Νέα

House music

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα lalak
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 78K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

alexm4n

Τιμημένος
Εγγρ.
13 Αυγ 2009
Μηνύματα
9.036
Κριτικές
61
Like
17
Πόντοι
1.366
lalak deep house για σένα :dancing:
 
OP
OP
lalak

lalak

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Φεβ 2009
Μηνύματα
1.737
Κριτικές
53
Like
700
Πόντοι
7.825
Γεια σου ρε alexm
Εμενα οπως εχεις καταλαβει μου αρεσει πιο πολυ η soulful house, οποτε ο ενας συμπληρωνει τον αλλον  :rockon: :rockon:



 
OP
OP
lalak

lalak

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Φεβ 2009
Μηνύματα
1.737
Κριτικές
53
Like
700
Πόντοι
7.825



               
 

alexm4n

Τιμημένος
Εγγρ.
13 Αυγ 2009
Μηνύματα
9.036
Κριτικές
61
Like
17
Πόντοι
1.366
Γεια σου ρε alexm
Εμενα οπως εχεις καταλαβει μου αρεσει πιο πολυ η soulful house, [size=10pt]οποτε ο ενας συμπληρωνει τον αλλον[/size]  :rockon: :rockon:
γεια σου παίχτη !!!  :rockon:  :rockon:
Αν δεν υπήρχες εσύ και κάποιοι άλλοι φίλοι δεν θα ασχολιόμουν... βρήκα καλά κομμάτια...
πάμε δυνατά!!!
 
OP
OP
lalak

lalak

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Φεβ 2009
Μηνύματα
1.737
Κριτικές
53
Like
700
Πόντοι
7.825



blues-brothers-076.gif






[youtube=212,175]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="
"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]   [youtube=212,175]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="
"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
[youtube=212,175]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="
"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube] [youtube=212,175]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="
"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
 
OP
OP
lalak

lalak

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Φεβ 2009
Μηνύματα
1.737
Κριτικές
53
Like
700
Πόντοι
7.825
OP
OP
lalak

lalak

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Φεβ 2009
Μηνύματα
1.737
Κριτικές
53
Like
700
Πόντοι
7.825



               
 

alexm4n

Τιμημένος
Εγγρ.
13 Αυγ 2009
Μηνύματα
9.036
Κριτικές
61
Like
17
Πόντοι
1.366
ΑΦΙΕΡΟΜΕΝΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ... ΠΡΩΤΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ NO LIMITS
ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΩ ΚΕΦΙΑ ΛΕΜΕ

 
OP
OP
lalak

lalak

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Φεβ 2009
Μηνύματα
1.737
Κριτικές
53
Like
700
Πόντοι
7.825
Δωστε λεμεεεεεεεε μουσικαρεςςςςςςςς    :rockon: :rockon:






 
OP
OP
lalak

lalak

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Φεβ 2009
Μηνύματα
1.737
Κριτικές
53
Like
700
Πόντοι
7.825

Geopa

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Ιουλ 2009
Μηνύματα
5.861
Κριτικές
34
Like
39
Πόντοι
3.995
Δεν είναι house αλλά είναι...MASSIVE TUNE!!!!
Απολαύστε το

 
OP
OP
lalak

lalak

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Φεβ 2009
Μηνύματα
1.737
Κριτικές
53
Like
700
Πόντοι
7.825




                               
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom