Νέα

Formula One

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 201K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2018;

  • Lewis Hamilton (Mercedes)

    Ψήφοι: 66 39,8%
  • Valtteri Bottas (Mercedes)

    Ψήφοι: 7 4,2%
  • Sebastian Vettel (Ferrari)

    Ψήφοι: 57 34,3%
  • Kimi Raikkonen (Ferrari)

    Ψήφοι: 5 3,0%
  • Daniel Ricciardo (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 3 1,8%
  • Max Verstappen (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 14 8,4%
  • Lance Stroll (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Sergey Sirotkin (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Sergio Perez(Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Esteban Ocon (Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Fernando Alonso (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Stoffel Vandoorne (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Pierre Gasly (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Brendon Hartley (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Romain Grosjean (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Kevin Magnussen (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Nico Hulkenberg (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Carlos Sainz (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Marcus Ericsson (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Charles Leclerc (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 3 1,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    166

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.142
Κριτικές
123
Like
187
Πόντοι
3.090
Γέλασε ο κάθε πικραμένος με τα χάλια τους.....
www.novasports.gr/news.aspx?a_id=272354&Country=1&Sport=5]http://www.novasports.gr/news.aspx?a_id=272354&Country=1&Sport=5[/url]

Η πόρτα του γκαράζ δεν άνοιξε ποτέ


Σε φιάσκο μετατράπηκε η παρουσίαση του νέου μονοθεσίου της Mercedes μέσω του διαδικτύου. Η γερμανική ομάδα καλούσε τους φιλάθλους της να μπουν στον λογαριασμό της στο Twitter και να γράψουν ένα μήνυμα, το οποίο θα περιείχε και το «hashtag #F1W04Reveal». Όσα περισσότερα μηνύματα μαζεύονταν, τόσο περισσότερο θα άνοιγε και η πόρτα του ψηφιακού γκαράζ, ώστε να αποκαλυφθεί το νέο μονοθέσιο.

Λίγες ώρες πριν την επίσημη παρουσίαση του μονοθεσίου, η οποία ήταν προγραμματισμένη για τις 18:00 του Σαββάτου, η επίσημη ιστοσελίδα της Mercedes είχε καταρρεύσει, καθώς η εταιρία που τη διαχειρίζεται δεν ήταν έτοιμη για τόσο μεγάλη επισκεψιμότητα. Μετά από τρεις ώρες, η γερμανική ομάδα έδωσε στη δημοσιότητα μια φωτογραφία, με την πόρτα του γκαράζ μισάνοιχτη και χωρίς να διακρίνεται καθαρά το μονοθέσιο.

Η γερμανική ομάδα έσπευσε να εκδώσει ανακοίνωση με την οποία ζητάει από τους φιλάθλους της να συνεχίσουν τα μηνύματα στο Twitter. Η ανακοίνωση αναφέρει: «Συνεχίστε τα twitt και το μονοθέσιο θα αποκαλύπτεται σταδιακά μέχρι τη Δευτέρα». Δηλαδή, οι φίλαθλοι της γερμανικής ομάδας θα δουν το νέο μονοθέσιο, τρεις ημέρες μετά την επίσημη ημερομηνία παρουσίασης.
 

Manager69

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Οκτ 2009
Μηνύματα
1.057
Κριτικές
111
Like
906
Πόντοι
1.760
17338.jpg


Η βρετανική ομάδα για πρώτη φορά μετά από έξι χρόνια δεν θα έχει στο δυναμικό της τον Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος… μετακόμισε στη Mercedes.

Πίσω από το τιμόνι της MP4-28 την επόμενη σεζόν θα είναι οι Τζένσον Μπάτον και Σέρχιο Πέρες.

17341.jpg


Η McLaren διατήρησε τα χρώματά της πάνω στην MP4-28 με το ασημένιο και το κόκκινο να δεσπόζουν.

