boomb
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 4 Ιαν 2009
- Μηνύματα
- 16.435
- Like
- 19
- Πόντοι
- 166
Ρε εκτορα ποσο μισογυνης εισαι?? Ολες σου φταίμε ρε γμτ![]()
![]()
Κανε λιγο relaxing στο μπινελικι!! Θα νιωσεις καλύτερος ανθρωπος![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
εσύ έχεις και παράπονο μωρή?
στα πίπουλα σε έχει ο εκτόρ, γκρινιάζεις κι από πάνω


