You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Ηλεκτρονικός λογογράφος, αξίζει;
- Μέλος που άνοιξε το νήμα laonikos
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 28
- Εμφανίσεις 3K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Ψάχνω να αγοράσω ηλεκτρονικό λογογράφο στα Ελληνικά (να γράφει το computer χωρίς να πληκτρολογώ αλλά με ομιλία). Αξίζει κανείς ή είναι μάπα?
Τέτοιες εφαρμογές ακόμα βρίσκονται σε πειραματικό στάδιο... κ χρειάζονται εκπαίδευση στον τρόπο ομιλίας του κάθε χρήστη (ένταση φωνής, χροιά κλπ)...
εκπαίδευση στον τρόπο ομιλίας
εχω προσπαθησει σκληρα να μιλησω σωστα με καλη αρθρωση να στρογγυλεψω τα φωνηεντα μου
αλλα το αποτελεσμα τζιφος
αναγνωριζει ΣΩΣΤΑ κατα μεσο ορο το 50% της φωνης μου
ή εχω σκατοφωνη ή το προιον ειναι μαπα
voltaire45
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Δεκ 2005
- Μηνύματα
- 18.216
- Κριτικές
- 1
- Like
- 1.925
- Πόντοι
- 366
Το έχω δοκιμάσει και απογοητεύθηκα. Ο χρόνος που χάνεις για να διορθώσεις τα λάθη είναι μεγαλύτερος από το να έγραφες το κείμενο από την αρχή.
Η συμβουλή μου είναι:
1) Μάθετε τυφλό σύστημα (εγώ το έμαθα σε μεγάλη σχετικά ηλικία και μόνος μου) και θα δείτε τεράστια διαφορά.
2) Μάθετε τα shortcuts του πληκτρολογίου για όσα περισσότερα προγράμματα μπορείτε. Μπορείτε να κάνετε τα ΠΑΝΤΑ (ή σχεδόν τα πάντα) από το πληκτρολόγιο χωρίς να καταφεύγετε στο ποντίκι πράγμα που σημαίνει χάσιμο χρόνου. Εγώ έχω μάθει πολλά shortcuts του Word και έχω ωφεληθεί σημαντικά.
Η συμβουλή μου είναι:
1) Μάθετε τυφλό σύστημα (εγώ το έμαθα σε μεγάλη σχετικά ηλικία και μόνος μου) και θα δείτε τεράστια διαφορά.
2) Μάθετε τα shortcuts του πληκτρολογίου για όσα περισσότερα προγράμματα μπορείτε. Μπορείτε να κάνετε τα ΠΑΝΤΑ (ή σχεδόν τα πάντα) από το πληκτρολόγιο χωρίς να καταφεύγετε στο ποντίκι πράγμα που σημαίνει χάσιμο χρόνου. Εγώ έχω μάθει πολλά shortcuts του Word και έχω ωφεληθεί σημαντικά.
ναι...ειναι ενα αρχειο ουσιαστικοχρειάζεται να κατεβάσεις και τα 3 αρχεία?
thanoss
Μέλος
- Εγγρ.
- 26 Φεβ 2007
- Μηνύματα
- 5.295
- Like
- 30
- Πόντοι
- 66
και πως το μαθαινεις το τυφλο συστημα?Το έχω δοκιμάσει και απογοητεύθηκα. Ο χρόνος που χάνεις για να διορθώσεις τα λάθη είναι μεγαλύτερος από το να έγραφες το κείμενο από την αρχή.
Η συμβουλή μου είναι:
1) Μάθετε τυφλό σύστημα (εγώ το έμαθα σε μεγάλη σχετικά ηλικία και μόνος μου) και θα δείτε τεράστια διαφορά.
2) Μάθετε τα shortcuts του πληκτρολογίου για όσα περισσότερα προγράμματα μπορείτε. Μπορείτε να κάνετε τα ΠΑΝΤΑ (ή σχεδόν τα πάντα) από το πληκτρολόγιο χωρίς να καταφεύγετε στο ποντίκι πράγμα που σημαίνει χάσιμο χρόνου. Εγώ έχω μάθει πολλά shortcuts του Word και έχω ωφεληθεί σημαντικά.
εχω πιασει τον ευατο μου μετα απο ωρες ατελειωτες που μιλουσα στο messenger καποιες λεξεις ή μικρες φρασεις να τις γραφω χωρις σχεδον να κοιταω το πληκτρολογιο!!
τα shortcuts του πληκτρολογίου πως τα μαθαινεις?
καποια ειναι γνωστα και κλασικα....
και πως το μαθαινεις το τυφλο συστημα?
εχω πιασει τον ευατο μου μετα απο ωρες ατελειωτες που μιλουσα στο messenger καποιες λεξεις ή μικρες φρασεις να τις γραφω χωρις σχεδον να κοιταω το πληκτρολογιο!!
τα shortcuts του πληκτρολογίου πως τα μαθαινεις?
καποια ειναι γνωστα και κλασικα....
για το τυφλο θελει απλα πολυ εξασκηση
για τα shortcuts πηγαινε εδω
thanoss
Μέλος
- Εγγρ.
- 26 Φεβ 2007
- Μηνύματα
- 5.295
- Like
- 30
- Πόντοι
- 66
ευχαριστω........για το τυφλο θελει απλα πολυ εξασκηση
για τα shortcuts πηγαινε εδω
ποποπο τι λιγα που ειναι!!!!
ευχαριστω........
ποποπο τι λιγα που ειναι!!!!
δεν ειναι ολα καπου στην μεση ειναι τα σορτκατς για τα εξπι
Επισκέπτης
για το τυφλο θελει απλα πολυ εξασκηση
για τα shortcuts πηγαινε εδω
Για Linux που μπορουμε να βρουμε τα shortcuts ?
Για Linux που μπορουμε να βρουμε τα shortcuts ?
κοιτα στο ιδιο σαιτ να σου πουν τα παιδια εκει. ειναι παλαβιαριδες
Επισκέπτης
Τhanks Evabb 
Εγω παλι απλα πρεπει να κοιταω το πληκτρολογιο. Ακομα και κατω απο το απολυτο σκοταδι ακομα και αν δεν διακρινω που βρισκεται το πληκτρολογιο αν κοιταω προς τα εκει μπορω να γραψω! (Τυφλο συστημα)!!!!!!!!
να νιωθεις σιγουρια οτι ειναι ρε παιδι μου
να νιωθεις σιγουρια οτι ειναι ρε παιδι μου
Εμ Τι!!! Ειναι εκει, το πιανω, το νιωθω, το αισθανομαι!
καντενετε μου ενα πολι ορεο δορο
Οπως?
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 26
- Εμφανίσεις
- 3K
- Απαντήσεις
- 17
- Εμφανίσεις
- 3K