17340.jpg




Μας έφυγε ο Χάμιλτον, αλλά αν η ομάδα βελτιώσει την αξιοπιστία της, έχει τις δυνατότητες να πρωταγωνιστήσει και να χτυπήσει το δίδυμο Βέτελ-Νιούι.
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.061
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Γέλασε ο κάθε πικραμένος με τα χάλια τους.....
www.novasports.gr/news.aspx?a_id=272354&Country=1&Sport=5]http://www.novasports.gr/news.aspx?a_id=272354&Country=1&Sport=5[/url]

Η πόρτα του γκαράζ δεν άνοιξε ποτέ


Σε φιάσκο μετατράπηκε η παρουσίαση του νέου μονοθεσίου της Mercedes μέσω του διαδικτύου. Η γερμανική ομάδα καλούσε τους φιλάθλους της να μπουν στον λογαριασμό της στο Twitter και να γράψουν ένα μήνυμα, το οποίο θα περιείχε και το «hashtag #F1W04Reveal». Όσα περισσότερα μηνύματα μαζεύονταν, τόσο περισσότερο θα άνοιγε και η πόρτα του ψηφιακού γκαράζ, ώστε να αποκαλυφθεί το νέο μονοθέσιο.

Λίγες ώρες πριν την επίσημη παρουσίαση του μονοθεσίου, η οποία ήταν προγραμματισμένη για τις 18:00 του Σαββάτου, η επίσημη ιστοσελίδα της Mercedes είχε καταρρεύσει, καθώς η εταιρία που τη διαχειρίζεται δεν ήταν έτοιμη για τόσο μεγάλη επισκεψιμότητα. Μετά από τρεις ώρες, η γερμανική ομάδα έδωσε στη δημοσιότητα μια φωτογραφία, με την πόρτα του γκαράζ μισάνοιχτη και χωρίς να διακρίνεται καθαρά το μονοθέσιο.

Η γερμανική ομάδα έσπευσε να εκδώσει ανακοίνωση με την οποία ζητάει από τους φιλάθλους της να συνεχίσουν τα μηνύματα στο Twitter. Η ανακοίνωση αναφέρει: «Συνεχίστε τα twitt και το μονοθέσιο θα αποκαλύπτεται σταδιακά μέχρι τη Δευτέρα». Δηλαδή, οι φίλαθλοι της γερμανικής ομάδας θα δουν το νέο μονοθέσιο, τρεις ημέρες μετά την επίσημη ημερομηνία παρουσίασης.

Υπερβολικό το άρθρο! :grin: Θα είναι οπαδός της Ferrari! :2funny:
Για 2-3 ώρες ήταν το πρόβλημα, από τις 9 χθες το βράδυ δουλεύει κανονικά!
Ακόμα λίγο θέλει να ανοίξει όλη η πόρτα:


adzOMivl.png
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.061
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Τώρα στο Milton Keynes παρουσιάζεται η νέα Red Bull  RB9.

Όπως έγραψαν στο twitter :  "This car marks a new beginning for us"

BCLqwm3CYAA0dNJ.jpg:large
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.061
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
17381.jpg


Η νέα RB9 τον σχεδιασμό της οποίας επιμελήθηκε πάλι ο Adrian Newey -  ο οποίος πρόσφατα ανανέωσε την συνεργασία του με την Red Bull μέχρι το 2017 – διατηρεί το άσχημο ρύγχος με το περίφημο "σκαλοπάτι", βασικό χρώμα είναι το μωβ με το logo της εταιρείας αυτοκινήτων Infiniti να κυριαρχεί και τον ταύρο να έχει  υποστηρικτικό ρόλο!

17379.jpg


Πίσω από το τιμόνι των πρωταθλητών θα κάθονται και φέτος οι Σεμπάστιαν Φέτελ και Μαρκ Γουέμπερ. Την Τρίτη 5 Φεβρουαρίου και Τετάρτη 6 στις δοκιμές στη Χερέθ το μονοθέσιο θα οδηγήσει ο Αυστραλός, ενώ ο πρωταθλητής την Πέμπτη 7 και Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου.

 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.061
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.061
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Την νέα Mercedes W04 παρουσίασε πριν λίγο ο Nico Rosberg στην πίστα της Χερέθ, μια μέρα πριν τις επίσημες δοκιμές της χρονιάς!

17389.jpg
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.061
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Λίγο πριν την επίσημη παρουσίαση το νέο μονοθέσιο της Mercedes GP, διήνυσε τα πρώτα του χιλιόμετρα στην πίστα της Χερέθ.

17392.jpg


Πρόκειται για τα 100 χιλιόμετρα που έχουν στη διάθεσή τους η ομάδες, ώστε να εκπληρώσουν τις διαφημιστικές υποχρεώσεις τους.

17395.jpg


Πίσω από το τιμόνι της W04 βρέθηκε ο Νίκο Ρόσμπεργκ, με με τον Λιούις Χάμιλτον να έχει ρόλο καμεραμάν :


 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.061
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
17411.jpg


Λιούις Χάμιλτον Νίκο Ρόσμπεργκ με φόντο εκτός από την νέα Mercedes W04 και δυο λευκές SLS.

17419.jpg


Στην γερμανική ομάδα εκτός από το μονοθέσιο,  σημαντικές αλλαγές έχουν γίνει και στο επιτελείο . Ο Νόρμπερττ Χάουγκ απομακρύνθηκε μετά από 20 χρόνια συνεργασίας ,  πληρώνοντας την κακή χρονιά της ομάδας το 2012.
Διευθυντής αγωνιστικών δραστηριοτήτων ανέλαβε ο Τότο Γουλφ που αποχώρησε` από την Williams, ο Ρος Μπρον παραμένει αγωνιστικός διευθυντής, ενώ ο Νίκι Λάουντα έχει αναλάβει ρόλο μη εκτελεστικού αντιπροέδρου.
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.061
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Στο pit lane της Χερέθ παρουσίασε η Toro Rosso το μονοθέσιο STR8.

17423.jpg


Οδηγοί της παραμένουν οι Ντανιέλ Ρικιάρντο και Ζαν Ερίκ Βερν.

17421.jpg



Η Ιταλική ομάδα που δημιουργήθηκε μετά την εξαγορά της Minardi από τη Red Bull θα χρησιμοποιεί κινητήρα και σύστημα KERS από τη Ferrari και τον σχεδιασμό έκανε ο Λούκα Φουρμπάτο.
Τεχνικος διευθυντής  θα είναι ο Τζέιμς Κι που αποχώρησε από την Sauber.
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.061
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
17428.jpg


Έτοιμη και η νέα  Marussia  MR02 που παρουσιάστηκε στην πίστα της Χερέθ σήμερα.
Για πρώτη φορά η ομάδα θα χρησιμοποιεί το KERS ενώ ο κινητήρας παραμένει Cosworth.

Ο Πατ Σίμοντς  - τεχνικός διευθυντής στην Renault όταν πήρε τα πρωταθλήματα ο Αλόνσο -
έχει αναλάβει καθήκοντα συμβούλου στο τιμ της Marussia.
Οι περσινοί πιλότοι  Τίμο Γκλοκ και Σαρλ Πικ αποχώρησαν.

17431.jpg

Ο 21χρονος Βρετανός Μαξ Τσίλτον θα είναι ο πρώτος πιλότος της ομάδας, ενώ η δεύτερη θέση παραμένει κενή.
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.061
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Η νέα  Caterham ονομάζεται CT03 και θα χρησιμοποιεί και εφέτος KETRS και κινητήρα  Renault.

17440.jpg


Οι περσινοί πιλότοι  Χέικι Κοβαλάινεν και Βιτάλι Πετρόφ αποχώρησαν.

Τη θέση τους πήραν  ο 23χρονος Γάλλος Σαρλ Πικ που πέρυσι οδηγούσε με τη Marussia, και ο 27χρονος Ολλανδός Γκιέντο φαν ντερ Γκάρντε, ο οποίος προήχθη σε θέση πιλότου από test driver.
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.061
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Παρότι την πρώτη μέρα δοκιμών στη πίστα της Χερέθ ο Felipe Massa έμεινε 1,5 δευτερόλεπτο πίσω από την McLaren του Jenson Button,ο ίδιος με δηλώσεις του τόνισε ότι η F138 είναι καλύτερη από το περσινό μονοθέσιο, αν και πιστεύει ότι χρειάζεται αρκετή δουλειά, ώστε να είναι έτοιμοι για τον πρώτο αγώνα της χρονιάς στο Άλμπερτ Παρκ της Αυστραλία, 15-17 Μαρτίου.

17453.jpg


Όπως δήλωσε και ο επικεφαλής σχεδιασμού της Ferrari, Νικόλας Τομπάζης το μονοθέσιο είναι  ένα βήμα μπροστά σε σχέση με πέρυσι, τα αεροδυναμικά βοηθήματα ακόμα εξελλίσονται, αλλά το αεροδυναμικό  πακέτο θα είναι έτοιμο στο τελευταίο τεστ της Βαρκελώνης 28 Φεβρουαρίου έως 3 Μαρτίου.

17444.jpg


Παρατηρώντας από εμπρός την F138 διακρίνεται  το ασυνήθιστο μέγεθος των κάθετων πλαϊνών στα οποία αναρτάται η εμπρός αεροτομή. Προφανώς θα παίζουν ρόλο διευθυντών αέρα (turning vanes) όταν αλλάζει πορεία το μονοθέσιο. Η εμπρός αεροτομή έχει χρησιμοποιηθεί πέρυσι στην Ινδία και φυσικά αναμένεται να αναβαθμιστεί μέχρι την Αυστραλία.

http://[URL unfurl="true"]www.racecar-engineering.com/wp-content/uploads/2013/02/upF138a.jpg[/img[/URL]]

Στην πίσω αεροτομή έχει αναβαθμιστεί και τροποποιηθεί το DRS, ώστε να γίνεται η βέλτιστη αξιοποίησή του με βάσει τους φετινούς κανονισμούς. Μέχρι πέρυσι στις δοκιμές  και στον αγώνα κατάταξης η χρήση του DRS  ήταν ελεύθερη.
Από εφέτος όλο το τριήμερο θα επιτρέπεται μόνο στις προβλεπόμενες ζώνες που θα ισχύουν και στον αγώνα.

[img]http://3.bp.blogspot.com/-pDPyWwoqIYU/UQzgcd9o23I/AAAAAAAADMs/77UPJdpgi3E/s640/Rear+End.jpg
17464.jpg


Το υβριδικό σύστημα KERS παρέμεινε εκεί που βρίσκονταν κάτω και πίσω από τον οδηγό μια στρατηγική επιλογή της ομάδας για την μεγιστοποίηση της ασφάλειας. Έγινε μεγάλη προσπάθεια για να μειωθεί ο όγκος και το βάρος του ενώ παράλληλα βελτιοστοποιήθηκε η απόδοση κάποιων μερών του. Όσον αφορά στα ηλεκτρονικά τώρα η Ferrari υιοθέτησε ήδη την μοναδική ηλεκτρονική μονάδα που από του χρόνου θα ελέγχει τα πάντα στο μονοθέσιο τόσο στις ηλεκτρονικές διατάξεις όσο και στο λογισμικό.

Sidepod.jpg

[size=15pt]
Τεχνικές προδιαγραφές F138
[/size]
Σασί
Ανθρακόνημα κυψελοειδούς διατομής
Κιβώτιο στο διαμήκη άξονα, ημιαυτόματο, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο
Διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης
Σχέσεις: 7 + Όπισθεν
Δίσκοι φρένων από ανθρακόνημα της Brembo
Ανεξάρτητη ανάρτηση με ράβδους ώσης (pull-rod) ενεργές ράβδους στρέψης εμπρός και πίσω
Βάρος συμπεριλαμβανομένου του πιλότου, υγρών και λιπαντικών 642 kg (βάσει κανονισμών
Ζάντες: ΟZ (εμπρός και πίσω) 13 ιντσών

Κινητήρας
Κωδικός 056
Αριθμός κυλίνδρων 8
Κυλινδροκεφαλή από κράμα αλουμινίου V 90°
Αριθμός βαλβίδων 32, πνευματικό σύστημα
Κυβισμός: 2398 cc
Διάμετρος πιστονιού 98 mm
Βάρος: 95 kg (βάσει κανονισμών)
Ηλεκτρονικός ψεκασμός και ανάφλεξη
Καύσιμο: Shell V-Power
Λιπαντικό: Shell Helix Ultra

 

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.142
Κριτικές
123
Like
187
Πόντοι
3.090
Παρότι την πρώτη μέρα δοκιμών στη πίστα της Χερέθ ο Felipe Massa έμεινε 1,5 δευτερόλεπτο πίσω από την McLaren του Jenson Button,ο ίδιος με δηλώσεις του τόνισε ότι η F138 είναι καλύτερη από το περσινό μονοθέσιο, αν και πιστεύει ότι χρειάζεται αρκετή δουλειά, ώστε να είναι έτοιμοι για τον πρώτο αγώνα της χρονιάς στο Άλμπερτ Παρκ της Αυστραλία, 15-17 Μαρτίου.

17453.jpg


Όπως δήλωσε και ο επικεφαλής σχεδιασμού της Ferrari, Νικόλας Τομπάζης το μονοθέσιο είναι  ένα βήμα μπροστά σε σχέση με πέρυσι, τα αεροδυναμικά βοηθήματα ακόμα εξελλίσονται, αλλά το αεροδυναμικό  πακέτο θα είναι έτοιμο στο τελευταίο τεστ της Βαρκελώνης 28 Φεβρουαρίου έως 3 Μαρτίου.

17444.jpg


Παρατηρώντας από εμπρός την F138 διακρίνεται  το ασυνήθιστο μέγεθος των κάθετων πλαϊνών στα οποία αναρτάται η εμπρός αεροτομή. Προφανώς θα παίζουν ρόλο διευθυντών αέρα (turning vanes) όταν αλλάζει πορεία το μονοθέσιο. Η εμπρός αεροτομή έχει χρησιμοποιηθεί πέρυσι στην Ινδία και φυσικά αναμένεται να αναβαθμιστεί μέχρι την Αυστραλία.

http://[URL unfurl="true"]www.racecar-engineering.com/wp-content/uploads/2013/02/upF138a.jpg[/img[/URL]]

Στην πίσω αεροτομή έχει αναβαθμιστεί και τροποποιηθεί το DRS, ώστε να γίνεται η βέλτιστη αξιοποίησή του με βάσει τους φετινούς κανονισμούς. Μέχρι πέρυσι στις δοκιμές  και στον αγώνα κατάταξης η χρήση του DRS  ήταν ελεύθερη.
Από εφέτος όλο το τριήμερο θα επιτρέπεται μόνο στις προβλεπόμενες ζώνες που θα ισχύουν και στον αγώνα.

[img]http://3.bp.blogspot.com/-pDPyWwoqIYU/UQzgcd9o23I/AAAAAAAADMs/77UPJdpgi3E/s640/Rear+End.jpg
17464.jpg


Το υβριδικό σύστημα KERS παρέμεινε εκεί που βρίσκονταν κάτω και πίσω από τον οδηγό μια στρατηγική επιλογή της ομάδας για την μεγιστοποίηση της ασφάλειας. Έγινε μεγάλη προσπάθεια για να μειωθεί ο όγκος και το βάρος του ενώ παράλληλα βελτιοστοποιήθηκε η απόδοση κάποιων μερών του. Όσον αφορά στα ηλεκτρονικά τώρα η Ferrari υιοθέτησε ήδη την μοναδική ηλεκτρονική μονάδα που από του χρόνου θα ελέγχει τα πάντα στο μονοθέσιο τόσο στις ηλεκτρονικές διατάξεις όσο και στο λογισμικό.

Sidepod.jpg

[size=15pt]
Τεχνικές προδιαγραφές F138
[/size]
Σασί
Ανθρακόνημα κυψελοειδούς διατομής
Κιβώτιο στο διαμήκη άξονα, ημιαυτόματο, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο
Διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης
Σχέσεις: 7 + Όπισθεν
Δίσκοι φρένων από ανθρακόνημα της Brembo
Ανεξάρτητη ανάρτηση με ράβδους ώσης (pull-rod) ενεργές ράβδους στρέψης εμπρός και πίσω
Βάρος συμπεριλαμβανομένου του πιλότου, υγρών και λιπαντικών 642 kg (βάσει κανονισμών
Ζάντες: ΟZ (εμπρός και πίσω) 13 ιντσών

Κινητήρας
Κωδικός 056
Αριθμός κυλίνδρων 8
Κυλινδροκεφαλή από κράμα αλουμινίου V 90°
Αριθμός βαλβίδων 32, πνευματικό σύστημα
Κυβισμός: 2398 cc
Διάμετρος πιστονιού 98 mm
Βάρος: 95 kg (βάσει κανονισμών)
Ηλεκτρονικός ψεκασμός και ανάφλεξη
Καύσιμο: Shell V-Power
Λιπαντικό: Shell Helix Ultra

1,5 sec....είναι ΠΟΛΎ μεγάλη διαφορά...που δεν καλύπτεται! Εκτός και αν παίζουμε "κρυφτούλι"......θα δείξει.....
 

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.142
Κριτικές
123
Like
187
Πόντοι
3.090
2013        www.formula1.com/news/headlines/2013/2/14257.html]http://www.formula1.com/news/headlines/2013/2/14257.html[/url]
FEBRUARY
Jerez day three - Massa quickest for Ferrari


Unofficial Thursday test times from Jerez:
1. Felipe Massa, Ferrari, 1:17.879, 85 laps
2. Nico Rosberg, Mercedes, 1:18.766, 148 laps
3. Sebastian Vettel, Red Bull, 1:19.052, 102 laps
4. Kimi Raikkonen, Lotus, 1:19.200, 40 laps
5. Jean-Eric Vergne, Toro Rosso, 1:19.247, 85 laps
6. James Rossiter, Force India, 1:19.303, 42 laps
7. Jenson Button, McLaren, 1:19.603, 83 laps
8. Esteban Gutierrez, Sauber, 1:19.934, 110 laps
9. Max Chilton, Marussia, 1:21.269, 78 laps
10. Valtteri Bottas, Williams, 1:21.575, 86 laps*
11. Charles Pic, Caterham, 1:22.352, 57 laps
12. Paul di Resta, Force India, 1:23.729, 7 laps
* using 2012 car
 

Συνημμένα

  • Capture.PNG2013!.jpg
    Capture.PNG2013!.jpg
    115,5 KB · Εμφανίσεις: 39
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.061
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Ολοκληρώθηκε το 4 ήμερο δοκιμών στην πίστα της Χερέθ.

Οι καλύτεροι χρόνοι που σημείωσαν οι πιλότοι:

Μάσα (Ferrari) 1:17.879
Ραϊκόνεν, Lotus, 1:18.148
Μπιανσί, Force India 1:18.175
Γκροσεάν, Lotus, 1:18.218
Φέτελ (Red Bull) 1:18.565
Γκουτιέρες, Sauber  1:18.669
Ρόσμπεργκ (Mercedes)  1:18.766
Μπάτον, McLaren, 1:18.861
Βερνιέ, Toro Rosso  1:18.760
Χάμιλτον, Mercedes  1:18.905
Πέρες, McLaren,  1:18.944
Ντι Ρέστα, Force India, 1:19.003
Ρικιάρντο, Toro Rosso, 1:19.134
Ρόσιτερ (Force India) 1:19.303
Γουέμπερ, Red Bull, 1:19.338
Μπότας, Williams 1:19.851
Ντε λα Ρόσα, Ferrari, 1:20.316
Χούλκενμπεργκ, Sauber, 1:20.699
Μαλδονάδο, Williams, 1:20.693
Πικ, Caterham,  1:21.105
Ραζία, Marussia, 1:21.226 
Τσίλτον, (Marussia) 1:21.269
Γκάρντε, Caterham, 1:21.311

17496.jpg

17526.jpg


Οι χρόνοι μπορεί να δείχνουν σε έναν βαθμό τις δυνατότητες των μονοθεσίων, αλλά σίγουρα δεν είναι συγκριτικά ενδεικτικοί, αφού οι ομάδες έκαναν πολλές δοκιμές στις γόμες ελαστικών, ενώ είναι άγνωστο το φορτίο καυσίμου την στιγμή της χρονομέτρησης.
 

f458

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2012
Μηνύματα
2.806
Like
16
Πόντοι
16
Βλέπω πάλι το ίδιο έργο θα δούμε και φέτος Φέτελ και πάλι Φέτελ.
 

fredm5

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2012
Μηνύματα
565
Κριτικές
8
Like
361
Πόντοι
286
αν εγιναν αλλαγες στους κανονισμους ισωσ αλλαξουν και οι δυνατοτητες των αυτοκινητων. ετσι δεν ξεπεταχτηκε και RED BUL to 2009. Ο πινακας πιο πανω δειχνει οτι και αυτοι ψαχνονται
 

f458

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2012
Μηνύματα
2.806
Like
16
Πόντοι
16
αν εγιναν αλλαγες στους κανονισμους ισωσ αλλαξουν και οι δυνατοτητες των αυτοκινητων. ετσι δεν ξεπεταχτηκε και RED BUL to 2009. Ο πινακας πιο πανω δειχνει οτι και αυτοι ψαχνονται
Ίδωμεν
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom