Νέα

House music

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα lalak
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 78K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Geopa

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Ιουλ 2009
Μηνύματα
5.861
Κριτικές
34
Like
39
Πόντοι
3.995
Ακούστε το....τρελάθηκα, πραγματικά πολύ καλό
:rockon: :rockon:
 

Α-Ω

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
7.764
Κριτικές
14
Like
8.452
Πόντοι
6.795
Κυριακάτικο κοκταίηλ ...Κωστάκηηηηηηηηη,,,,,,,, το βραδυνοοοοοόόόό σουυυυυυυυυυυυυ
(τρέχα ρε κωλόπαιδο γμώτ'τ' μνί τσ' μάνς)

Γεμίζουμε με μία μεζούρα Dousk (Original συσκευασία)στο Blender


προσθέτουμε μια κουταλιά τσαγιού κοφτή από Robert Babicz ενισχυμένη με Dark Flower


κι επειδή δε γίνεται το ποτάκι να μην έχει και λίγο αμαρτία...αναλαμβάνει το σταγονόμετρο πάλι ο Robert Babicz (λίγο πιο ιδιαίτερο γούστο αλλά αυτό το ηλεκτρικό που σκάει ανά τακτά διαστήματα με έχει κρατήσει από χθες το βράδυ το άτιμο μέσα σε ένα ταγάρι)


Ανακινούμε τα παραπάνω στο σέηκερ Echotek με περίσσια από σβώλους Other Zone



Διακοσμούμε το Yunus Guvenen ποτήρι με ψιλοκιμμένο Red Pilot (αποξηραμμένο του 2001)



Κι απολαμβάνουμε παρέα με την καλλίγραμη Παγώνα τον υδραυλικό George Bitsikas να φτιάνννει (ναι 3 -νι) το On a bathroom tile changing my style...?!
(multiple meanings, I think!)



PS Προσωπική προτίμηση στο deep dark progressive house, να έχει ένα θέμα ανεβοκατέβασμα με μελαγχολία/ επικ στοιχεία όχι πριόνια, ναι στα ζαντολάστιχα.
 
 

Α-Ω

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
7.764
Κριτικές
14
Like
8.452
Πόντοι
6.795
Me 120-128 BPM lover.
 

alexm4n

Τιμημένος
Εγγρ.
13 Αυγ 2009
Μηνύματα
9.036
Κριτικές
61
Like
17
Πόντοι
1.366
Α-Ω
Ένας στο εκατομμυριο είσαι παιχταρα μου!!! :grin: :grin: :grin:
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
 
OP
OP
lalak

lalak

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Φεβ 2009
Μηνύματα
1.737
Κριτικές
53
Like
700
Πόντοι
7.825


:2funny: :2funny: :2funny: :2funny:


Α-Ω respect man  :thumbsup:



Παμε να μαθουμε και λιγο ιστορια


remember house

before it was called house....







MUSIC THAT REMAINS THROUGHOUT THE YEARS....









 

alexm4n

Τιμημένος
Εγγρ.
13 Αυγ 2009
Μηνύματα
9.036
Κριτικές
61
Like
17
Πόντοι
1.366
lalak για σενα :cheesy:
 
OP
OP
lalak

lalak

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Φεβ 2009
Μηνύματα
1.737
Κριτικές
53
Like
700
Πόντοι
7.825
OP
OP
lalak

lalak

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Φεβ 2009
Μηνύματα
1.737
Κριτικές
53
Like
700
Πόντοι
7.825
Δικο σου Alexmnnnnnnnn    :rockon: :rockon: :rockon:





 
OP
OP
lalak

lalak

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Φεβ 2009
Μηνύματα
1.737
Κριτικές
53
Like
700
Πόντοι
7.825
Exω κεφια σημερα λεμεεεεε

Για παμεεεεε 




Ημουν μεσα τοτε   


Δειτε πως παιζει ο τυπος με τις μουσικες στο  mac


:rockon: :rockon:




 
OP
OP
lalak

lalak

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Φεβ 2009
Μηνύματα
1.737
Κριτικές
53
Like
700
Πόντοι
7.825


HERE WE GO! LET THE MUSIC PLAY



 

alexm4n

Τιμημένος
Εγγρ.
13 Αυγ 2009
Μηνύματα
9.036
Κριτικές
61
Like
17
Πόντοι
1.366
ανεβασμένο σε βλέπω παίχτη!!! μπράβο!! :grin: :grin: :grin: :grin:
να ανέβω και εγώ λίγο!!!!
:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
 
OP
OP
lalak

lalak

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Φεβ 2009
Μηνύματα
1.737
Κριτικές
53
Like
700
Πόντοι
7.825

Α-Ω

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
7.764
Κριτικές
14
Like
8.452
Πόντοι
6.795
καλοπέραση μου θυμίζει, ζέστη, καλοκαίρια, νομίζω άρχισε να μεγαλώνει λίγο κι η μέρα.

 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom