νεο αιμα και καλο ηρθε. χρειαζοταν. 2 μικρα (24-25χρ) απο μαροκο. με τα ξανθα μαλλια η πιο κοντουλα λεγεται σουζανα. η αλλη η ψηλη( λειλα) , καλη στο δωματιο με τα μαυρα μαλλια ειναι αρκετα ομορφη και με λαχταριστη κολλαρα( την οποια και προσφερει). επισηs μελινα 33χρ. ψηλη ρωσιδα , ψιλονταρνανε με βυζι 2υαρακι- καλο σωμα - παρα πολυ καλη μεσα. εχει αρκετη αισθηση το μουνακι τηs. ξερει να τα κανει ολα πολυ καλα. απο την αρχη μεχρι το τελοs. χριστινα ρωσιδα και αυτη. 23-25 χρ. ξανθουλα - αρκετα ψηλη - λαχταριστο κολαρακι - βυζακι 1,5-2 και με πολυ ωραιο κορμι. λαμπαδα σκετη. στη φατσα τα χαλαει λιγο. την ειχα πετυχει στο πατησιων 160. δουλεψε μονο για 2-3 μερεs εκει. εχει περασει και απο το συγγρου 318. στο 160 ειχα περασει μαζι τηs. ειχα παει να την ξαναβρω τοτε, αλλα ειχε φυγει. πολυ καλη συμμετοχη , με πολυ καλη πιπα και στενο μουνακι( τωρα δεν ξερω). και 2-3 αλλεs οπωs σονια και κατελινα συμπληρωνουν την ομαδα. ολεs μα ολεs που περνουν απο την γιαννα, δινουν τηλεφωνο με την πρωτη για εξω. το θεμα ειναι γιατι να τιs παρειs εξω και με πολυ παραπανω ευρω, την στιγμη που εκει τιs
με ενα 40ευρω.
με ενα 40ευρω.

το ξερω και αυτο.