Από χτες δε λαμβανω αλλά ούτε και στέλνω mails,ούτε από το outlook αλλά ούτε και από τη σελίδα τους..Ξέρει κανένας τι πάιζει ή κανενα τηλέφωνο να μιλήσουμε??? :helpplea: :helpplea: :helpplea: :helpplea: