ΚΟΜΑΝΤΟ
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 26 Σεπ 2005
- Μηνύματα
- 3.578
- Κριτικές
- 19
- Like
- 8
- Πόντοι
- 2.945
Ξερω τον κουμπαρο ομως. Κατι ειναι και αυτο μωρακι μου.Δεν τον ξερεις κουτσομπολη![]()
Ξερω τον κουμπαρο ομως. Κατι ειναι και αυτο μωρακι μου.Δεν τον ξερεις κουτσομπολη![]()
στα λογια? ;)

γιατι εσεις δεν γ@μ@τε και δερνετε? πειραζει που αυτοι και τα δυο τα κανουν καλυτερα? ;)
Ειπαμε. Κουμπαρος εγω. Και τυφλα να εχει ο Λαλακ. Ο μαθητης ειναι καλυτερος απο τον δασκαλο. ;) ;) ;)Μονο που στην δικη μου περιπτωση η παροιμια δεν ισχυει εκτος αν κουμπαρος ειναι ο λαλακ μου![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
γιατι εσεις δεν γ@μ@τε και δερνετε? πειραζει που αυτοι και τα δυο τα κανουν καλυτερα? ;)
μπααα δε νομιζω...Ρε κοπελια εσυ δικη μας εισαι???????????????????
σωστα αγαπη.... ;) ;) :-* :-* :-* :-* :-*Και γω αυτο λεω ρε φιλεναδα![]()
Εξαλλου εμεις οι δυο θα την ξεραμε (ξερεις τι εννοω) :-* :-* :-* :-* :-* :-*
μπραβο βρε ...το βρηκες!!Θα τον είχατε πάρει μαζί;σόρυ
![]()
φιλικότατα πάντα :-*
![]()
κερδιζεις γλιφιτζουρακι!!εχουμε προτιμηση στη γευση??τοτε εισαι δικη μας μπουρδελιαρατι εννοεις δικη μας?![]()
και λοιπον οσοι γραφουν εδω ειναι κοσμοκοριτσα? ;)Τοσο καιρο γραφεις στο thread για τα κοσμοκοριτσα αν δεν το εχεις καταλαβει
μπραβο βρε ...το βρηκες!!![]()
κερδιζεις γλιφιτζουρακι!!εχουμε προτιμηση στη γευση??