MICKEY ROURKE
Μέλος
- Εγγρ.
- 30 Μαρ 2009
- Μηνύματα
- 65
- Like
- 0
- Πόντοι
- 0
για να μην παιδεύεσαι,το μαγαζί λειτουργεί σε κλειστό κύκλο....πρέπει να σε πάει κάποιος,να σε παρουσιάσει,να τους αρέσεις και μετά να καταγραφεί το κινητό σου στον κατάλογο των πελετών...αν δεν τα έχεις ολα αυτά,τζάμπα κόπος....
Σωστος ο συναγωνιστης

Από την ... γείτονα ... Ιταλία ...!!!!!!!
και μικρουλα , κατηφορισε για φραντζη.
[με σοκολατινα] μετα απο μιση ωρα λογω καθυστερησης απο την εφορια , οπως καταλαβαινεις δεν βγαινει το μεσοπροθεσμο για τον Ιουλιο
δουλευει μεχρι εκει που γουσταρει αυτη) και

