Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Μάλισταααααα
Οι απόψεις διίστανται.
Η μία λέει ότι οι στριπτηζούδες είναι μουχλιασμένα σοκολατάκια και η άλλη ότι είναι μοσχομυριστές καραμέλες.
Πού βρίσκεται η αλήθεια; Οϊμέ
Μάλισταααααα
Οι απόψεις διίστανται.
Η μία λέει ότι οι στριπτηζούδες είναι μουχλιασμένα σοκολατάκια και η άλλη ότι είναι μοσχομυριστές καραμέλες.
Πού βρίσκεται η αλήθεια; Οϊμέ
οποιαδήποτε βεβαίως πρόταση εμπεριέχει συνθετικό της λέξης παραμύθι έχει ως επιμύθιο ότι τα ψέμματα αργά, ή γρήγορα κάποτε τελειώνουν.
Πορτιερης: Μαζντα που εισαι καιρο εχουμε να σε δουμε? Γιατι χαθηκες?
Μαζντα: Εχω ξενερεωσει μωρε.
Πορτιερη: Μαζντα μην σκας για τις καργιολες, εχουμε πολλα αλλα κοριτσακια που θα περασεις καλα. Μην εισαι μαλακας.
Μαζντα: Δεν ξερω θα δουμε δεν εχω ορεξη.
Πορτιερης: Ελα ρε φιλε εσυ ησουν εδω συχνα μας εφερνες και πελατες, παρεες, Μπατσελορ. Αμα ειναι φερε μας εστω τις παρεες σου. Εγω ξερεις οτι θα σε προσεξω. Ολλα τζαμπα για παρτυ σου.
Μαζντα: Μπα εχω βαρεθει τα στριπ δεν ειμαι σε φαση.
Πορτιερης: Ελα θα περασεις καλα, θα καυλωσεις αγρια.
Μαζντα: Ρε φιλε τα εχω δει ολλα, τι εχω παρει ολλες τουλαχιστον μια φορα χορο.
Μονο εσενα δεν εχω παρει χορο μεχρι σημερα!!!
Πορτιερης: Τι να κανω ρε μαζντα να σου κανω εγω χορο να χαρεις?
Μαζντα: Οχι δεν εισαι ο τυπος μου. Προτιμω τις ξανθιες.


ζήτα του την καθαρίστρια για χορό μετά το τέλος.
μπορεί και να είσαι τυχερός να πετύχεις καμμιά παρτούζα με το προσωπικό επί της πίστας από εργάτρια-λιώμα.



Αδερφέ στην καρδιά τους σε βάλανε...![]()
Όσο για την καθαρίστρια παίζει και να είναι πιο καθαρή από άλλες...(πλακίτσα)![]()


Πορτιερης: Μαζντα που εισαι καιρο εχουμε να σε δουμε? Γιατι χαθηκες?
Μαζντα: Εχω ξενερεωσει μωρε.
Πορτιερη: Μαζντα μην σκας για τις καργιολες, εχουμε πολλα αλλα κοριτσακια που θα περασεις καλα. Μην εισαι μαλακας.
Μαζντα: Δεν ξερω θα δουμε δεν εχω ορεξη.
Πορτιερης: Ελα ρε φιλε εσυ ησουν εδω συχνα μας εφερνες και πελατες, παρεες, Μπατσελορ. Αμα ειναι φερε μας εστω τις παρεες σου. Εγω ξερεις οτι θα σε προσεξω. Ολλα τζαμπα για παρτυ σου.
Μαζντα: Μπα εχω βαρεθει τα στριπ δεν ειμαι σε φαση.
Πορτιερης: Ελα θα περασεις καλα, θα καυλωσεις αγρια.
Μαζντα: Ρε φιλε τα εχω δει ολλα, τι εχω παρει ολλες τουλαχιστον μια φορα χορο.
Μονο εσενα δεν εχω παρει χορο μεχρι σημερα!!!
Πορτιερης: Τι να κανω ρε μαζντα να σου κανω εγω χορο να χαρεις?
Μαζντα: Οχι δεν εισαι ο τυπος μου. Προτιμω τις ξανθιες.

mazda...εάν μπορούσες να διαβάσεις την σκέψη του προσωπικού στα στριπ όταν σου μιλάνε, αυτό που θα διάβαζες θα είχε πάντα την φράση "τον μαλάκα" μέσα.
π.χ.
Παρακδόρος: Καλησπέρα σας, τι κάνετε?
μετάφραση => Καλώς τον μαλάκα, μα καλά, κάθε μέρα εδώ θα την βγάζει? δεν έχει άλλη ζωή?
Πορτιέρης: Ωωωωω, καλώς τον αγαπητό μας, πως μας θυμηθήκατε (ειρωνικό γελάκι)
μετάφραση => Καλώς τον μαλάκα, πάλι πάρτυ θα κάνουν μέσα
Υπέυθυνος: Επ, τι έγινε, πως από τα μέρη μας (ειρωνικό γελάκι)
μετάφραση => Καλώς τον μαλάκα, που είναι η καψούρα του, γρήγορα να κατέβει κάτω
Γκαρσόνι: Τι κάνουμε καλά?
μετάφραση => Καλώς τον μαλάκα, για να δούμε πόσα θα του κλέψουμε σήμερα, πάλι διπλό μεροκάματο θα βγει
Φίλες της Καψούρας: Χουχου...έλααααααα....τι κάνεις?
μετάφραση => Καλώς τον μαλάκα, την παλιοπουτάνα πάλι θα βγάλει 50 κάρτες
Καψούρα: (Με μπλαζέ υφάκι, μέχρι και αυτή έχει βαρεθεί να σε βλέπει εκεί μέσα) Τι κάνεις μουρό μου, είμαι χάλια σήμερα, πολύ κουρασμένη, βαριέμαι κλπ κλπ
μετάφραση => Καλώς τον μαλάκα, πως θα γίνει να βγάλω τις 50 κάρτες χωρίς να μου ζαλίσει τον έρωτα με τις μαλακίες που μου λέει...πως θα γίνει να βρω ένα ψεματάκι να τον σοκάρω πάλι, κάτι θα βρω, μαλάκας είναι θα το χάψει
αυτά κατά το πρώτο 10λεπτο που έχεις μπει μέσα...φτάνει νομίζω.
![]()
![]()
![]()
![]()

Έτσι ρε! Πίπες θα πρέπει να σου/μας κάνουνε όταν σε/μας βλέπουνε....
Περσόνα βάλε μπροστά το Σωματείο που έλεγες...![]()
![]()
![]()