οχι το γινεκακι μουψαρακι ινε αφτο;
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
οχι το γινεκακι μουψαρακι ινε αφτο;
Μια κουκλα ειναι θρουλη!!!! ;)οχι το γινεκακι μου
οχι σιναγριδαΜια κουκλα ειναι θρουλη!!!! ;)
η μεδουσε στισ λιμνεσ τον παλαουι σιβιονουν με φικι και κανουν φοτοσιθεσι ,δε εχουν διλιτιριο,ρε σι μεδουσα δε ειπες ετσι ακουστικε
Hello!!
Βολταρω στο φορουμ σας και ακουω sade που εχει ποσταρει η ρουλη!!
Μπηκες στο κλιμα των γιορτων βλεπω ζουζουνα!!!! :-* :-* :-*Χαιρετώ! :-* :-* :-*
Εγώ ακούω Χριστουγεννιάτικα δεν πιστεύω να πειράζει...![]()
και γο τιν ακουο χριστουξενατικα με τιν γεμισι τισ καλοπουλασ,καστανο και κουκουναρακι κοριφι σα το γρασιδι το μιροδατο μανεβαζουνΧαιρετώ! :-* :-* :-*
Εγώ ακούω Χριστουγεννιάτικα δεν πιστεύω να πειράζει...![]()
Σορυ Bite μου.....εχουμε 2 κριστες τωρα στο φορουμ δλδ?
μπερδευτηκα λιγο... *P
βαζουμε κ λιγο κονιακ να φευγι ι μιροδιτσακαι γο τιν ακουο χριστουξενατικα με τιν γεμισι τισ καλοπουλασ,καστανο και κουκουναρακι κοριφι σα το γρασιδι το μιροδατο μανεβαζουν
ααααααααααΣορυ Bite μου.....
Εγω ειμαι,αλλαξα αβαταρ και εβαλα ***
αρμανιακ να βανισβαζουμε κ λιγο κονιακ να φευγι ι μιροδιτσα
ινε καλο αφτο ι θα ψιθι μονο μπροστααρμανιακ να βανισ
Δεν ηξερα οτι θα μπερδεψω κοσμο ρε συ.... :oαααααααααα
ενταξει τοτε χαχα
:-*
:-σαλινιακ αρμανιακ κονιακ....... ινε ονοματα ποπ σα τι φεταινε καλο αφτο ι θα ψιθι μονο μπροστα
Δεν ηξερα οτι θα μπερδεψω κοσμο ρε συ.... :o:-

κοιτα μιας κ μπερδεψες μονο εμενα μαλλον.. μπορει να φταιει κ που ειμαι ξανθια![]()
ΦΕΤΟΥΛΑ ΕΦΤΙΑΞΕ Ι ΜΑΝΟΥΛΑ ΟΡΕΑσαλινιακ αρμανιακ κονιακ....... ινε ονοματα ποπ σα τι φετα
Μπααα την πατησε και αλλος....κοιτα μιας κ μπερδεψες μονο εμενα μαλλον.. μπορει να φταιει κ που ειμαι ξανθια![]()
