You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
House music
- Μέλος που άνοιξε το νήμα lalak
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 2K
- Εμφανίσεις 78K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
hitman21
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Απρ 2008
- Μηνύματα
- 14.972
- Κριτικές
- 2
- Like
- 760
- Πόντοι
- 246
ο σταθμος που εδωσες λαλακ πολυ καλος...μεχρι τωρα απο το πρωι αυτα ακουγα![]()

lalak
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 28 Φεβ 2009
- Μηνύματα
- 1.737
- Κριτικές
- 53
- Like
- 700
- Πόντοι
- 7.825
ο σταθμος που εδωσες λαλακ πολυ καλος...μεχρι τωρα απο το πρωι αυτα ακουγα![]()
Οντως γαμαει φιλε gl , χαιρομαι που σου αρεσει

Πιασε γιατρε !!
gl
Μέγας
- Εγγρ.
- 6 Ιουλ 2009
- Μηνύματα
- 129.570
- Κριτικές
- 475
- Like
- 513
- Πόντοι
- 4.906
Κώδικας:
[URL unfurl="true"]http://ech.biz.tm/~serx/testhb/ [/URL]
κατω κατω
hitman21
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Απρ 2008
- Μηνύματα
- 14.972
- Κριτικές
- 2
- Like
- 760
- Πόντοι
- 246

Συνημμένα
ruskiy standart
Μέλος
- Εγγρ.
- 27 Μαρ 2009
- Μηνύματα
- 664
- Like
- 0
- Πόντοι
- 6
Of topic σιγουρα ειναι αρκετα κομματια φιλε αλλα αν μη τι αλλο εδω μεσα εχει κομματαρες και ειδικα κανα δυο ατομα ξερουν
πολυ μουσικη πιστεψε με ( ποσο μαλλον ο alexm ) , οποτε μην ανησυχεις δε χαλιομαστε καθολου ...
Θα χαρουμε πολυ να βαζεις μουσικουλες εδω μεσα παιχτη , να γουσταρουμε
Υ.γ Δεν ειναι το κομματι αυτο που παραθεσες το πρωτο κομματι στην ιστορια της house ,το πρωτο house κραταει απο πολυ πιο παλια ,
εποχης disco ακομα ryskiy
Kαι κατι ακομα για να μην ξεχνιεσαι και συ ... ;)
Φιλικα
πασο λαλακ
μην τα παιρνεις αλεξ...ποσταρα αυτο που ηξερα...η χαουζ δεν ειναι ο τομεας μου..
φιλικα λαλακ!
αλλο η ντισκο...αλλο η χαουζ...
Υ.γ 1 Alexmn ετσι και σταματησεις να βαζεις μουσικη σe σκισα παιχτη![]()
lalak
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 28 Φεβ 2009
- Μηνύματα
- 1.737
- Κριτικές
- 53
- Like
- 700
- Πόντοι
- 7.825
Eπειδη βαριεμε να τα λεω τωρα και να τα εξηγω οποιος θελει μπαινει στο παρακατω link και
ριχνει μια ματια για την ιστορια της house και τα λοιπα ...
Καπως ετσι ξεκινησε η House μουσικη στο Chicago λοιπον ...
ριχνει μια ματια για την ιστορια της house και τα λοιπα ...
Καπως ετσι ξεκινησε η House μουσικη στο Chicago λοιπον ...
ruskiy standart
Μέλος
- Εγγρ.
- 27 Μαρ 2009
- Μηνύματα
- 664
- Like
- 0
- Πόντοι
- 6
ruskiy standart παμε να μαθουμε λιγα πραγματα για τη house ...
Kαταρχην ειπα οτι τα πρωτα μουσικα ακουσματα της House ξεκινανε απο εποχης disco κυριως στα τελη της δεκαετιας 80και αρχες 90 , δεν μπερδεψα τα δυο ειδη , αλλα θελεις να να τα μπερδεψω ? οκ
Παμε λοιπον
1 ) Αυτο το κομματι τι το χαρακτηριζεις disco ή house ?
2 ) ξερεις απο που βγηκε η λεξη house ?
Εννοειται πως απανταει οποιος θελει
lalak το θετεις πολυ ωραια..καπως ετσι πιστευω 8α επρεπε να αρχιζει το θρεντ ;)
οπως σου ειπα παραπανω δεν ειναι ο τομεας μου
αγαπητε λαλακ ειχα την τιμη να γνωρισω τον μεγιστο giorgio moroder,δεν σου κρυβω πως μεχρι αυτην την στιγμη που μιλαμε αποτελει τον πνευματικο μου πατερα!ελπιζω να μην το παρερμηνευσεις...βλεπω υπαρχει μια ταση πολεμικου υφους στα διαφορα τοπικ κατα καιρους εδω μεσα ;)
οπως σου ειπα ο τομεας μου ειναι αλλος αλλα 8α χαιρομουν αν κατα καιρους εδινε ο οποιοσδηποτε τα φωτα του...
για να επιστρεψω στον φρανκι η παρα8εση μου εγινε γιατι απλα απο ολους μας χαρακτηριζεται ο νονος της χαουζ μιουζικ... ;)
το ποστ σου δεν το προσεξα..δεν ενδιαφερ8ηκα να ανατρεξω σε παλαιοτερα ποστ δικα σου και του αλεξ...
απλα κι ωραια,πολιτισμενα και αν8ρωπινα..πιστευω οτι συμφωνεις μαζι μου..."music is the key"
lalak
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 28 Φεβ 2009
- Μηνύματα
- 1.737
- Κριτικές
- 53
- Like
- 700
- Πόντοι
- 7.825
φυσικα και συμφωνω riskyi , music is the key
οπως και το google και το babelfish

Πλακα κανω , ναι ρε χαλαρα μουσικουλες παιζουμε να γουσταρουμε , απλα εσυ αρχισες τa off topic και τις βλακειες
Τωρα που βαζεις κανα κομματι εισαι ωραιος
οπως και το google και το babelfish

Πλακα κανω , ναι ρε χαλαρα μουσικουλες παιζουμε να γουσταρουμε , απλα εσυ αρχισες τa off topic και τις βλακειες
Τωρα που βαζεις κανα κομματι εισαι ωραιος
ruskiy standart
Μέλος
- Εγγρ.
- 27 Μαρ 2009
- Μηνύματα
- 664
- Like
- 0
- Πόντοι
- 6
φυσικα και συμφωνω riskyi , music is the key
οπως και το google και το babelfish![]()
![]()
Πλακα κανω , ναι ρε χαλαρα μουσικουλες παιζουμε να γουσταρουμε , απλα εσυ αρχισες τa off topic και τις βλακειες
Τωρα που βαζεις κανα κομματι εισαι ωραιος![]()
φιλαρακι δεν γκουγκλαρω!!!και με παρεξηγησες..δεν μπηκα να κανω τον εξυπνο..δεν το επιτρεπει ουτε η ανατροφη μου ουτε το επιπεδο μου ;)ειμαι απλα βουτηγμενος στον ηχο!
music is the key μη στραβωνετε ρε ολοι!!!

ruskiy standart
Μέλος
- Εγγρ.
- 27 Μαρ 2009
- Μηνύματα
- 664
- Like
- 0
- Πόντοι
- 6
οσο για τα οφφ τοπικ
απλα υπερασπιζομαι το ειδος μου οπως και το ειδος σου με κα8ε τιμημα!ακομα κι αν καποιος με χαρακτηρισει κακοβουλο ή βλακα ;)
ειναι το παθος μου!
music non stop/music is the key lalaki ;)
απλα υπερασπιζομαι το ειδος μου οπως και το ειδος σου με κα8ε τιμημα!ακομα κι αν καποιος με χαρακτηρισει κακοβουλο ή βλακα ;)ειναι το παθος μου!
music non stop/music is the key lalaki ;)
lalak
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 28 Φεβ 2009
- Μηνύματα
- 1.737
- Κριτικές
- 53
- Like
- 700
- Πόντοι
- 7.825
οσο για τα οφφ τοπικαπλα υπερασπιζομαι το ειδος μου οπως και το ειδος σου με κα8ε τιμημα!ακομα κι αν καποιος με χαρακτηρισει κακοβουλο ή βλακα ;)
ειναι το παθος μου!
music non stop/music is the key lalaki ;)
Ναι ειπαμε riskyi δεν τρεχει τιποτα αλλα 2 ποστ off topic εισαι τωρα
Μουσικη δε βλεπω
Music is the key λες εσυ
Speak with Music λεω εγω
ruskiy standart
Μέλος
- Εγγρ.
- 27 Μαρ 2009
- Μηνύματα
- 664
- Like
- 0
- Πόντοι
- 6
Ναι ειπαμε riskyi δεν τρεχει τιποτα αλλα 2 ποστ off topic εισαι τωρα
Μουσικη δε βλεπω
Music is the key λες εσυ
Speak with Music λεω εγω
ελα αγορι μου
σορρυ εχω δουλιτσα ;)
Φίλε ruskiy oύτε εγώ είμαι ειδικός… ας πούμε ότι είμαι ενθουσιώδης ερασιτέχνης!
Πάντως πίσω από ένα nick δεν ξέρεις ποιος βρίσκεται…
Εγώ δεν έκατσα ποτέ να πω σε κάποιον αν είναι off topic, ούτε θα το κάνω
Γουστάρω καλή μουσική και δεν πουλάω εξηπνάδα και γνώσεις σε κανενα, σιγουρα υπάρχουν πιο ειδικοί από μένα..
Είμαι πάντως της γνώμης ότι αν έμπαιναν συνέχεια τα ίδια κομμάτια σε ένα τεμπο θα ήταν πολύ κουραστικό το thread. Κατά καιρούς έχω ποστάρει σίγουρα κομμάτια που ήταν Off topic αλλά σίγουρα ήταν διαλεγμένα και πίστευα ότι ήταν καλό να τα έχετε (4 και 5 το πρωί δεν παίζεις απλή house)
. Μπορείς να ψάξεις να δεις πιο πίσω. Εδώ νομίζω πάντως ότι δεν στρώνουμε πρόγραμμα if you know what I mean! ;)
Πάντως με μπέρδεψες
από την μία λές δεν είσαι ο καταλληλότερος για να μιλήσεις για την house μετά λες ότι υπερασπίζεσαι το είδος της μουσικής που αγαπάς και στο τέλος ποστάρεις κομμάτι που είναι πασίγνωστο techno. Μη δέχεσαι αυτό που λέω εγώ ρώτα τον ίδιο… τι μουσική παίζει ή ψάξε στα γνωστά site που πουλάνε μουσική που το κατατάσσουν. Βλέπεις πόσο ενοχλητικό είναι να στη λένε για τέτοιες ανοησίες?
Να είναι καλή και εμπνευσμένη η μουσική και δεν με νοιάζει σε ποιο genre την κατατάσσει ο κάθε ειδικός.
Κανένας δεν σε χαρακτήρισε κακόβουλο ή βλάκα ή οτιδήποτε θα χαρώ κα εγώ αν αρχίσεις και ποστάρεις και εσύ και ο οποιιοσδήποτε καλή μουσική…
Αυτο έιναι techno φίλε μου...
αλλά δεν έχει σημασία...εδώ τουλάχιστον... γνώμη μου
πάρε και συ λοιπον για να ξεφύγουμε απο τις... χαζομάρες
Πάντως πίσω από ένα nick δεν ξέρεις ποιος βρίσκεται…
Εγώ δεν έκατσα ποτέ να πω σε κάποιον αν είναι off topic, ούτε θα το κάνω
Γουστάρω καλή μουσική και δεν πουλάω εξηπνάδα και γνώσεις σε κανενα, σιγουρα υπάρχουν πιο ειδικοί από μένα..
Είμαι πάντως της γνώμης ότι αν έμπαιναν συνέχεια τα ίδια κομμάτια σε ένα τεμπο θα ήταν πολύ κουραστικό το thread. Κατά καιρούς έχω ποστάρει σίγουρα κομμάτια που ήταν Off topic αλλά σίγουρα ήταν διαλεγμένα και πίστευα ότι ήταν καλό να τα έχετε (4 και 5 το πρωί δεν παίζεις απλή house)
. Μπορείς να ψάξεις να δεις πιο πίσω. Εδώ νομίζω πάντως ότι δεν στρώνουμε πρόγραμμα if you know what I mean! ;)Πάντως με μπέρδεψες
Να είναι καλή και εμπνευσμένη η μουσική και δεν με νοιάζει σε ποιο genre την κατατάσσει ο κάθε ειδικός.
Κανένας δεν σε χαρακτήρισε κακόβουλο ή βλάκα ή οτιδήποτε θα χαρώ κα εγώ αν αρχίσεις και ποστάρεις και εσύ και ο οποιιοσδήποτε καλή μουσική…
Αυτο έιναι techno φίλε μου...
πάρε και συ λοιπον για να ξεφύγουμε απο τις... χαζομάρες
οσο για τα οφφ τοπικαπλα υπερασπιζομαι το ειδος μου οπως και το ειδος σου με κα8ε τιμημα!ακομα κι αν καποιος με χαρακτηρισει κακοβουλο ή βλακα ;)
ειναι το παθος μου!
music non stop/music is the key lalaki ;)
ruskiy standart
Μέλος
- Εγγρ.
- 27 Μαρ 2009
- Μηνύματα
- 664
- Like
- 0
- Πόντοι
- 6

μινιμαλ τεκνο για την ακριβεια αλεξ ο πολ καλκμπρενερ

δεν ειμαι φαν του ειδους...
ακουω τα παντα για την ιστορια...χαουζ τεκνο μινιμαλ τρανς πσαι τρανς γκοα ασιντ γκοθ ροκ τα παντα...
αλεξ προς μεγαλη μου λυπη βλεπω οτι το κα8ε θρεντ και τοπικ εχει φαγωμαρα...σε καμια περιπτωση δεν βαζω οφφ για να μειωσω εσενα η τον οποιονδηποτε...σε εναν βλακα ομως που γραφει ανοησιες του γαμαω ο,τι ιερο και οσιο εχει...απλα γιατι ετσι την βλεπω...γιατι νοιωθω ελευθερος να το κανω..κι αν ποτε σταματησω να εχω αυτο το δικαιωμα εχω πολλους αλλους τροπους να το αποκτησω παλι και να βαλω τα πραγματα στην θεση τους για να μην κανουν καποιοι πραγματικα τους εξυπνους ενω ειναι λαμογια...επειδη ομως ειμαι οφφ τοπικ
και εδω μιλαμε για μουσικη...σου λεω μονο οτι με παρεξηγησες ;)δικο σου ;)
δεν σε καταλαβινω φίλε...εγώ σου λέω οτι τά off topic είναι ανοησίες και εσυ το συνεχίζεις... 
για το nick εννοώ ότι εσυ δηλώνεις ότι είσαι κάποιος
κάτι για παραγωγες κάτι για γνωριμίες...δεν με απασχολει...εγώ σου λέω να το σταματησουμε αυτό και εσύ το συνεχίζεις...αφου δεν είσαι κολλημενος γιατί? σου είπα καλη και εμνευσμενη μουσική και δεν με νοιάζει πως την ονομάζει κάποιος...πόσταρε μουσική και μη μου λες ποιος είσαι.. 
τώρα εγώ δεν σε εθιξα και δεν μου αρέσου οι εκφρασεις που χρησιμοιεις ετσι και αλλιως μίλησες πιο πριν για μόρφωση και ανατροφη που έχεις και δεν νομίζω να ταιριάζουν. Εσύ άρχισες νομίζω τη φαγωμάρα... τώρα τα άλλα που γράφεις δεν θα τα σχολιάσω αντε να πώ ότι σε παρεξήγησα και τελείωσε το εδώ Please...όσο για minimal tech αν ψαξεις πίσω και σε ένα άλλο
thread θα δεις ότι είναι η αγαπημένη μου μουσική και δες και πάνω αριστερα στα post Μου τι γράφει από που λες να βγήκε
αυτό...σου είπα αν νομίζεις το οτιδήποτε σταματάω να ποστάρω...δεν μου κάνει κανένας χάρη,..θέλω και βάζω μουσικη...
έχω την εντυπωση πάντως ότι ψάχνεις την αναγνωριση, (χωρις παραξήγηση) πόσταρες ξέρουμε ότι υπάρχεις μάς λες ότι μπορείς να προσφέρεις, σε πιστυουμε...
απλά κάντο (εγώ για τον εαυτό μο ποτέ δεν είπα ότι είμαι κάτι σπουδαίο)και ας σταματήσουμε να γράφουμε εκθεσόυλες. εκθεσούλες σε αυτό το forum για άλλα πράγματα

παρεξήση τέλος είπα...no more please...
και επειδή βαριέμαι να ψάχνω πίσω πάρε και εσύ !

για το nick εννοώ ότι εσυ δηλώνεις ότι είσαι κάποιος
κάτι για παραγωγες κάτι για γνωριμίες...δεν με απασχολει...εγώ σου λέω να το σταματησουμε αυτό και εσύ το συνεχίζεις...αφου δεν είσαι κολλημενος γιατί? σου είπα καλη και εμνευσμενη μουσική και δεν με νοιάζει πως την ονομάζει κάποιος...πόσταρε μουσική και μη μου λες ποιος είσαι.. 
τώρα εγώ δεν σε εθιξα και δεν μου αρέσου οι εκφρασεις που χρησιμοιεις ετσι και αλλιως μίλησες πιο πριν για μόρφωση και ανατροφη που έχεις και δεν νομίζω να ταιριάζουν. Εσύ άρχισες νομίζω τη φαγωμάρα... τώρα τα άλλα που γράφεις δεν θα τα σχολιάσω αντε να πώ ότι σε παρεξήγησα και τελείωσε το εδώ Please...όσο για minimal tech αν ψαξεις πίσω και σε ένα άλλο
thread θα δεις ότι είναι η αγαπημένη μου μουσική και δες και πάνω αριστερα στα post Μου τι γράφει από που λες να βγήκε
αυτό...σου είπα αν νομίζεις το οτιδήποτε σταματάω να ποστάρω...δεν μου κάνει κανένας χάρη,..θέλω και βάζω μουσικη...
έχω την εντυπωση πάντως ότι ψάχνεις την αναγνωριση, (χωρις παραξήγηση) πόσταρες ξέρουμε ότι υπάρχεις μάς λες ότι μπορείς να προσφέρεις, σε πιστυουμε...
απλά κάντο (εγώ για τον εαυτό μο ποτέ δεν είπα ότι είμαι κάτι σπουδαίο)και ας σταματήσουμε να γράφουμε εκθεσόυλες. εκθεσούλες σε αυτό το forum για άλλα πράγματα

παρεξήση τέλος είπα...no more please...
και επειδή βαριέμαι να ψάχνω πίσω πάρε και εσύ !
![]()
![]()
![]()
μινιμαλ τεκνο για την ακριβεια αλεξ ο πολ καλκμπρενερ![]()
![]()
δεν ειμαι φαν του ειδους...επειδη εδω ομως παμε προς παρεξηγηση και παλι αρχισαμε εμμεσα να λεμε ο κα8ενας το μακρυ του και το κοντο του..ισως να ειναι καλυτερο να γινει μια συνχωνευση μερικων θρεντ...αν νομιζεις οτι παω να το παιξω εξυπνος εισαι λα8ος φιλε!
θα συμφωνησω απολυτα μαζι σου!πισω απο ενα νικ δεν ξερεις ποιος βρισκεται!
που 8ελεις να καταληξεις oμως οταν γραφεις κατι τετοιο?
μπακ του μπακ μεσω νετ δεν γινεται οπως και ναχει...οσον αφορα την υπερασπιση του ειδους μουσικης που μιλαει καλυτερα στο μυαλο και την ψυχη μου την φροντιζω να γινεται στο σχετικο θρεντ που εχει ανοιξει...εισαι κι εσυ καλοδεχουμενος να ποσταρεις κι εκει αν 8ελεις ;)δεν ειναι κα8ολου ενοχλητικο φιλε μου οταν γραφεις οτι ειμαι οφφ τοπικ ποσταροντας μινιμαλ τεκνο ;),δεν ειμαι τοσο κολλημενος απλα ειμαι οφφ τοπικ
...την μουσικη την παραγω την ακουω την ποσταρω και την μοιραζομαι για να γουσταρω με τους καλους φιλους κι οσους αλλους σκεφτονται οπως εγω πανω κατω...
ακουω τα παντα για την ιστορια...χαουζ τεκνο μινιμαλ τρανς πσαι τρανς γκοα ασιντ γκοθ ροκ τα παντα...
αλεξ προς μεγαλη μου λυπη βλεπω οτι το κα8ε θρεντ και τοπικ εχει φαγωμαρα...σε καμια περιπτωση δεν βαζω οφφ για να μειωσω εσενα η τον οποιονδηποτε...σε εναν βλακα ομως που γραφει ανοησιες του γαμαω ο,τι ιερο και οσιο εχει...απλα γιατι ετσι την βλεπω...γιατι νοιωθω ελευθερος να το κανω..κι αν ποτε σταματησω να εχω αυτο το δικαιωμα εχω πολλους αλλους τροπους να το αποκτησω παλι και να βαλω τα πραγματα στην θεση τους για να μην κανουν καποιοι πραγματικα τους εξυπνους ενω ειναι λαμογια...επειδη ομως ειμαι οφφ τοπικ
και εδω μιλαμε για μουσικη...σου λεω μονο οτι με παρεξηγησες ;)
δικο σου ;)
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 24
- Εμφανίσεις
- 4K
