Νέα

House music

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα lalak
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 78K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

gl

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2009
Μηνύματα
129.570
Κριτικές
475
Like
513
Πόντοι
4.906
ο σταθμος που εδωσες λαλακ πολυ καλος...μεχρι τωρα απο το πρωι αυτα ακουγα :sunglasses:
 
OP
OP
lalak

lalak

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Φεβ 2009
Μηνύματα
1.737
Κριτικές
53
Like
700
Πόντοι
7.825

hitman21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2008
Μηνύματα
14.972
Κριτικές
2
Like
760
Πόντοι
246

Συνημμένα

  • tha_you19.gif
    tha_you19.gif
    3,4 KB · Εμφανίσεις: 29

ruskiy standart

Μέλος
Εγγρ.
27 Μαρ 2009
Μηνύματα
664
Like
0
Πόντοι
6
Of topic σιγουρα ειναι αρκετα κομματια φιλε αλλα αν μη τι αλλο εδω μεσα εχει κομματαρες και ειδικα κανα  δυο ατομα ξερουν
πολυ μουσικη πιστεψε με ( ποσο μαλλον ο  alexm ) , οποτε μην ανησυχεις δε χαλιομαστε καθολου ...
Θα χαρουμε πολυ να βαζεις μουσικουλες εδω μεσα παιχτη , να γουσταρουμε



Υ.γ Δεν ειναι το κομματι αυτο που παραθεσες το πρωτο κομματι στην ιστορια της house ,το πρωτο house  κραταει απο πολυ πιο παλια ,
εποχης  disco  ακομα ryskiy

Kαι κατι ακομα για να μην ξεχνιεσαι και συ ...  ;) 




Φιλικα

πασο λαλακ
μην τα παιρνεις αλεξ...ποσταρα αυτο που ηξερα...η χαουζ δεν ειναι ο τομεας μου.. :2funny:

φιλικα λαλακ!

αλλο η ντισκο...αλλο η χαουζ...






Υ.γ 1      Alexmn  ετσι και σταματησεις να βαζεις μουσικη σe σκισα παιχτη  :grin:
 
OP
OP
lalak

lalak

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Φεβ 2009
Μηνύματα
1.737
Κριτικές
53
Like
700
Πόντοι
7.825
Eπειδη βαριεμε να τα λεω τωρα και να τα εξηγω οποιος θελει μπαινει στο παρακατω link και
ριχνει μια ματια για την ιστορια της house και τα λοιπα ...




Καπως ετσι ξεκινησε η House μουσικη στο  Chicago λοιπον ...



 

ruskiy standart

Μέλος
Εγγρ.
27 Μαρ 2009
Μηνύματα
664
Like
0
Πόντοι
6
ruskiy standart  παμε να μαθουμε λιγα πραγματα για τη house ...



Kαταρχην ειπα οτι τα πρωτα μουσικα ακουσματα της House  ξεκινανε απο εποχης  disco  κυριως στα τελη της δεκαετιας 80και αρχες 90 , δεν μπερδεψα τα δυο ειδη , αλλα θελεις να να τα μπερδεψω ? οκ  :grin:

Παμε λοιπον

1 ) Αυτο το κομματι τι το χαρακτηριζεις disco ή  house ?

2 ) ξερεις απο που βγηκε η λεξη  house ?





Εννοειται πως απανταει οποιος θελει




lalak το θετεις πολυ ωραια..καπως ετσι πιστευω 8α επρεπε να αρχιζει το θρεντ  ;)

οπως σου ειπα παραπανω δεν ειναι ο τομεας μου :grin: και δεν ειμαι ο καταλληλοτερος να σου μιλησω με την κα8ε λεπτομερεια για την ιστορια της χαουζ...να σου κανω πληρη αναλυση της μουσικης σκηνης του σικαγο και της νεας υορκης... ;)σιγουρα ντροπ αουτ ηχοι δεν με απασχολουν τοσο στις παραγωγες μου :)ο ιδιος ο φρανκι νακλς ηταν αυτος που το υποστηριξε πρωτος αλλωστε τονιζοντας οτι οπως πηγαινε η βαλιτσα η ντισκο και η επεκταση της 8α καταντουσε καποια στιγμη βαρετη!ζητησε και εδωσε οπως και να το κανεις περισσοτερη ενεργεια...αυτο βεβαια δεν εγινε αμεσως :grin:



αγαπητε λαλακ ειχα την τιμη να γνωρισω τον μεγιστο giorgio moroder,δεν σου κρυβω πως μεχρι αυτην την στιγμη που μιλαμε αποτελει τον πνευματικο μου πατερα!ελπιζω να μην το παρερμηνευσεις...βλεπω υπαρχει μια ταση πολεμικου υφους στα διαφορα τοπικ κατα καιρους εδω μεσα ;)
οπως σου ειπα ο τομεας μου ειναι αλλος αλλα 8α χαιρομουν αν κατα καιρους εδινε ο οποιοσδηποτε τα φωτα του...
για να επιστρεψω στον φρανκι η παρα8εση μου εγινε γιατι απλα απο ολους μας χαρακτηριζεται ο νονος της χαουζ μιουζικ... ;)
το ποστ σου δεν το προσεξα..δεν ενδιαφερ8ηκα να ανατρεξω σε παλαιοτερα ποστ δικα σου και του αλεξ...
απλα κι ωραια,πολιτισμενα και αν8ρωπινα..πιστευω οτι συμφωνεις μαζι μου..."music is the key"

 
OP
OP
lalak

lalak

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Φεβ 2009
Μηνύματα
1.737
Κριτικές
53
Like
700
Πόντοι
7.825
φυσικα και συμφωνω  riskyi   , music is the key






οπως και το google και το  babelfish  :2funny: :2funny: :2funny:

Πλακα κανω , ναι ρε χαλαρα μουσικουλες παιζουμε να γουσταρουμε , απλα εσυ αρχισες τa off topic και τις βλακειες  :grin:
Τωρα που βαζεις κανα κομματι εισαι ωραιος  :thumbsup:
 

ruskiy standart

Μέλος
Εγγρ.
27 Μαρ 2009
Μηνύματα
664
Like
0
Πόντοι
6
φυσικα και συμφωνω  riskyi   , music is the key






οπως και το google και το  babelfish   :2funny: :2funny: :2funny:

Πλακα κανω , ναι ρε χαλαρα μουσικουλες παιζουμε να γουσταρουμε , απλα εσυ αρχισες τa off topic και τις βλακειες  :grin:
Τωρα που βαζεις κανα κομματι εισαι ωραιος  :thumbsup:

φιλαρακι δεν γκουγκλαρω!!!και με παρεξηγησες..δεν μπηκα να κανω τον εξυπνο..δεν το επιτρεπει ουτε η ανατροφη μου ουτε το επιπεδο μου ;)ειμαι απλα βουτηγμενος στον ηχο!
music is the key μη στραβωνετε ρε ολοι!!! :2funny:
 

ruskiy standart

Μέλος
Εγγρ.
27 Μαρ 2009
Μηνύματα
664
Like
0
Πόντοι
6
οσο για τα οφφ τοπικ :2funny: απλα υπερασπιζομαι το ειδος μου οπως και το ειδος σου με κα8ε τιμημα!ακομα κι αν καποιος με χαρακτηρισει κακοβουλο ή βλακα ;)
ειναι το παθος μου! :grin:
music non stop/music is the key lalaki  ;)
 
OP
OP
lalak

lalak

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Φεβ 2009
Μηνύματα
1.737
Κριτικές
53
Like
700
Πόντοι
7.825
οσο για τα οφφ τοπικ :2funny: απλα υπερασπιζομαι το ειδος μου οπως και το ειδος σου με κα8ε τιμημα!ακομα κι αν καποιος με χαρακτηρισει κακοβουλο ή βλακα ;)
ειναι το παθος μου! :grin:
music non stop/music is the key lalaki  ;)

Ναι ειπαμε  riskyi δεν τρεχει τιποτα αλλα 2 ποστ off topic  εισαι τωρα  :cheesy:
Μουσικη δε βλεπω

Music is the key λες εσυ 
Speak with Music  λεω εγω 


 
OP
OP
lalak

lalak

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Φεβ 2009
Μηνύματα
1.737
Κριτικές
53
Like
700
Πόντοι
7.825
Alexxxxmmmmnnnnnnn




 

alexm4n

Τιμημένος
Εγγρ.
13 Αυγ 2009
Μηνύματα
9.036
Κριτικές
61
Like
17
Πόντοι
1.366
Φίλε ruskiy oύτε εγώ είμαι ειδικός… ας πούμε ότι είμαι ενθουσιώδης ερασιτέχνης!
Πάντως πίσω από ένα nick δεν ξέρεις ποιος βρίσκεται…
Εγώ δεν έκατσα ποτέ να πω σε κάποιον αν είναι off topic, ούτε θα το κάνω
Γουστάρω καλή μουσική και δεν πουλάω εξηπνάδα και γνώσεις σε κανενα, σιγουρα υπάρχουν πιο ειδικοί από μένα..
Είμαι πάντως της γνώμης ότι αν έμπαιναν συνέχεια τα ίδια κομμάτια σε ένα τεμπο θα ήταν πολύ κουραστικό το thread. Κατά καιρούς έχω ποστάρει σίγουρα κομμάτια που ήταν Off topic αλλά σίγουρα ήταν διαλεγμένα και πίστευα ότι ήταν καλό να τα έχετε (4 και 5 το πρωί δεν παίζεις απλή house) :rockon:. Μπορείς να ψάξεις να δεις πιο πίσω. Εδώ νομίζω πάντως ότι δεν στρώνουμε πρόγραμμα if you know what I mean! ;)
Πάντως με μπέρδεψες  :think: από την μία λές δεν είσαι ο καταλληλότερος για να μιλήσεις για την house μετά λες ότι υπερασπίζεσαι το είδος της μουσικής που αγαπάς και στο τέλος ποστάρεις κομμάτι που είναι πασίγνωστο techno. Μη δέχεσαι αυτό που λέω εγώ ρώτα τον ίδιο… τι μουσική παίζει ή ψάξε στα γνωστά site που πουλάνε μουσική που το κατατάσσουν. Βλέπεις πόσο ενοχλητικό είναι να στη λένε για τέτοιες ανοησίες?
Να είναι καλή και εμπνευσμένη η μουσική και δεν με νοιάζει σε ποιο genre την κατατάσσει ο κάθε ειδικός.
Κανένας δεν σε χαρακτήρισε κακόβουλο ή βλάκα ή οτιδήποτε θα χαρώ κα εγώ αν αρχίσεις και ποστάρεις και εσύ και ο οποιιοσδήποτε καλή μουσική…

Αυτο έιναι techno φίλε μου...
αλλά δεν έχει σημασία...εδώ τουλάχιστον... γνώμη μου
πάρε και συ λοιπον για να ξεφύγουμε απο τις... χαζομάρες  :)


οσο για τα οφφ τοπικ :2funny: απλα υπερασπιζομαι το ειδος μου οπως και το ειδος σου με κα8ε τιμημα!ακομα κι αν καποιος με χαρακτηρισει κακοβουλο ή βλακα ;)
ειναι το παθος μου! :grin:
music non stop/music is the key lalaki  ;)
 

ruskiy standart

Μέλος
Εγγρ.
27 Μαρ 2009
Μηνύματα
664
Like
0
Πόντοι
6
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
μινιμαλ τεκνο για την ακριβεια αλεξ ο πολ καλκμπρενερ :2funny: :2funny: :2funny:
δεν ειμαι φαν του ειδους... :grin: επειδη εδω ομως παμε προς παρεξηγηση και παλι αρχισαμε εμμεσα να λεμε ο κα8ενας το μακρυ του και το κοντο του..ισως να ειναι καλυτερο να γινει μια συνχωνευση μερικων θρεντ...αν νομιζεις οτι παω να το παιξω εξυπνος εισαι λα8ος φιλε! :)θα συμφωνησω απολυτα μαζι σου!πισω απο ενα νικ δεν ξερεις ποιος βρισκεται! :)που 8ελεις να καταληξεις oμως οταν γραφεις κατι τετοιο? :)μπακ του μπακ μεσω νετ δεν γινεται οπως και ναχει...οσον αφορα την υπερασπιση του ειδους μουσικης που μιλαει καλυτερα στο μυαλο και την ψυχη μου την φροντιζω να γινεται στο σχετικο θρεντ που εχει ανοιξει...εισαι κι εσυ καλοδεχουμενος να ποσταρεις κι εκει αν 8ελεις ;)δεν ειναι κα8ολου ενοχλητικο φιλε μου οταν γραφεις οτι ειμαι οφφ τοπικ ποσταροντας μινιμαλ τεκνο ;),δεν ειμαι τοσο κολλημενος απλα ειμαι οφφ τοπικ :birdman:...την μουσικη την παραγω την ακουω την ποσταρω και την μοιραζομαι για να γουσταρω με τους καλους φιλους κι οσους αλλους σκεφτονται οπως εγω πανω κατω...
ακουω τα παντα για την ιστορια...χαουζ τεκνο μινιμαλ τρανς πσαι τρανς γκοα ασιντ γκοθ ροκ τα παντα...
αλεξ προς μεγαλη μου λυπη βλεπω οτι το κα8ε θρεντ και τοπικ εχει φαγωμαρα...σε καμια περιπτωση δεν βαζω οφφ για να μειωσω εσενα η τον οποιονδηποτε...σε εναν βλακα ομως που γραφει ανοησιες του γαμαω ο,τι ιερο και οσιο εχει...απλα γιατι ετσι την βλεπω...γιατι νοιωθω ελευθερος να το κανω..κι αν ποτε σταματησω να εχω αυτο το δικαιωμα εχω πολλους αλλους τροπους να το αποκτησω παλι και να βαλω τα πραγματα στην θεση τους για να μην κανουν καποιοι πραγματικα τους εξυπνους ενω ειναι λαμογια...επειδη ομως ειμαι οφφ τοπικ
:2funny: και εδω μιλαμε για μουσικη...σου λεω μονο οτι με παρεξηγησες ;)


δικο σου ;)
 

alexm4n

Τιμημένος
Εγγρ.
13 Αυγ 2009
Μηνύματα
9.036
Κριτικές
61
Like
17
Πόντοι
1.366
δεν σε καταλαβινω φίλε...εγώ σου λέω οτι τά off topic είναι ανοησίες και εσυ το συνεχίζεις... :headbang:
για το nick εννοώ ότι εσυ δηλώνεις ότι είσαι κάποιος  :rockon:κάτι για παραγωγες κάτι για γνωριμίες...δεν με απασχολει...εγώ σου λέω να το σταματησουμε αυτό και εσύ το συνεχίζεις...αφου δεν είσαι κολλημενος γιατί? σου είπα καλη και εμνευσμενη μουσική και δεν με νοιάζει πως την ονομάζει κάποιος...πόσταρε μουσική και μη μου λες ποιος είσαι..  :kissass:
τώρα εγώ δεν σε εθιξα και δεν μου αρέσου οι εκφρασεις που χρησιμοιεις ετσι και αλλιως μίλησες πιο πριν για μόρφωση και ανατροφη που έχεις και δεν νομίζω να ταιριάζουν. Εσύ άρχισες νομίζω τη φαγωμάρα... τώρα τα άλλα που γράφεις δεν θα τα σχολιάσω  αντε να πώ ότι σε παρεξήγησα και τελείωσε το εδώ Please...όσο για minimal tech αν ψαξεις πίσω και σε ένα άλλο
thread θα δεις ότι είναι η αγαπημένη μου μουσική και δες και πάνω αριστερα στα post Μου τι γράφει από που λες να βγήκε
αυτό...σου είπα αν νομίζεις το οτιδήποτε σταματάω να ποστάρω...δεν μου κάνει κανένας χάρη,..θέλω και βάζω μουσικη...
έχω την εντυπωση πάντως ότι ψάχνεις την αναγνωριση, (χωρις παραξήγηση) πόσταρες ξέρουμε ότι υπάρχεις μάς λες ότι μπορείς να προσφέρεις, σε πιστυουμε... :rockon: απλά κάντο (εγώ για τον εαυτό μο ποτέ δεν είπα ότι είμαι κάτι σπουδαίο)και ας σταματήσουμε να γράφουμε εκθεσόυλες. εκθεσούλες σε αυτό το forum για άλλα πράγματα :rockon:    :fuck2:
παρεξήση τέλος είπα...no more please... 
και επειδή βαριέμαι να ψάχνω πίσω πάρε και εσύ !


:2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
μινιμαλ τεκνο για την ακριβεια αλεξ ο πολ καλκμπρενερ :2funny: :2funny: :2funny:
δεν ειμαι φαν του ειδους... :grin: επειδη εδω ομως παμε προς παρεξηγηση και παλι αρχισαμε εμμεσα να λεμε ο κα8ενας το μακρυ του και το κοντο του..ισως να ειναι καλυτερο να γινει μια συνχωνευση μερικων θρεντ...αν νομιζεις οτι παω να το παιξω εξυπνος εισαι λα8ος φιλε! :)θα συμφωνησω απολυτα μαζι σου!πισω απο ενα νικ δεν ξερεις ποιος βρισκεται! :)που 8ελεις να καταληξεις oμως οταν γραφεις κατι τετοιο? :)μπακ του μπακ μεσω νετ δεν γινεται οπως και ναχει...οσον αφορα την υπερασπιση του ειδους μουσικης που μιλαει καλυτερα στο μυαλο και την ψυχη μου την φροντιζω να γινεται στο σχετικο θρεντ που εχει ανοιξει...εισαι κι εσυ καλοδεχουμενος να ποσταρεις κι εκει αν 8ελεις ;)δεν ειναι κα8ολου ενοχλητικο φιλε μου οταν γραφεις οτι ειμαι οφφ τοπικ ποσταροντας μινιμαλ τεκνο ;),δεν ειμαι τοσο κολλημενος απλα ειμαι οφφ τοπικ :birdman:...την μουσικη την παραγω την ακουω την ποσταρω και την μοιραζομαι για να γουσταρω με τους καλους φιλους κι οσους αλλους σκεφτονται οπως εγω πανω κατω...
ακουω τα παντα για την ιστορια...χαουζ τεκνο μινιμαλ τρανς πσαι τρανς γκοα ασιντ γκοθ ροκ τα παντα...
αλεξ προς μεγαλη μου λυπη βλεπω οτι το κα8ε θρεντ και τοπικ εχει φαγωμαρα...σε καμια περιπτωση δεν βαζω οφφ για να μειωσω εσενα η τον οποιονδηποτε...σε εναν βλακα ομως που γραφει ανοησιες του γαμαω ο,τι ιερο και οσιο εχει...απλα γιατι ετσι την βλεπω...γιατι νοιωθω ελευθερος να το κανω..κι αν ποτε σταματησω να εχω αυτο το δικαιωμα εχω πολλους αλλους τροπους να το αποκτησω παλι και να βαλω τα πραγματα στην θεση τους για να μην κανουν καποιοι πραγματικα τους εξυπνους ενω ειναι λαμογια...επειδη ομως ειμαι οφφ τοπικ
:2funny: και εδω μιλαμε για μουσικη...σου λεω μονο οτι με παρεξηγησες ;)


δικο σου ;)
 

alexm4n

Τιμημένος
Εγγρ.
13 Αυγ 2009
Μηνύματα
9.036
Κριτικές
61
Like
17
Πόντοι
1.366
αντε για να μην έχουμε άλλα... :knockinb:
πλάκα κάνω ξεκόλα :2funny: :2funny: :2funny:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom