νταιζι εισαι πολυ καυλα
τα χαιρετσιματα μου και στην αλλη κοπελιτσα απο το λεωνιδιο
ειμαστε και πατριωτακια

νταιζι εισαι πολυ καυλα
τα χαιρετσιματα μου και στην αλλη κοπελιτσα απο το λεωνιδιο
ειμαστε και πατριωτακια

ntaizi έγραψε:ntaizi
Απάντηση στο :
τα νικ σε πειραξαν....
η πουτανιά τους με πείραξε φίλτατε Mixalis..εσενα δηλαδή δεν σε πειραζει που υπάρχουν τετοια γυναια δίπλα μας; ήδη μια εκει μεσα με ρουφιανευει.να την χαίρονται οι γονείς της!
ελα τωρα να μη γινει τσαμπουκαςκ εγω τη γουσταρω πλεον
μ αρεσε η απαντηση της
λοιπον την θελω κ αυτηνανε..
νικολακη λυπαμαι..
νταιζη πιπεριsuper ntaizi έγραψε:Απάντηση στο :
Και αυτά τα λέει μία που σκοπός της ζωής της είναι ο πλούσιος γαμπρός.
δηλαδη εσενα σε εκφράζει αυτο το σαιτ; θα σαρεσε η κοπελα σου να βαζει φωτο το νινι της εκει μέσα,οπως λενε οτι κάνουν αυτες οι 'κυριες' ; οσο για την 'bite' να της πω οτι απαξιώ να ασχοληθώ με κοινές γυναίκες..ίσως αν ημουν άνδρας να την επισκεπτόμουν στο σπιτάκι της..

εισαι πλουσιοπουλο?
ξερεις.. ειμαι ομορφο κοριτσι.. κ γλυκο κ καλο... κ ευγενικο...
ασε το νταιζακι... δεν σου κανει.. πιστεψε με...

και επειδη δεν γουσταρω γνωριμια εδω μεσα γραψου στο cosmopolitan και ερχομεεισαι πλουσιοπουλο?
ξερεις.. ειμαι ομορφο κοριτσι.. κ γλυκο κ καλο... κ ευγενικο...
ασε το νταιζακι... δεν σου κανει.. πιστεψε με...
εεεε.. νικολακηνουμερο1
δεν το εννοουσα... δεν ειναι αυτο που νομιζεις... παρεξηγηση... χαχαχαχα
νικολακηνουμερο2.... σε 1 λεπτο... χαχαχα
θα γραφτω στο κοσμοπολιταν... με νικ.. ταπεινο χαμομηλακι

καλα αμα ειναι να φαμε ξυλονικολάκη2 χαλάρωσε
διότι θα πέσουν φάπες!....![]()
ούτε εγώ που είμαι ο ορίτζιναλ νικολάκης
και το δεύτερο αίσθημα της μπάιτ
(το πρώτο είναι ο πάθος)
δεν τα λέω αυτά!.....![]()
![]()
![]()
μπα αστονικολακηνουμερο2
οχι κ 3ο αισθημα δεν με χαλαει
εχω καρδια ανοικτη για ολους χαχαχαχα