σε ευχαριστω που με εκανες διασημη βρε.....θα στο ξαναδιξω μπασ κ θιμιθισ

σε ευχαριστω που με εκανες διασημη βρε.....θα στο ξαναδιξω μπασ κ θιμιθισ

Τώρα κι εσύ, ειναι διατύπωση αυτή? Το 'αγάπη" στο τέλος που κόλλαγε? Να' τανε αΡάπη τουλάχιστον να το καταλάβω.Οι φραπεδιες και τα μπριζολικα με τη γυναικουλα σου αγαπη![]()
![]()
![]()

το γινεκακι μου πινο μονο εσπρεσο και τροι κοτουλετεσ ,Οι φραπεδιες και τα μπριζολικα με τη γυναικουλα σου αγαπη![]()
![]()
![]()
Αυτό λέγεται φασολάδα...Οι φραπεδιες και τα μπριζολικα με τη γυναικουλα σου αγαπη![]()
![]()
![]()


Τι θα αρχίσεις κι εσύ CT?
Πάλι νηστικοί γαμώτο. Θα ξαναπέσουμε στα delivery![]()
![]()
![]()
πλακα εχετε.....καποιες ηταν ετοιμες αλλα καποιος τα σφυριξε και δεν επαιξε μπριζολιτσα
Πάλι νηστικοί γαμώτο. Θα ξαναπέσουμε στα delivery![]()
![]()
![]()

Κακώς. Κακιστα , το παιδευτε το μυαλουδάκι σας. Για άλλα σημεία του σωματος σας ενδιαφερόμαστεπλακα εχετε.....![]()
![]()
δεν τα σφυριξε κανεις....αμα δουλευει το μαυλουδακι βρισκεις κ τις απαντησεις.....
![]()
![]()

συνεχισε ετσι και σε κανα δεκαλεπτο εχωαυτο κανι κατιτις
για
ρωτα να σου πουνε εγω παντως οχιΑυτό λέγεται φασολάδα...
Ποιος σαλιάρης σου σφύριξε τα περί μπριζόλας και φραπέ???άσε μην πείς...κατάλαβα![]()
ναι γαμωτο βαρεθηκαμε και την φασολαδακαποιες ηταν ετοιμες αλλα καποιος τα σφυριξε και δεν επαιξε μπριζολιτσα
Πάλι νηστικοί γαμώτο. Θα ξαναπέσουμε στα delivery![]()
![]()
![]()
ολοι αγαπες της ειναι θα δειτεΤώρα κι εσύ, ειναι διατύπωση αυτή? Το 'αγάπη" στο τέλος που κόλλαγε? Να' τανε αΡάπη τουλάχιστον να το καταλάβω.![]()
![]()

Εκμεταλλέυομαι το ορθογραφικό βιασύνης σου...πλακα εχετε.....![]()
![]()
δεν τα σφυριξε κανεις....αμα δουλευει το μαυλουδακι βρισκεις κ τις απαντησεις.....
![]()
![]()

Μην το συνεχίζεις γιατί θα σε εκθέσω...αλλά είσαι τυχερή που δεν θέλω να εκθέσω άλλους...πλακα εχετε.....![]()
![]()
δεν τα σφυριξε κανεις....αμα δουλευει το μαυλουδακι βρισκεις κ τις απαντησεις.....
![]()
![]()
χαχαχαχχααχα!!!!!Εκμεταλλέυομαι το ορθογραφικό βιασύνης σου...
Άμα δουλεύει το καυλουδάκι να δεις τι γίνεται![]()
![]()

Εγω ηξερα απο την αρχη...σας το ειχα γραψει και στο θρεντ που ειχατε κανει!!!!Μην το συνεχίζεις γιατί θα σε εκθέσω...αλλά είσαι τυχερή που δεν θέλω να εκθέσω άλλους...
την τύφλα σας είχατε...![]()
Κοίτα χαρά που πήρε. Αι πηγαινε τα ψωνια σπιτι που τόσο καιρό με αυτην την foto εισαι και σε βλεπει ο bull και γινετε όνομα και πράγμαΕΚΘΕΣΕ ΕΚΘΕΣΕ...δωσε μπουλακο μουυυυυυυυυυυυ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

bale aftiΤα χω παει τα ψωνια σπιτι...Αφου εσυ μου τα κουβαλουσες βρε χαζουλη μου :-* :-* :-*
Αν δεν σου αρεσε η φωτο μου πες μου να την αλλαξω...
ΡουφιάνααααααααααααααΕΚΘΕΣΕ ΕΚΘΕΣΕ...δωσε μπουλακο μουυυυυυυυυυυυ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Εναν πολύ γλυκό παρακαλώ... :-*Εγω ηξερα απο την αρχη...σας το ειχα γραψει και στο θρεντ που ειχατε κανει!!!!
(πριν εξαφανιστει το κακομοιρο)
Μαλλον δεν θυμασαι καλα......εγω τι ελεγα παντα οτι κερναγα?!?!?!?!?
Τωρα αν εσυ θελεις να πεις κατι....be my guest :-*
Freddo πολυ γλυκος και κεηκ!!!!ΡουφιάνααααααααααααααΕναν πολύ γλυκό παρακαλώ... :-*
τι γλικακι θεσΡουφιάνααααααααααααααΕναν πολύ γλυκό παρακαλώ... :-*