Νέα

ΚΛΕΙΣΤΟ Φραντζή 4 (ΦΙΞ) 4ος όροφος

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Iblis
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 217K
  • Tagged users Καμία
Κατάσταση
Κλειδωμένο - κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

!blis

Ανώτερος
Εγγρ.
27 Νοε 2009
Μηνύματα
9.836
Κριτικές
41
Like
3.138
Πόντοι
5.645
Πεκινουα
 

tiktik9

Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2012
Μηνύματα
40
Like
70
Πόντοι
0
Ρε παιδιά για πείτε αυτη στην πόρτα με μεγάλο βυζί Αννα νομίζω μου έχει πει το όνομα της  δούλευε πουθενά αλλου ;
 

spunky13

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Οκτ 2005
Μηνύματα
15.702
Κριτικές
27
Like
6.692
Πόντοι
7.715
Ρε παιδιά για πείτε αυτη στην πόρτα με μεγάλο βυζί Αννα νομίζω μου έχει πει το όνομα της  δούλευε πουθενά αλλου ;
...το θεμα δεν ειναι,αν δουλευε αλλου...αλλα αν περναει επιτελους στο δωματιο,γιατι υπαρχει ελλειψη βυζιων....
 

spunky13

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Οκτ 2005
Μηνύματα
15.702
Κριτικές
27
Like
6.692
Πόντοι
7.715
peter δυστηχως αυτη ειναι η πικρη αληθεια...μονο 2 εχω καταφερει να εντοπισω..αννα,στουρναρη 29,και δαναη πατησιων 131...ουτε στα cg πλεον δεν παιζει βυζαρου.... :headbang: :headbang: :'( :'(
 

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
17.548
Κριτικές
195
Like
64.981
Πόντοι
48.437
ξεχασες τη Σονια φιλε  ;) ;) ;) ;) ;)
 

tiktik9

Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2012
Μηνύματα
40
Like
70
Πόντοι
0
peter δυστηχως αυτη ειναι η πικρη αληθεια...μονο 2 εχω καταφερει να εντοπισω..αννα,στουρναρη 29,και δαναη πατησιων 131...ουτε στα cg πλεον δεν παιζει βυζαρου.... :headbang: :headbang: :'( :'(
Στη θησεως 81 βρήκα μια
 

FROID

Μέλος
Εγγρ.
25 Σεπ 2005
Μηνύματα
2.040
Κριτικές
1
Like
370
Πόντοι
36
η αννα απο στουρναρη μαλλον τα μαζεψε χοντρα  βρηκε κανα πελατακο
χορηγο  και εχει χαθει απο ζανα
 

Malaperds

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2007
Μηνύματα
2.814
Κριτικές
14
Like
5.038
Πόντοι
6.495
Κανονικά εδώ έπρεπε να δουλεύει. Την έκανε πάλι ?
 

SSGT-i

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2007
Μηνύματα
10.612
Like
74
Πόντοι
166
περασα χθες απο δω μεσημερι ουτε που ανοιγαν
 

tiktik9

Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2012
Μηνύματα
40
Like
70
Πόντοι
0
Παιδιά ξέρει κανείς το μαγαζί έκλεισε ; Εχω περάσει πάνω από πέντε φορές και δεν ανοίγουν ! Και άμα έκλεισε ξέρει κανείς τπτ που πήγε η Βερονικα; :think:
 

kukjim

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Μαρ 2009
Μηνύματα
502
Κριτικές
7
Like
235
Πόντοι
286
παιζει αυη η θεοδωρα εδω????
 

n.smirni76

Πορνορεπόρτερ
Εγγρ.
29 Αυγ 2010
Μηνύματα
27.172
Κριτικές
1.310
Like
338.142
Πόντοι
49.090
όχι....λογικά δεν πάιζει ούτε το μαγαζί  :grin:
 

compra

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Νοε 2010
Μηνύματα
230
Κριτικές
9
Like
208
Πόντοι
291

Το μαγαζι λειτουργει κανονικα...
 
Κατάσταση
Κλειδωμένο - κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom