Ναι αυτά εννοώ,εσύ τα λες ουρλιαχτά, είναι σα μακρόσυρτα γογγύσματα,ολολυγμοί, νομίζω howling αγγλιστί.Όχι τα τσακάλια είναι τα ουρλιαχτά.
Οι υψηλέςαποδόσειςσυχνότητες είναι τα διάφορα ζωύφια όπως αυτά που λέγαμε.
Σήμερα δεν ακούγονται τα εξαδέλφια των κογιότ θα τα πείραξε η ζέστη LOL, άντε να ξημερώσει γιατί έχω να πάω στο προπατζίδικο, αφού έρχεται το Σαββατοκύριακοκαι μιλάμε από Δευτέρα
![]()
Ξαδέρφια των σκυλιών μάλλον.
Έχω δει τετ α τετ αγριογούρουνο ασβό κουνάβι αλεπού ελληνική αγριόγατα και άλλα στυλ σκιουρονυφίτσες δεντροπόντικες κλπ, αυτό όμως όχι.
και μιλάμε από Δευτέρα
