Chevalier Fidèle
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 1 Ιαν 2007
- Μηνύματα
- 21.594
- Κριτικές
- 1
- Like
- 311
- Πόντοι
- 386
κάτσε μη γίνω εγώ μόνο... κέρβερος!Στείλε μια αναφορά στον συντονιστή.![]()
![]()
![]()
![]()
κάτσε μη γίνω εγώ μόνο... κέρβερος!Στείλε μια αναφορά στον συντονιστή.![]()
![]()
![]()
![]()
Ντομάτα, Σάντυ, te quiero λέμεεεεεεεεεεεεεεε![]()
Επιτέλους παίρνει σάρκα και οστά το όραμά μου για πουλενοκατάληψη του σάιτ!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Αμα φας ενα ξεγυρισμένο μπαν! άντε τώρα μεσημεριάτικα!
Διόρθωσέ το στα ελληνικά γιατί θα παει κουβάxaxaxxaaxax!!ki emeis s'agapame lagne!!!
Αμα φας ενα ξεγυρισμένο μπαν! άντε τώρα μεσημεριάτικα!
[/quo
γιατι ban αγαπη???τι ειπε??
Μπάν-αξον μεν, άκουσον δε...![]()
Δε με πτοεί ένα μπαν-άκι ρε!!!![]()
Είμαι έτοιμος να θυσιαστώ για τα πουλένς και δε μπα να με περάσεις κι απ'τη μηχανή του κιμά!!!![]()
Να ξέρεις όμως ότι το πνεύμα μου θα είναι πάντα εδώ και θα τα προστατεύει...![]()
Διόρθωσέ το στα ελληνικά γιατί θα παει κουβά
ειμαι σοβαρα γιατρε μου????????με τοσες μπουρδελοσυζητησεις εδω μεσα ειδα στον υπνο μου χθες το βραδυ οτι ημουν τσατσα σε studio!!![]()
ειμαι σοβαρα γιατρε μου????????
βικονιιιιιιιιιιιι :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*Προστυχατζα μου εσυ :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

καλή διαμονήναμαι κι εγω! εχει θεση εδω να παρκαρω?![]()
ναμαι κι εγω! εχει θεση εδω να παρκαρω?![]()
Τα καλύτερα, ΠΑΝΤΑ, έπονται !Εχεις χασει τα καλυτερα μονο αυτο σου λεω![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
