Το πιτσίλισμα σταματά στο λαστιχένιο σύνοροΣτην είσοδο να δίνετε κι ομπρέλες όμως, να προφυλάσσονται απ' το πολύ πιτσίλισμα...![]()
![]()

Το πιτσίλισμα σταματά στο λαστιχένιο σύνοροΣτην είσοδο να δίνετε κι ομπρέλες όμως, να προφυλάσσονται απ' το πολύ πιτσίλισμα...![]()
![]()

Στο site με τις πουτάνες ???sandy τι λες?να ανοίξουμε?
Δεν υπάρχει διαφυγή ότι και να μοιραστεί!!!Στην είσοδο να δίνετε κι ομπρέλες όμως, να προφυλάσσονται απ' το πολύ πιτσίλισμα...![]()
![]()

Άμα ξανακούσω τόσο χαζή ερώτηση από σένα που ξέρω πως μόνο χαζός δεν είσαι, θα προτείνω τον πίτσι για αξιωματούχο υποδοχής των άτακτων κοσμοκόριτσων![]()

Ε αυτές φοράνε στολές "κοσμοναύτη" by defaultΔεν υπάρχει διαφυγή ότι και να μοιραστεί!!!
Μόνο με στολή αστοναύτη κάτι γίνεται!!!![]()
![]()
![]()

sandy τι λες?να ανοίξουμε?
Εγω παντως δεν ηρθα εδω για ΡΟΖ ΣΥΝΝΕΦΑΚΙΑ και αηδιες![]()
![]()
Εγω παντως δεν ηρθα εδω για ΡΟΖ ΣΥΝΝΕΦΑΚΙΑ και αηδιες![]()
Lalak μην βαζεις ιδεες!!!!!!!!![]()
![]()
![]()


Τι δεν καταλαβες



Τι δεν καταλαβες
Εγω παντως δεν ηρθα εδω για ΡΟΖ ΣΥΝΝΕΦΑΚΙΑ και αηδιες![]()
Lalak μην βαζεις ιδεες!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
1.Καρτα ευχων στον Αη-Βασιλη εστειλεςλέω όντως να γίνει ροζ το σαιτ.ίσως κ κάποια λουλουδάκια.μαργαρίτες θα ήθελα

Η Κρίστυ έχει ξεψαρώσει λόγω ροντάζ στου βρυκόλακα/γουόρ. Μέχρι και στις ελλεεινίδες πόσταρε, προς αγανάκτηση του ανατολΜόνο στα δικά "σας" ποστάρετε όμως μέχρι τώρα...

Μιά δοκιμή , θα σας λύσει κάθε απορία !το μπουρδέλειν είναι χόμπι,ανάγκη ή συνήθεια?
το μπουρδέλειν είναι χόμπι,ανάγκη ή συνήθεια?