Ο Σεμπάστιαν Φέτελ πήρε την έκτη πολ ποζίσιον στο φετινό πρωτάθλημα στον τελευταίο γύρο του γερμανικού γκραν πρι. Από τη δεύτερη θέση θα εκκινήσει ο Φερνάντο Αλόνσο, μπροστά από τον ομόσταβλό του, Φελίπε Μάσα.
Με την υπομονή των υπόλοιπων πιλότων φαίνεται να παίζει ο Γερμανός πιλότος της Red Bull, καθώς η στρατηγική του είναι να τους αφήνει να γεύονται την πρώτη θέση και στον τελευταίο γύρο σπάει τα χρονόμετρα, πανηγυρίζοντας τις πολ ποζίσιον. Στο ενδέκατο γκραν πρι του πρωταθλήματος ο Φέτελ θα εκκινήσει για έκτη φορά από την πρώτη θέση, μπροστά στο κοινό του.
Στο γερμανικό σιρκουί η Ferrari έδειξε πως θα μπορούσε να έσπαγε το σερί των «κόκκινων ταύρων», καθώς την περισσότερη ώρα της διαδικασίας βρίσκονταν στην πρώτη θέση, είτε με τον Αλόνσο, είτε με τον Μάσα. Ο Βραζιλιάνος αποτέλεσε ευχάριστη έκπληξη με την τρίτη θέση εκκίνησης.
Από την τέταρτη θέση θα εκκινήσει ο έτερος πιλότος της Red Bull, Μαρκ Γουέμπερ, μπροστά από τους πιλότους της McLaren. Με τις αναβαθμισμένες MP4-25 πήραν μέρος στις κατατακτήριες δοκιμές οι πιλότοι της βρετανικής ομάδας, με τον Μπάτον να αφήνει πίσω του στην έκτη θέση τον Χάμιλτον.
Q2: Δεύτερη περίοδος
Στη δεύτερη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών η σκουντερία κυριάρχησε με τους Αλόνσο και Μάσα να μονομαχούν με τον ταχύτερο χρόνο, την ώρα που μόνο ο Φέτελ μπορούσε να τους «χτυπήσει». Μεγάλη η απογοήτευση για τον επτά φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή, ο οποίος δεν κατάφερε να περάσει στον τελικό, καθώς στον τελευταίο γύρο ο Χούλκενμπεργκ τον άφησε εκτός, κάνοντας καλύτερο χρόνο. Δύσκολο θα έχει ο Γερμανός αύριο στο γκραν πρι που στο παρελθόν έχει ανέβει τέσσερις φορές στο πρώτο σκαλί του βάθρου.
Ταυτόχρονα οι Κομπαγιάσι (BMW Sauber), Πετρόφ (Renault), Σούτιλ (Force India), Ντε λα Ρόσα (BMW Sauber) , Αλγκουερσουαρί (Toro Rosso) και Μπουεμί (Toro Rosso) έμειναν εκτός τελικού.
Q1: Πρώτη περίοδος
Την παράσταση στην πρώτη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών έκλεψε ο πιλότος της Force India, Βιταντόνιο Λιούτσι, ο οποίος λίγο μετά την έναρξη της σεζόν είχε έντονη υποστροφή με αποτέλεσμα να χτυπήσει στον τοίχο και να καταστρέψει το μπροστινό μέρος του μονοθέσιου του.
Η διαδικασία σταμάτησε, ώστε να καθαριστεί η πίστα από τα θραύσματα. Από την άλλη, Ferrari, Red Bull και McLaren έδιναν μάχη με τα χρονόμετρα, με τους Αλόνσο, Γουέμπερ, Φέτελ και Χάμιλτον να κατεβάζουν συνεχώς το χρόνο. Εκτός από τη δεύτερη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών έμειναν οι νεοεισερχόμενες ομάδες, Lotus, HRT και Virgin και η Force India του Λιούτσι.
Αναλυτικά η σειρά εκκίνησης:
1. Φέτελ, Red Bull, 1:13.791
2. Αλόνσο, Ferrari, 1:13.793
3. Μάσα, Ferrari, 1:14.290
4. Γουέμπερ, Red Bull, 1:14.347
5. Μπάτον, McLaren, 1:14.427
6. Χάμιλτον, McLaren, 1:14.566
7. Κούμπιτσα, Renault, 1: 15.079
8. Μπαρικέλο, Williams, 1:15.109
9. Ρόσμπεργκ, Mercedes, 1:15.179
10. Χούλκενμπεργκ, Williams, 1:15.339
11. Σουμάχερ, Mercedes GP
12. Κομπαγιάσι, Sauber
13. Πετρόφ, Renault
14. Σούτιλ, Force India
15. Ντε λα Ρόσα, Sauber
16. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso
17. Μπουεμί, Toro Rosso
18. Τρούλι, Lotus
19. Κοβαλάινεν,Lotus
20. Γκλοκ, Virgin
21. Σένα, HRT
22. Λιουίτζι, Force India
23. Γιαμαμότο, HRT
24. Ντι Γκρασί, Virgin