Νέα

Φλορίντα Πετροτσέλι

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα simoper
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 730K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Dstrict

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιουλ 2023
Μηνύματα
3.163
Κριτικές
18
Like
15.328
Πόντοι
3.246
Όχι τα τσακάλια είναι τα ουρλιαχτά.
Οι υψηλές αποδόσεις συχνότητες είναι τα διάφορα ζωύφια όπως αυτά που λέγαμε.
Σήμερα δεν ακούγονται τα εξαδέλφια των κογιότ θα τα πείραξε η ζέστη LOL, άντε να ξημερώσει γιατί έχω να πάω στο προπατζίδικο, αφού έρχεται το Σαββατοκύριακο :coffee: και μιλάμε από Δευτέρα :coffee:
Ναι αυτά εννοώ,εσύ τα λες ουρλιαχτά, είναι σα μακρόσυρτα γογγύσματα,ολολυγμοί, νομίζω howling αγγλιστί.
Ξαδέρφια των σκυλιών μάλλον.
Έχω δει τετ α τετ αγριογούρουνο ασβό κουνάβι αλεπού ελληνική αγριόγατα και άλλα στυλ σκιουρονυφίτσες δεντροπόντικες κλπ, αυτό όμως όχι.
 

Dstrict

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιουλ 2023
Μηνύματα
3.163
Κριτικές
18
Like
15.328
Πόντοι
3.246
Κάποια λύσις απόλυτης ξεφτίλας.
Ιδου.
makeleio-01-26-06-2025.jpg
Είχε κάτι από Peter Sellers άβολος Ινδός πρίγκηψ στο δη πάρτυ... σχεδόν τον συμπάθησα :(
 

ananeotikos

Ανώτερος
Εγγρ.
16 Φεβ 2025
Μηνύματα
15.151
Like
25.118
Πόντοι
9.931

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
16.687
Κριτικές
32
Like
47.745
Πόντοι
19.321
Πιόνι και σούζα και σκυλάκι καναπέ ο Κούλης στους ισχυρούς.
Τον είδατε.
Ε καλά τώρα ... και κάτι άλλοι λέγανε μεγάλα λόγια αλλά μια από τα ίδια.
Οι ηγέτες του παρελθόντος δεν ξαναγυρίζουν.
 

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
16.687
Κριτικές
32
Like
47.745
Πόντοι
19.321
Η δική μου εντύπωση είναι ότι ο κόσμος ψηφίζει αρνητικά, δηλαδή ψηφίζω κάποιον για να μη βγει
κάποιος άλλος, είναι και ο εκλογικός νόμος που και να μη πας τους διευκολύνεις.
Για να το κάνω πιο κατανοητό, στις αρχές της δημοκρατίας υπήρχε και ο εξοστρακισμός,
είχε εξοστρακιστεί και ο Αριστείδης ο δίκαιος παρόλο που ήταν δίκαιος.
Τώρα βέβαια δεν υπάρχει ο εξοστρακισμός (καθεαυτή αρνητική ψήφος) , αλλά ή δική μου εντύπωση είναι ότι δεν ψηφίζει κάποιος θετικά ΠΆΝΤΑ, απλά σου λέει κάτσε να ψηφίσω αυτόν (ας είναι και μαλάκας) μη βγει ο άλλος που είναι χειρότερος.
 
Τελευταία τροποποίηση:

Dstrict

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιουλ 2023
Μηνύματα
3.163
Κριτικές
18
Like
15.328
Πόντοι
3.246
Πιόνι και σούζα και σκυλάκι καναπέ ο Κούλης στους ισχυρούς.
Τον είδατε.
Με χαμόγελο κι αυτοπεποίθηση περιδιαβαίνοντας ανάμεσα στους ισχυρούς τώρα που ο Μπάιντεν δεν είναι δώ:


Παπαγαλάκια... για τάισμα...


Κάποιοι βέβαια φρόντισαν να υπάρχει μια κάποια εναλλακτική στον Κούλη και στον παπαγάλο του...


Και όλοι οι υπόλοιποι να είναι "ακροδεξιοί και φασίστες". Πλην βέβαια των σταλίνων και των αντιφάδων που είναι πολύ οκ εφόσον "βολεύουν".

Οπότε πάμε ένα amore mio να δέσει το γλυκό!
 

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
16.687
Κριτικές
32
Like
47.745
Πόντοι
19.321
Οπότε πάμε ένα amore mio να δέσει το γλυκό!
Βλέπω το κανονικό όνομα είναι Florinda Petruzzellis Πετρουζζέλι όχι Πετροτσέλι.
Τώρα δε ξέρω και πολλά Ιταλικά πως προφέρονται τα ζζ :think:
 
Εγγρ.
4 Μαρ 2020
Μηνύματα
9.352
Κριτικές
11
Like
19.659
Πόντοι
3.846
Από τη διαβολομάδα δεν βαστάει ρίζα η μαγείρισσα;
Κάπου θα έχει ειπωθεί, αλλά ξανακάνω ερώτημα :coffee:
 

Συνημμένα

  • 2.png
    2.png
    39,5 KB · Εμφανίσεις: 18

fairlightcmi

Μέλος
Εγγρ.
27 Σεπ 2007
Μηνύματα
169
Like
641
Πόντοι
81
Βλέπω το κανονικό όνομα είναι Florinda Petruzzellis Πετρουζζέλι όχι Πετροτσέλι.
Τώρα δε ξέρω και πολλά Ιταλικά πως προφέρονται τα ζζ :think:
Πετρουτσέλι. τα δυο ζζ στα ιταλικα ειναι τσ.οπως PIZZA
 

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
16.687
Κριτικές
32
Like
47.745
Πόντοι
19.321

Dstrict

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιουλ 2023
Μηνύματα
3.163
Κριτικές
18
Like
15.328
Πόντοι
3.246
Βλέπω το κανονικό όνομα είναι Florinda Petruzzellis Πετρουζζέλι όχι Πετροτσέλι.
Τώρα δε ξέρω και πολλά Ιταλικά πως προφέρονται τα ζζ :think:
Τό βαλα γκουγκλ τρανσλατε και το μηχάνημα προφέρει Φλορίν-ντα Πετρουτσέλι προφανώς στα στάνταρ επίσημα ιταλικά γτ άμα πας σε διαλέκτους χαιρετίσματα...του Πέτρου απ' το Ζέλι Λοκρίδας.
 

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
16.687
Κριτικές
32
Like
47.745
Πόντοι
19.321
Τό βαλα γκουγκλ τρανσλατε και το μηχάνημα προφέρει Φλόριν-ντα Πετρουτσέλι προφανώς στα στάνταρ επίσημα ιταλικά γτ άμα πας σε διαλέκτους χαιρετίσματα...του Πέτρου απ' το Ζέλι Λοκρίδας.
Ναι, δίκιο έχετε τα δύο ζζ στα ιταλικά είναι τσ.
Δεν είναι όπως τα καλυμνιώτικα ζ που τα τραβάνε.
 

Dstrict

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιουλ 2023
Μηνύματα
3.163
Κριτικές
18
Like
15.328
Πόντοι
3.246
Ναι, δίκιο έχετε τα δύο ζζ στα ιταλικά είναι τσ.
Δεν είναι όπως τα καλυμνιώτικα ζ που τα τραβάνε.
Έχω ακούσει Ιταλούς να λένε πίτζα την πίτσα:confused:, νομίζω δηλαδή εξαρτάται απ' την περιοχή.
 

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
16.687
Κριτικές
32
Like
47.745
Πόντοι
19.321
Έχω ακούσει Ιταλούς να λένε πίτζα την πίτσα:confused:, νομίζω δηλαδή εξαρτάται απ' την περιοχή.
Καλύμνιο έχεις ακούσει πως προφέρει το ζ;
το τζζζζιτζζζίκι τζζζιτζιρίζζει ...
 

Dstrict

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιουλ 2023
Μηνύματα
3.163
Κριτικές
18
Like
15.328
Πόντοι
3.246

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
16.687
Κριτικές
32
Like
47.745
Πόντοι
19.321
Έχει και κανάλι μαγειρικής στο γιουτιουμπ :coffee:

 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom