Οχι, αυτο ειναι ο χαλκος πετρα. αμα εισαι τακτικη σε αυτο, γαμα το το δαισυστηματικο εκτος αν σου βγαλει προβλημα. Τα προβληματα απο την ριζα τα βλεπεις στις μυτες των φυτων. Εκει που αναπτυσεται δλδ. Καλο ειναι να κανεις ενα μιγμα νερου κανονικου με βροχινο. Στη βρωμοπολη σας πρεπει να εχετε νερο χωρις πολλα αλατα. Ενα φυτοφαρμακο που θα εσπαγε την αλατοτητα θα βοηθουσε.
Διαβασε και λιγο για Ph εδαφους σε σχεση με λιπασματα και φυτα σε γλαστρες. Καλο ειναι οταν κανεις γλαστρα, να βαζεις κατω 2-3 ποντους ψιλο χαλικι, και το χωμα να περιλαμβανει τυρφη, επεξεργασμενη κοπρια-σκουλικια κλπ μικροοργανισμους και υποχρεωτικα ενα 10% περλιτη για καλυτερη αναπνοη ριζων.