Νέα

Formula One

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 201K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2018;

  • Lewis Hamilton (Mercedes)

    Ψήφοι: 66 39,8%
  • Valtteri Bottas (Mercedes)

    Ψήφοι: 7 4,2%
  • Sebastian Vettel (Ferrari)

    Ψήφοι: 57 34,3%
  • Kimi Raikkonen (Ferrari)

    Ψήφοι: 5 3,0%
  • Daniel Ricciardo (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 3 1,8%
  • Max Verstappen (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 14 8,4%
  • Lance Stroll (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Sergey Sirotkin (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Sergio Perez(Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Esteban Ocon (Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Fernando Alonso (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Stoffel Vandoorne (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Pierre Gasly (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Brendon Hartley (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Romain Grosjean (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Kevin Magnussen (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Nico Hulkenberg (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Carlos Sainz (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Marcus Ericsson (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Charles Leclerc (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 3 1,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    166

f458

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2012
Μηνύματα
2.806
Like
16
Πόντοι
16
Από που προκύπτει αυτό,φίλε μου?
Φίλε δεν ασχολούμαι πολύ με την φόρμουλα αλλά απλώς πιστεύω δεν μπορεί να ανταγωνιστεί κανείς τον Φέτελ στα ίσα,εκτός κι αν το μονοθέσιο του είναι τόσο κακό σε σχέση με τ' άλλα.
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.061
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
αν εγιναν αλλαγες στους κανονισμους ισωσ αλλαξουν και οι δυνατοτητες των αυτοκινητων. ετσι δεν ξεπεταχτηκε και RED BUL to 2009. Ο πινακας πιο πανω δειχνει οτι και αυτοι ψαχνονται

Δεν έχεις άδικο. Κάθε μεγάλη αλλαγή κανονισμών ανακατεύει την τράπουλα. Αυτό βοήθησε τον Andrian Newey τον κορυφαίο μηχανικό / αεροδυναμιστή /  σχεδιαστή να σχεδιάσει εκ βάθρων την Red Bull που τελειοποίησε το 2010 με το μονοθέσιο  RB6,που κέρδισε το νταμπλ του 2010.

Adrian-Newey_2439588.jpg


Φέτος πάντως οι αλλαγές δεν είναι τόσο μεγάλες, οι μεγάλες θα είναι το 2014.
Για εφέτος η πιο σημαντική είναι στη χρήση του DRS. Μέχρι και πέρυσι η χρήση του ήταν ελεύθερη στις δοκιμές από φέτος οριοθετείται στα σημεία που επιτρέπεται και στον αγώνα. Σ’ αυτά και μόνο τα σημεία οι οδηγοί θα μπορούν να το ενεργοποιούν κατά το δοκούν κατά τη διάρκεια των δοκιμών. Εδώ θα χάσει η Red Bull που το χρησιμοποιούσε  ιδανικά και μονοπωλούσε τις pole positions.
Επιπλέον απαγορεύονται οι διατάξεις διπλού DRS δηλαδή το στολάρισμα και του εμπρός φτερού που πέρυσι πρώτη παρουσίασε η Mercedes και υιοθέτησαν και άλλες ομάδες όπως η Lotus. Βέβαια αρκετές είναι οι ομάδες που δουλεύουν πάνω σε διατάξεις παθητικού DRS.
Απαγορεύονται τα σκαλοπάτια στο ρύγχος των μονοθεσίων που χρησιμοποιήθηκαν κατά κόρον πέρυσι και δεν ήταν ότι πιο καλαίσθητο.
Το όριο ελάχιστου βάρους αυξάνεται από τα 640 – 642 κιλά γιατί  φέτος η  Pirelli θα έχει νέα ελαστικά. Τα εμπρός ελαστικά είναι 200gr βαρύτερα το καθένα και τα πίσω 700gr βαρύτερα το καθένα.
Εάν ένα μονοθέσιο σταματήσει στην πίστα θα πρέπει κατ’ ελάχιστο στο ρεζερβουάρ του να βρίσκεται καύσιμο ικανό για να φτάσει στα πιτ και επιπλέον ένα λίτρο καυσίμου για δείγμα. 
Να δούμε τι θα γίνει και στο τεστ της Βαρκελώνης 28 Φεβρουαρίου έως 3 Μαρτίου.
 

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.142
Κριτικές
123
Like
187
Πόντοι
3.090
Φίλε δεν ασχολούμαι πολύ με την φόρμουλα αλλά απλώς πιστεύω δεν μπορεί να ανταγωνιστεί κανείς τον Φέτελ στα ίσα,εκτός κι αν το μονοθέσιο του είναι τόσο κακό σε σχέση με τ' άλλα.
Δεν είναι έτσι ακριβώς...έχουν αλλάξει τα πράγματα! Αν δεν έχεις μονοθέσιο,δεν κερδίζεις σε ιδανικές συνθήκες! Ακόμα παίζει ρόλο η στρατηγική και οι καιρικές συνθήκες,το πόσο θα βελτιωθείς μέσα στην σαιζόν...
 

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.142
Κριτικές
123
Like
187
Πόντοι
3.090
Δεν έχεις άδικο. Κάθε μεγάλη αλλαγή κανονισμών ανακατεύει την τράπουλα. Αυτό βοήθησε τον Andrian Newey τον κορυφαίο μηχανικό / αεροδυναμιστή /  σχεδιαστή να σχεδιάσει εκ βάθρων την Red Bull που τελειοποίησε το 2010 με το μονοθέσιο  RB6,που κέρδισε το νταμπλ του 2010.

Adrian-Newey_2439588.jpg


Φέτος πάντως οι αλλαγές δεν είναι τόσο μεγάλες, οι μεγάλες θα είναι το 2014.
Για εφέτος η πιο σημαντική είναι στη χρήση του DRS. Μέχρι και πέρυσι η χρήση του ήταν ελεύθερη στις δοκιμές από φέτος οριοθετείται στα σημεία που επιτρέπεται και στον αγώνα. Σ’ αυτά και μόνο τα σημεία οι οδηγοί θα μπορούν να το ενεργοποιούν κατά το δοκούν κατά τη διάρκεια των δοκιμών. Εδώ θα χάσει η Red Bull που το χρησιμοποιούσε  ιδανικά και μονοπωλούσε τις pole positions.
Επιπλέον απαγορεύονται οι διατάξεις διπλού DRS δηλαδή το στολάρισμα και του εμπρός φτερού που πέρυσι πρώτη παρουσίασε η Mercedes και υιοθέτησαν και άλλες ομάδες όπως η Lotus. Βέβαια αρκετές είναι οι ομάδες που δουλεύουν πάνω σε διατάξεις παθητικού DRS.
Απαγορεύονται τα σκαλοπάτια στο ρύγχος των μονοθεσίων που χρησιμοποιήθηκαν κατά κόρον πέρυσι και δεν ήταν ότι πιο καλαίσθητο.
Το όριο ελάχιστου βάρους αυξάνεται από τα 640 – 642 κιλά γιατί  φέτος η  Pirelli θα έχει νέα ελαστικά. Τα εμπρός ελαστικά είναι 200gr βαρύτερα το καθένα και τα πίσω 700gr βαρύτερα το καθένα.
Εάν ένα μονοθέσιο σταματήσει στην πίστα θα πρέπει κατ’ ελάχιστο στο ρεζερβουάρ του να βρίσκεται καύσιμο ικανό για να φτάσει στα πιτ και επιπλέον ένα λίτρο καυσίμου για δείγμα.  
Να δούμε τι θα γίνει και στο τεστ της Βαρκελώνης 28 Φεβρουαρίου έως 3 Μαρτίου.
Συμφωνώ,είναι νωρίς ακόμα...αλλά ένα κακό μονοθέσιο είναι δύσκολο να βελτιωθεί τόσο όσο να μπορεί να πάρει νίκες! Παράδειγμα το περυσινό θέμα της Ferrari,με την αεροδυναμική σήραγγα που "μας" στέρησε τον τίτλο!
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.061
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Έτσι είναι, η Ferrari υστερούσε απελπιστικά τέτοια εποχή πέρυσι. Τα δεδομένα της σήραγγας ανατράπηκαν στην πίστα. Φέτος δείχνουν να έκαναν καλή δουλειά στην αεροδυναμική σήραγγα που νοίκιασαν, ενώ ήδη έχουν ξεκινήσει το σχεδιασμό του αυτοκινήτου του 2014 που θα τελειοποιήσουν στην αναβαθμισμένη του Μαρανέλο.
 

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.142
Κριτικές
123
Like
187
Πόντοι
3.090
Έτσι είναι, η Ferrari υστερούσε απελπιστικά τέτοια εποχή πέρυσι. Τα δεδομένα της σήραγγας ανατράπηκαν στην πίστα. Φέτος δείχνουν να έκαναν καλή δουλειά στην αεροδυναμική σήραγγα που νοίκιασαν, ενώ ήδη έχουν ξεκινήσει το σχεδιασμό του αυτοκινήτου του 2014 που θα τελειοποιήσουν στην αναβαθμισμένη του Μαρανέλο.
Επιτέλους ένα άτομο που γνωρίζει από F1.......ακριβώς έτσι είναι.... :thumbsup:
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.061
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
17579.jpg


Στην πίστα της Βαρκελώνης  μεταφέρθηκαν οι ομάδες για να συνεχίσουν τις δοκιμές στα νέα μονοθέσια.
Σήμερα πρώτη μέρα και όπως πάντα κάθε ομάδα συμμετείχε με ένα αυτοκίνητο.
Ο καλύτερος χρόνος κάθε πιλότου και οι γύροι που συμπλήρωσε :

1. Rosberg, Mercedes, 1:22.616, 54 laps
2. Raikkonen, Lotus, 1:22.623, 44 laps
3. Alonso, Ferrari, 1:22.952, 110 laps
4. Vettel, Red Bull, 1:22.965, 66 laps
5. Maldonado, Williams, 1:23.733, 85 laps
6. Ricciardo, Toro Rosso, 1:23.884, 72 laps
7. Perez, McLaren, 1:24.124, 75 laps
8. Di Resta, Force India, 1:24.144, 82 laps
9. Gutierrez, Sauber, 1:25.124, 66 laps
10. Chilton, Marussia, 1:26.747, 65 laps
11. Pic, Caterham, 1:27.534, 49 laps

17584.jpg


17580.jpg


17572.jpg

 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.061
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
17614.jpg


Χρόνοι της δεύτερης μέρας στα δοκιμαστικά της Βαρκελώνης:

1. Sergio Perez (McLaren) 1:21.848, 97 laps
2. Sebastian Vettel (Red Bull) 1:22.197, 84 laps
3. Kimi Raikkonen (Lotus) 1:22.697, 43 laps
4. Lewis Hamilton (Mercedes) 1:22.726, 121 laps
5. Fernando Alonso (Ferrari) 1:23.247, 76 laps
6. Valtteri Bottas (Williams) 1:23.561, 98 laps
7. Daniel Ricciardo (Toro Rosso) 1:23.718, 70 laps
8. Paul di Resta (Force India) 1:23.971, 62 laps
9. Nico Hulkenberg (Sauber) 1:24.205, 88 laps
10. Max Chilton (Marussia) 1:25.115, 66 laps
11. Charles Pic (Caterham) 1:26.243, 102 laps


17604.jpg

 

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.142
Κριτικές
123
Like
187
Πόντοι
3.090
Σχεδόν 1,4 sec πίσω ο Αλόνζο........ :S
 

dimk93

Μέλος
Εγγρ.
30 Οκτ 2009
Μηνύματα
3.562
Like
108
Πόντοι
16
Οι παραπανω χρονοι,δεν αναφερεται,
1ον  με τι λαστιχα εγιναν
2ον  με τι φορτιο καυσιμου  ;)
Οποτε μην τους περνεται κ απολυτως τοις μετρητοις!!
Δεν ειναι κατατακτηριες,ολοι κατι δοκιμαζουν!!
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.061
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Το είπαμε αυτό από τα πρώτα δοκιμαστικά!  :sunglasses:

Οι χρόνοι μπορεί να δείχνουν σε έναν βαθμό τις δυνατότητες των μονοθεσίων, αλλά σίγουρα δεν είναι συγκριτικά ενδεικτικοί, αφού οι ομάδες έκαναν πολλές δοκιμές στις γόμες ελαστικών, ενώ είναι άγνωστο το φορτίο καυσίμου την στιγμή της χρονομέτρησης.
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.110
Like
27
Πόντοι
166
Έτσι είναι, η Ferrari υστερούσε απελπιστικά τέτοια εποχή πέρυσι. Τα δεδομένα της σήραγγας ανατράπηκαν στην πίστα. Φέτος δείχνουν να έκαναν καλή δουλειά στην αεροδυναμική σήραγγα που νοίκιασαν, ενώ ήδη έχουν ξεκινήσει το σχεδιασμό του αυτοκινήτου του 2014 που θα τελειοποιήσουν στην αναβαθμισμένη του Μαρανέλο.
της toyota νοίκιασαν αν δεν κάνω λάθος, γιατί αναβαθμίζουν τη δικιά τους
 

glove

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
536
Like
2
Πόντοι
6
χεραιτω τους φαν της φορμουλα.
ωραια ειναι ολα αυτα που λετε εδω αλλα το θεμα που θα μας απασχολησει σε λιγες μερες ειναι το εξης: θα δουμε φ1 στον αλφα φετος???? τι λετε?? εγω πιστευω πως οχι αλλα μακαρι να βγω ψευτης. εναλλακτικους τροπους για να δουμε φ1 ξερει κανεισ?
 

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.142
Κριτικές
123
Like
187
Πόντοι
3.090
χεραιτω τους φαν της φορμουλα.
ωραια ειναι ολα αυτα που λετε εδω αλλα το θεμα που θα μας απασχολησει σε λιγες μερες ειναι το εξης: θα δουμε φ1 στον αλφα φετος???? τι λετε?? εγω πιστευω πως οχι αλλα μακαρι να βγω ψευτης. εναλλακτικους τροπους για να δουμε φ1 ξερει κανεισ?
BBC..............
 

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.142
Κριτικές
123
Like
187
Πόντοι
3.090
Λές να το κάνουμε για παραπλάνηση?  :think:
Μακάρι....αλλιώς θα κυνηγάμε πάλι!  :(
Barcelona F1 test times – day three: 21 February – 3pm

Full lap times, as of 3pm local time on the third day of the F1 2013 group test at the Catalunya circuit near Barcelona

1. Fernando Alonso Spain Ferrari-Ferrari 1min 21.875secs
2. Nico Hulkenberg Germany Sauber-Ferrari 1min 22.160secs
3. Romain Grosjean France Lotus-Renault 1min 22.188secs
4. Nico Rosberg Germany Mercedes-Mercedes 1min 22.611secs
5. Pastor Maldonado Venezuela Williams-Renault 1min 22.675secs
6. Valtteri Bottas Finland Williams-Renault 1min 22.826secs
7. Jenson Button Britain McLaren-Mercedes 1min 22.840secs
8. Adrian Sutil Germany Force India-Mercedes 1min 22.877secs
9. Mark Webber Australia Red Bull-Renault 1min 23.024secs
10. Jean-Eric Vergne France Toro Rosso-Ferrari 1min 23.366secs
11. Giedo van der Garde Holland Caterham-Renault 1min 26.329secs
12. Max Chilton Britain Marussia-Cosworth 1min 26.416secs


all times unofficial
 

FABOULOS

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
3.794
Like
6
Πόντοι
16
Έτσι,έτσι!!!  :rockon: :rockon: :rockon: .....  :dancing: :dancing: :dancing:
Βέβαια δεν βλέπω τους Hamilton,Raikkonen,Vettel,Perez!
Αυτό με βάζει λίγο σε.....  :hmm:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom