγώ το έμαθα σε μεγάλη σχετικά ηλικία και μόνος μου) και θα δείτε τεράστια διαφορά.
2) Μάθετε τα shortcuts του πληκτρολογίου για όσα περισσότερα προγράμματα μπορείτε. Μπορείτε να κάνετε τα ΠΑΝΤΑ (ή σχεδόν τα πάντα) από το πληκτρολόγιο χωρίς να καταφεύγετε στο ποντίκι πράγμα που σημαίνει χάσιμο χρόνου. Εγώ έχω μάθει πολλά shortcuts του Word και έχω ωφεληθεί σημαντικά.
και πως το μαθαινεις το τυφλο συστημα?
εχω πιασει τον ευατο μου μετα απο ωρες ατελειωτες που μιλουσα στο messenger καποιες λεξεις ή μικρες φρασεις να τις γραφω χωρις σχεδον να κοιταω το πληκτρολογιο!!
τα shortcuts του πληκτρολογίου πως τα μαθαινεις?
καποια ειναι γνωστα και κλασικα....
 

evabb

Μέλος
Εγγρ.
28 Απρ 2008
Μηνύματα
4.137
Like
4
Πόντοι
16
και πως το μαθαινεις το τυφλο συστημα?
εχω πιασει τον ευατο μου μετα απο ωρες ατελειωτες που μιλουσα στο messenger καποιες λεξεις ή μικρες φρασεις να τις γραφω χωρις σχεδον να κοιταω το πληκτρολογιο!!
τα shortcuts του πληκτρολογίου πως τα μαθαινεις?
καποια ειναι γνωστα και κλασικα....

για το τυφλο θελει απλα πολυ εξασκηση
για τα shortcuts πηγαινε εδω
 

evabb

Μέλος
Εγγρ.
28 Απρ 2008
Μηνύματα
4.137
Like
4
Πόντοι
16
Για Linux που μπορουμε να βρουμε τα shortcuts ?

κοιτα στο ιδιο σαιτ να σου πουν τα παιδια εκει. ειναι παλαβιαριδες :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy: αλλα πολυ εξυπηρετικοι. εχει φορουμ χωρισμενο σε ενοτητες. και οι μοντς πανε κι ερχονται ολη μερα. μπορει να αργησεις να παρεις απαντηση αλλα θα παρεις σιγουρα.
 

SPEED

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Οκτ 2005
Μηνύματα
12.355
Κριτικές
263
Like
160
Πόντοι
7.985
Εγω παλι απλα πρεπει να κοιταω το πληκτρολογιο. Ακομα και κατω απο το απολυτο σκοταδι ακομα και αν δεν διακρινω που βρισκεται το πληκτρολογιο αν κοιταω προς τα εκει μπορω να γραψω! (Τυφλο συστημα)!!!!!!!!
 

evabb

Μέλος
Εγγρ.
28 Απρ 2008
Μηνύματα
4.137
Like
4
Πόντοι
16
Εγω παλι απλα πρεπει να κοιταω το πληκτρολογιο. Ακομα και κατω απο το απολυτο σκοταδι ακομα και αν δεν διακρινω που βρισκεται το πληκτρολογιο αν κοιταω προς τα εκει μπορω να γραψω! (Τυφλο συστημα)!!!!!!!!

να νιωθεις σιγουρια οτι ειναι ρε παιδι μου
 

vothros

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Απρ 2007
Μηνύματα
11.112
Κριτικές
3
Like
5
Πόντοι
166
καντενετε μου ενα πολι ορεο δορο
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom