Διαγραμμένο μέλος 49167
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 12 Μαΐ 2008
- Μηνύματα
- 46.944
- Κριτικές
- 61
- Like
- 50.715
- Πόντοι
- 24.385
Frappe λέμε...μη μου τα μασάς τώρα...Freddo πολυ γλυκος και κεηκ!!!!
Εφτασεεεεεεεεεε :-*
Γεία σ' αδερφέΕνα καλο απογευμα σε ολους παιδια για σας.......


Καιμάκι. Πάντα.Το κέικ είναι σοκολάτας?![]()

ποιεεες καλε????????για πεεεεεεεςΑγαπητε μου φιλε Bull, ΠΟΤΕ δεν ανεφερα για ''φραπε'' κ το ξερεις!!!!
Δεν συνηθιζω να αλλαζω τα λεγομενα μου![]()
Αλλες ειχανε πει οτι κερνανε......
![]()
![]()
![]()

Frappe λέμε...μη μου τα μασάς τώρα...![]()
Κατέβα Αθήνα , και όλο και κάποιο ρόφημα θα απολαύσεις.
Aαααα , πρέπει να καλύψεις όλα τα γούστα.Εεεεεεεε
Σοκολατα η' Καιμακι?!??!?!?
Αποφασιστε.... :-*![]()
κι εγω εδωωωωωωωω......δε με θελετε???????Και εσυ εδω???![]()
![]()
κι εγω εδωωωωωωωω......δε με θελετε???????

Ααααααα τι να σας κανω βρε???Aαααα , πρέπει να καλύψεις όλα τα γούστα.![]()

Για σένα φυσικά δε το συζητάμε, ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΟΥ !!!!Επιβαλετε να εισαι Εδω....![]()
![]()
![]()

Εγώ δεν ξέρω τίποτα...Αγαπητε μου φιλε Bull, ΠΟΤΕ δεν ανεφερα για ''φραπε'' κ το ξερεις!!!!
Δεν συνηθιζω να αλλαζω τα λεγομενα μου![]()
Αλλες ειχανε πει οτι κερνανε......
![]()
![]()
![]()
Για σένα φυσικά δε το συζητάμε, ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΟΥ !!!!![]()
![]()
Και ξύπνιος, κρίνοντας απο την υπογραφήΕιπαμε...Πανεοπτης οφθαλμος...![]()
![]()
![]()

Ναι τον Βοοbo περίμενα να με κολάσει...Μην τον κολαζεις τον ανθρωπο![]()
![]()
![]()

Και ξύπνιος, κρίνοντας απο την υπογραφή![]()