Νέα

Φόρουμ Cosmopolitan

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 82K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Επισκέπτης
α καλα,αρχισαν να γραφουνε και για σοβαρα ερωτικα θεματα.ενταξει παιδια,θα πεσει τρελο ιντερνετικο καμακι-μαλακια......
 

Επισκέπτης
Εγώ ξέρω ότι μπήκαμε για να κάνουμε την πλάκα μας και μερικοί σαλιάριδες προσπαθούσαν να βγάλουν γκόμενα!
Τα κορίτσια είναι ευπρόσδεκτα! :boobies:
 

Επισκέπτης
Εγώ ξέρω ότι μπήκαμε για να κάνουμε την πλάκα μας και μερικοί σαλιάριδες προσπαθούσαν να βγάλουν γκόμενα!
Τα κορίτσια είναι ευπρόσδεκτα! :boobies:
α μπραβο ρε συ,αυτο λεω....μη βιαζεσαι ομως,αμα δεις κανα θρεντ ''ΠΩς ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΔΟ'' θα σου πω εγω....
 

avatar

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιαν 2008
Μηνύματα
3.525
Like
10
Πόντοι
16
Εγω φοβαμαι οτι θα το "γαμησουν" το σαιτ και ειναι κριμα μολις ανοιξε. >:(
 

trikardos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Σεπ 2008
Μηνύματα
11.071
Like
37
Πόντοι
166
Για αυτους που φορανε σαλιαρα :2funny:
Οπως εγω που ειμαι μουρακι μικρουλι και σελω τσοργη και προντερμ
:babycry:
 

lilly

Μέλος
Εγγρ.
16 Δεκ 2008
Μηνύματα
926
Like
0
Πόντοι
6

Επισκέπτης
Gandyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy  :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*


καλως ηρθες βικουλα :-* :-* :-* :-*  κ τα υπολοιπα κοσμοκοριτσα.Εδω μπορειτε να γραφετε οτι θελετε ουτε θα σας μπαναρουν ουτε θα σας σβησουν τα ποστς ουτε ρουφιανους εχουμε...οι μαλλον εχουμε αλλα ειναι σταμπαρισμενοι :rockon:
 

BiteMeIaMfresH

Μέλος
Εγγρ.
22 Οκτ 2006
Μηνύματα
8.901
Like
17
Πόντοι
66
το τραβελια με προσοντα δε,εχει επιστημονικες αναφορες,μεταλλαξη κι ετσι.....
οτι κ αν λετε
τo τελευταιο με το καημενο που μας ζηταγε την αδεια για να παιξει με τον μικρουλη καημενο του
ηταν το καλυτερο εβερ!

δεν μαθαμε κ τι εγινε... :crazy:
καλως ηρθες βικουλα :-* :-* :-* :-*  κ τα υπολοιπα κοσμοκοριτσα.Εδω μπορειτε να γραφετε οτι θελετε ουτε θα σας μπαναρουν ουτε θα σας σβησουν τα ποστς ουτε ρουφιανους εχουμε...οι μαλλον εχουμε αλλα ειναι σταμπαρισμενοι :rockon:

μονο να ειναι στα ελληνικα κ οχι κεφαλαια... αυτο μας χαλαει εμας χαχαχα

(χαρες που θα κανει το λιλακι τωρα...!!! *P )
 

bonbenito

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2008
Μηνύματα
1.683
Like
7
Πόντοι
16
καλως ηρθες βικουλα :-* :-* :-* :-*  κ τα υπολοιπα κοσμοκοριτσα.Εδω μπορειτε να γραφετε οτι θελετε ουτε θα σας μπαναρουν ουτε θα σας σβησουν τα ποστς ουτε ρουφιανους εχουμε...οι μαλλον εχουμε αλλα ειναι σταμπαρισμενοι :rockon:
Ξέχασες να πεις σύντροφε, μπορούν να βάζουν smilies, φωτογραφίες η και βιντεάκια, όπως αρμόζει σ ενα σύγχρονο, κι όχι απαρχαιωμένο σαν το Κόσμο, φόρουμ
 

tomito

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
15 Μαΐ 2006
Μηνύματα
10.311
Κριτικές
3
Like
168
Πόντοι
166
Ξέχασες να πεις σύντροφε, μπορούν να βάζουν smilies, φωτογραφίες η και βιντεάκια, όπως αρμόζει σ ενα σύγχρονο, κι όχι απαρχαιωμένο σαν το Κόσμο, φόρουμ

Και να απευθυνθουν για βοήθεια σχετικα με αυτό σε έμπιστα άτομα συμπληρώνω εγώ εν Φαλλώ Αδελφοι  :woldman:
 

lilly

Μέλος
Εγγρ.
16 Δεκ 2008
Μηνύματα
926
Like
0
Πόντοι
6
οτι κ αν λετε
τo τελευταιο με το καημενο που μας ζηταγε την αδεια για να παιξει με τον μικρουλη καημενο του
ηταν το καλυτερο εβερ!

δεν μαθαμε κ τι εγινε... :crazy:
μονο να ειναι στα ελληνικα κ οχι κεφαλαια... αυτο μας χαλαει εμας χαχαχα

(χαρες που θα κανει το λιλακι τωρα...!!! *P )

Δεν το συζητώ! Η καλύτερη μου! (μου είχαν γίνει εφιάλτης αυτά τα greeklish!) :thumbsup: :bounce-glasses:

Ξέχασες να πεις σύντροφε, μπορούν να βάζουν smilies, φωτογραφίες η και βιντεάκια, όπως αρμόζει σ ενα σύγχρονο, κι όχι απαρχαιωμένο σαν το Κόσμο, φόρουμ

:rolleyes: :rolleyes: Εντάξει, είναι πίσω από τεχνολογική άποψη... :(
Και να απευθυνθουν για βοήθεια σχετικα με αυτό σε έμπιστα άτομα συμπληρώνω εγώ εν Φαλλώ Αδελφοι  :woldman:
:* :*  :)
 

Επισκέπτης
να βαλετε και ψηφοφορια,ποιο ειναι το καλυτερο κοσμομωρο.εκει να δεις γελιο.....
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom