Νέα

Φόρουμ Cosmopolitan

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 82K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Επισκέπτης
Μου το έστειλαν με mail!!!!!

Φακοί Επαφής ! ! ! (από στήλη του Cosmopolitan)

Μελίνα : Αγαπητό cosmoforum. Το πρόβλημα μου είναι λεπτό... όσο και ένας φακός επαφής! Χρόνια τώρα έχω μυωπία (είμαι 20 χρονών) και φοράω φακούς επαφής. Δεν έχω πολύ βέβαια... 2 βαθμούς μόνο. Το αγόρι μου κάθε φορά που το κάνουμε θέλει να εκσπερματώνει στο πρόσωπό μου. Όμως κάθε φορά φεύγουν πιτσιλιές και μπαίνουν στα μάτια μου. Και ξέρετε με τους φακούς επαφής τσούζει πάρα πολύ μετά, και τα μάτια μου είναι κόκκινα για 2 μέρες. το κακό είναι πως χτες που το ξανακάναμε κοκκίνισε πάρα πολύ το μάτι μου και ως τώρα με τσούζει του θανατά. Θα πάω σε οφθαλμίατρο αύριο αλλά τί να του πω;;; Ντρέπομαι μέχρι τρέλας. Και τί να κάνω για να σταματήσει αυτό το πράγμα;;;

Απάντηση: Να κάνεις λίγο στην άκρη...

(σ.σ:Η Babykiss1900 πού είναι να δώσει στην κοπέλα συμβουλές;)
 

mounitsa

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Οκτ 2006
Μηνύματα
20.860
Like
14
Πόντοι
366
Να βαλει γυαλια......ειναι πιο κινκυ :grin: χαχαχαχαχαχαχα
καλα τι εχετε παθει ολοι και ψαχουλευετε το φορουμ του κοσμοπολιταν??? λοοοοολ
 

babykiss1900

Μέλος
Εγγρ.
22 Νοε 2006
Μηνύματα
76
Like
0
Πόντοι
0
Μου το έστειλαν με mail!!!!!

Φακοί Επαφής ! ! ! (από στήλη του Cosmopolitan)

Μελίνα : Αγαπητό cosmoforum. Το πρόβλημα μου είναι λεπτό... όσο και ένας φακός επαφής! Χρόνια τώρα έχω μυωπία (είμαι 20 χρονών) και φοράω φακούς επαφής. Δεν έχω πολύ βέβαια... 2 βαθμούς μόνο. Το αγόρι μου κάθε φορά που το κάνουμε θέλει να εκσπερματώνει στο πρόσωπό μου. Όμως κάθε φορά φεύγουν πιτσιλιές και μπαίνουν στα μάτια μου. Και ξέρετε με τους φακούς επαφής τσούζει πάρα πολύ μετά, και τα μάτια μου είναι κόκκινα για 2 μέρες. το κακό είναι πως χτες που το ξανακάναμε κοκκίνισε πάρα πολύ το μάτι μου και ως τώρα με τσούζει του θανατά. Θα πάω σε οφθαλμίατρο αύριο αλλά τί να του πω;;; Ντρέπομαι μέχρι τρέλας. Και τί να κάνω για να σταματήσει αυτό το πράγμα;;;

Απάντηση: Να κάνεις λίγο στην άκρη...

(σ.σ:Η Babykiss1900 πού είναι να δώσει στην κοπέλα συμβουλές;)

  Μα γιατι να δωσω εγω συμβουλες , για ενα θεμα για το οποιο δεν ξερω τιποτα εφοσον ειμαι αγαμ...?ε , αγαπητε?

Παντως , απο ιατρικης πλευρας, το σπερμα ειναι αρκετα ερεθιστικο για τον βλεννογονο του ματιου...
Αρα , οι λυσεις ειναι η εξης:( να τις της πεις εσυ , γιατι ετσι μπορει να σου προκυψει και καμια καλη γνωριμια και να σου κατσει και καμια γκομενα τσαμπα)

1) Να μην του κανει πιπα( να του προτινει να παει να πληρωσει)
2) Να κλεισει τα ματια της

Αυτα.....................
 

band

Μέλος
Εγγρ.
5 Μαΐ 2006
Μηνύματα
78
Like
6
Πόντοι
0
  Μα γιατι να δωσω εγω συμβουλες , για ενα θεμα για το οποιο δεν ξερω τιποτα εφοσον ειμαι αγαμ...?ε , αγαπητε?

Παντως , απο ιατρικης πλευρας, το σπερμα ειναι αρκετα ερεθιστικο για τον βλεννογονο του ματιου...
Αρα , οι λυσεις ειναι η εξης:( να τις της πεις εσυ , γιατι ετσι μπορει να σου προκυψει και καμια καλη γνωριμια και να σου κατσει και καμια γκομενα τσαμπα)

1) Να μην του κανει πιπα( να του προτινει να παει να πληρωσει)
2) Να κλεισει τα ματια της

Αυτα.....................
Εχουμε και ιατρικές γνώσεις;;;;Στην θεωρία καλα τα πας αλλα στην πράξη μαλλον στεγνα την βγαζεις.....εχεις ομως ελπιδες κανοντας μια καλη προταση στα παιδια εδω του φορουμ.....
 

kaiaphas

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.110
Like
81
Πόντοι
16
Μου το έστειλαν με mail!!!!!

Φακοί Επαφής ! ! ! (από στήλη του Cosmopolitan)

Μελίνα : Αγαπητό cosmoforum. Το πρόβλημα μου είναι λεπτό... όσο και ένας φακός επαφής! Χρόνια τώρα έχω μυωπία (είμαι 20 χρονών) και φοράω φακούς επαφής. Δεν έχω πολύ βέβαια... 2 βαθμούς μόνο. Το αγόρι μου κάθε φορά που το κάνουμε θέλει να εκσπερματώνει στο πρόσωπό μου. Όμως κάθε φορά φεύγουν πιτσιλιές και μπαίνουν στα μάτια μου. Και ξέρετε με τους φακούς επαφής τσούζει πάρα πολύ μετά, και τα μάτια μου είναι κόκκινα για 2 μέρες. το κακό είναι πως χτες που το ξανακάναμε κοκκίνισε πάρα πολύ το μάτι μου και ως τώρα με τσούζει του θανατά. Θα πάω σε οφθαλμίατρο αύριο αλλά τί να του πω;;; Ντρέπομαι μέχρι τρέλας. Και τί να κάνω για να σταματήσει αυτό το πράγμα;;;

Απάντηση: Να κάνεις λίγο στην άκρη...

(σ.σ:Η Babykiss1900 πού είναι να δώσει στην κοπέλα συμβουλές;)
:jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

kaiaphas

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.110
Like
81
Πόντοι
16
Αυτες στο κοσμοπολιταν δεν παλευονται με τιποτα!
Πιες τα μωρη καριολα να τελιωνουμε!
 

vasos

Σεβαστός
Εγγρ.
28 Ιουν 2006
Μηνύματα
7.928
Κριτικές
33
Like
32
Πόντοι
2.057
Μου το έστειλαν με mail!!!!!

Φακοί Επαφής ! ! ! (από στήλη του Cosmopolitan)

Μελίνα : Αγαπητό cosmoforum. Το πρόβλημα μου είναι λεπτό... όσο και ένας φακός επαφής! Χρόνια τώρα έχω μυωπία (είμαι 20 χρονών) και φοράω φακούς επαφής. Δεν έχω πολύ βέβαια... 2 βαθμούς μόνο. Το αγόρι μου κάθε φορά που το κάνουμε θέλει να εκσπερματώνει στο πρόσωπό μου. Όμως κάθε φορά φεύγουν πιτσιλιές και μπαίνουν στα μάτια μου. Και ξέρετε με τους φακούς επαφής τσούζει πάρα πολύ μετά, και τα μάτια μου είναι κόκκινα για 2 μέρες. το κακό είναι πως χτες που το ξανακάναμε κοκκίνισε πάρα πολύ το μάτι μου και ως τώρα με τσούζει του θανατά. Θα πάω σε οφθαλμίατρο αύριο αλλά τί να του πω;;; Ντρέπομαι μέχρι τρέλας. Και τί να κάνω για να σταματήσει αυτό το πράγμα;;;

Απάντηση: Να κάνεις λίγο στην άκρη...

(σ.σ:Η Babykiss1900 πού είναι να δώσει στην κοπέλα συμβουλές;)



μα ειναι πολυ απλο!!!!!!!!!θα του πεις κοριτσι μου την ωρα που πηγε να χυσει το αγορι μου στο ομορφο μουτρακι μου ξεφλοκιασε ολο το καυλωμενο του φορτιο πανω στο αριστερο μου ματι με συνεπεια να με τσουζει το ματακι μου καλε γιατρε.............τα εφαγα ολα τα φλοκια παλι .......και παρολο που με τσουζει τοσο πολυ εγω θελω πολυ να με χυνουν στην μαπα κε οφθαλμιατρε μου!!!!!!και μετα τι κανει ο ταλαιπωρος οφθαλμιατρος?
 

TiLesTora

Μέλος
Εγγρ.
19 Σεπ 2005
Μηνύματα
249
Κριτικές
2
Like
68
Πόντοι
1
Να τι να κάνει.....
 

Συνημμένα

  • maska.jpg
    maska.jpg
    13,2 KB · Εμφανίσεις: 91

rouli

Τιμημένος
Εγγρ.
31 Ιαν 2006
Μηνύματα
666
Like
0
Πόντοι
6
μηπως τελικα οι αντρες διαβαζουν πιο πολυ κοσμοπολιταν απο τις γυναικες??

(λεω εγω τωρα.... :cheesy:)
 

giorgospapa

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Ιουλ 2006
Μηνύματα
15.922
Κριτικές
10
Like
46
Πόντοι
2.157

giorgospapa

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Ιουλ 2006
Μηνύματα
15.922
Κριτικές
10
Like
46
Πόντοι
2.157
μηπως τελικα οι αντρες διαβαζουν πιο πολυ κοσμοπολιταν απο τις γυναικες??

(λεω εγω τωρα.... :cheesy:)

....ε, λεμε και καμιά μαλακια για να περασει η ωρα..... :jerking: :jerking: :jerking: :jerking:
......δε γαμαμε που δε γαμαμε....... ;) ;) ;) ;)
 

kakoslikos

Μέλος
Εγγρ.
19 Δεκ 2005
Μηνύματα
162
Like
7
Πόντοι
1
Αγαπητή Μελίνα,
Ο φίλος μου ο Παρασκευάς (τον λέω Πάρι φυσικά) έχει μία τρέλλα μ' αυτά τα παλιομάγαζα που τα λέει στριπτιζάδικα. Θεέ μου με πήγε χθες σε ένα και σοκαρίστηκα. Καταλαβαίνεις τώρα έχω ένα επίπεδο, ακούω όπερα, έχω πάρει το Certificat στα γαλλικά και είμαι της ανωτέρας στο πιάνο και μου ήλθε απότομα. Κι αυτό το παλιόπαιδο ο Πάρις έβαλε αυτό το ξανθό (πανύψηλο) τσουλάκι και μου έτριβε τα βυζιά κι εγώ Μελίνα μου σιχαινόμουνα αλλά μου άρεσε κιόλας μόνο που αυτή μύριζε άσχημα και μου έλεγε κάτι στα ρώσικα που δεν καταλάβαινα. Καταλάβαινε όμως ο Πάρις γιατί τον είδα να βαριανασαίνει όπως όταν το κάνουμε στο κάμπριο αμάξι του και να μου λέει γλύφτη κι εσύ μωρό μου ..... Έκανα κάτι κακό Μελίνα ; Τώρα αυτό το παλιόπαιδο μου είπε ότι θα με πάει Παρίσι μία εβδομάδα αλλά θα του κάτσω με ένα καλό ct λέει. Μελίνα τι είναι τα ct ; Τι θα μου κάνουν Μελίνα ;
(Αφιερωμένο σε Vaso, Cptn_mac, Ropaloforo κ.α.) 
 

JOHNNYDMAX

Μέλος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2006
Μηνύματα
1.134
Like
32
Πόντοι
16
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :dancing: :dancing: :dancing: :dancing: :dancing: :dancing: :dancing: :dancing: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
Καλα δεν παιζεσαι kakoslikos....!!!!!!!!!!

+100000000000000000000000000000000000
 

giorgospapa

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Ιουλ 2006
Μηνύματα
15.922
Κριτικές
10
Like
46
Πόντοι
2.157
Αγαπητή Μελίνα,
Ο φίλος μου ο Παρασκευάς (τον λέω Πάρι φυσικά) έχει μία τρέλλα μ' αυτά τα παλιομάγαζα που τα λέει στριπτιζάδικα. Θεέ μου με πήγε χθες σε ένα και σοκαρίστηκα. Καταλαβαίνεις τώρα έχω ένα επίπεδο, ακούω όπερα, έχω πάρει το Certificat στα γαλλικά και είμαι της ανωτέρας στο πιάνο και μου ήλθε απότομα. Κι αυτό το παλιόπαιδο ο Πάρις έβαλε αυτό το ξανθό (πανύψηλο) τσουλάκι και μου έτριβε τα βυζιά κι εγώ Μελίνα μου σιχαινόμουνα αλλά μου άρεσε κιόλας μόνο που αυτή μύριζε άσχημα και μου έλεγε κάτι στα ρώσικα που δεν καταλάβαινα. Καταλάβαινε όμως ο Πάρις γιατί τον είδα να βαριανασαίνει όπως όταν το κάνουμε στο κάμπριο αμάξι του και να μου λέει γλύφτη κι εσύ μωρό μου ..... Έκανα κάτι κακό Μελίνα ; Τώρα αυτό το παλιόπαιδο μου είπε ότι θα με πάει Παρίσι μία εβδομάδα αλλά θα του κάτσω με ένα καλό ct λέει. Μελίνα τι είναι τα ct ; Τι θα μου κάνουν Μελίνα ;
(Αφιερωμένο σε Vaso, Cptn_mac, Ropaloforo κ.α.) 

.....λυκε λυκε εισαι εδω......??????
.......σε διαβαζουμε και χυνουμε......

Υ.Γ. ......τι ειναι βρε παληκαρια τα ct........??????  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

vasos

Σεβαστός
Εγγρ.
28 Ιουν 2006
Μηνύματα
7.928
Κριτικές
33
Like
32
Πόντοι
2.057
Αγαπητή Μελίνα,
Ο φίλος μου ο Παρασκευάς (τον λέω Πάρι φυσικά) έχει μία τρέλλα μ' αυτά τα παλιομάγαζα που τα λέει στριπτιζάδικα. Θεέ μου με πήγε χθες σε ένα και σοκαρίστηκα. Καταλαβαίνεις τώρα έχω ένα επίπεδο, ακούω όπερα, έχω πάρει το Certificat στα γαλλικά και είμαι της ανωτέρας στο πιάνο και μου ήλθε απότομα. Κι αυτό το παλιόπαιδο ο Πάρις έβαλε αυτό το ξανθό (πανύψηλο) τσουλάκι και μου έτριβε τα βυζιά κι εγώ Μελίνα μου σιχαινόμουνα αλλά μου άρεσε κιόλας μόνο που αυτή μύριζε άσχημα και μου έλεγε κάτι στα ρώσικα που δεν καταλάβαινα. Καταλάβαινε όμως ο Πάρις γιατί τον είδα να βαριανασαίνει όπως όταν το κάνουμε στο κάμπριο αμάξι του και να μου λέει γλύφτη κι εσύ μωρό μου ..... Έκανα κάτι κακό Μελίνα ; Τώρα αυτό το παλιόπαιδο μου είπε ότι θα με πάει Παρίσι μία εβδομάδα αλλά θα του κάτσω με ένα καλό ct λέει. Μελίνα τι είναι τα ct ; Τι θα μου κάνουν Μελίνα ;
(Αφιερωμένο σε Vaso, Cptn_mac, Ropaloforo κ.α.) 

οχι μονο το certificat.........αλλα και το sorbonne 4 πηρες απο ολους μας......μετα απο αυτο ενυπογραφως......!!!!!!!
 

kaiaphas

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.110
Like
81
Πόντοι
16
Αγαπητή Μελίνα,
Ο φίλος μου ο Παρασκευάς (τον λέω Πάρι φυσικά) έχει μία τρέλλα μ' αυτά τα παλιομάγαζα που τα λέει στριπτιζάδικα. Θεέ μου με πήγε χθες σε ένα και σοκαρίστηκα. Καταλαβαίνεις τώρα έχω ένα επίπεδο, ακούω όπερα, έχω πάρει το Certificat στα γαλλικά και είμαι της ανωτέρας στο πιάνο και μου ήλθε απότομα. Κι αυτό το παλιόπαιδο ο Πάρις έβαλε αυτό το ξανθό (πανύψηλο) τσουλάκι και μου έτριβε τα βυζιά κι εγώ Μελίνα μου σιχαινόμουνα αλλά μου άρεσε κιόλας μόνο που αυτή μύριζε άσχημα και μου έλεγε κάτι στα ρώσικα που δεν καταλάβαινα. Καταλάβαινε όμως ο Πάρις γιατί τον είδα να βαριανασαίνει όπως όταν το κάνουμε στο κάμπριο αμάξι του και να μου λέει γλύφτη κι εσύ μωρό μου ..... Έκανα κάτι κακό Μελίνα ; Τώρα αυτό το παλιόπαιδο μου είπε ότι θα με πάει Παρίσι μία εβδομάδα αλλά θα του κάτσω με ένα καλό ct λέει. Μελίνα τι είναι τα ct ; Τι θα μου κάνουν Μελίνα ;
(Αφιερωμένο σε Vaso, Cptn_mac, Ropaloforo κ.α.)  
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom