argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.398
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.517
- Πόντοι
- 16.235
Εγώ δεν κάνω τα μάτια μου τετράγωνα σε υπολογιστές για να ασχολούμαι με σκορ...σιγά μην ποντάρω και τι μάρκα αποσμητικο χρησιμοποιεί ο κάθε ένας.ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΒΑΝΟΣ ΡΕ ΓΙΔΙ;
Άστο μην σου πω χειρότερα, γιατί ούτε κομμουνιστές δεν έχω κράξει.
Τι με νοιάζει εμένα για το κάθε πορτέλο ομάδα;
Αντί να πουλάς εξυπνάδες εδώ μέσα και να μπαχαλεύουμε περαιτέρω το νημα, γιατί τόσα χρόνια στο ανάλογο νήμα γιατί δεν έδινες σκορ εσύ;
Επομένως παράτα με ήσυχο και ρίξε μου ΠΛΟΚ γιατί ήδη το εισέπραξες, άντε τώρα στα τσακίδια...

