Νέα

Φλορίντα Πετροτσέλι

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα simoper
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 730K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Εγγρ.
4 Μαρ 2020
Μηνύματα
9.352
Κριτικές
11
Like
19.657
Πόντοι
3.846
Ασημένια βέλη από δω
Ξάδερφε έλα εδώ καλύτερα αφού μιλάμε για μαγειρική, γιατί απέναντι πρέπει να συζητάμε πώς "μαγειρεύεις" τη φάση με τη Βασίλισσα :coffee:
Πάρε τηλέφωνο τον Αθηναίο44 - δεν τον κογιότ βαριέμαι :coffee:

Εχουν καλύτερο ρύζι στην Ινδία από την Κίνα?
Την Αλ Ιττιχάντ Αλ Σακαντάρι την έχεις ακουστά;
 
Εγγρ.
4 Μαρ 2020
Μηνύματα
9.352
Κριτικές
11
Like
19.657
Πόντοι
3.846
Ας μπει στον κόπο ο Ανανέωσης και να τη ρωτήσει στα σόσιαλ γίδια, έτσι κι αλλιώς κάνει και τίποτα της προκοπής :rolleyes:
Μόνο κογιότ κατά ριπάς - ο €ξάδελφος εντάξει άλλη φάση :coffee:
 

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
16.687
Κριτικές
32
Like
47.745
Πόντοι
19.321
Ας μπει στον κόπο ο Ανανέωσης και να τη ρωτήσει στα σόσιαλ γίδια, έτσι κι αλλιώς κάνει και τίποτα της προκοπής :rolleyes:
Μόνο κογιότ κατά ριπάς - ο €ξάδελφος εντάξει άλλη φάση :coffee:
Τα διάβασα τα κογιότ στην έχιδνα, είναι λίγο δύσκολα με τα ημίτονα, συνημίτονα και εφαπτόμενες :confused:
θα δοκιμάσω και τα λέμε.
 

ananeotikos

Ανώτερος
Εγγρ.
16 Φεβ 2025
Μηνύματα
15.151
Like
25.118
Πόντοι
9.931

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
16.687
Κριτικές
32
Like
47.745
Πόντοι
19.321
Εγγρ.
4 Μαρ 2020
Μηνύματα
9.352
Κριτικές
11
Like
19.657
Πόντοι
3.846
ανάπαυση στο φουζίτσου.
Εγώ έχω ο μπάρμπας από την Κορώνη έχει York κεντρική μονάδα ψύξης στο γραφείο.
Τα λέμε από δευτέρα.
Και στις 32 του άλλου του μηνός κανένα πρόβλημα διότι έχει σημαντικά ποδοσφαιρικά σήμερα κι αύριο :headbang2:
 

ananeotikos

Ανώτερος
Εγγρ.
16 Φεβ 2025
Μηνύματα
15.151
Like
25.118
Πόντοι
9.931

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.399
Κριτικές
64
Like
59.519
Πόντοι
16.235
Το θέμα που έθεσε ένας παίχτης εδώ είναι το σήμα της ομάδας με το τριβόλι με την τρίαινα. Στα ποδοσφαιρικά είμαι ψιλοάσχετος αλλά είπα να ρίξω κανά στιχάκι μιας και τόφερε.να χαζολογάμε εδωπέρα.
Eμαθες τώρα μετά από τοσα χρόνια ότι η Φοτζια κάποτε ήταν πολύ δυνατή .
 
Εγγρ.
4 Μαρ 2020
Μηνύματα
9.352
Κριτικές
11
Like
19.657
Πόντοι
3.846
Παίζεις και Μουντιάλ Συλλόγων?
Αφού έχω δηλώσει δημόσια ότι είμαι χωμένος στο βρακί της Βασίλισσας, επομένως πρέπει να προσέχω που ποντάρω :coffee:
Οι αγώνες κυπέλλων γενικά είναι αστάθμητοι και πόσο μάλλον οι διεθνείς κυπέλλων...
Αλλά ΓΚΡ εσένα τι σε ενδιαφέρει, αφού δεν ποντάρεις...
Γνώσεις δεν μοιράζω παρά μόνο σε κλειστή κλίκα όπως οι μασόνοι Οβραίοι, τώρα πώς συνδυάζονται όλα αυτά με τις ιδέες του Αυστριακού μπογιατζή είναι άλυτο πράγμα :coffee:όπως γράφεται στο τέλος της σελίδας :coffee:

 

ananeotikos

Ανώτερος
Εγγρ.
16 Φεβ 2025
Μηνύματα
15.151
Like
25.118
Πόντοι
9.931
Αφού έχω δηλώσει δημόσια ότι είμαι χωμένος στο βρακί της Βασίλισσας, επομένως πρέπει να προσέχω που ποντάρω :coffee:
Οι αγώνες κυπέλλων γενικά είναι αστάθμητοι και πόσο μάλλον οι διεθνείς κυπέλλων...
Αλλά ΓΚΡ εσένα τι σε ενδιαφέρει, αφού δεν ποντάρεις...
Γνώσεις δεν μοιράζω παρά μόνο σε κλειστή κλίκα όπως οι μασόνοι Οβραίοι, τώρα πώς συνδυάζονται όλα αυτά με τις ιδέες του Αυστριακού μπογιατζή είναι άλυτο πράγμα :coffee:όπως γράφεται στο τέλος της σελίδας :coffee:

Οτι υπάρχει και ΣΤΟΑ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΟΣ ομολογώ δεν το ήξερα.
 
Εγγρ.
4 Μαρ 2020
Μηνύματα
9.352
Κριτικές
11
Like
19.657
Πόντοι
3.846
Οτι υπάρχει και ΣΤΟΑ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΟΣ ομολογώ δεν το ήξερα.
Να σου πει ο άλλος ο κουβανός από πάνω :2funny:

ΨΨ @athinaios44 το ξαργύρωσα δεν γαμιέται περνάει η δυάδα, άσε γιατί δεν ξέρεις ποτέ τι γίνεται και πας στον Καιάδα, έχουμε και έξοδα πες του ξάδελφου :coffee:
 

Συνημμένα

  • 2.png
    2.png
    27,6 KB · Εμφανίσεις: 41

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom