για ολα τα φιλαρακια του φορουμ...εχω μιξαρει το παρακατω σετακi
ειναι progressive house γιο οποιον του αρεσει αυτος ο ηχος
επισης εχω βαλει υποψηφιοτητα για τον διαγωνισμο της corona μπυρας για τον καλυτερο ερασιτεχνη dj
ακουστε το κ αν σας αρεσει στειλτε μηνυμα προσωπικο για να σας στειλω το link να ψηφισετε