ananeotikos
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 16 Φεβ 2025
- Μηνύματα
- 15.151
- Like
- 25.118
- Πόντοι
- 9.931
Μη ρωτάς για τσακάλια το φίλο μας που είναι το τσακάλι της Ορεινής Μεσσηνίας.Εννοώ αυτά τα υψίσυχνα που ακούγονται και δεν είναι νιαουρίσματα... εννοείς μήπως τσακάλια;
Μη ρωτάς για τσακάλια το φίλο μας που είναι το τσακάλι της Ορεινής Μεσσηνίας.Εννοώ αυτά τα υψίσυχνα που ακούγονται και δεν είναι νιαουρίσματα... εννοείς μήπως τσακάλια;
και μιλάμε από Δευτέρα 
Εχει δροσιά τουλάχιστον Ορεινή Μεσσηνία?Όχι τα τσακάλια είναι τα ουρλιαχτά.
Οι υψηλέςαποδόσειςσυχνότητες είναι τα διάφορα ζωύφια όπως αυτά που λέγαμε.
Σήμερα δεν ακούγονται τα εξαδέλφια των κογιότ θα τα πείραξε η ζέστη LOL, άντε να ξημερώσει γιατί έχω να πάω στο προπατζίδικο, αφού έρχεται το Σαββατοκύριακοκαι μιλάμε από Δευτέρα
![]()
Ρε θα με σκάσετε από χτες ναούμε, άκου το ηχητικό και πες τι ακούγεται εκτός των γρύλλων. Κάτι ολολυγμοί σε φούγκα ,έ αν δεν είναι Νύμφες Σειρήνες ξουτκά παγανά ,τότες θάναι τί άλλο;.. τσακάλια.Μη ρωτάς για τσακάλια το φίλο μας που είναι το τσακάλι της Ορεινής Μεσσηνίας.
Μήπως είναι ο φίλος μας ο Μήτσος που κατέβηκε Μεσσηνία να τρομάξει το Σαμαρά μην κάνει το κόμμα?Ρε θα με σκάσετε από χτες ναούμε, άκου το ηχητικό και πες τι ακούγεται εκτός των γρύλλων. Κάτι ολολυγμοί σε φούγκα ,έ αν δεν είναι Νύμφες Σειρήνες ξουτκά παγανά ,τότες θάναι τί άλλο;.. τσακάλια.
Χρειάζεται;Μήπως είναι ο φίλος μας ο Μήτσος που κατέβηκε Μεσσηνία να τρομάξει το Σαμαρά μην κάνει το κόμμα?
Προς το παρόν άδειασε η μπαταρία και ο κυρ-Παντελής θέλει φόρτισηΡε θα με σκάσετε από χτες ναούμε, άκου το ηχητικό και πες τι ακούγεται εκτός των γρύλλων. Κάτι ολολυγμοί σε φούγκα ,έ αν δεν είναι Νύμφες Σειρήνες ξουτκά παγανά ,τότες θάναι τί άλλο;.. τσακάλια.
Δεν ξέρω.Χρειάζεται;
![]()
Προσβλέπω στη συζήτησή σας αλλά μπά, ξέερω γώΔεν ξέρω.
Ανυπομονώ να κάνει κόμμα ο Σαμαράς για να αρχίσω συζήτηση με το Μήτσο πάλι.

Αμα κάνει Κόμμα και είναι απειλή για τη ΝΔ θα πάρει φόρα ο Μήτσος.Προσβλέπω στη συζήτησή σας αλλά μπά, ξέερω γώ![]()
Ποιός κάνει κόμμα πάνω στους καύσωνες; επικίνδυνα πράματα.Αμα κάνει Κόμμα και είναι απειλή για τη ΝΔ θα πάρει φόρα ο Μήτσος.
Από Σεπτέμβρη το βλέπω αν γίνει.Ποιός κάνει κόμμα πάνω στους καύσωνες; επικίνδυνα πράματα.
Ναι είναι τα μπάνια του λαού, μην τα διακόψουμε.Από Σεπτέμβρη το βλέπω αν γίνει.
Θα αιωρείται... μάλλον... εκτός αν κάνει καμμιά τέρμα μπούρδα ο άλλος ή βγει κανά σκάνδαλο σούπερ ουάου ή καμμιά στραβή ώ μη γένοιτο δηλαδή.Από Σεπτέμβρη το βλέπω αν γίνει.
Κάνει και τίποτα άλλο ο Κούλης?Θα αιωρείται... μάλλον... εκτός αν κάνει καμμιά τέρμα μπούρδα ο άλλος ή βγει κανά σκάνδαλο σούπερ ουάου ή καμμιά στραβή ώ μη γένοιτο δηλαδή.
Νομίζω.
Τα τηρεί αυτά τα έθιμα ο Σαμαράς.Ναι είναι τα μπάνια του λαού, μην τα διακόψουμε.
Φαίνεται τόν συνήθισε ο κόσμος εκεί ποντάρει.Κάνει και τίποτα άλλο ο Κούλης?
Κάποια λύσις απόλυτης ξεφτίλας.Φαίνεται τόν συνήθισε ο κόσμος εκεί ποντάρει.
Άλλος σκέφτεται και ποιόν θα βρίζω τώρα;;;
Ο άνθρωπος αυτός είναι μια κάποια λύσις...
![]()
Δύσκολες εξισώσεις, γι αυτό δε μπλέκω σε πολιτικές συζητήσεις γιατί δε βγάζεις άκρη.Φαίνεται τόν συνήθισε ο κόσμος εκεί ποντάρει.
Άλλος σκέφτεται και ποιόν θα βρίζω τώρα;;;
Ο άνθρωπος αυτός είναι μια κάποια λύσις...
![]()