ρε σεις να ρωτησω κατι?....η βυζαρου που ανοιγει την πορτα στην φραντζη,ξερει κανεις αν περναει στο δωματιο?....φευγοντας,ξεχασα να την ρωτησω....εχει αξιοπροσεχτα παντως....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Που είναι η κριτική ? οεο.......

ρε σεις να ρωτησω κατι?....η βυζαρου που ανοιγει την πορτα στην φραντζη,ξερει κανεις αν περναει στο δωματιο?....φευγοντας,ξεχασα να την ρωτησω....εχει αξιοπροσεχτα παντως....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

.....αφου εφυγα,πως να γραψω κριτικη?....Που είναι η κριτική ? οεο.......![]()
.....αφου εφυγα,πως να γραψω κριτικη?....![]()
![]()
![]()
![]()

.....αφου εφυγα,πως να γραψω κριτικη?....![]()
![]()
![]()
![]()

ναί φευγάτη..![]()
....και μετα απο το ευχαριστο διαλειμμα..ασε τις ντρίπλες......μέχρι να φύγεις θέλουμε να μάθουμε τι έκανες !![]()
....ξαναρωταω....η βυζαρου περναει?....οχι επισκεψη,ερωτηση μονο... ;)![]()
![]()
έκανες επίσκεψη εεε???
οχι επισκεψη,ερωτηση μονο... ;)
και μετά κάνεις την αθώα περιστερά..... 
Συμφωνώ για το μαγαζί ότι είναι ΟΚ αλλά το test για HIV συνοδεύεται από κάποιο άλλο ΜΟΝΟ αν το ζητήσει και το πληρώσει ο εξεταζόμενος.πρώτα απ'όλα το τεστ για HIV συνοδεύεται σχεδόν πάντα με τεστ για ηπατίτιδα C και Β... πρόγραμμα των 60 δεν υπάρχει δυστυχώς ακόμα στο συγκεκριμένο κατάστημα...το σουφρί πάει +20 ευρώ...τώρα για το αν το θεωρείς ξεπετάδικο είναι προσωπική σου γνώμη...εγώ το μαγαζί το βρίσκω value for money![]()

60,και να φερουνε καμια βυζαρου,η να περναει και η πορτιερισσα με τα θηρια...παιδιά σήμερα έκανα επίσκεψη k δεν θα το πιστέψετε ρίξανε την τιμή! το κάνανε με 60![]()
![]()
![]()

κάποιος έγραψε ότι εθεάθη στο πακιστανομάγαζο.......Μάρνης 28...