Νέα

House music

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα lalak
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 79K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
OP
OP
lalak

lalak

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Φεβ 2009
Μηνύματα
1.737
Κριτικές
53
Like
700
Πόντοι
7.825
Ρε δε σταματατε μη σας παρει και σας σηκωσει και τους δυο ???   :2funny: :2funny: :2funny:

Δεν υπαρχει περιπτωση να συγχωνευτει αυτο το θρεντ riskyi , ουτε μια στο εκατομμυριο ... θα μεινει οπως εχει  ;)


Καλο απογευμα αλανιαααααααααα

Ωραιο κομματι το πανω και το πιο πανω παρεπιπτοντος  :thumbsup:




 

Leftover

Μέλος
Εγγρ.
31 Αυγ 2008
Μηνύματα
173
Like
2
Πόντοι
1
πως ανεβαζετε τα βιντεακια ρε σεις...
 

hitman21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2008
Μηνύματα
14.972
Κριτικές
2
Like
760
Πόντοι
246
All-times classic lalak :rolleyes: :sunglasses: :rockon: :rockon:
 

ruskiy standart

Μέλος
Εγγρ.
27 Μαρ 2009
Μηνύματα
664
Like
0
Πόντοι
6
πως ανεβαζετε τα βιντεακια ρε σεις...

πας βρισκεις το βιντεακι απο γιουτιουμπ πατας κατω που λεει απαντηση σου ανοιγει παραθυρο να γραψεις μηνυμα..κατω απ το εικονιδιο,μπολτ εχει ενα σηματακι του γιουτιουμπ...κερσορας αναμεσα π αναβοσβηνει...πειστ εκει το βιντεακι σου... ;)
 

hitman21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2008
Μηνύματα
14.972
Κριτικές
2
Like
760
Πόντοι
246
Aπ'τα αγαπημενα μου
 

Α-Ω

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
7.764
Κριτικές
14
Like
8.452
Πόντοι
6.795
Dr Analog - 6AM

(Fabric of dreams....)

 
OP
OP
lalak

lalak

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Φεβ 2009
Μηνύματα
1.737
Κριτικές
53
Like
700
Πόντοι
7.825
A- Ω    :thumbsup:





 
                         






 
OP
OP
lalak

lalak

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Φεβ 2009
Μηνύματα
1.737
Κριτικές
53
Like
700
Πόντοι
7.825
Lalak :smitten:
Ακου ακου σημερα πρωτη μερα πέτυχα σε σταθμο το hey hey!!!
Φαντασου ποσο πισω είμαστε εδω :headbang:
:-* :-* :-* :-* :-* :-*


χαχαχα και δω ακουγεται σε συγκεκριμμενα μαγαζια κουκλα μου , δεν ειστε μονο εσεις πισω , απλα τα περισσοτερα παιζουν mainstreet music ... εμπορικα ...
γιατι οι ασχετο αυτα ακουνε  ;)
Τα ψαγμενα με τις καλες μουσικες λιγοι τα ξερουν , συμφωνεις ?  :cheesy:

for you  :-*



 
OP
OP
lalak

lalak

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Φεβ 2009
Μηνύματα
1.737
Κριτικές
53
Like
700
Πόντοι
7.825
         




    Ξανα !!  :rockon:





                                           





 

alexm4n

Τιμημένος
Εγγρ.
13 Αυγ 2009
Μηνύματα
9.036
Κριτικές
61
Like
17
Πόντοι
1.366
για το φιλαράκι μου...
the world is yours....
 
OP
OP
lalak

lalak

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Φεβ 2009
Μηνύματα
1.737
Κριτικές
53
Like
700
Πόντοι
7.825

        Ελααααααααααα
       

 
OP
OP
lalak

lalak

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Φεβ 2009
Μηνύματα
1.737
Κριτικές
53
Like
700
Πόντοι
7.825
Alexxxxxxxxxxxmmmmnnnn

Παρτο λεμεεεεε





 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom